Čia kalba eina daugiau apie visokių 'bendruomenininkų' daromą pagalių kaišiojimą į ratus. Iš tikrųjų niekas dar Misionierių Namų projekto nesustabdė ir, reikia tikėtis, nesustabdys.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešosios erdvės ir mažoji Vilniaus architektūra
Collapse
X
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąMeras draudžia Misionierių sodų projektą? Įdomu. Kur būtų galima daugiau apie jo poziciją sužinoti?
Kokias dar statybas, be paminėtų, ruošiasi drausti?
Comment
-
"Išbrokavo" Vilniaus apžvalgos ratą.
Argumentai kaip ir aiškūs - Vilniuje pilna vietų, nuo kurių galima apžvelgti miestą.
Comment
-
Na taip. Bet, pavyzdžiui, nuo NMC link Senamiesčio nėra daug apžvalgos vietų. Ant Europos bokšto lyg tai jau nebeleidžia, o SkyBar viešbutyje kažin ar yra labai patrauklus variantas visiems (pvz. turistams). Aš linkęs manyti, kad prie Baltojo tilto vieta yra puiki ir ratas ten galėtų visai derėti prie NMC.
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąNMC tikrai ne problema. Kiekviename naujame pastate ten (pradedant Quadrumu) tikrai bus iš kur į miestą pažiūrėti. O šiaip tai tas apžvalgos ratas būtų buvęs tiesioginė konkurencija Gedimino pilies bokštui ...
Comment
-
Gal visiems turistams ir ne, bet verslo turistams aukštesnių pastatų ofisai (Green Hall, K29, Quadrum) bus puikios apžvalgos aikštelės. Juk svarbesni susitikimai su užsienio svečiais būtent ten ir vyks. O visiems kitiems užteks Gedimino Kalno, Televizijos Bokšto ir Senamiesčio kalnelių ...There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Man atrodytų būtų daug geriau, jeigu būtų statomas ne apžvalgos ratas, o lynų keltuvas, kaip Druskininkuose. Jis galėtų sujungti Panoramą - Akropolį - Ozą, kurie realybėje yra netoli vienas kito, tačiau su sudėtingu susisiekimu, ypač pėščiomis dėl Ozo kalno. Tokiu budu keltuvas galėtų atlikti daug funkcijų - sujungus prekybcentrius, kursavimas tarp jų taptų labai greitas, beto vaizdingas, baltarusiams labai patiktų. Tai kartu sujungtų ir daugybę Vilniaus pramogų į vieną - nacionalinis stadionas, siemens arena, kinoteatrai, vandens parkas, ledo arena, sporto aikštynai, ozo parkas ir t.t. Manau jis būtų funkcionalus jau vien dėl savo praktinės paskirties, o kur dar tai, kad tai būtų ir pramoga su puikiu vaizdu į visą NMC.
Comment
-
Ar tik ne imbrasas tas gondolas siūlė, o Zuokas kaip tik juokėsi iš tokios idėjos?
Va prašau ir straipsnis.
Comment
-
Anti-Zuokininkai tai čia tie, kurie dabar savivaldybės valdžioj sėdi? Jeigu neklystu, tai ten tarp jų ir Imbrasas prisitrynęs yra, kuris kažkada šitą idėją promotino. Tik promotino kaip kad viešąjį transportą, kas žinoma skambėjo kvailai O šiaip tai Vilnius ištiesų yra kalvotas miestas ir turi daug apžvalgos aikštelių, apžvalgos ratas gali nesusilaukti tokio didelio populiarumo, juolab išpradžių rėikėtų bent jau nuo Barbakano apvžalgos aikštelės medžius nukirsti, kad vaizdas atsivertų. Bet tuo pačiu kadangi Vilnius yra kalvotas, tai apsunkina tam tikrtus infrastruktūrinius sprendimus - pvz. iš NMC patekti pėščiomis į Akropolį, kur bus nacionalinis stadionas, yra žiauriai sunku, nors jis už kelių šimtų metrų stovi. Mano supratimu oro gondolos toje vietoje išspręstų tas susisiekimo problemas, o kartu ir sujungtų pagrindinius Vilniaus sporto/pramogų/laisvalaikio traukos taškus.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąMan atrodytų būtų daug geriau, jeigu būtų statomas ne apžvalgos ratas, o lynų keltuvas, kaip Druskininkuose. Jis galėtų sujungti Panoramą - Akropolį - Ozą, kurie realybėje yra netoli vienas kito, tačiau su sudėtingu susisiekimu, ypač pėščiomis dėl Ozo kalno. Tokiu budu keltuvas galėtų atlikti daug funkcijų - sujungus prekybcentrius, kursavimas tarp jų taptų labai greitas, beto vaizdingas, baltarusiams labai patiktų.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą/\
bandau vadovautis ekonomine logika. Pabandyk
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąRūkai kažką gero?
Comment
-
Premjeras: Lukiškių aikštės atnaujinimo darbai turi prasidėti vasarą
Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/akt...69643d34303830
Comment
-
Savičiaus, Bokšto ir Išganytojo g. planuojamas kapitalinis dangų remontas. Iš savivaldybės sąlygų:
Gatvių dangos suprojektuotos siekiant užtikrinti saugų eismą bei sanitarines higienos sąlygas visais metų laikais.
Dangos tyrimus atliko VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Kelių tyrimo institutas. Tyrimai atlikti 4 vietose: Savičiaus g., Bokšto g., Bokšto g. ir Išganytojo g. sankryžoje, Išganytojo g. ir Maironio g. sankryžoje. Visuose tyrimo bandiniuose rastas užterštas gruntas, kurio storis kinta nuo 35.5cm iki 54.1cm. Esamo grunto frakcija nustatyta vizualiai ir kinta nuo 0/11 iki 0/16. Grunto sudėtis-smėlis su akmenimis ir dolomitine skalda. Savičiaus gatvėje rastas 17.4cm storio grindinys su viršutiniu 5.1cm asfalto sluoksniu. Bokšto g. ruože nuo Savičiaus g. iki Išganytojo g. 2001m grindinys buvo išardytas ir įrengta betoninių trinkelių danga ant dolomitinės skaldos.
Gatvių važiuojamosios dalies konstrukcija ir dangos tipas parinkti pagal „Automobilių kelių standartizuotų dangų konstrukcijų projektavimo taisykles KPT SDK 07, atsižvelgiant į Senamiesčio ypatumus, gatvių kategoriją, numatomą eismo intensyvumą bei jo sudėtį, klimato ir grunto geologines sąlygas. Dangos konstrukcijos klasė parinkta pagal “Automobilių kelių standartizuotų dangų konstrukcijų projektavimo taisyklės KPT SDK 07”. Parinkta V dangos konstrukcijos klasė.
Gatvėms suprojektuota tamsiai pilka betoninių trinkelių 16x16X10cm danga. Klojama nauja betoninių trinkelių danga lygiu paviršiumi mažais tarpais, todėl reikšmingų triukšmo pokyčių nebus. Siekiant lygaus dangos paviršiaus, tarpai tarp trinkelių turi būti kuo mažesni ir užpildyti skaldos atsijomis. Planuojamas 20 km/val transporto srauto greitis yra mažinanti triukšmą priemonė. Betoninė danga į aplinką neišskiria jokių toksinių medžiagų.
Bokšto ir Savičiaus gatvėse numatyti greičio mažinimo kalneliai iš akmens riedulių. Šaligatviai - iš šviesiai pilkų betoninių trinkelių 16x16x8cm.
Visur rengiami granitiniai gatvės bortai 100x30x15cm (LxHxB). Ties įvažiavimais į kiemus rengiami granitiniai įvažiavimo “nuslembti” bortai. Vejos borteliai 100x20x8 cm taip pat granitiniai.
Granitinių trinkelių danga Bokšto g. tarp Išganytojo g. ir Didžiosios g. važ. daliai (‘vėduoklė’)
Vietose, kur gatvę kerta šaligatviai, gatvės bortai 100x30x15cm įleidžiami iki važiuojamosios dalies dangos lygio.
Comment
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimąSavičiaus, Bokšto ir Išganytojo g. planuojamas kapitalinis dangų remontas. Iš savivaldybės sąlygų:
Gatvių dangos suprojektuotos siekiant užtikrinti saugų eismą bei sanitarines higienos sąlygas visais metų laikais.
Dangos tyrimus atliko VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Kelių tyrimo institutas. Tyrimai atlikti 4 vietose: Savičiaus g., Bokšto g., Bokšto g. ir Išganytojo g. sankryžoje, Išganytojo g. ir Maironio g. sankryžoje. Visuose tyrimo bandiniuose rastas užterštas gruntas, kurio storis kinta nuo 35.5cm iki 54.1cm. Esamo grunto frakcija nustatyta vizualiai ir kinta nuo 0/11 iki 0/16. Grunto sudėtis-smėlis su akmenimis ir dolomitine skalda. Savičiaus gatvėje rastas 17.4cm storio grindinys su viršutiniu 5.1cm asfalto sluoksniu. Bokšto g. ruože nuo Savičiaus g. iki Išganytojo g. 2001m grindinys buvo išardytas ir įrengta betoninių trinkelių danga ant dolomitinės skaldos.
Gatvių važiuojamosios dalies konstrukcija ir dangos tipas parinkti pagal „Automobilių kelių standartizuotų dangų konstrukcijų projektavimo taisykles KPT SDK 07, atsižvelgiant į Senamiesčio ypatumus, gatvių kategoriją, numatomą eismo intensyvumą bei jo sudėtį, klimato ir grunto geologines sąlygas. Dangos konstrukcijos klasė parinkta pagal “Automobilių kelių standartizuotų dangų konstrukcijų projektavimo taisyklės KPT SDK 07”. Parinkta V dangos konstrukcijos klasė.
Gatvėms suprojektuota tamsiai pilka betoninių trinkelių 16x16X10cm danga. Klojama nauja betoninių trinkelių danga lygiu paviršiumi mažais tarpais, todėl reikšmingų triukšmo pokyčių nebus. Siekiant lygaus dangos paviršiaus, tarpai tarp trinkelių turi būti kuo mažesni ir užpildyti skaldos atsijomis. Planuojamas 20 km/val transporto srauto greitis yra mažinanti triukšmą priemonė. Betoninė danga į aplinką neišskiria jokių toksinių medžiagų.
Bokšto ir Savičiaus gatvėse numatyti greičio mažinimo kalneliai iš akmens riedulių. Šaligatviai - iš šviesiai pilkų betoninių trinkelių 16x16x8cm.
Visur rengiami granitiniai gatvės bortai 100x30x15cm (LxHxB). Ties įvažiavimais į kiemus rengiami granitiniai įvažiavimo “nuslembti” bortai. Vejos borteliai 100x20x8 cm taip pat granitiniai.
Granitinių trinkelių danga Bokšto g. tarp Išganytojo g. ir Didžiosios g. važ. daliai (‘vėduoklė’)
Vietose, kur gatvę kerta šaligatviai, gatvės bortai 100x30x15cm įleidžiami iki važiuojamosios dalies dangos lygio.
Comment
Comment