Gražu, puiku.
Bet dar nespėjo sutvarkyti, o jau tagai pripaišyti. Kas per degradų visuomenė.
Tas makalynes labiausiai ir norėjau parodyti. Tiesiog pikta. Juodos plėvės ant suoliukų taip pat turėjo dar būti, kol viskas dar neįrengta, bet...Gyvuliai patys nusprendžia.
Šiukšlių aplink dar neužgrėbiau.
Ta vieta yra tokia nuošalesnė. Mačiau FB komentarus po straipsniu apie tuos suoliukus - ką ten patogiau daryt vakarais: gert ar susirinkt kasiaką parūkyt. Tai va ir matom, kad aktyviai vyksta testavimas, kurią veiklą pasirinkt.
Šiaip tas visas takas piguvos ir chaltūros įspūdį palieka.
Nemažai plytelių jau suskilinėjusios. Betoninės, ko norėti:
Borteliai daug kur nudaužyti. Pirma sudeda, po to važinėja patys ant jų su sunkiasvore technika:
Kokibė:
Pesčiųjų takas grystas ne trinkelėmis, o smulkiu žvyru. Spėkit ar nors vienas žmogus juo eina? Visi keliauja dviračiu taku, kad nepurvinti batų:
Pastatyti kokie dvidešimt suoliukų vienoje vietoje. Kam ten tiek daug reikia ir taip arti vienas kito neaišku visai:
Kai darbus pabaigs vaizdas šiek tiek pagerės , bet neperdaugiausia nes nenaudojamos nei kokybiškos medžiagos, nei mažoji architektūra nei iš vis tas takas kokią idėja turi. O čia Varlamovo postas kaip viešiosios erdvės šiuo metu vystomos progresyviose šalyse, šiuo metu Dubajuje:
Gladiator, jūs atsargiau, nes Šimašiaus gerbėjai tuoj sakys, kad prie senesių merų niekas iš vis nebuvo daroma, o čia juk proveržis su mažai brokais.
Problema aišku ne tai kad daro, o tai kad arba nereikalauja arba neprižiūri arba priežiūros institucijas tokia kokybė tenkina. Dirba Sostinės Gatvės, kaip suprantu privati kompanija samdoma merijos.
Problema aišku ne tai kad daro, o tai kad arba nereikalauja arba neprižiūri arba priežiūros institucijas tokia kokybė tenkina. Dirba Sostinės Gatvės, kaip suprantu privati kompanija samdoma merijos.
Apie broką reikia raportuoti, sutvarkoma, ypač kol nebaigti darbai.
Dviračių taku žmonės eina, nes tai nėra dviračių takas, kol kas. Trūksta raudono asfalto ir žymėjimo. Ta pati situacija Vileišio g. gale.
Suoliukų išdėstymas man irgi kelia klausimą. Juk gi galima buvo juos palei visą taką išmėtyt kas 50 metrų.
O apie viešųjų erdvių dizainą tai išvis nėra ką kalbėti. Neturim mes nei poreikio visuomenėje (nes niekas apart kelių žmonių nekritikuoja daromų sprendimų), neturim nei tiek finansų, klausimas net ir ar specialistų turim (nors architektų įmonės, aišku, galėtų paruošti kažką įdomaus, nu bet tada viešieji arch. konkursai ir pan. - didžiuliai terminai). Dabar gi viską ruošia savivaldybės projektuotojai - Vilniaus planas dažniausiai.
O dabar pulkit mane, nes pasakysiu, kad geriau tai, negu nieko. Ką tuo noriu pasakyti: darydami taip, kaip darom, greičiau susitvarkysim daugybę viešųjų erdvių. Kai tą turėsim, galėsim kalbėti apie visuomenės požiūrio pokytį (išdaužtų langų teorija, taip pat geras dizainas kuria ir kelia gero dizaino suvokimą). Apie Dubajaus lygio viešąsias erdves galėsim galvoti tada, kai reikės tvarkyti dabar kuriamas erdves. Dabar dar tam nesame pasiruošę.
Trūkusių plytelių bei duobių žinoma nieks nepriims - teks pakeisti. O dėl suoliukų koncentracijos ar pėsčiųjų dangos iš skaldelės parinkimo tai jau nei priežiūra, nei rangovas ne prie ko. Tokį projektą pati savivaldybė užsakė.
Pesčiųjų takas grystas ne trinkelėmis, o smulkiu žvyru. Spėkit ar nors vienas žmogus juo eina? Visi keliauja dviračiu taku, kad nepurvinti batų:
Kiek teko girdėti, pradžioje buvo svarstyta grįsti ir čia trinkelėmis, bet patys gyventojai, kurie dalyvavo projekto aptarime, paprašė geriau negrįstų parko tipo takų. Be to, teko šiuo ruožu eiti jau bent keletą kartų šiltais vakarais, ir dviratininkų buvo labai daug, tad absoliučiai visi pėstieji ėjo jiems skirta dalimi arčiau upės, neskaitant poros vietų, kur pėsčiųjų takas išvis tuo metu dar nebuvo įrengtas.
Trūkusių plytelių bei duobių žinoma nieks nepriims - teks pakeisti. O dėl suoliukų koncentracijos ar pėsčiųjų dangos iš skaldelės parinkimo tai jau nei priežiūra, nei rangovas ne prie ko. Tokį projektą pati savivaldybė užsakė.
Su pėsčiųjų dangomis ten truputis sudėtingiau. Bent jau Vileišio g. gale dar projektinių pasiūlymu metu mes rašėm dėl pėsčiųjų dangos, kad bus bėdų (nes dviračiams asfaltas, pėstiesiems ta pati minkšta danga). Negaliu tiksliai pakomentuoti (neatsimenu, reikia ieškoti FB grupėse) kas ten buvo, bet kažkas su saugomom teritorijom ir, kad neleidžiama kloti plytelių.
Su pėsčiųjų dangomis ten truputis sudėtingiau. Bent jau Vileišio g. gale dar projektinių pasiūlymu metu mes rašėm dėl pėsčiųjų dangos, kad bus bėdų (nes dviračiams asfaltas, pėstiesiems ta pati minkšta danga). Negaliu tiksliai pakomentuoti (neatsimenu, reikia ieškoti FB grupėse) kas ten buvo, bet kažkas su saugomom teritorijom ir, kad neleidžiama kloti plytelių.
Tegu kloja asfaltą pilkos spalvos. Daug kam (vežimėliams, vaikams, neįgaliesiems) tokiose vietose net patogiau vaikčioti būtų asfaltas.
Na tikiuosi supranti kad čia taip išsisukinėja Dviračiams asfaltą kloti galima, o pestiesiems ne. Kur logika? Tada ir dviračiams galėjo žvyrą pilti.
Nedaryk išvadų iš mano pranešimų. Juk sakiau, kad tiksliai neatsimenu kas buvo. Susirask diskusiją Vilniaus dviračių problemų grupėje FB ir pasiskaityk, jei labai domina. Arba užklausk savivaldybės, bet ten gali ir neatsakyti.
Kiek teko girdėti, pradžioje buvo svarstyta grįsti ir čia trinkelėmis, bet patys gyventojai, kurie dalyvavo projekto aptarime, paprašė geriau negrįstų parko tipo takų. Be to, teko šiuo ruožu eiti jau bent keletą kartų šiltais vakarais, ir dviratininkų buvo labai daug, tad absoliučiai visi pėstieji ėjo jiems skirta dalimi arčiau upės, neskaitant poros vietų, kur pėsčiųjų takas išvis tuo metu dar nebuvo įrengtas.
Ėjau jau kokius 4 kartus nuo Žvėryno iki pat Vingio tilto, tai 90 proc. sutiktų žmonių ėjo 'dviračių taku'. Man pačiam eiti asfaltuotu taku yra maloniau nei žvyro.
Ėjau jau kokius 4 kartus nuo Žvėryno iki pat Vingio tilto, tai 90 proc. sutiktų žmonių ėjo 'dviračių taku'. Man pačiam eiti asfaltuotu taku yra maloniau nei žvyro.
Čia gal psichologija labiau veikia, "plataus ir tvirto" vs. "siauro ir netvirto" tako. Ilgesnius atstumus eiti ir ypač bėgti geriau žvyro taku, mažesnė smūginė apkrova kojoms. Gal tik su vežimėliais patogiau asfaltas.
Comment