IKEA - tai gerai.
Bet kaip ji fiziškai galės veikti, jei net nebus galimybės prie jos privažiuoti? Juk dabar ten net prekių normaliai nepriveši. Jaučiu, teks švedams skubos tvarka už savo pinigus statytis laikiną privažiavimą.
IKEA - tai gerai.
Bet kaip ji fiziškai galės veikti, jei net nebus galimybės prie jos privažiuoti? Juk dabar ten net prekių normaliai nepriveši. Jaučiu, teks švedams skubos tvarka už savo pinigus statytis laikiną privažiavimą.
Islandai frančizininkai, ne švedai. Prie esamo mažmenos augimo ketinimai statyti daugiau nei IKEA miesto pakraštyje neturi jokio ekonominio pagrindo. 2mln lankytojų per metus nepakeis miesto gravitacijos. Perspektyva dėl baltarusių niūri dėl Minske masiškai statomų prekybcentrių. Galiausiai, investuotojai nėra profesionalūs developeriai ar statybų kompanija suinteresuota viso sklypo užstatymu, todėl esu tikras, kad likusi nuo IKEA sklypo dalis tuoj stovės aruodas.lt mažais gabaliukais už kiek kilsteltą kainą.
Islandai frančizininkai, ne švedai. Prie esamo mažmenos augimo ketinimai statyti daugiau nei IKEA miesto pakraštyje neturi jokio ekonominio pagrindo. 2mln lankytojų per metus nepakeis miesto gravitacijos. Perspektyva dėl baltarusių niūri dėl Minske masiškai statomų prekybcentrių. Galiausiai, investuotojai nėra profesionalūs developeriai ar statybų kompanija suinteresuota viso sklypo užstatymu, todėl esu tikras, kad likusi nuo IKEA sklypo dalis tuoj stovės aruodas.lt mažais gabaliukais už kiek kilsteltą kainą.
Kas iš to, kad Minske masiškai statosi prekybcentriai, tačiau dėl importo muitų pas juos kainos yra aukštesnės.
Ko gero, ne tik kainos, bet pasirinkimas apskritai, nekalbant apie aptarnavimo kultūrą.
O Ikea Baltarusijoje kol kas irgi nesišviečia, kas reiškia, kad baltarusių srautas į Vilnių didės. O jeigu didės žmonių srautas į tą mieto dalį (o jis tikrai smarkiai didės), tai reiškia, kad bus norinčių ten investuoti ir statyti daugiau parduotuvių.
Kitas dalykas, kad bus ne tik daugiau baltarusių, bet ir latvių bei rusų (iš Kaliningrado).
Ko gero, ne tik kainos, bet pasirinkimas apskritai, nekalbant apie aptarnavimo kultūrą.
Taip, kainos aukštesnės, o pasirinkimas yra gan skurdokas - maisto prekių parduotuvėse turbūt kokie 95% visų produktų yra baltarusiški, o aprangos ar kokių elektronikos prekių žmonės, aišku, važiuoja pirkti į Vilnių, nes šičia, bent jau Minske, kainos yra gerokai užkeltos.
Teko domėtis ir už kiek ten galimą automobilį įsigyti - norint atsivežt mašiną iš užsienio, tai net už prakiurusį "kibirą" turėsi paklot bent jau kokį tūkstantį dolerių. Vienas žmogelis, su kuriuo ten teko dirbt, už savo 15-os metų senumo BMW sumokėjo apie 13tūkst. dolerių (33-34tūkst. litų dabartiniu kursu), įskaitant muito mokėsčius.
Jau po truputi tie baltarusiai Vilniuje pradeda įtakoti aptarnavimo kultūrą. Prieš kokį mėnesį "Akropolio" "Bravarijoj" teko kentėti buką rusišką šansoną, nes kažkoka chebra iš Molodečno šventė savo draugelio gimtadienį...
Aš jau nekalbu apie rusifikuotą "Ozo" skelbimų radiją...
Suprantu, kad verslas yra verslas, bet tam tikros viešos taisyklės turi būti.
Taip, kainos aukštesnės, o pasirinkimas yra gan skurdokas - maisto prekių parduotuvėse turbūt kokie 95% visų produktų yra baltarusiški, o aprangos ar kokių elektronikos prekių žmonės, aišku, važiuoja pirkti į Vilnių, nes šičia, bent jau Minske, kainos yra gerokai užkeltos.
Teko domėtis ir už kiek ten galimą automobilį įsigyti - norint atsivežt mašiną iš užsienio, tai net už prakiurusį "kibirą" turėsi paklot bent jau kokį tūkstantį dolerių. Vienas žmogelis, su kuriuo ten teko dirbt, už savo 15-os metų senumo BMW sumokėjo apie 13tūkst. dolerių (33-34tūkst. litų dabartiniu kursu), įskaitant muito mokėsčius.
Man teko girdėti, kad baltarusai perka naujus automobilius Lietuvoje ar Lenkijoje, nuomojasi garažus šiose valstybėse, o su traukiniais, autobusais ar kitai automobiliais važiuoja čia. Negrįžta su jais atgal į BY. Gal kiek perlenkta a tai yra "sugedusios telefono" kalbos, tačiau nesistebėčiau...Juk ir lietuviai neretai dėl to paties traukia į LV.
be to, draudimo paslaugos man atrodo pigesnės yra LT/PL.
Comment