Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
IKEA ir Nordica prekybos slėnis
Collapse
X
-
Paskutinis taisė spirit; 2016.11.17, 01:16.
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąPagal kaikuriuos anekdotus klausimu į klausimą atsakinėja tik žydai
O dabar rimtai. Aš neklausiau nei apie Šnipiškes, nei apie Lukiškes. "Ne vietoj" yra gan silpnas argumentas pagrįsti jų trukdymą. Pagal tokią tamstos logiką kai tau turėtų trukdyt visos kapinės mieste.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBūtent, man taip pat nesuprantama, kuo tos kapinės gali trukdyti. Be to, jos yra taip gudriai "paslėptos", kad jų nesimato nei nuo IKEA pusės, nei važiuojant Žirnių gatve.
Comment
-
Kapinės trukdo galimom investicijom šiame rajone, nes šioje vietoje po būsimo reklamuojamo projekto kaip ir daugiau vietos galimai plėtrai nelabai ir liks.
Senos kapinės tai paveldas, bet naujų kapinių manau nereiktų steigti beveik miesto centre - buvo galima jas steigti dar toliau nuo centro, kur nors Lydos plente, kitoje Oro Uosto pusėje, nes dabar tos kapinės užėma labai daug brangios žemės, kuria buvo galima tikrai naudingiau išnaudoti, o į kapines tai žmonės vis vien dažniausiai su mašinom atvažiuoja. Beje, dėl tų pačių kapinių dar ir greitis yra mažinamas Žirnių g. nuo 80 iki 50 km/h dėl nesąmoningos perėjos, kuriai čia ne vieta.
Dar nemažas nenaudojamas žemės plotas yra kitoje Žirnių g. pusėje, bet jis jau nebe toks patrauklus savo infrastruktūra kaip sklypai arčiau Oro Uosto.
Comment
-
Manau, kad toje vietoje nieko rimto statyti neleistų, nes Oro uosto takas yra prie pat. Todėl manau, kad ta teritorija, kapinėms būtent ir parinkta, nes kitaip ten būtų tik pieva.
Jei ne dėl saugumo, tai jei kas nors kito įsikurtų paskui prasidėtų - triukšmas, mažinkit veiklą ir t.t., kas trukdytų Oro uosto darbą, taip kaip yra su protinguoliais, kurie namus pasistatė kitoje oro uosto pusėje. O dabar niekam ten netrukdo oro uostas ilsėtis.
Teritorijos ten dar plėstis ir plėstis, tik kad būtų kam. Pilna ką galima perdaryti kitoje geležinkelio pusėje, o ir virš pačio geležinkelio galima statyti, nes jis yra dauboje. Taip turėtume pirmąją metro liniją Ir žmonių, kas ja naudotųsi.
Iš Kopenhagos pavyzdžio galiu pasakyti, kad ten Metro buvo tiesiamas ne ten, kur daugiausiai žmonių gyveno, o ten kur numatė miesto plėtrą į laukus, ir nutiesus Metro, aplink tą liniją miestas aktyviausiai ir vystosi.Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.11.17, 12:07.
Comment
-
Kol dar bus laisvų sklypų aplinkui, nemanau kad kažkas galvos apie geležinkelio linijos užstatymą, nors aišku pati idėja graži.
Na o kad kapinių vietoje negali statyti pastatų tai labai abejoju - aišku aukštingumas pastatų būtų tikrai mažas, bet jau ir tai būtų racionalesnis tos strateginės vietos panaudojimas nei dabar.
Kaip bebūtų, dabar kažką keisti tikrai jau per vėlų ir tos kapinės tikrai liks.
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąKol dar bus laisvų sklypų aplinkui, nemanau kad kažkas galvos apie geležinkelio linijos užstatymą, nors aišku pati idėja graži.
Na o kad kapinių vietoje negali statyti pastatų tai labai abejoju - aišku aukštingumas pastatų būtų tikrai mažas, bet jau ir tai būtų racionalesnis tos strateginės vietos panaudojimas nei dabar.
Kaip bebūtų, dabar kažką keisti tikrai jau per vėlų ir tos kapinės tikrai liks.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBene pats sau prieštarauji. Sklypų aplink - nors vežimu vežk, apleistos teritorijos kur tik pažiūrėsi. Jau kur kur, bet ten, kur dabar yra kapinės - tai geriau nerastum.
Comment
-
Aš dar kartą norėčiau paklausti, tarkim jei ten būtų galima statyti, ką jūs ten statytumėt, nes aukščio apribojimai tikrai rimti būtų uždėti. Jau net prie Nordikos planuojami kompleksas, link oro uosto tvoros yra žema dėžė, spėju bus koks vieno aukšto prekybos centras.
Todėl manau, kad ten kapinės parinktos ne šeipsau, nes nieko ten labai ir nepastatysi, ir dar kartą pakartosiu, mano manymu, tai puikus pasirinkimas, nes palaidotieji tikrai nesiskųs oro uosto veikla.
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąLiepkalnio rajonas galbūt nebūtų koks jis yra dabar, jeigu per pusė rajono nebūtų stačiatikių kapinių, dėl kurių aplinkinės gatvės atrodo tarsi apleistos, kaip pvz. dzūkų g.
Saltoniškių kapinės irgi užima ženklią Viršuliškių dalį. Rajonas apleistas? Irgi tikrai ne.
Gerai, baigiam šitą nukrypimą apie kapines kol kažkas jo nepratrynė.Paskutinis taisė spirit; 2016.11.18, 00:03.
Comment
-
Pažiūrėk į Bendrąjį planą ir bus aišku kur galima statyti, o kur ne.
Visai nieko negalima statyti tik tiesiai po taku iki pat Žirnių gatvės (ten šiaip ar taip oro uosto sklypas). O nuo Niordikos iki pat oro uosto didelio užstatymo intensyvumo teritorija numatyta.
Paskutinis taisė Qbazzz; 2016.11.18, 09:39.
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąPažiūrėk į Bendrąjį planą ir bus aišku kur galima statyti, o kur ne.
Visai nieko negalima statyti tik tiesiai po taku iki pat Žirnių gatvės (ten šiaip ar taip oro uosto sklypas). O nuo Niordikos iki pat oro uosto didelio užstatymo intensyvumo teritorija numatyta.
Atvaizdas
Ten kur didelis užstatymo intensyvumas numatytas, ten ir plečiasi.
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąPažiūrėk į Bendrąjį planą ir bus aišku kur galima statyti, o kur ne.
Visai nieko negalima statyti tik tiesiai po taku iki pat Žirnių gatvės (ten šiaip ar taip oro uosto sklypas). O nuo Niordikos iki pat oro uosto didelio užstatymo intensyvumo teritorija numatyta.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTik kol politinė situacija nepasikeis, jokie tūpimai iš rytų pusės nėra galimi.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Liepynės kapinės yra patrauklioje investicijoms zonoje (nežinau dėl aukštingumo ar būtų leidžiama pvz 10 m aukščio statyba) šalia oro uosto. Šioje vietoje galėtų statyti sandėlius/logistikos centrus ir kt. su logistika ar plečiamu prekybos slėniu susijusius objektus.
Bet tikrai ne kapines... Jas galėtų 5 km tolėliau - Liepkalnio ar Žirnių g. Čia nei patogus susisiekimas, nei saugi perėja padaryta, nei kažkokią istorinę vertę turinčios kapinės. O dar žiūrint į tai, kad kapinės įrengiamos ne vienai dešimčiai ar šimtui metų..
Vienintelis logiškas paaiškinimas, kodėl čia kapinės įrengtos - neleidžia čia nė 5 metrų aukščio statinių statyti. Nors tiesą sakant itin tuo abejoju.
O dėl pačio projekto prie Nordikos - įdomu, kada bus sujungta Vikingų g. su oro uostu...
Comment
-
Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąRasų, Bernardinų ar Antakalnio yra senos, apaugusios medžiais, tai tikrai nėra tiek matomos kaip šios, Liepynės kapinės.
Liepynės kapinės yra patrauklioje investicijoms zonoje (nežinau dėl aukštingumo ar būtų leidžiama pvz 10 m aukščio statyba) šalia oro uosto. Šioje vietoje galėtų statyti sandėlius/logistikos centrus ir kt. su logistika ar plečiamu prekybos slėniu susijusius objektus.
Bet tikrai ne kapines... Jas galėtų 5 km tolėliau - Liepkalnio ar Žirnių g. Čia nei patogus susisiekimas, nei saugi perėja padaryta, nei kažkokią istorinę vertę turinčios kapinės. O dar žiūrint į tai, kad kapinės įrengiamos ne vienai dešimčiai ar šimtui metų..
Vienintelis logiškas paaiškinimas, kodėl čia kapinės įrengtos - neleidžia čia nė 5 metrų aukščio statinių statyti. Nors tiesą sakant itin tuo abejoju.
O dėl pačio projekto prie Nordikos - įdomu, kada bus sujungta Vikingų g. su oro uostu...
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąKaip čia suprasti? Kad dabar atskridęs Aeroflot lėktuvas (skraido kiekvieną dieną) turi tūpti iš vakarų pusės?Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment