Manote, būtų pakankamai keleivių? Tuo labiau, kad iš geležinkelio stoties važinėja autobusai - įdomų, koks ten keleivių srautas (būtent į NORDICĄ).
Irengti stotele ypatingai dideliu investiciju nereikia, o marsrutas i oro uosta ir taip vaziuoja. Logiska butu pritraukti daugiau keleiviu i jau egzistuojanti marsruta. Traukinys turi dideli pranasuma t.y. greiti, kuri reiketu isnaudoti.
Irengti stotele ypatingai dideliu investiciju nereikia, o marsrutas i oro uosta ir taip vaziuoja. Logiska butu pritraukti daugiau keleiviu i jau egzistuojanti marsruta. Traukinys turi dideli pranasuma t.y. greiti, kuri reiketu isnaudoti.
Persėsti toje pačioje stotelėje į kitą autobusą patogiau ir greičiau, nei važiuoti iki stoties, po to eiti atstumą į geležinkkelio stotį, ieškoti perono, persėsti į traukinį dėl kelių minučių trukmės kelionės, plius brangiau. Dėl tos pačios priežasties nelabai populiarus šitas maršrutas ir skrendantiems (išskyrus atvažiuojantiems traukiniu iš kitų miestų). Beto ir apskritai ten su autobusu tik vienas kitas žmogus atvažiuoja.
Kad nelabai patogu būtų įrengti stotelę traukiniui šalia Nordikos. Gautųsi nemažas gabaliukas paeiti.
Kad ta traukinio jungtis iš viso nelabai reikalinga - iš stoties daug patogiau galima į oro uostą nuvažiuoti 1 ir 2 autobusu, spusčių beveik jokių nebūna. Ir privažiuoja arčiau oro uosto ir dažniau važinėja.
Vienintelis būdas padaryti traukinio maršrutą reikalingu, tai sinchronizuoti su Vilniuas VT bilietų sistemą ir pratęsti maršrutą. Kodėl gi ne į Trakus? Turbūt vienintelė netolima pasiekiama vieta bėgiais, kuri bent kiek galėtų būti patraukli oro uosto keleiviams.
O Nordikos lankytojams gal aktualiau būtų būtų nusigauti iš Naujosios Vilnios/Kenos pusės.
Vienintelis būdas padaryti traukinio maršrutą reikalingu, tai sinchronizuoti su Vilniuas VT bilietų sistemą ir pratęsti maršrutą. Kodėl gi ne į Trakus? Turbūt vienintelė netolima pasiekiama vieta bėgiais, kuri bent kiek galėtų būti patraukli oro uosto keleiviams.
O Nordikos lankytojams gal aktualiau būtų būtų nusigauti iš Naujosios Vilnios/Kenos pusės.
Na jo, pats maršrutas Stotis - Oro uostas nelabai vykės. Jeigu būtų galima pratesti trasą sakykime iki Naujosios Vilnios, tai galėtų tada ir Vilejkos gyventojai ta jungtimi naudotis važiuojant į darbą stoties/oro uosto rajone. Stotis - Oro Uostas - Trakai irgi būtų puikus sprendimas, bet populiarumas būtų sezoninis ir naudojamas daugiausiai turistų. Šiaip traukinių stotis Trakuose nepatogioje vietoje + autobusai irgi dažnai važinėja į Vilnių iš tenai.
Kai skrendu is VNO, 95% atveju is Kauno vaziuoju su traukiniu ir VGS persedu i oro uosto traukini (atgal taip pat), tai vidurkis zmoniu, kurie keliauja taip pat yra ~5. Pats persedimas padayttas gan patogus, nes Kauno traukinys sustoja tam paciam perone kaip ir Oro uosto stovi, tad tereikia paeiti tuos kelis metrus ir isedi i kita. Didelio nepatogumo tame nejauciu. Vieintelis patobulinimas galetu buti vienas bilietas abiem traukiniam ir daznesnis oro uosto traukinio kursavimas.
„Nordikos“ projektą Vilniuje išvysčiusi UAB VPH šalia esančioje teritorijoje suplanuotas investicijas didina keliomis dešimtimis milijonų Eur. Pasak bendrovės, planuojamas „VNO verslo ir prekybos parkas“ turi itin didelį potencialą.
„Nordikos“ projektą Vilniuje išvysčiusi UAB VPH šalia esančioje teritorijoje suplanuotas investicijas didina keliomis dešimtimis milijonų Eur. Pasak bendrovės, planuojamas „VNO verslo ir prekybos parkas“ turi itin didelį potencialą.
9 ha sklype statybos turėtų būti pradėtos 2017-aisiais, projektas bus vystomas 5–7 etapais, o investuotojai, sėkmės atveju, neatmeta galimybės plėstis iki 14 ha. Projektą norima užbaigti per ketverius metus.
Šioje zonoje planuojama įkurti biurus, parduotuves bei kitas mažmeninės bei didmeninės prekybos įmones, viešbutį, erdves smulkiojo verslo atstovams.
<...>
Bendrovės prioritetas – 2017 m. pradėti vystyti pirmuosius biurų pastatus.
<...>
Bendrovė vilčių deda ir į savivaldybės planus vystyti aplink VNO esančią teritoriją, ten planuojamas investicijas bei naują kelią, sujungsiantį Vikingų gatvę su oro uostu. Be to, šalia IKEA ir „Nordikos“ atsiras traukinių stotelė.
Comment