Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
IKEA ir Nordica prekybos slėnis
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJuk ne akropolis, labai abejoju, jog bus spūsčių tokiame užkampyje. Beto įvažiavimas į žiedą 2 juostomis.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJuk ne akropolis, labai abejoju, jog bus spūsčių tokiame užkampyje. Beto įvažiavimas į žiedą 2 juostomis.
Tai štai galvoju, kad "Nordika" neliptų ant to paties grėblio. Kiek kalbėjau su IKEA darbuotojais, jie patys nesitikėjo tiek daug klientų. Ypač tokių, kurie beveik nieko neperka, bet atvažiuoja "pasižiūrėti". Matyt, kitose šalyse to nėra.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą"Akropolio" savininkų vietoje aš jau seniai spręsčiau tą problemą. Nes jie natūraliai atsijoja dalį potencialių klientų (pvz.: mane). Kaip ir "Senukai" Ukmergės g. Tiesiog planuoji taip, kad nereiktų ten važiuoti.
Tai štai galvoju, kad "Nordika" neliptų ant to paties grėblio. Kiek kalbėjau su IKEA darbuotojais, jie patys nesitikėjo tiek daug klientų. Ypač tokių, kurie beveik nieko neperka, bet atvažiuoja "pasižiūrėti". Matyt, kitose šalyse to nėra.
Comment
-
Nelabai įsivaizduoju, ką būtų galima padaryti, kad Akropolyje nebūtų kamščių. Ką jie galėjo, jau padarė- viaduką iš Ozo gatvės. Aišku, šalia to viaduko reikėtų ir nuvažiavimo į Ozo g. link Kalvarijų g.
Idealiausia, žinoma, būtų buvę Ozo/Gelvonų sankryžą rekonstruoti į dviejų lygių, bet čia jau labai rimtos investicijos, abejoju, ar prekybininkas jų imtųsi.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąLyg ir tuirėtų būtų išvažiavimai ir Į Orevių g. link oro uosto.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNelabai įsivaizduoju, ką būtų galima padaryti, kad Akropolyje nebūtų kamščių. Ką jie galėjo, jau padarė- viaduką iš Ozo gatvės. Aišku, šalia to viaduko reikėtų ir nuvažiavimo į Ozo g. link Kalvarijų g.
Idealiausia, žinoma, būtų buvę Ozo/Gelvonų sankryžą rekonstruoti į dviejų lygių, bet čia jau labai rimtos investicijos, abejoju, ar prekybininkas jų imtųsi.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNėra tų kamščių prie Akropolio, nebent tik per visokias Jamam dienas ar prieš Kalėdas, realiai prekybos centrų tiek pristatyta, kad jie yra pustuščiai, niekur nebūna didelių eilių, išskyrus aišku Maximas vakarais ir Senukus per akcijas.Show must go von!
Comment
-
Prekybos slėnis „Nordika" baigia ruoštis antrajam plėtros etapui: pasirašytos sutartys su beveik visais nuomininkais, kurie čia įsikurs kitų metų pavasarį. Planuojant naujas parduotuves siekta toliau stiprinti prekių šeimai ir namams pasiūlą. Tai užtikrins ne tik čia duris atversiančios Lietuvoje jau žinomų prekės ženklų parduotuvės, bet ir naujas prekės ženklas - „The Pier".
http://www.ivilnius.lt/naujienos/ver...69643d33363732
Comment
-
Parašė egi3kas Rodyti pranešimąLentoje rašo darbų pabaiga 2016-03. Gal jau greit Senukus atidarys?
Comment
-
„Nordikos“ antrosios dalies atidarymas – gegužės 20 dieną
P.S.mano nuomone galėjo ir anksčiau - kaip tik palankus sezonas.
Comment
-
„Nordikos“ savininkas: investuoti Lietuvoje patiko, bus naujų projektų
http://vz.lt/sektoriai/prekyba/2016/...nauju-projektu
Peteris Gage’as Morrisas, pagrindinis prekybos slėnio „Nordika“ savininkas ir Estijos nekilnojamojo turto investicinės bendrovės „Nantucket Holdings OU“ pagrindinis akcininkas, išplėtojęs 50 mln. Eur vertės prekybos centrą greta Švedijos baldų kompanijos IKEA, planuoja naujas investicijas Lietuvoje.
„Verslo aplinka ir sąlygos Lietuvoje labai geros, o, palyginti su užsienio šalimis, pavyzdžiui, Estija, Čekija, Portugalija, kuriose plėtojame įvairius projektus, čia sąlygos pačios geriausios“, – tikina p. Morrisas.
Lietuvą jis išskiria ir kaip itin daug potencialo turinčią šalį, kurioje, anot jo, didėja ir didės mažmeninės prekybos apyvarta, nes auga atlyginimai, o žmonės daugiau perka, jų lūkesčiai pozityvūs. Kalbėdamas apie sėkmingas šalis, jis mini ir Estiją, kur prekybininkams sąlygos taip pat geros.
Kalbėdamas apie „Nordikos“ nuomininkų pardavimo pajamas, pašnekovas sakė, kad jos nuo pirmos centro darbo dienos yra pakankamos, o nuomininkų apyvartos rezultatai, kurie renkami kas mėnesį, nuolat gerėja.
Vertinti, kada centras atsipirks, p. Morrisas nesiima, nes sako, kad į investiciją žiūri kitu kampu.
„Matau, kad nuo pirmosios darbo dienos visiems sekasi gerai: nuomininkai gauna pajamų, paskui gauname pajamų mes, mokame bankui, o klientai įsigyja prekių su nuolaidomis, bendras kainų lygis geras. Nėra stebuklingos dienos, kurią galėtume pavadinti ta, nuo kurios verslas atsipirko, nes visiems sekasi gerai jau nuo pirmosios dienos“, – vertina p. Morrisas.
Jo teigimu, investicijos į projektą siekia 50–55 mln. Eur, neskaitant išlaidų, kurias patiria nuomininkai, įrengdami parduotuves. Pagrindinis „Nordikos“ finansinis partneris yra „Swedbank“, suteikęs paskolą projektui plėtoti.
Mokesčiai neslegia
Įvairiose šalyse investuojantis p. Morrisas negali pasakyti nieko blogo apie įmonėms tenkančią mokesčių naštą Lietuvoje.
„Čia mokesčiai nėra dideli. Reikėtų gerai paieškoti tokios šalies, kurioje įmonės moka mažesnius mokesčius. 15% pajamų mokestis yra gana žemas, palyginti su kitomis Europos šalimis. 21% PVM – normalus, Estijoje PVM yra 20%, o Skandinavijos šalyse siekia 25%. Visi kiti mokesčiai panašūs kaip ir Europoje“, – lygina p. Morrisas.
Pastaruoju metu nemažai su mažmeninės prekybos projektais dirbęs p. Morrisas prasitaria apie artimiausiu metu planuojamus plėtoti du projektus, nesusijusius su prekyba.
„Estijoje prisidėjau prie 7 prekybos centrų vystymo, su partneriais kūrėme panašius centrus kitose šalyse, bet dabar turiu kitų minčių, apie kurias kol kas anksti kalbėti“, – sako p. Morrisas.
Sklypą, kuriame pastatyta „Nordika“, įsigijęs tada, kai apie IKEA plėtrą Vilniuje buvo žinoma dar ne visiems, p. Morrisas sako, kad prekybininkai laimi būdami dideliame centre arba centrų slėnyje. Svarbu pasiūlyti pirkėjui platų asortimentą įvairių prekių bei paslaugų ir sutelkti jas vienoje vietoje, mano pašnekovas.
„Kartu su IKEA mes sukuriame kritinę masę, esame didelis traukos centras. „Nordikoje“ ypač dideli plotai skirti „Senukams“, „Rimi“, „Sports Direct“. Pirkėjams patogu pas mus atvykti tiek iš vakarinės pusės, tiek iš pietinės, yra erdvi 2.000 vietų automobilių aikštelė“, – pranašumus vardija p. Morrisas.
„Nordikos“ plotas siekia 40.000 kv. m, čia prekių ir paslaugų siūlo 51 prekės ženklo atstovas. Šiame prekybos centre veikia laisvalaikio, sporto, vaikų, interjero, statybos prekių parduotuvės.
Kuriant prekybos centro koncepciją siekta įpratinti Vilniaus gyventojus apsipirkti toliau nuo miegamųjų rajonų ir transporto spūsčių esančioje pietinėje miesto dalyje.
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą/\
idomu, kaip tai pakomentuotu didysis ekspertas Laurmit, kuris nuolat inkscia kaip cia viskas blogai su centrais ir "paskutinis" uzsienio investuoja jau seniai "pabego"
Comment
Comment