Mums buvo labai įdomu dirbti kuriant naują biurų ir prekybos centrą vienoje iš pačių patraukliausių komercinių zonų Vilniuje – Žirmūnų /Kareivių gatvių sankryžoje. Tai nedidelis šiuolaikiškas verslo centras, kurio pirmame aukšte įsikurs prekybos ir paslaugų įmonės, о antrasis ir trečiasis aukštai skirti jaukiems biurams. Patogiam parkavimui suprojektuotоs požeminė ir antžeminė automobilių stovėjimo aikštelės.
Tai buvo vienas iš architektūriškai įdomesnių projektų, kai santykinai nedidelėje erdvėje gimė įdomios formos, patraukliai atrodantis biurų kompleksas. Čia bus panaudotos šiuolaikiškos ir natūralios eksterjero ir interjero medžiagos, kuriančios ilgalaikę projekto vertę ir patrauklią darbo aplinką.
Puikus pastato matomumas iš kelių pusių, idealus susisiekimas ir aukščiausia realizacijos kokybė daro šį projektą patrauklų daugeliui įvairaus profilio įmonių, norinčių turėti modernų ir šiuolaikišką biurą.
.....
Tai buvo vienas iš architektūriškai įdomesnių projektų, kai santykinai nedidelėje erdvėje gimė įdomios formos, patraukliai atrodantis biurų kompleksas.
......
UAB „AKG“
Architektas Remigijus Bimba
dėkui maxui už naujienas.
dėl projekto - nusivylimas visiškas pritariu kolegoms, kad patrauklumo nerasta. pirmasis variantas atroge nepalyginamai ydomiau, tikėjausi, kad pastatukas papuoš šią sankryžą.
ir nekaltinkim per daug arkitektų. gal jie ir sugebėtų padaryti ką nors ydomaus, bet tenka susitalpinti į užsakovo sąmatą. o jeigu imsi šakotis, neteksi užsakymo. viskas elementaru.
dėkui maxui už naujienas.
dėl projekto - nusivylimas visiškas pritariu kolegoms, kad patrauklumo nerasta. pirmasis variantas atroge nepalyginamai ydomiau, tikėjausi, kad pastatukas papuoš šią sankryžą.
ir nekaltinkim per daug arkitektų. gal jie ir sugebėtų padaryti ką nors ydomaus, bet tenka susitalpinti į užsakovo sąmatą. o jeigu imsi šakotis, neteksi užsakymo. viskas elementaru.
Tu visiškai klysti. Nematau atrojoje versijoje nieko pigesnio. Praktiškai identiškas pastatas pirmąjai vizijai, tik detalesnis ir konkretrsnis. Pirmasis tebuvo gražaus tūrio papaišymas, bet kai reikia jį pritaikyti praktikai gaunasi eilinis šnipštas. Visa atsakomybė dėl pasikeitimų tenka architektui. Ir neklaidink žmonių "reikia įtilpti į užsakovo sąmatą". Pirmiau daromas projektas, o paskui tik sąmata.
Galime pasižiūrėti konkrečiau kaip pasikeitė projektas ir kaip tai galėjo atsiliepti kainai. Šiek tiek suapvalintos pastato tūrio formos tapo stačiakampės bei pasikeitė langų išdėstymas. Plius atsirado keletas kampų, kurie buvo padaryti dėl praktiškumo, kadangi architektas turėjo prastą patalpų išdėstymo viziją.
Dėl tokių projekto pasikeitimų kaina tikraiusiai galėtų sumažėti labai menkai. Taigi aš manau kad blogiausia yra tai kad architektas pirminį tūrį paišydamas gali prisigalvoti įvairiausių grožybių bei įdomybių tačiau nemato projekto vizijos pilnos ir atęjus laikui imtis rimtesnių darbų pradeda viska paprastinti iki minimumo.
Man teko matyti SBA bokšto piminius eskizus bei vizijas. Jų buvo krūva lapų su konkrečiomis konstrukcijomis ir konkrečia pastato funkcijonavimo vizija. O kai tenka tarkim kad ir darbe susidurti su architektų atmestinu darbu tuomet viskas paaiškėja.
Kaip kažkas pasakė kitoje temoje kol architektas uždirbs 2000 lt o eilinis statybininkas 6000 lt tol tokie pastatai pas mus ir dygs.
Dekui "veikejas" uz naujas nuotraukeles, labai padejo........
Kas del "Baltijos azuolo", manau kad kaip ir visos statybos Vilniuje, statybos varomos patyliukais, zinant kokiais tempais vyksta teismai pas mus galima sakyti, kad kol baigs namo statyba bus ir sutikimai ir leidimai.
Šiaurinė gatvė eis dabartinės Žvalgų g. trasa.
Beje, ten kur krūva, prie pat kelio (buv. "tolkučkės" vietoje)numatyta mažaaukštė statyba
Sankryža su Verkių gatve
Šioje vietoje yra nuolatinės spūstys - pagrindinis kelias yra ne trasoje, o Verkių gatvėje
Kelias turėtų eiti tiesiai, nukirsdamas kampą
Dar viena sankryža (prie Autobusų parko), kurioje visi suka į kairę, bet tenka laukti, nes ženklinimas nieko bendro neturi su transporto srautais.
Sankryža su Žimūnų gatve
Šioje vietoje ir dabar vyksta nemenkas eismas
Kelias eis tiesiai, palei kolegijos pastatą
Vaizdas link Kareivių gatvės sankry=os
TRASOS PABAIGA
Dar 1964 m. buvo numatyta tiesi trasa nuo Žirmūnų Kareivių sankryžos iki dab. Žvalgų g.:
Dabar šioje vietoje Lietuvos banko ir bendrabučių pastatai.
Liekantis Žirmūnų g. tarpas tarp namų ir Lietuvos banko nedidelis.
Bus nepatenkintų.
Tiems, kas sulaukė pabaigos - vaizdas iš viršaus
Kol kas dar yra vietos ištiesinti trasą ar nutiesti viaduką nuo Žimūnų link Valakampių tilto
jei gerai pamenu, tai pries aktyviausius salininkus del statybu sustabdymo baltijos azuolas padave i teisma ir bent jau pries viena tikrai laimejo. zodziu, kad tas zmogelis, noredamas atlyginti nuostolius tures parduot buteli ar pan. tad manau, kad statybos vyksta ne patyliukais, bet po pralaimeto karo gyventojai susitaike su padetimi.
Vis tiktai, gyvendamas tuose namuose nenorėčiau, kad man prieš akis kažkas užstatytų kažkokį griozdą. Tačiau netgi blogesnė padėtis, kiek teko matyti, priešingoje pusėje, kur stato verslo centrą. Ten išvis atstumas juokingas nuo šalimais esančio penkiaaukščio. Taip kad čia ne vien "suvaikėjusių pensininkų" paistalai.
Jei valstybei labiau rūpėtų gyventojai, tai gal būtų pakoreguotas statybų reglamentas, nes namai grūdami taip, kad pradeda nukentėti gyvenimo kokybė. Naujų daugiabučių kvartalai kartais atrodo iš vis tragiškai.
Kažkiek užstos ta baisų penkiaaukštį, tik įdomu kaip gyventojams: ar nevažinės po langais automobiliai (ar iš tos pusės nebus privažiavimo?). Vaizdą užstos, bet turbūt kartu ir triukšmo bei dulkių mažiau bus nuo gatvės.
Comment