Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Žirmūnai - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vienintelis pastatas atitinkantis raudonasias linijas yra Batų kalnas, visi kiti išdėstyti chaotiškai, bent aš neįžvelgiu jokios logikos.

    Comment


      Parašė utomnes Rodyti pranešimą
      Vienintelis pastatas atitinkantis raudonasias linijas yra Batų kalnas, visi kiti išdėstyti chaotiškai, bent aš neįžvelgiu jokios logikos.
      Tai Batų kalnas vienintelis pastatas kurį statė Nepriklausomybės laikais.. Sovietmečiu tai buvo miesto pakraštis su pramoninėmis zonomis..

      Comment


        Parašė Kublickij Rodyti pranešimą

        Tai Batų kalnas vienintelis pastatas kurį statė Nepriklausomybės laikais.. Sovietmečiu tai buvo miesto pakraštis su pramoninėmis zonomis..
        Tai Žirmūnų komiblokai kada pastatyti?

        Comment


          Nope. 1) Kareivių 14, t.y. Impulsas; 2) Kareivių 19, pastatas apačioje ofisai, viršuje butai - visa tai atsirado po 1990

          Comment


            Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
            Nope. 1) Kareivių 14, t.y. Impulsas; 2) Kareivių 19, pastatas apačioje ofisai, viršuje butai - visa tai atsirado po 1990
            Aš apie ta sankryžą turejau omenyje.. Impulso ir Kareivių 19 statybas dar atsimenu..

            Comment


              Žirmūnų seniūnijoje yra kelios viena nuo kitos nutolusios plėtojamos teritorijos.
              Yra ir kelios temos, Kartais diskusijos apie tą patį vyko ir tie patys dokumentai / vizualizacijoso buvo keliami keliose temose.

              Įdedu temų rodyklę

              Pagrindinė tema Žirmūnai - projektai ir statybų eiga.
              Čia yra informacija apie daugiabučių projektus. Kol kas čia yra ir informacija apie visuomeninės paskeities projektus - Lietuvos banko būstinės ir Lengvosios atletikos maniežo konkursus. Jei ten kažkas vyks, bus galima iškelti į atskirą temą.
              Prie Žirmūnų temos dar reikės prijungti temą Projektai ties Kareivių-Žirmūnų g. sankryža

              Tema Vilniaus sporto rūmų ir Žalgirio stadiono teritorija skirta "Žalgirio" stadiono ir Sporto rūmų konversijai. Nemažai kalbama ir apie šalia vykstančius daugiabučių bei visuomeninės paskirties projektus.
              Tema Žvejai (tarp Žirmūnų tilto ir buv. stadiono) - projektai ir statybų eiga skirta kaimyninei teritorijai šalia Šeimyniškių gatvės ir link Neries, Ten vyko keletas daugiabučių projektų. Šioje temoje kol kas yra pranešimai apie Lietuvos teismų rūmų projektą Šeiminiškių gatvėje.

              Dar dvi temos yra apie atskiras tvarkomas teritorijas:
              Šiaurės miestelis ir Ogmios miestas - projektai ir statybų eiga
              Žirmūnų (Tuskulėnų) trikampis. Sutvarkymo projektas

              Comment


                Sujungtos temos
                Žirmūnai - projektai ir statybų eiga ir Projektai ties Kareivių-Žirmūnų g. sankryža

                Comment


                  Kažkaip praleistos savivaldybės vizijos dėl Autobusų parko iškėlimo iš Žirmūnų ir teritorijos konversijos
                  Labai keista, kad saviviadybėje dirbantys visokie atvykeliai jaučiasi kaip kokie gastarbaiteriai ir perdaug nesigilina į Vilniaus istoriją. Jie rajoną šalia Verkių gatvės vadina "Verkiais", o autobusų parką atkallai vadina"Verkių autobusų parku".
                  Iš tiesų Verkiai yra prie Verkių rūmų, o Naujieji Verkai - dar toliau, ties Ožkiniais. Čia tas pats, kai Šeškinę ar Pašilaičius vadinti Ukmerge, nes šalia yra Ukmergės gatvė, o Liepkalnį - Lyda ar Minsku, nes šalia eina Lydos ir Minsko plentai.

                  Labai keista, kad naudojamas esamasis laikas - "atgimsta".
                  Tuo pat metu kalbama apie pokyčius dėl Šiaurinės gatvės, kuri suprojektuota dar 1978 metais ir kol kas nepradėta tiesti.

                  Vilniaus m. savivaldybė 2021.04.14
                  Verkių gatvėje esančiam Vilniaus autobusų parkui ieškoma ateities vizija
                  9 ha teritorija Verkių gatvėje , kurioje dabar įsikūręs "Verkių autobusų parkas", artimiausiais metais taps didžiausia pokyčių erdve visame mieste.

                  "Verkių autobusų parkas" įsikūręs miesto dalyje, kuri anksčiau buvo skirta pramonei, o pastaraisiais metais pasižymi dideliais pokyčių tempais – vystomos privačios teritorijos, vyksta esamų gamybinių pastatų konversijos į studijas, loftus ar kūrybines erdves, numatoma Šiaurinės gatvės plėtra, statomi nauji daugiabučiai ir verslo centrai.
                  Planuojama, kad dabartinis autobusų parkas iš teritorijos išsikels 2023-iaisiais, todėl jau svarstoma, kokią didžiausią vertę miestui sukurtų šios teritorijos konversija į daugiafunkcinę erdvę su viešosiomis erdvėmis, kūrybinei veiklai, viešosioms paslaugoms ir gyvenamajai funkcijai skirtais pastatais.

                  https://vilnius.lt/lt/2021/04/14/atg...eities-vizija/
                  Vilniaus m. savivaldybė 2021.04.14
                  Autobusų parkas Verkių gatvėje : 9 hektarai pokyčių idėjoms
                  1964 metais čia buvo tolimas užmiestis, čia daržuose augo vilniečių daržovės, o aplink jau pradėjo kurtis pramonė. Tais metais čia nuspręsta migdyti autobusus nakčiai, todėl buvo pastatytas tuo metu didžiausias uždaras angaras Baltijos šalyse – 22 000 kv. metrų. Taip gimė Verkių autobusų parkas.

                  "Verkių autobusų parkas" šiandien yra jau nebe priemiestyje, o visiškai greta centrinės miesto dalies. Miestui turėti tokį didžiulį 9 ha garažą šioje vietoje tapo per didele prabanga. Autobusai išsikels 2023-iaisiais, todėl čia turime didžiulę teritoriją miesto fantazijai.

                  Apie tai, kas galėtų būti šioje teritorijoje vietoje Verkių autobusų parko, kas galėtų įsikurti didžiuliame angare, jei būtų nuspręsta jo negriauti, kokių gerų pavyzdžių Europoje galima nusižiūrėti – apie visa tai naujoje „Kalba Vilnius“ laidoje Karolis Žukauskas kalbėjosi su architektu Tadu Jonauskiu.
                  https://www.youtube.com/watch?v=iGTR...l=KalbaVilnius

                  https://vilnius.lt/lt/2021/04/22/ver...kyciu-idejoms/

                  Comment



                    Comment


                      Eksperimentas patrauklioje Vilniaus vietoje: išsikėlus autobusams, iškils ne tik daugiabučiai
                      Panašu, kad sovietinis angaras lieka
                      Per sklypą numatyta Šiaurinė gatvė

                      Comment


                        Kažkoks nesuprantamas ir dirbtinai primestas noras kurti postindustrinė zoną su angaro išsaugojimu. Mano manymu eksperto iš video autobuso parko palyginimas su Amsterdamo NDSM, visiškai nevykęs..

                        Comment


                          Tiesiog piarinamas projektas, o piarinimui tinka visokios nesąmonės. Niekas taip pinigų nešvaistys ir nepaliks tokio dydžio vieno aukšto angaro, kai galima įkalt kokių 9 aukštų daugiabučius.

                          Comment


                            Siap cia toks NT bumo projektas, siap cia nei centras, nei ka,(nors kazkodel tas akcentuojama)o dar uzterstos teritorijos valymas, bei kazkiek sklypo nurezimas Siaurines gatves projektui, tiketis Paupio lygio investiju, svelniai tariant stipru.

                            Comment


                              Tai, kad ta Šiaurinė g. vos vos užkabins tą sklypą, ribose matosi gatvei numatyta teritorija (viršutinė) dalis. Visa likusi teritorija - beveik 9 ha - bus laisva vystymui.

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-06-02 153407.jpg
Views:	648
Size:	202,6 kB
ID:	1890420

                              Comment


                                Aš tai labai tikiuosi, kad to angaro nepaliks. Suprantu gerus norus, bet šiuo atveju jie visiškai ne į temą. Paimti užsienio pavyzdžiai, kurie neturi nieko bendro su šituo angaru. Lochal ir NDSM Amterdme:





                                Visų pirma tai tuose užsienio pavyzdžiuose yra metalinės konstrukcijos, kurios turi kur kas didesnę architektūrinę vertę, nei betoniniai stulpai.

                                Žirmūnų autobusų parkas:


                                Bet esminis ir pagrindinis skirtumas yra tas, kad užsienio pavyzdžiuose yra labai aukštos lubos, trigubai aukštesnės. Norint sukurti jaukią erdvę - būtina turėti aukštas lubas ir pakankamai dienos šviesos, kitu atveju tai bus ne kas kita, kaip požeminė perėja, o mes visi žinome kokios jos jaukios. Norint, kad nebūtų požeminės perėjos efekto - reikės nugriauti stogą, bet aš tada nelabai suprantu ką mes ten bandome taip išsaugoti, jeigu nugriovus stogą ten nelabai kas ir liks. Galiausiai, norint ten kažką labai meniško padaryti, reikia, kad Vilniuje būtų pakankamai menininkų, kurie ten atitarytų savo visokias studijas, o Vilniuje jų paprasčiausiai tiek nėra, kad jiems reikėtų milžiniško pastato joms. Galiausiai yra Užupis, kuriame turistų pilna yra ir tai menininkų studijų ten tik viena kita atsidarius. Jeigu bus bandoma išsaugoti šitą angarą - tai bus labai didelis feilas. Amsterdame, kuriame nepalyginamai daugiau menininkų, kurio angaras ne betoninis, o su metalinėmis konstrukcijomis ir labai aukštomis lubomis, tai galbūt ir įmanoma, bet ne šitoje vietoje. Bet netgi tame Amsterdame tas NDSM angaras nepasakyčiau, kad labai jaukus, pasižiūrėjus youtūbėj, tai atrodo, kad jis nelabai ką sudomino, video apie jį vos porą tūkstančių peržiūrų surenka, o pasižiūrėjus patį video, tai neatrodo nei kad ten labai jauku, nei kad jis kažkokius žmonių srautus sutraukia. Jeigu Amsterdamui nepavyko - tai Vilniuje iš šitos milžiniškos požeminės perėjos sukurti kažką jaukaus yra neįmanoma ir to net neverta bandyti daryti.



                                Ką toje vietoje reikėtų daryti, tai nugriauti tą angarą ir visą tą milžinišką teritoriją konvertuoti į Šiaurinį centrą. Vakaruose, didžiuosiuose miestuose dažnai būna sukuriami centrai, nutolę nuo pačio centro, kad aplinkinių miegamųjų rajonų gyventojai lengvai galėtų pasiekti 'miestą' nevažiuojant toliausiai iki centro. Savivaldybė, vietoj to, kad švaistytų pinigus visokioms nesėkmei pasmerktoms meninėms požeminėms perėjoms, turėtų tuos pinigus investuoti į kokybiškos viešosios infrastruktūros sukūrimą ir žemės sklypus ne pardavinėti, o atiduoti nemokamai skelbiant konkursus ne kas sumokės daugiau, o kas tuose sklypuose pasiūlys aukštesnės architektūrinės vertės pastatą pastatyti. Tai turėtų nulemti kokybinį šuolį architektūroje, nes NT vystytojai žinotų, kad jų projekto sėkmę nulems ne kuo daugiau būtų pastatytų už kuo mažesnę kainą, o kuo aukštesnės architektūrinės vertės projektą jie sugebės pasiūlyti. Vilniuje didžiausios sėkmės sulaukė Paupio rajonas, tai tenais turėtų būti kažkas panašaus, tik galbūt netgi geriau, nes paupyje yra pridaryta klaidų pristatant eiles vienodų pastatų. Sukūrus patrauklų naują miesto šiaurinį centrą, ten atsirastų dideli žmonių srautai, o tai yra esminis faktorius, kad ten įsikurtų restoranai, muziejai ir tos pačios meno studijos, kurios požeminėjė perėjoje jokios sėkmės nesulauks.

                                Comment


                                  OK, bet kiek realu, kad žmonės kurie moka pinigus už NT Paupyje a le high end gyvenamą vietą, rinksis Žirmūnų pakraštį kitaip tariant ar investuotojai sutiks investuoti į Žirmūnų pakraštį, o ne pačiam centre esantį tarkim Vilnius Connect? Kaip ir pats minėjai, nėra Vilniuje tiek žmonių... Kad būtų gerai sutinku, bet ar realu?
                                  Paskutinis taisė Garbanius; 2021.06.02, 16:26.

                                  Comment


                                    Jeigu savivaldybė ne pardavinėtų sklypus, o juos atiduotų nemokamai pasiūliusiems geriausios architektūros projektus, o priedo dar ir infrastruktūrą sutvarkytų savo lėšomis, ko nebuvo Paupyje, visą tai leistų NT vystytojams pasiūlyti Paupio lygio projektus, kur butų kainos būtų ženklai mažesnės, nei Paupyje. Mano supratimu pirkėjų tikrai netrūktų, bet svarbiausias aspektas būtų toje vietoje sukurti patrauklų ir šiuolaikišką miesto centrą, nes Paupiui lokacija šalia senamiesčio kad ir duoda didelių pliusų, bet visgi didžiausią pliusą duoda tai, kad Paupys pats iš savęs yra geras, kuriame galima gyventi, dirbti ir pramogauti net nenueinant iki to senamiesčio. Butų kainos centre yra daug didesnės ne dėl to, kad ten 'centras', o dėl to, kad centre yra sukurta visa reikalinga infrastruktūra kokybiškam gyvenimui. Jeigu visa ta infrastruktūra būtų sukurta tokioje milžiniškoje teritorijoje kokia atsilaisvins vietoj autobusų parko, tai 'arti senamiesčio' privalumas jau nebebūtų toks svarbus, kadangi visą tai, kas yra senamiestyje (barai, viešosios erdvės, aikštės, teatrai ir t.t.) atsirastų po langais.

                                    Comment


                                      Kaip pvz.: Merwede Utrecht - olandų naujo mikrorajono koncepcija, mikro miestas, be mašinų. Žinoma požeminės automobilių aikštelės būtų, bet pačioje teritorijoje nebūtų gatvių mašinoms, o vietoj jų parkai ir alėjos pėstiesiems, dviračių takai ir aikštės.


                                      Comment


                                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                        Kaip pvz.: Merwede Utrecht - olandų naujo mikrorajono koncepcija, mikro miestas, be mašinų. Žinoma požeminės automobilių aikštelės būtų, bet pačioje teritorijoje nebūtų gatvių mašinoms, o vietoj jų parkai ir alėjos pėstiesiems, dviračių takai ir aikštės.
                                        Vilniuj?


                                        Comment


                                          Šitam savivaldybės Tomui Jonaičiui turbūt reikėtų suorganizuoti susitikimą su žmonėmis ~ visą dešimtmetį tikėjusiais išvystyti kuro aparatūros gamyklos konversiją ir labai greitai išsisklaidytų visos svajos apie tai kiek komerciniai ar viešajai funkcijai iš tiesų yra reikalingas 2 hektarų ploto tokio tip(až)o palaidų stulpų pastatas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X