Pušys atrodo žymiai nordiškiau ir arčiau tradiciniam Vilniaus landšaftui, nei rusų laikais promote'intos liepos, alksniai ir berželiai. Daugiau tokių landšafto projektų su spygliuočiais reiktų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Quadrum Business City (Konstitucijos pr. 21)
Collapse
X
-
Jeigu dendrobotanika ir prisideda prie teisingo civilizacinio vektoriaus apipavidalinimo, tai tikrai ne plotmėj plikasėkliai vs. gaubtasėkliai. Spygliuočių pakako ir sovietinėj apželdinimo urbanistikoje, vien tik "eglės-milicininkės" (picea pungens, taip praminta pagal spalvinį giminingumą sovietinių "silovikų" mundurams) ko vertos. Nordiškumą apsprendžia "kaip tai padaryta", o ne botaninė rūšis.blaivumas išlaisvina
Comment
-
Vakar vakare jau įsižiebė vienas iš dviejų DnB ženklų. Ir šiaip jau pradėjo matytis aplinkos kontūrai. Ta proga siūlau žvilgtelėt iš arčiau.
Jau matosi nutiesta nauja gatvė, tik dar nesujungta su Konstitucijos pr.:
Gatvė plati, bus netgi saugumo salelė per vidurį:
Vidiniam kiemelyje jau žaliuoja pasodintos pušaitės:
Požeminio parkingo įvažiavimas iš Lvovo g.:
Šalia praėjimas į Konstitucijos pr. Nedastatyto pastato pirmam aukšte berods turėtų kurtis žadėti restoranai ir kavinės:
Bendras Lvovo g. vaizdas kartu su K29:
Comment
-
Puikus reportažas. Pastatas atrodo puikiai!
Ar man taip atrodo, ar nėra nuluptos apsauginės plėvelės nuo tų baltų horizontalių juostų? Nes vietomis jos žalsvos, o vietomis vis dar baltos. Jeigu taip yra, tai tikėkimės, kad nepamirš, o jeigu nepamirš, tai kažkas turės labai daug džiaugsmo nulupti visą pastatą
Ta gatvė tarp Lvovo ir Konstitucijos pr. vis dėl to sufleruoja, kad bus sujungta su Konstitucijos pr. Kitaip kam daryti ją tokio pločio ir dar su saugumo salele? Gal vystytojas turi sutarimą su savivaldybe, kad pastaroji įrengs sankryžą su Konstitucijos pr.?
Comment
-
Parašė adomazzz Rodyti pranešimąDėkuj už foto. Pušelės šiaip atrodo taip pat, kaip ir tos lietuviškos, nors šias specialiai vežė iš Vokietijos...
Comment
-
Teko girdėti tokių minčių, kad nepastatytoji vienaaukštė dalis tokia ir liks ko gero labai ilgam ar net visam laikui. Pagrindinė priežastis - parkavimo vietų trūkumas. Juk reiktų rasti nuomininkus, mokančius už A klasę ir beveik negaunančius parkavimo vietų. Konkurencinės sąlygos Vilniuje kol kas to neleis.
Comment
-
labai daug variantu galima sugalvot .... Viesbutis, spa, restoranai, parduotuves, vaiku darzelis ir tt... nesuprantu kas cia su ta masinizacija...vakarai ta pries 30 metu praeje ... pinigus investuoja i viesaji transporta."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė ratJau matau kaip DNB ir Swedbank bankininkai beigi Barklajaus programutojai dalinasi viešuoju transportu su ministerininkais ir leiboriais beigi vaikais.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO tai po žeme SPA, kad neįrengė parkingo?
Šiai dienai Vilniuje rinka diktuoja investoriui į A klasės biuro pastatus tai, kad kievienai maždaug 30 kv.m. nuomojamo biuro daliai, įskaičiuojama 1 nemokama parkavimo vieta.Paskutinis taisė Jegermeister; 2016.04.24, 22:22.
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąŠiai dienai Vilniuje rinka diktuoja investoriui į A klasės biuro pastatus tai, kad kievienai maždaug 30 kv.m. nuomojamo biuro daliai, įskaičiuojama 1 nemokama parkavimo vieta.
Jeigu būtų įvestas nors ir €100 metinis mokestis už kiekvieną automobilį vien Vilniuje būtų surinkta ~30 mln. Eurų per metus. Už tokius pinigus galima nupirkti 100 naujų autobusų kasmet be jokios ES paramos. Jokių kitų argumentų apie "unikalią Lietuvos situaciją" ar "jau sumokėtus mokesčius" ir pan. čia ir būt negali. Štai išsamus tyrimas apie automobilių apmokestinimą ir CO2 taršą Baltijos šalyse:
http://ec.europa.eu/economy_finance/...issue11_en.pdf
Palyginimui UK automobilių mokesčiai per metus nuo 2017 vidurio - £140 pigesniems automobiliams, £450 prabangesniems:
http://www.carmagazine.co.uk/car-new...-uk-motorists/
Norvegijoj prasideda nuo €350:
http://www.skatteetaten.no/en/Rates/arsavgift/
Plius dar krūva mokesčių surenkama per daug didesnį degalų apmokestinimą.
Taigi jeigu turite kažkokių priekaištų dėl nedastatyto Quadrumo ar investicijų trūkumo iš "crazy" Norvegų, kurie atsisako parkingus asfaltuot hektarais kaip liepia mūsų buki įstatymai, tai žinot į ką kreiptis.Paskutinis taisė felar; 2016.04.25, 00:05.
Comment
-
Gaila jei nebūtų baigtas.. Ir iš esmės tada tampa pretekstu nebestatyt didesnių ofisų dėl parkingo erdvės. Arba užstatyti labai retai ir Europos stilium daryt baisius antžeminius parkingus. GH2 įeina į tą riziką, A klasė, bet parkingo ten labai menkai, GH1 netelpa, gatvėje laiko. O gatvėje vienu metu buvo užsiveisę vagys - daužydavo langus mašinoms kurios jau arti to edukologijos universiteto tilto.
Comment
-
Tai galėjo ne 3, o 4 arba 5 požeminius aukštus daryti ir viskas būtu buve OK. Atsimenu kaip patys gyrėsi kaip savivaldybei baudą mokėjo kad projekte būtu leista mažiau parkingo vietų nei reikia pagal normatyvus. Pretenziju norvegams ir kitiems vystytojams šiuo atvėju negali būti nes verslas tai yra konkurencija ir už klaidingus sprendimus reikia susimokėti. Ir tokia situacija bendrai biurų rinkai yra kur kas geresnė nei pvz gyvenamojoje statyboje kur dabar galima betoki š... statyti ir vistiek išpirks todėl niekas nesistengia ir aišku stato kaip pigiau, o čia kiti pažiūrės į padarytas klaidas ir ateityje nekartos.
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąTaigi ir iškyla klausimas ar potencialūs to nepastatyto pastato nuomininkai norės jame nuomotis patalpas beveik negaudami parkingo vietų. Juk už tą pačią kainą galės rinktis jau esamus ar planuojamus naujus pastatus kaip K18, S7, S9, N5 ir pan., kuriuose parkavimo vietų tikrai bus daugiau įskaičiuota į nuomos kainą.
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąŠiais laikais, bent jau naujuose ofisuose, nemokamai parkingų nedalina ir už kiekvieną vietą reikia susimokėti papildomai.
Comment
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąŠiais laikais, bent jau naujuose ofisuose, nemokamai parkingų nedalina ir už kiekvieną vietą reikia susimokėti papildomai.
Comment
Comment