Kodel didziuosius eu miestus pastoviai lygina su Vilnium. Sociai pas mus tos zemes parkingui ir visam kitam. Kam susigrust? Ar planuojam 2mln Vilniu turet artimiausiu metu? O siaip palaukim 10-15 metu ir parkingo problemos isnyks pacios kartu su autonominiais automobiliais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Quadrum Business City (Konstitucijos pr. 21)
Collapse
X
-
Parašė MindaugasR Rodyti pranešimąO siaip palaukim 10-15 metu ir parkingo problemos isnyks pacios kartu su autonominiais automobiliais.
Comment
-
Parašė MindaugasR Rodyti pranešimąO siaip palaukim 10-15 metu ir parkingo problemos isnyks pacios kartu su autonominiais automobiliais.
Comment
-
Neturesit jus to auto savo tada uberis ir panasus tuos parkus valdys. Cia aisku tolokai dar. Bent 10 ateinanciu metu ofisu vystytojai tures galvot apie reikiama parkavimo vietu skaiciu. Plius gal jie sioje vietoj naturaliai neivertina skirtumu tarp LT ir vakaru saliu? Tarkim pas juos nemazai zmoniu nuomojasi busta, taigi pakeitus darba galima ir pakeisti busta i arciau biuro esanti (taip eliminuojant ar stipriai sumazinant keliones laika). LT dauguma nori turet ir turi savo ir kur darbas bebutu jie gyvena savo isisgytam buste.
Comment
-
Parašė MindaugasR Rodyti pranešimąTarkim pas juos nemazai zmoniu nuomojasi busta, taigi pakeitus darba galima ir pakeisti busta i arciau biuro esanti (taip eliminuojant ar stipriai sumazinant keliones laika). LT dauguma nori turet ir turi savo ir kur darbas bebutu jie gyvena savo isisgytam buste.
Comment
-
Ieškodamas info apie Quadrum, radau seną (2013 m sausis) straipsnį apie šio verslo centro šiuolaikiškumą ir mažą parkavimosi vietų skaičių. Dabar tai ne tik šypseną, bet ir neviltį kelia...
Beveik 4 mln. litų vien kompensacijoms pasirengusi skirti bendrovė, statysianti Vilniuje šiuolaikiškiausią Baltijos šalyse verslo centrą. Ji neketina įrengti tiek automobilių aikštelių, kiek reikalauja Statybos techninių reikalavimų (STR) reglamentas, rašo „Lietuvos rytas“.
Tačiau bendrovės „Schage Real Estate“ generalinio direktoriaus Kjetilo T. Hansseno teigimu, bendrovė verčiau mokės baudas, nes jiems idėja yra svarbiau. Neįrengus tiek vietų automobiliams, kiek reikalauja STR normos, bendrovei už užsispyrimą teks pakloti apie 3,75 mln. litų.
„Visų pirma norime akcentuoti, kad mūsų bendrovė gerbia Lietuvos Respublikos įstatymus ir jų besąlygiškai laikosi", - DELFI atsiųstame pranešime teigia bendrovės „Schage Real Estate“ generalinis direktorius Kjetilas T. Hanssenas. Bendrovė akcentuoja, kad neįrengęs STR numatytų vietų automobiliams, projekto vystytojas mokės ne baudas, o 15 tūkst. Lt kompensaciją už kiekvieną neįrengtą automobilių stovėjimo vietą. Tokia praktika, anot jų, yra priimtina ir paplitusi daugelyje Europos šalių.
<..>
Statybos techninių reikalavimų reglamente nustatytas reikalavimas įrengti mažiausiai vieną automobilių stovėjimo vietą 25 kv.m. naujai statomuose biuruose, administracinėse patalpose.
70 tūkst. kvadratinių metrų ploto verslo centro kompleksas suplanuotas su požemine aikštele, kurioje numatyta 700 vietų automobiliams, bet pagal statybos techninių reikalavimų reglamentą jų turėtų būti 950.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, nėra konkrečiai žinoma, kad paskutinio korpuso nestato grynai dėl požeminių aikštelių trūkumo. Čia tik pas mus toks gandas sklando.Paskutinis taisė Jegermeister; 2016.04.26, 13:57.
Comment
-
Jeigu parkavimo vietos tokia didelė problema, tai galėtų pastatą viešbučiui pritaikyti. Visgi dalis investicijų jau atlikta į pamatus, žemės įsigijimą, aplinkos sutvarkymą, kažkaip neatrodo protinga viską užšaldyti. Dar neprotingiau atrodo kaip tokio rimto projekto vystytojai galėjo 'apsiskaičiuoti'.
Comment
-
Vilniuje didžioji dauguma važiuoja į darbą automobiliais ne tik todėl, kad yra kur parkuotis ar tai kainuoja nebrangiai, bet ir todėl kad asmeninis automobilis yra lengvai "įkandamas" daiktas net darbuotojui su mažiausiomis pajamomis. Juk pas mus nėra automobilio registravimo mokesčio, nėra automobilio metinio mokesčio už taršą ir pan. ir išvis galima "pigiai" važinėtis su nė 1000 Eur nekainuojančiu kledaru. Neįvertinus šios graudžios šiandienos realybės ir galimi tokie "apsiskaičiavimai".
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMan assmeniškai labai patinka, kad skandianvų įmonėse atsiveža ne tik investicijas, bet ir kultūrą, kalbu apie teigiamus pavyzdžius, kaip pastarasis.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMan assmeniškai labai patinka, kad skandianvų įmonėse atsiveža ne tik investicijas, bet ir kultūrą, kalbu apie teigiamus pavyzdžius, kaip pastarasis.
Comment
Comment