Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Quadrum Business City (Konstitucijos pr. 21)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kodel didziuosius eu miestus pastoviai lygina su Vilnium. Sociai pas mus tos zemes parkingui ir visam kitam. Kam susigrust? Ar planuojam 2mln Vilniu turet artimiausiu metu? O siaip palaukim 10-15 metu ir parkingo problemos isnyks pacios kartu su autonominiais automobiliais.

    Comment


      Parašė MindaugasR Rodyti pranešimą
      O siaip palaukim 10-15 metu ir parkingo problemos isnyks pacios kartu su autonominiais automobiliais.
      Bus galima atvažiuoti i ofisą ir paleisti kad vienas grįžtu namo? Laukiam nesulaukiam

      Comment


        Dar galėsim ir į parduotuvę nusiūst. Tik įdomu, ką darytų automobilis, jei daugiabučio kieme parkavimo vietos nerastų, pypsėtų?
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė MindaugasR Rodyti pranešimą
          O siaip palaukim 10-15 metu ir parkingo problemos isnyks pacios kartu su autonominiais automobiliais.
          Lietuvių automobiliai yra tokio amžiaus, tai dar pridėk tiek pat. Jeigu tu ne studentas, tai greičiausiai ir nesulauksi to momento kai jie atsiras.

          Comment


            Neturesit jus to auto savo tada uberis ir panasus tuos parkus valdys. Cia aisku tolokai dar. Bent 10 ateinanciu metu ofisu vystytojai tures galvot apie reikiama parkavimo vietu skaiciu. Plius gal jie sioje vietoj naturaliai neivertina skirtumu tarp LT ir vakaru saliu? Tarkim pas juos nemazai zmoniu nuomojasi busta, taigi pakeitus darba galima ir pakeisti busta i arciau biuro esanti (taip eliminuojant ar stipriai sumazinant keliones laika). LT dauguma nori turet ir turi savo ir kur darbas bebutu jie gyvena savo isisgytam buste.

            Comment


              [QUOTE=Lettered;946217]Parkingo vietos padalijamos proporcingai išsinuomotam plotui ir į nuomos kainą yra įskaičiuota.[/QUOTE

              Cia taip anksciau buvo. Dbr vis daugiau vc nuomininku moka ir uz patalpas, ir uz parkingo vietas atskirai.

              Comment


                Parašė MindaugasR Rodyti pranešimą
                Tarkim pas juos nemazai zmoniu nuomojasi busta, taigi pakeitus darba galima ir pakeisti busta i arciau biuro esanti (taip eliminuojant ar stipriai sumazinant keliones laika). LT dauguma nori turet ir turi savo ir kur darbas bebutu jie gyvena savo isisgytam buste.
                Savo būstą nori turėti, nes tu jį gali įsirengti pagal save, savo baldus nusipirkti, savo buitinę techniką. Su tiek daiktu tai ne studentui į kuprinę rūbus susimesti ir persikelti gyventi į kitą vietą. Remontą irgi nusiplėši? Jeigu nori nuomotis suremontuotą su gera technika, tai ir mokėsi už tai atitinkamai. Tau kainuos dvigubai daugiau nei tokiam pat butui būsto paskolos mėnesinė įmoka ir dar senatvėje turėsi kur gyventi, butą. Tikriausiai rodysi pavyzdį vakariečius, bet kaip visada bus neatsižvelgta į tos šalies pensijos didumą.

                Comment


                  Ieškodamas info apie Quadrum, radau seną (2013 m sausis) straipsnį apie šio verslo centro šiuolaikiškumą ir mažą parkavimosi vietų skaičių. Dabar tai ne tik šypseną, bet ir neviltį kelia...

                  Beveik 4 mln. litų vien kompensacijoms pasirengusi skirti bendrovė, statysianti Vilniuje šiuolaikiškiausią Baltijos šalyse verslo centrą. Ji neketina įrengti tiek automobilių aikštelių, kiek reikalauja Statybos techninių reikalavimų (STR) reglamentas, rašo „Lietuvos rytas“.

                  Tačiau bendrovės „Schage Real Estate“ generalinio direktoriaus Kjetilo T. Hansseno teigimu, bendrovė verčiau mokės baudas, nes jiems idėja yra svarbiau. Neįrengus tiek vietų automobiliams, kiek reikalauja STR normos, bendrovei už užsispyrimą teks pakloti apie 3,75 mln. litų.

                  „Visų pirma norime akcentuoti, kad mūsų bendrovė gerbia Lietuvos Respublikos įstatymus ir jų besąlygiškai laikosi", - DELFI atsiųstame pranešime teigia bendrovės „Schage Real Estate“ generalinis direktorius Kjetilas T. Hanssenas. Bendrovė akcentuoja, kad neįrengęs STR numatytų vietų automobiliams, projekto vystytojas mokės ne baudas, o 15 tūkst. Lt kompensaciją už kiekvieną neįrengtą automobilių stovėjimo vietą. Tokia praktika, anot jų, yra priimtina ir paplitusi daugelyje Europos šalių.

                  <..>
                  Statybos techninių reikalavimų reglamente nustatytas reikalavimas įrengti mažiausiai vieną automobilių stovėjimo vietą 25 kv.m. naujai statomuose biuruose, administracinėse patalpose.
                  Straipsnis: Verslo centro Vilniuje statytojai nenori vykdyti reikalavimų įrengti automobilių aikšteles

                  70 tūkst. kvadratinių metrų ploto verslo centro kompleksas suplanuotas su požemine aikštele, kurioje numatyta 700 vietų automobiliams, bet pagal statybos techninių reikalavimų reglamentą jų turėtų būti 950.
                  Tiesą pasakius, galvojau jie turėjo įrengti kur kas daugiau vietų...

                  Comment


                    Na, nėra konkrečiai žinoma, kad paskutinio korpuso nestato grynai dėl požeminių aikštelių trūkumo. Čia tik pas mus toks gandas sklando.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Na, nėra konkrečiai žinoma, kad paskutinio korpuso nestato grynai dėl požeminių aikštelių trūkumo. Čia tik pas mus toks gandas sklando.
                      Na, šį gandą dar patvirtina ir tai, kad pastatui iki pilno patalpų išnuomavimo dar toli, net ir be trečiosios nepastatytos dalies. Žinant, kad laisvų A klasės biurų pasiūla šiuo metu Vilniuje yra istorinėse žemumose, peršasi išvada, kad nuomininkai neskuba čia kurtis matyt ne tik dėl kainos, bet ir to, ką už tą kainą gautų (mažiau parkavimo vietų negu pvz. K29 ar kituose naujuose projektuose).
                      Paskutinis taisė Jegermeister; 2016.04.26, 13:57.

                      Comment


                        /\ Mes galime tik spekuliuoti. Gal užtenka ir per aukštos nuomos kainos, o gal nepatogus patalpų išplanavimas? Be abejo vietų trūkumas labai realus variantas.

                        Comment


                          Jeigu parkavimo vietos tokia didelė problema, tai galėtų pastatą viešbučiui pritaikyti. Visgi dalis investicijų jau atlikta į pamatus, žemės įsigijimą, aplinkos sutvarkymą, kažkaip neatrodo protinga viską užšaldyti. Dar neprotingiau atrodo kaip tokio rimto projekto vystytojai galėjo 'apsiskaičiuoti'.

                          Comment


                            Vilniuje didžioji dauguma važiuoja į darbą automobiliais ne tik todėl, kad yra kur parkuotis ar tai kainuoja nebrangiai, bet ir todėl kad asmeninis automobilis yra lengvai "įkandamas" daiktas net darbuotojui su mažiausiomis pajamomis. Juk pas mus nėra automobilio registravimo mokesčio, nėra automobilio metinio mokesčio už taršą ir pan. ir išvis galima "pigiai" važinėtis su nė 1000 Eur nekainuojančiu kledaru. Neįvertinus šios graudžios šiandienos realybės ir galimi tokie "apsiskaičiavimai".

                            Comment


                              Dar sausio 5 d. šioje temoje rašiau, kad DNB darbuotojams yra nurodyta, į naują ofisą nevažinėti asmeniniais automobiliais, tik VT. Atsieit taip yra priimta Norvegijoje. Manau ir mūsų tas pats laukia.

                              Comment


                                Ta prasme musu tas pats laukia? Kas tie mes?

                                Comment


                                  Man assmeniškai labai patinka, kad skandianvų įmonėse atsiveža ne tik investicijas, bet ir kultūrą, kalbu apie teigiamus pavyzdžius, kaip pastarasis.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Bosams vietu pakankamai tai jie su savo mercedesais ir toliau vazines, o zemes dulkes tures sesti i VT, taigi galima teigti kad skandinavai su savo "kultura" skatina privilegijas paremtas socialine nelygybe o kartu ir socialine neapykanta bei neramumus. Tai kas cia teigiamo? :d

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Man assmeniškai labai patinka, kad skandianvų įmonėse atsiveža ne tik investicijas, bet ir kultūrą, kalbu apie teigiamus pavyzdžius, kaip pastarasis.
                                      Skandinaviška kultūra būtų, jei patys vadovai važinėtų VT, o ne lenktyniautų tarpusavyje, kas brangesniu ir naujesniu automobiliu į darbą atvažiuos.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Man assmeniškai labai patinka, kad skandianvų įmonėse atsiveža ne tik investicijas, bet ir kultūrą, kalbu apie teigiamus pavyzdžius, kaip pastarasis.
                                        Pavyzdys geras. Bet būtų dar geresnis, jei tuo pačiu jie atsivežtų ir skandinavišką metro, ar bent jau tramvajų

                                        Comment


                                          DNB darbuotojai, spėčiau, važinės savo automobiliais ir statysis Lvogo g. purvyne.

                                          Va ir visa skandinaviška kultūra ir idėjos.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X