Parašė Lakis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Modernaus meno centras (MMC)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai kad MMC ne pievoj ruošiama statyt, ar klystu? Ankščiau planai buvo tarp Forum Palace ir N. galerijos.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe ta tema Čia kalbame apie MMC (Modernaus Meno Centrą). O NMC - tai Naujasis Miesto Centras.Paskutinis taisė Lakis; 2013.05.08, 19:58.
Comment
-
Parašė Lakis Rodyti pranešimąAtsiprasau, suklydau Turejau omenyje MMC, o ne NMC. Na, o jei MMC nori statyti kitur, tegu stato, bet pieva turi buti issaugota
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai pievoje planuota buvo Gugenhaimą statyt, bet planai taip ir liko planais MMC bus statomas berods vietoj tos lūšnelės, kur netoli NDG ir Forum Palace, šioje vietoje: http://maps.lt/map/default.aspx?lang...ra,vector_2_5d
Comment
-
Parašė Lakis Rodyti pranešimąLabai tikiuosi, kad prie baltojo tilto joks betono gabalas neiskils... Ta pieva reiktu itraukti i Unesco vertybiu sarasa O jei rimtai, tai atejes i ta pieva, vienintelej visam Vilniuje, gali pasijusti kaip tikram vakaru Europos mieste. Jei Vilnius turetu tokiu zonu kokias 3-4 as tikrai nebuciau pries NMC ar Gugenheima, bet dabar kai ji tokia viena visame Vilniuje tai... PRIES!
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąGalima būtų linką?
DĖL TERITORIJOS TARP NERIES UPĖS, GELEŽINIO VILKO GATVĖS, KONSTITUCIJOS PROSPEKTO IR NUMATOMO MEČETĖS GATVĖS TĘSINIO DETALIOJO PLANO TVIRTINIMO
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽinoma. Kol nukeliavau vilnius.lt iki tos nuorodos.. puslapis jų tai veikia, tai neveikia (t.y. arba krauna kokias dvi minutes ir neužkrauna arba staigiai atidaro viską).
DĖL TERITORIJOS TARP NERIES UPĖS, GELEŽINIO VILKO GATVĖS, KONSTITUCIJOS PROSPEKTO IR NUMATOMO MEČETĖS GATVĖS TĘSINIO DETALIOJO PLANO TVIRTINIMO
Comment
-
Kad modernaus meno centras nieko neužgoš ir netgi atvirkščiai - suteiks daugiau gyvybės šiai vietai, tai čia daugiau mažiau aišku ir didesnių diskusijų neturėtų kilti. Tačiau kokiu būdu tenais planuoja pastatyti tiltą į planuojamą Kernavės gatvę, einantį kaip tik per pievutę, tai man jau čia kyla daug klausimų. Jeigu įmanoma buvo užkirsti kelią "Lietuvos" kino teatro perstatymui, kur realiai nėra ką saugoti, tai net neįsivaizduoju ar išvis įmanoma toje vietoje tiltą pastatyti, kurioje ištiesų yra ką saugoti ir skirtingai nuo Lietuvos kino teatro - yra naudojama. Antra vertus, plečiantis naująjam centrui, nykstant šnipiškėms ir vietoj jų dygstant pastatams, o taip pat po truputį užstatinėjant ir kitus laisvus plotus, tokius kaip kad prie Siemens arenos, baigiant statyti nacionalinį stagioną ir t.t. - tiltas kuo toliau, tuo labiau tampa būtinybe. Manau miesto architektai turėtų įvertinti tai, kad per pievutę jiems tilto tikriausiai niekas tiesti neleis. Vienintėlis įmanomas sprendimas, mano nuomone, būtų baltojo tilto perstatymas ir pritaikymas mašinoms.
Comment
-
O ką ten saugoti? Norit pievų - važiuokit į užmiestį. Tuo labiau, kad rekonstravus Sereikiškių parką, atsiras puiki alternatyva piknikams. Vilniaus tankumas ir taip jau yra labai mažas ir, apskritai, vidury miesto neturėtų būt pievų. O pačio Baltojo tilto pritaikymas transportui yra visiška nesąmonė ir pinigų švaistymas, nes tai nesumažins kamščių mieste.
Comment
-
Mes didžiuojamės, kad Vilnius yra vienas žaliausių Europos miestų, tačiau taip pamėgta vilniečių vieta - paprasta pieva, be jokių medžių. Taip yra todėl, kad esam šiauriečiai ir džiaugiamės kiekvienu saulės spindulėliu. Dėl to nė kiek nenuostabu, kad iš pirmo žvilgsnio kiek atgrasanti vieta, kur niekas nesikeitė nuo Sovietų laikų, miestiečių tapo taip mėgiama. Sutvarkytas sereikišių parkas būtent dėl to ir neatstos šios vietos, nes yra parkas, o ne pieva. Nors vilniečiai baltojo tilto prieigas ne taip seniai ir pamėgo, tačiau netgi tuomet, kai sereikiškės nebuvo uždarytos, vilniečiai piknikauti eidavo prie balto tilto, o į sereikiškes eidavo pasivaikščiojimui.
O tas "norit pievų - važiuokit į užmiestį" na tai kiek keistai skamba aka Nori parkų - važiuok į mišką, kam dar tas sereikiškes renovuot... Įdomiai skamba ir argumentas, kad "Vilnius ir taip yra tuščias". Taip - tai tiesa, ir jį reikia kuo labiau tankinti. Bet tankinti jį reikia tuščiose ir nenaudojamose vietose, o ne ten, kurią žmonės yra pamėgę iškiloms ir pasisedėjimams (taip pamėgtų vietų Vilniuje tėra viena kita), ypač turint omeny, kad tas "tankinimas" yra ne kokio Gugenheimo, o tilto statymas.
Bet iš esmės aš pats, nors ir labai norėčiau, kad būtų išsaugota ta pieva prie baltojo tilto, tačiau kartu suprantu ir kamščių problemą (ypač turint omeny, kad toje vietoje mašinų srautai didės sparčiausiai), dėl to kol kas nelinkstu nė prie vienos, nė prie kitos nuomonės. Bet esu 100% tikras, kad kai jau reikės statyti tiltą - bus didžiuliai protestai nepaisant to, kokią nuomonę turiu aš ar tu ar kas kitas šitame forume. Ir apie tai galvoti jau reikėtų dabar, nes jeigu tilto statymas bus blokuojamas - tai kokios alternatyvos?
O alternatyva yra baltojo tilto perstatymas į automobiliams pritaikytą. Čia žinoma reikėtų gilesnių studijų, tačiau iš pirmo žvilgsnio nematau kodėl toks tiltas nespręstų kamščių problemų, o va toks, koks buvo planuojamas - spręstų. Įmetu vizualizaciją, kaip tai turėtų atrodyti realybėje. Geltona - dabartinis planas. Mėlyna - srautus sujungiant upės gatvėje. Oranžinė - pratęsiant gatvę iki Konstitucijos prospekto (tokiu atveju nereikėtų statyti tunelio iš Kernavės gatvės po Konstitucijos prospektu). Nelabai matau didesnių skirtumų, dėl ko geltonas variantas sprendžia kamščių problemas, o kiti - ne.
Kadangi suprantu kamščių problema, bet kartu ir džiaugiuosi taip pamėgta miestiečių vieta - tai baltojo tilto perstatymas man atrodo turėtų būti priimtiniausias sprendimas visoms pusėms.
Comment
-
Parašė rokasmas Rodyti pranešimąto Eidvis
aš ne konstruktorius, bet ar tikrai Baltojo tilto konstrukcijos atlaikytų automobilių (tarp jų ir sunkaus transporto) svorį
http://www.tiltuva.lt/rekonstrukcija.htmlLažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
1. Pėstieji ir dviratininkai tikrai neapsidžiaugs dėl Baltojo tilto pritaikymo automobiliams;
2. Jei jau taip nutiks, kad Baltasis bus rekonstruotas, tai tavo pažymėti oranžinis ir mėlynas variantai taip pat nėra pati geriausia išeitis, nes reikės bent dviejų naujų šviesoforinių sankryžų. Tada jau nebeapsidžiaugs vairuotojai. O oranžinis variantas apskritai yra nesąmonė, nes bus sunaikintas privažiavimas prie "Lietuvos" (jų savininkai tokiu atveju taip pat neapsidžiaugs) ir smarkiai apribotas pesčiūjų judėjimas ten, nes reikės ten tiesti gatvę su nuolydžiu.
Todėl ir sakau, kad naujas tiltas kolkas yra geriausias variantas.
O ir šiaip męs jau čia ne į temą kalbam.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Mes didžiuojamės, kad Vilnius yra vienas žaliausių Europos miestų, tačiau taip pamėgta vilniečių vieta - paprasta pieva, be jokių medžių. Taip yra todėl, kad esam šiauriečiai ir džiaugiamės kiekvienu saulės spindulėliu. Dėl to nė kiek nenuostabu, kad iš pirmo žvilgsnio kiek atgrasanti vieta, kur niekas nesikeitė nuo Sovietų laikų, miestiečių tapo taip mėgiama. Sutvarkytas sereikišių parkas būtent dėl to ir neatstos šios vietos, nes yra parkas, o ne pieva. Nors vilniečiai baltojo tilto prieigas ne taip seniai ir pamėgo, tačiau netgi tuomet, kai sereikiškės nebuvo uždarytos, vilniečiai piknikauti eidavo prie balto tilto, o į sereikiškes eidavo pasivaikščiojimui.
O tas "norit pievų - važiuokit į užmiestį" na tai kiek keistai skamba aka Nori parkų - važiuok į mišką, kam dar tas sereikiškes renovuot... Įdomiai skamba ir argumentas, kad "Vilnius ir taip yra tuščias". Taip - tai tiesa, ir jį reikia kuo labiau tankinti. Bet tankinti jį reikia tuščiose ir nenaudojamose vietose, o ne ten, kurią žmonės yra pamėgę iškiloms ir pasisedėjimams (taip pamėgtų vietų Vilniuje tėra viena kita), ypač turint omeny, kad tas "tankinimas" yra ne kokio Gugenheimo, o tilto statymas.
Bet iš esmės aš pats, nors ir labai norėčiau, kad būtų išsaugota ta pieva prie baltojo tilto, tačiau kartu suprantu ir kamščių problemą (ypač turint omeny, kad toje vietoje mašinų srautai didės sparčiausiai), dėl to kol kas nelinkstu nė prie vienos, nė prie kitos nuomonės. Bet esu 100% tikras, kad kai jau reikės statyti tiltą - bus didžiuliai protestai nepaisant to, kokią nuomonę turiu aš ar tu ar kas kitas šitame forume. Ir apie tai galvoti jau reikėtų dabar, nes jeigu tilto statymas bus blokuojamas - tai kokios alternatyvos?
O alternatyva yra baltojo tilto perstatymas į automobiliams pritaikytą. Čia žinoma reikėtų gilesnių studijų, tačiau iš pirmo žvilgsnio nematau kodėl toks tiltas nespręstų kamščių problemų, o va toks, koks buvo planuojamas - spręstų. Įmetu vizualizaciją, kaip tai turėtų atrodyti realybėje. Geltona - dabartinis planas. Mėlyna - srautus sujungiant upės gatvėje. Oranžinė - pratęsiant gatvę iki Konstitucijos prospekto (tokiu atveju nereikėtų statyti tunelio iš Kernavės gatvės po Konstitucijos prospektu). Nelabai matau didesnių skirtumų, dėl ko geltonas variantas sprendžia kamščių problemas, o kiti - ne.
Atvaizdas
Kadangi suprantu kamščių problema, bet kartu ir džiaugiuosi taip pamėgta miestiečių vieta - tai baltojo tilto perstatymas man atrodo turėtų būti priimtiniausias sprendimas visoms pusėms.
Jei laikom pieva rekreacine zona, tai bet koks tiltas su transportu yra blogis
Nors nesu didelis "pievos" megėjas, bet papildomas tiltas "suardytų" visą dabartinį vaizdą.
Gal kamščių problemą reikėtų spręsti optimizuojant vt, transporto priemon.mokesčiais šiltuoju metu - dviračiai etc..
netoliese esantis Barclay lyg ir propaguoja britiškąją iniciatyvą persodinti savo darbuotojus ant dviračių
Comment
Comment