Mjo, Klaipeda pirmiausiai turetu griebtis to giliavandeno juru uosto, paskui jau galima ir ta gan idomu projekta juroje su akvaparku ir aisku pili, bet be giliavandenio juru uosto Klaipeda didelio suolio nepadarys. Gaila kad vyriausybei nusisvilpt pokolkas ant tokiu projektu, geriau jau koki nekilnojamo turto mokesty ivest... arba neivest... patys nezino
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Filmo „Klaipėda šiandien ir rytoj“ apžvalga
Collapse
X
-
tikrai ner cia ko skubet su tuo giliavandeniu uostu. Dabar, pvz. Klasco ( didziausia krovos kompanija klp uoste ) patiria nuostolius. Uostas toli grazu nera apkrautas, jog reiktu greitai statyti ta giliavandeni uosta. klp uostas ir jo gerove priklauso nuo rusijos gelezinkelininku bei vyriausybes vykdomos politikos. dabar esami tarifai yra l.nepalankus is rusijos i klp keliaujantiems kroviniams. jei tai pasikeis i geraja puse, tai klp uosta uzgriutu kroviniu srautai. Esme yra ta, kad nzn kas bus ryt. viskas nuo ruseliu malones priklauso...
Comment
-
Parašė Rokas
tikrai ner cia ko skubet su tuo giliavandeniu uostu. Dabar, pvz. Klasco ( didziausia krovos kompanija klp uoste ) patiria nuostolius. Uostas toli grazu nera apkrautas, jog reiktu greitai statyti ta giliavandeni uosta. klp uostas ir jo gerove priklauso nuo rusijos gelezinkelininku bei vyriausybes vykdomos politikos. dabar esami tarifai yra l.nepalankus is rusijos i klp keliaujantiems kroviniams. jei tai pasikeis i geraja puse, tai klp uosta uzgriutu kroviniu srautai. Esme yra ta, kad nzn kas bus ryt. viskas nuo ruseliu malones priklauso...
Comment
-
Parašė DzipasKa reiskia ner ko cia skubeti? Toks uosta ne kazkoks dangoraizis ar Akropolis ;] Jam pastatyt tikrai ne vieneriu metu reik, ir jai dabar Klaipeda stoves, kiti uostai nurungs galutinai, neliks nei to Klasco, o is turizmo Lietuveleje daug neuzdirbsi, nebent turesi kazka TOKIO
Comment
-
As su keltu kelis kartu per metus keliuosi i Kursiu Nerija, ir tikrai uosta matau;] O kaip tau netruks kroviniu, jai viska nugvelbia Ryga ir pan? ;] Jai nieko nebus daroma, tu kroviniu ir toliau mazes, kadangi pats sakei kad giliavandenio uosto statyba trunka kelerius metus, tai ar gali pasakyt, kas bus po keleriu metu (pva 10)? Baltarusijoj gali buti nuverstas Lukasenka, su Rusija pasikeis santykiai ir kroviniu srautai padides, o Klaipeda netures nieko padoraus pasiulyti verslininkams, tai kur tie kroviniai keliaus tu man pasakyk??? Manau i Ryga ;] Gal Talina? O gal pasuks link Lenkijos..
Comment
-
o tu zinai kiek metu jau tarias ir niekaip nesusitaria,a? aisku, jei bus tikrai konstruktyvios derybos, kroviniu srautai nuolat augs ir pasieks prognozuojamus teigiamus srautas, tai aisku, reik to giliavandenio uosto ir jis bus statomas. beje, dar nera isisavinta rezervine uosto teritorija. vienu zodziu, svarbiausia, jog didetu kroviniu srautai, o tada tai ir giliavandeniai uostai bus ir belekas bus
Comment
-
Parašė Draugelisgal kas zino is kur galima parsisiusti Filmą ''Klaipėda šiandien ir rytoj''. Lab noriu pamatyti apie ka cia snekat..
Šiandien sužinojau kad dar vienas naujas filmas apie klaipėdą yra su dangoraižių ir kitokiais projektais. bet is kur gauti velgi nežinau..Lietuva jau . Bet dar .
Comment
Comment