Nelogiškai logiška rekonstrukcija
Jeigu šias nuotraukas išvys ateities kartos, reikės pasukti galvas, stengiantis įrodyti, kad 2007 metų rudenį Klaipėdoje tikrai nevyko karas
Griauti, turint šimtaprocentinę garantiją neatstatyti. Panašu, kad tokia logika vadovaujamasi rekonstruojant vieną iš M. Mažvydo alėjos atkarpų.
Rekonstrukcija reiškia esminį pertvarkymą. Taip, M. Mažvydo alėjos atkarpa iš esmės pasikeitusi - su iki šiol negirdėtos remonto taktikos rezultatais jau kurį laiką gali susipažinti klaipėdiečiai ir miesto svečiai - tarsi karo lėktuvo išmestos bombos padaryta duobė žiojėja visai netoli sankryžos su Herkaus Manto gatve - vienoje judriausių uostamiesčio vietų.
Duobė - iki pavasario
Duobe ir suverstomis žvyro krūvomis gėrėsimės dar ne vieną mėnesį - danga nuo šios atkarpos buvo nuardyta seniausiai žinant, kad naujos artimiausiu metu pakloti nepavyks.
Logiška tai ar ne - paliekame spręsti miestiečiams, tačiau vargu ar sprendimus priėmę asmenys, ruošdamiesi remontui, griautų savo buto sienas, jeigu kišenėse švilpautų vėjai. Tikriausiai sakytų - ne, juk tai -nelogiška.
O štai griauti gatvę - logiška, aiškina alėjos rekonstrukcijos darbus atliekančios UAB "Klaipėdos keliai" atstovai. Esą tai tik paspartins darbus - juk žiemą viskas užšąla, ir dėl to pavasarį darbai ne laiku būtų atlikti. O duobė esą akių nebado ir miestiečiams nepatogumų nekelia.
Tiltų gatvės rekonstrukcijos projekto pabaiga atidėliojama ne pirmą kartą
Tokį paaiškinimą reikia anglų, rusų ir vokiečių kalbomis išspausdinti lankstinukuose ir juos dalinti užsienio turistams - jie Klaipėdoje ne tik vasarą lankosi.
Taigi, prievarta mėnesius miesto centre gėrėtis išdarkytu vaizdu geriau nei pora papildomų darbo savaičių pavasarį. Žinoma, jeigu bus rasti remonto darbams reikalingi 2,5 milijono litų. Miesto valdžios atstovai net neabejoja, kad lėšų ras, bet Lietuvoje kartais nutinka ir taip, kad pinigėlių nelieka.
Tiltų (ne)gatvė
Nederėtų pamiršti ir Tiltų gatvės. Kasdien ja praeiti dabar tenka ne vienam klaipėdiečiui, tačiau šią vietą gatve pavadinti liežuvis neapsiverčia. Remonto sparta perša mintį, kad dar ilgai neapsivers.
"Dirbama intensyviai - remontas bus baigtas iki Jūros šventės, oi, iki rugsėjo, palaukite, iki spalio pabaigos, galvoje turėjome lapkritį, atsiprašome, tik kitais metais, nes papildomų darbų atsirado..." - kalbėjo rekonstrukcijos projekto vykdytojai, tų pačių "Klaipėdos kelių" vadovai.
Miesto vadovas kaltę dėl vėluojančių darbų suvertė Jūros šventei, Pilies džiazo festivaliui, ilgoms derinimo procedūroms bei svarstymams, kokiais akmenimis turėtų būti grįsta tvarkoma gatvė.
Šie, beje, pasirinkti tolimojoje Kinijoje. Kai kurie klaipėdiečiai galbūt atsimena, kai darbininkai pradėjo juos kloti - paklojo nemažą atkarpą gatvės, vėliau ją ardė, ir vėl klojo... Guodžia tik tai, kad čia nors pinigų remontui yra, ne taip kaip situacijoje su M. Mažvydo alėja.
Eismo sunkumai
Tiltų gatvės rekonstrukcija kelia sunkumų ir vairuotojams, ypač piko valandomis. Pilies ir Galinio Pylimo gatvės, kuriomis nukreipiamas eismas, būna tiesiog užkimštos transporto priemonių, eismas sutrinka ir Sausio 15-osios ir Minijos gatvių sankirtoje, kurioje šviesoforas automobilių judėjimą reguliuoja kažkaip keistai.
Nieko keisto - galima teigti, kad eismas vienoje iš trijų pagrindinių Klaipėdos gatvių nutrūksta.
Nereikia užmiršti ir Šiaurinio išvažiavimo, kuris tai atidaromas, tai vėl uždaromas, o apie jo statybos darbų pabaigą valdininkai ir projekto vykdytojai kalba puse lūpų. Jie tyli, o vairuotojai, kuriems kiekvieną rytą tenka važiuoti Herkaus Manto gatve miesto centro link, keikiasi.
Lapkritį vadinamąjį Šiaurės prospektą atidaryti vargu ar pavyks, gruodį - kažin. Projekto vykdymo pabaiga - kitų metų sausį. Arba ne.
Valdas PRYŠMANTAS
www.ve.lt
Jeigu šias nuotraukas išvys ateities kartos, reikės pasukti galvas, stengiantis įrodyti, kad 2007 metų rudenį Klaipėdoje tikrai nevyko karas
Griauti, turint šimtaprocentinę garantiją neatstatyti. Panašu, kad tokia logika vadovaujamasi rekonstruojant vieną iš M. Mažvydo alėjos atkarpų.
Rekonstrukcija reiškia esminį pertvarkymą. Taip, M. Mažvydo alėjos atkarpa iš esmės pasikeitusi - su iki šiol negirdėtos remonto taktikos rezultatais jau kurį laiką gali susipažinti klaipėdiečiai ir miesto svečiai - tarsi karo lėktuvo išmestos bombos padaryta duobė žiojėja visai netoli sankryžos su Herkaus Manto gatve - vienoje judriausių uostamiesčio vietų.
Duobė - iki pavasario
Duobe ir suverstomis žvyro krūvomis gėrėsimės dar ne vieną mėnesį - danga nuo šios atkarpos buvo nuardyta seniausiai žinant, kad naujos artimiausiu metu pakloti nepavyks.
Logiška tai ar ne - paliekame spręsti miestiečiams, tačiau vargu ar sprendimus priėmę asmenys, ruošdamiesi remontui, griautų savo buto sienas, jeigu kišenėse švilpautų vėjai. Tikriausiai sakytų - ne, juk tai -nelogiška.
O štai griauti gatvę - logiška, aiškina alėjos rekonstrukcijos darbus atliekančios UAB "Klaipėdos keliai" atstovai. Esą tai tik paspartins darbus - juk žiemą viskas užšąla, ir dėl to pavasarį darbai ne laiku būtų atlikti. O duobė esą akių nebado ir miestiečiams nepatogumų nekelia.
Tiltų gatvės rekonstrukcijos projekto pabaiga atidėliojama ne pirmą kartą
Tokį paaiškinimą reikia anglų, rusų ir vokiečių kalbomis išspausdinti lankstinukuose ir juos dalinti užsienio turistams - jie Klaipėdoje ne tik vasarą lankosi.
Taigi, prievarta mėnesius miesto centre gėrėtis išdarkytu vaizdu geriau nei pora papildomų darbo savaičių pavasarį. Žinoma, jeigu bus rasti remonto darbams reikalingi 2,5 milijono litų. Miesto valdžios atstovai net neabejoja, kad lėšų ras, bet Lietuvoje kartais nutinka ir taip, kad pinigėlių nelieka.
Tiltų (ne)gatvė
Nederėtų pamiršti ir Tiltų gatvės. Kasdien ja praeiti dabar tenka ne vienam klaipėdiečiui, tačiau šią vietą gatve pavadinti liežuvis neapsiverčia. Remonto sparta perša mintį, kad dar ilgai neapsivers.
"Dirbama intensyviai - remontas bus baigtas iki Jūros šventės, oi, iki rugsėjo, palaukite, iki spalio pabaigos, galvoje turėjome lapkritį, atsiprašome, tik kitais metais, nes papildomų darbų atsirado..." - kalbėjo rekonstrukcijos projekto vykdytojai, tų pačių "Klaipėdos kelių" vadovai.
Miesto vadovas kaltę dėl vėluojančių darbų suvertė Jūros šventei, Pilies džiazo festivaliui, ilgoms derinimo procedūroms bei svarstymams, kokiais akmenimis turėtų būti grįsta tvarkoma gatvė.
Šie, beje, pasirinkti tolimojoje Kinijoje. Kai kurie klaipėdiečiai galbūt atsimena, kai darbininkai pradėjo juos kloti - paklojo nemažą atkarpą gatvės, vėliau ją ardė, ir vėl klojo... Guodžia tik tai, kad čia nors pinigų remontui yra, ne taip kaip situacijoje su M. Mažvydo alėja.
Eismo sunkumai
Tiltų gatvės rekonstrukcija kelia sunkumų ir vairuotojams, ypač piko valandomis. Pilies ir Galinio Pylimo gatvės, kuriomis nukreipiamas eismas, būna tiesiog užkimštos transporto priemonių, eismas sutrinka ir Sausio 15-osios ir Minijos gatvių sankirtoje, kurioje šviesoforas automobilių judėjimą reguliuoja kažkaip keistai.
Nieko keisto - galima teigti, kad eismas vienoje iš trijų pagrindinių Klaipėdos gatvių nutrūksta.
Nereikia užmiršti ir Šiaurinio išvažiavimo, kuris tai atidaromas, tai vėl uždaromas, o apie jo statybos darbų pabaigą valdininkai ir projekto vykdytojai kalba puse lūpų. Jie tyli, o vairuotojai, kuriems kiekvieną rytą tenka važiuoti Herkaus Manto gatve miesto centro link, keikiasi.
Lapkritį vadinamąjį Šiaurės prospektą atidaryti vargu ar pavyks, gruodį - kažin. Projekto vykdymo pabaiga - kitų metų sausį. Arba ne.
Valdas PRYŠMANTAS
www.ve.lt
Comment