Sužinojau neblogų naujienų. Po visa Mažvydo alėja bus daromas automobilių parkingas. Nors kada visa tai bus nžn, bet jau ruošiamas darbo projektas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Mažvydo alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė DraugelisSužinojau neblogų naujienų. Po visa Mažvydo alėja bus daromas automobilių parkingas. Nors kada visa tai bus nžn, bet jau ruošiamas darbo projektas
-
Mazhvydo aleja taps pozeminio garazo stogu.
Po visa M.aleja ketinama irengti pozemine stovejimo aikstelia.Miesto savivaldybes taryba patvirtino M.Mazvydo alejos ir jos gretimybiu detaluji plana.Planuojama pakeisti visa alejos danga.
atsiprasau uz klaidas.pas manes klaviaturoj nera lietuviu kalbos.
Comment
-
Parašė FM'as Rodyti pranešimąMazhvydo aleja taps pozeminio garazo stogu.
Po visa M.aleja ketinama irengti pozemine stovejimo aikstelia.Miesto savivaldybes taryba patvirtino M.Mazvydo alejos ir jos gretimybiu detaluji plana.Planuojama pakeisti visa alejos danga.
atsiprasau uz klaidas.pas manes klaviaturoj nera lietuviu kalbos.beg, borrow and steal
Comment
-
Parašė Budulis Rodyti pranešimąGeras sprendimas dėl garažo. Įdomu, kiek giliai žemyn bus galima knistis? Gal būtų galima kelis lygius požeminius padaryti?
Ta aleja visai panaikinti reikia, stalinistinis randas ant miesto veido.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAbejoju, ar daug Klaipedoje vietu kur galima keliais lygiais po zeme pasikasti, daug kur visai negalima.
Ta aleja visai panaikinti reikia, stalinistinis randas ant miesto veido.beg, borrow and steal
Comment
-
Revoliucinės pertvarkos alėjoje - tolima ateitis
2006 m. Spalio 27 d.
Klaipėdos politikai vakar vieningai pritarė M. Mažvydo alėjos bei greta jos esančių teritorijų detaliajam planui, tačiau kada bus imtasi jį įgyvendinti, prognozuoti nesiryžo.
Mat tam, kad kai kurie jo sprendiniai taptų realybe, prireiks didžiulių pinigų.
Padėtį komplikuoja dar ir tai, kad alėja yra Klaipėdos miesto istorinėje dalyje, valstybės saugomoje teritorijoje, be to, po ja gausu įvairių komunikacijų, kurioms į kitą vietą perkelti bei atnaujinti prireiks ne tik didelių investicijų, bet ir laiko.
Pasak sprendimo projektą pristačiusios Savivaldybės administracijos Paveldosaugos skyriaus vedėjos Rimos Noreikienės, UAB "Uostamiesčio projektas" parengtu detaliuoju planu siekiama keleto tikslų: planuojamoje teritorijoje suformuoti žemės sklypus, nustatyti jų plotus ir ribas, tvarkymo ir naudojimo reglamentus, žemės naudojimo būdus, išnagrinėti užstatymo, jau esamų statinių rekonstrukcijos bei požeminės automobilių stovėjimo aikštelės įrengimo po visa alėja galimybes.
Be šioje teritorijoje esančių trijų Registrų centre jau registruotų sklypų, suplanuota 16 naujų gyvenamosios, 4 komercinės paskirties, 2 infrastruktūros žemės sklypai bei vienas bendro naudojimo sklypas - nedidelis žalias plotas Šaulių gatvėje.
Pagal planą, numatytų rekonstruoti M. Mažvydo al. 11/J. Karoso g. 19 ir M. Mažvydo al. 9/Šaulių g. 12 pastatų aukštis išliks toks pat kaip greta esančiųjų. Siūlomo rekonstruoti Herkaus Manto g. 8/M. Mažvydo al. 4 pastato aukštis neturėtų viršyti 18 metrų. Skulptūrų parke, prie jau esamo neveikiančio tualeto, formuojamas naujas komercinės paskirties žemės sklypas, kuriame numatyta iki 4 metrų aukščio naujas statinys.
Be visa to, planuojama atkurti sunykusias Šaulių ir J. Karoso gatvių atkarpas. Šios gatvės vėl taps vientisos, jomis bus galima be kliūčių kirsti pėsčiųjų alėją.
Daugiausia diskusijų sukėlė sprendinys po visa alėja įrengti automobilių stovėjimo aikštelę. Suplanuota, kad ji turės 260 vietų, vieną įvažiavimą iš K. Donelaičio skvero pusės ir 10 vietų įeiti. Niekas neabejojo, kad toks dalykas mieste reikalingas, tačiau ne vieną glumino tokio įrenginio kaštai. Dėl požeminių komunikacijų gausos, sakė R. Noreikienė, vienos vietos įrengimas, preliminariais apskaičiavimais, galįs kainuoti apie 40 tūkst. litų. Valdemaro Anužio įsitikinimu, būtent dėl šios priežasties tokiam objektui būtų galima rasti ir ne tokią probleminę vietą, be to, teigė politikas, miestas ir taip dar neišnaudojo esamų rezervų antžeminėms automobilių stovėjimo aikštelėms įrengti.
Nerimavo politikai ir dėl ketinamų iškirsti 53 medžių, tačiau buvo patikinti, kad vietoj jų abipus alėjos būsią pasodinti kiti.
Pasak R. Noreikienės, vakar patvirtintą detalųjį planą būtų galima įvardyti kaip maksimalią, labiau į ateitį orientuotą programą. Tuo tarpu jau esąs parengtas ir Klaipėdos apskrities viršininko administracijai tvirtinti esąs atiduotas M. Mažvydo alėjos tvarkymo darbų projektas. Vadovaujantis juo, alėją ketinama išgrįsti trinkelėmis, perplanuoti želdynus bei gėlynus, pastatyti suoliukų. Net jei leidimą pavyks gauti greitai, šie darbai, prognozavo R. Noreikienė, būsią pradėti ne anksčiau nei kitų metų pavasarį.
Vilija ŠILINIENĖ
www.ve.lt
Toje mažoje nuotraukoje matosi bendras alėjos vaizdas...
Comment
-
Valdžia į alėją įvažiuoja buldozeriu
http://www.ve.lt/?data=2007-04-17&ru...&id=1176743928
Nežinau ar tam nelaimingam dariniui reikia atskiros temos.
Comment
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąpadekit! gal kas turit rekonstruotos mazvydo alejos jpg ar dwg? aciuz is anksto
zinau sitas netinka ... bet gal: http://www.klaipeda.lt/klaipeda/cont...categoryId=726
cia detalusis planas ... pdf ... kokybes visai nera ir tt
nzn tie alejos rekonstrukcijos projektai slaptesni uz rusu armijos bazes Lietuvos miskuos ... bent jau ju tvoras galejai pamatyti o siaip tai is to detalaus planao kiek iseina matyti, kad tais kokia puga bus ... na gal ne taip ziauriai - tiesiog paprastai.
beje kazkur buvau mates ala pjuvi isilgai manto gatves, kur ir pozeminiai garazai, bet siaip nieko ... tikrai ... kas nors atsiliepkit ...
Comment
-
Alėjoje rauna krūmus
Vincas Grigas
Pradėta tvarkyti M.Mažvydo alėja.
Jau užsakytos klinkerio plytelės, granito plokštės ir lietaus nuotekų latakai.
Vakar alėjos pradžioje pradėti rauti seni medžiai ir krūmai.
Tai sudėtingas procesas, nes reikėjo ypač saugoti šaknis ir jau išsiskleidusią lapiją. Krūmus ketinama persodinti kitose miesto vietose.
Praėjusios savaitės viduryje pradėta plėšti į žemę lyg įaugusias plyteles.
Iš pradžių savivaldybė ketino betonines plokštes iš M.Mažvydo alėjos dar kartą kloti kitose miesto vietose arba išdalinti žmonėms.
Tačiau šis planas žlugo vos tik pradėjus šalinti senąsias plokštes.
„Prieš trisdešimt metų klotos plytelės yra ne tik su aplūžusiais kampais, bet ir sudilusiu paviršiumi“, - sakė M.Mažvydo alėjos rekonstrukciją atliekančios bendrovės „Klaipėdos keliai“ gamybos direktorius Algirdas Paulauskas.
Išluptos plytelės vežamos į betono malyklą ir paverčiamos skalda.
Paaiškėjo ir tai, kodėl alėjos danga buvo tokia išsiklaipiusi. Kalta buvo ne tik sena danga, bet ir tai, kad plytelės klotos tiesiog ant smėlio.
Šiandieną plokštės klojamos tik ant skalda sutvirtinto pagrindo. Toks pagrindas reikalingas ir tam, kad alėjoje galėtų vykti masiniai renginiai.
„Kol kas jokių netikėtų trukdžių neatsirado. Tiesa, „Klaipėdos energija“ prisiminė, kad šalia alėjos tebėra nerekonstruota šilumos trasa. Tad dabar darbuojamės šalia“, - sakė A.Paulauskas.
Pirmiausia ketinama rekonstruoti alėjos atkarpą iki J.Karoso gatvės.
Likusioje alėjos dalyje iki Manto gatvės savivaldybė leis įsirengti lauko kavines. „Klaipėda“ jau rašė, kad verslininkai tik po karštų ginčų išsikovojo teisę vėl atidaryti lauko kavines.
Alėjos dalį nuo J.Karoso iki Manto gatvės ketinama pradėti rekonstruoti tik rugsėjo pirmąją, o baigti kitų metų gegužę.
Šiemet bus padaryta darbų už 2,5 milijono litų. Visos alėjos rekonstrukcija kainuos 5,5 milijono litų.
www.klaipeda.daily.lt
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąAčiū už atnaujinimą
Galvoju gal visgi reikia sukurti atskirą temą, nes šita ir taip didelė, ir daug įvairios informacijos
Comment
-
kazkaip labai jau skuba skalda pilt...Kazi kaip ten stovis visu komunikaciju po aleja buvo, kad paskui kaip visada nereiketu lupinet trinkeliu kai jau bus viskas isklota.............O apie parkinga kalbejo kalbejo po alejo, bet taip ir nepadare"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
Comment