kartais taip, o kartais ne.... tokiem dalykam yra skirtos autorines priežiūros ir t.t.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
25 aukštų gyvenamasis namas Birutės g. 6
Collapse
X
-
DALYVAUJA:
Ekspertų tarybos nariai:
E. Andrijauskas
R. Staševičiūtė
R.Gailius
M. Černiūtė-Amšiejienė
M.Daukšys
V.Pasiauraitė
R. Rakevičius
Architektų sąjungos nariai:
Pirmininkaujantis:
R. Staševičiūtė
SVARSTYTA:
Žemės sklypo Birutės g. 6, Klaipėdoje, detaliojo plano teritorijos plėtros koncepcija.
Projektą pristatė A. Jankuvienė ir A. Giriūnas.
Žemės sklypas, Birutės 6, yra komercinės paskirties. Pagal bendrąjį planą sklypas patenka į gyvenamąją teritoriją ir šiuo metu rengiamas detalusis planas nustatant skirtingų rėžimų zonas. Sklype planuojama statyti pastatą iš dviejų dalių – aukštuminė pastato dalis ir žemutinė pastato dalis. Aukštuminė pastato dalis būtų 25 aukštų (4850 kv.m) gyvenamasis pastatas ir žemutinė dalis 5 aukštai su eksploatuojama terasa (5150 kv.m.) - komercinis pastatas. Parkavimas planuojamas trijų aukštų požeminėje parkavimo aikštelėje kurioje tilptų 250 automobilių. Pastato aukštingumas pasirinktas remiantis VGTU urbanistikos katedros prof. A.Vyšniūno atlikta galimybių studija. Gyvenamojo pastato sklype 20 proc. ploto skiriama vaikų žaidimo aikštelei įrengti.
Pasisakė ekspertai:
E.Andrijauskas – A.Vyšniūno studijai buvo pritarta, todėl diskutuoti apie aukštybinio pastato atsiradimą neverta. Turėtų būti sprendžiamas Birutės g. plotis bei įsikirtimas į Sausio 15-osios g. Reikėtų pagalvoti ir pasiūlyti kaip galėtų spręstis aplinka. Šiame sklype labai didelis intensyvumas.
R.Staševičiūtė – reikėtų atsisakyti žemutinės pastato dalies, šiame sklype turėtų būti tik aukštuminis pastatas ir padalintas į gyvenamąją bei komercinę dalis. Gal siūlomas pastato dydis ir atitinka normas, bet yra ryškiai per didelis .
M.Daukšys – džiugu , kad projektas vystomas nuosekliai – atlikta galimybių studija. Reikėtų pasitikėti architektais ir pritarti siūlomai koncepcijai.
M.Černiūtė-Amšiejienė – siūlomai koncepcijai nepritariu. Šiame sklype bandoma per daug sutalpinti, pastatas per tankus ir užspaustas į Birutės g. Architektūrai pritariu.
R.Gailius – sutinku su kolegų išsakytomis pastabomis - pastatą reikėtų traukti nuo Birutės g., transporto schema visiškai neišspręsta.
R.Rakevičius – aukštuminiam pastatui pritariu. Reikėtų mažinti žemutinę pastato dalį ir aukštuminę dalį atitraukti nuo Birutės gatvės.
NUTARTA:
Detaliojo plano koncepcijai nepritarti.
Pastabos:
1. Raiškiai didinant sklypo užstatymo intensyvumą (numatomas automobilių parkavimo skaičius sklype 250 vnt.) ir atsižvelgiant į dabartinį Birutės gatvės apkrovimą būtina spręsti viso kvartalo transporto judėjimo schemą ir transporto organizavimą (įvažiavimus-išvažiavimus į pagrindines gatves, lėtėjimo-greitėjimo juostas ir pan.);
2. Pagal sklypo dydį yra labai išpūstas užstatymo tankumas-siūlome mažinti.
3. Įvertinant tai, kad projektuojamas pastatas labai įtakos artimiausią aplinką, konceptualioje stadijoje numatyti galimą gretimų teritorijų vystymą.
4. Aukštuminę dalį siūlome labiau atitraukti nuo Birutės gatvės.
Susirinkimo pirmininkas R. Staševičiūtė
Comment
-
Ekspertų tarybos posėdžio
P R O T O K O L A S
2007-12-20
DALYVAUJA:
Ekspertų tarybos nariai:
G. Čičiurka
R. Staševičiūtė
R.Gailius
A.Tiškus
S.Plungė
A. Mureika
M.Daukšys
R.Bakas
V.Pasiauraitė
R. Rakevičius
Architektų sąjungos nariai:
Pirmininkaujantis:
R.Gailius
SVARSTYTA:
Žemės sklypo Birutės g. 6, Klaipėdoje, detaliojo plano teritorijos plėtros koncepcija (pakartotinas svarstymas).
Projekto autoriai pristatė trys transporto schemos variantus, kurie padėtu spręsti Birutės gatvės apkrovimo klausimus atsiradus pastatui. 1. Birutės gatvę platinti viena eismo juosta ir viena juostą palikti parkavimo vietoms įrengti. 2. Birutės gatvėje organizuoti vienpusį eismą ir įrengti parkavimo vietas. 3. Perorganizuoti eismą sankryžoje su Bijūnų gatve, Birutės g. daryti pagrindine. Papildomai įrengti parkavimo vietas šalia Birutės g. bei įrengti naują šaligatvį.
Pastatas kiek įmanoma atitraukiamas nuo Birutės g., aukštuminė dalis būtų centruota sklype. Pastatas išlieka 25 aukštų, pirmuose šešiuose aukštuose būtų komercinės patalpos, nuo šešto gyvenamieji butai. Automobilių parkavimas trijų lygių požeminėje parkavimo aikštelėje – žemutinis gyventojams, kiti du komercijai.
NUTARTA:
Detaliojo plano koncepcijai nepritarti.
Pastabos:
1. Transporto schema neišspręsta.
2. Funkcija sunkiai įgyvendinama
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKad taip dažniau...
Comment
-
Parašė Remigijus Rodyti pranešimąo kodėl tu toks kritiškas, aš manau kad šis pastatas nieko nesugadintų, o papuoštų miestą. Be to čia arti ir kiti aukštybiniai pastatai. Ir pasižiūrėjus į vizualizacijas, neturėtų būt eilinė dėžė.
Ta šutvė, savo politika ne tik urbanistiškai bjauroja miestą (visų pirma istorinę jos dalį), bet ne ką mažiau svarbu, sukelia ir sukels dar didesnes transport problemas: gatvėse kur stovėjo ar stovi 1-4 aukštų pastatai, su atitinkamu gyventojų ar darbuotojų skaičiumi, grūdami visokie "vitės centrai" ir pan.
Comment
-
Parašė Adiokas Rodyti pranešimąVisai nieko tas projektas.. Vykes. Vieta gera.. Vizualijos geros.. Nieko manau jam netruksta.
Beje jei apie pačio projekto gerumą ... sunku aišku ką komentuoti nematant palnų ir tt, bet o kokio dydžio įdomu tas sklypas ? Kur rekreacinis plotas ir pan ?
Vėl gi pasikartosiu ką sakiau prie aukštuminių pastatų temos, kad reikia užduoti klausimą ar reikia iš vis Klaipėdai tų aukštų pastatų, jei miesto audinys ir taip labai skylėtas, o ta dangoskyra visada atrodys tik kaip išmušti dantys ???
Beje dar neteko matyti jokių vizualizacijų ar montažų, o tik maketą iš dalies atspindinti detalaus plano sprendinius ir parodantį netaktą aplininam kontekstui ..Paskutinis taisė tricky_kid; 2008.01.12, 23:41.
Comment
Comment