Rastaman,natūralu,kad gini Šiaulius ir naująją stotį,kuri dabar virto dideliu griozdišku sandėliu,tačiau senoji nors turėjo kažkokią dvasią(nesvarbu,jog sovietinę),o štai naujoji jos neturi ir neturės,nes tai visada liks stotelė įgrūsta į kažkokį beryšinį PC.Tikiuosi,kad taip neatsitiks su Klaipėdos stotimi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujos Klaipėdos autobusų stoties statyba
Collapse
X
-
Parašė osiz Rodyti pranešimąRastaman,natūralu,kad gini Šiaulius ir naująją stotį,kuri dabar virto dideliu griozdišku sandėliu,tačiau senoji nors turėjo kažkokią dvasią(nesvarbu,jog sovietinę),o štai naujoji jos neturi ir neturės,nes tai visada liks stotelė įgrūsta į kažkokį beryšinį PC.Tikiuosi,kad taip neatsitiks su Klaipėdos stotimi.
Comment
-
Parašė tadux Rodyti pranešimąman patinka ideja integruoti stoti i PC. Stotys kartu su PC paprastai buna labai tvarkingos ir padorios vietos. O stotys "be biznio" nesunkiai tampa valkatu landynemis.
o siaip tai jai tereikejo tik rekonstrukcijos normalios ir dar kokiu pastatu aplinkui, kad uzpildyti labai kiaura dabartini audini aplink stoti ...
siaip kas viska gadina, tai tragiskos sovietines medziagos ir metu metus trukusi neprieziura, dar reiktu stoga padidinti, kad bent jau autobuso gala siektu ... o cia kazkoks sudu malunas atsiprasant
hmm beje niekad menaciau jokios vizualizacijos is tos puse, kur stoja autobusai ? keista gal isvis nugriaus stoga ir padarys mazas stogines is lankstyto metalo ploksciu ... taip jau rodos matant sia vizualizacija ... kitaip tariant sugadinta dar viena Klaipedos vieta ir ne siaip kokia, o reprezentacine !!!!Paskutinis taisė tricky_kid; 2006.12.05, 19:10.
Comment
-
Autobusų stotis bus statoma iš naujo
Jau apsispręsta, jog Klaipėdos autobusų stotis bus griaunama, o vietoje jos bus statomas visiškai naujas pastatas, kuriame įsikurs ne tik stotis, bet ir biurai bei prekybos centras.
Tiesa, prognozuoti, kada bus įkurtuvės, dar nedrįstama - kol kas laukiama, kol bus užbaigtos projektavimo procedūros.
Senosios stoties nebeliks
"Vakarų ekspreso" skaitytojų įsitikinimu, Klaipėdos autobusų stotis, užuot reprezentavusi miestą, daro jam gėdą.
"Geriausias žodis stočiai apibūdinti - "tragiška". Laukimo salė vėjų perpučiama, nuolat dvokianti, ne geresnės ir kitos patalpos. Sunku net įsivaizduoti, kaip tokiomis sąlygomis žmonėms reikia dirbti, kaip saugomas miesto svečių bagažas. Stoties prieigos irgi baisios. Jokios civilizacijos. Tikra gėda miesto valdžiai. Keista, kad net per rinkimines diskusijas nieks apie tą mūsų "našlaitę" nė žodžiu neužsiminė", - piktinosi laišką į redakciją parašęs klaipėdietis.
Klaipėdos autobusų stotis buvo statyta praėjusio amžiaus 9-ojo dešimtmečio pabaigoje, bet taip ir neužbaigta. Jos šeimininko - UAB Klaipėdos autobusų parko (KlAP) generalinė direktorė Jelizaveta Daugininkienė nė nebandė neigti, kad šiandien stotis atrodo išties apgailėtinai, tačiau taip būsią neamžinai.
Anot J. Daugininkienės, teritorijos detalusis planas jau patvirtintas, o šiuo metu rengiamas statinio techninis projektas.
Projektą rengiančios UAB "Baltijos architektų grupė" specialistams pirmiausia reikėjo apsispręsti, ar senąją stotį rekonstruoti ir išplėsti, ar nugriauti ir statyti visiškai naują pastatą. Buvo pasirinktas pastarasis variantas - pigesnis ir suteikiantis daugiau laisvės.
Naujasis statinys bus dviejų dalių - vienaukštės ir trijų aukštų. Autobusų stotis įsikurs žemesniojoje, arčiau Butkų Juzės gatvės iškilsiančioje pastato dalyje. "Čia bus erdvi pusapvalė laukiamoji salė, taip pat šiuolaikiškos patalpos visoms stotyje dirbančioms tarnyboms. Iš stoties patalpų bus galima patekti į po tuo pačiu stogų įsikursiantį prekybos centrą. Arčiau Priestočio gatvės iškilsianti trijų aukštų komplekso dalis bus skirta biurams. Iš Priestočio gatvės pusės planuojama įrengti pačią didžiausią automobilių stovėjimo aikštelę. Dar keletas mažesnių aikštelių suplanuota ir kitose stoties teritorijos vietose", - pasakojo J. Daugininkienė.
Bus perstatytas ir autobusų laukimo peronas.
Į naująją autobusų stotį važiuos šiuo metu iki geležinkelio stoties kursuojantys 1, 5 ir 8 maršrutiniai autobusai. Dėl to, sakė J. Daugininkienė, reikės sutvarkyti visus privažiavimo kelius. Stoties teritoriją ketinama aptverti.
Aukštuminės dalies atsisakyta
Pasak būsimo komplekso bendrasavininkio - vilniečio verslininko Romualdo Bakučio, gana ilgai diskutuota dėl tos pastato dalies, kurioje ketinama įkurdinti biurus. "Klaipėdiečiai iš pradžių siūlė šį antstatą daryti aukštuminį, bet mes manome, kad Klaipėdoje ir taip yra biurų perteklius, todėl apsisprendėme, kad ši statinio dalis bus tik trijų aukštų", - sakė R. Bakutis.
Prekybos centras, pasak verslininko, taip pat būsiąs nedidelis - apie 1000 kv. metrų ploto. Ten pat turėtų įsikurti kavinė, galbūt dar vaistinė, banko filialas.
Į naująjį kompleksą planuojama perkelti ir šiuo metu Kalnupės gatvėje veikiančią Savivaldybės įmonę "Klaipėdos keleivinis transportas".
Prognozuoti, kada bus įkurtuvės, R. Bakutis teigė šiandien dar negalįs. Apie konkrečius terminus esą būsią galima kalbėti tik tuomet, kai bus užbaigtos visos projektavimo procedūros.
Pasak A. Bakučio, preliminariais apskaičiavimais, bendra projekto vertė gali siekti apie 12 mln. litų.
Planus sujaukė teismai
Sprendimą "Dėl UAB Klaipėdos autobusų parkui priklausančių patalpų pardavimo" miesto Taryba priėmė dar 2003 metų pabaigoje. Vadovaujantis juo, dalį nenaudojamų autobusų stoties patalpų už 900 tūkst. litų buvo nutarta parduoti vilniečiui verslininkui R. Bakučiui. Pirkimo-pardavimo sutartis buvo pasirašyta 2004 metų vasarį.
Šio sandorio teisėtumu suabejojusi Vyriausybės atstovės Klaipėdos apskrityje Kristina Vintilaitė miesto politikų sprendimą užginčijo teisme.
2004-ųjų balandį prasidėję teisminiai ginčai tęsėsi ilgiau nei metus ir baigėsi Klaipėdos autobusų parko pergale.
Ikiteisminį tyrimą dėl dalies autobusų stoties patalpų pardavimo 2004-ųjų rudenį buvo pradėjusi ir Specialiųjų tyrimų tarnyba, tačiau 2005-ųjų gruodį jis buvo nutrauktas.
J. Daugininkienės įsitikinimu, jei ne teismų karuselė, tikėtina, kad visi čia suminėtieji planai būtų buvę įgyvendinti dar 2005-aisiais - kaip ir buvo iš pradžių suplanuota.
Sugaištas laikas, sakė J. Daugininkienė, - ne vienintelė problema. "Žinia, už parduotas patalpas mes gavome 900 tūkst. litų. Jei darbo būtų imtasi iš karto, šių pinigų tikrai būtų viskam užtekę ir dar likę, o kaip bus dabar - tikrai nežinau. Gali būti ir taip, kad teks imti paskolą, - samprotavo KlAP vadovė. - Visi matom, kas per tuos metus atsitiko. Smarkiai išaugo tiek statybinių medžiagų, tiek statybos bendrovių teikiamų paslaugų kainos. Šia prasme mums padaryta milžiniška materialinė žala, ką jau bekalbėti apie moralinę".
Vilija ŠILINIENĖ
www.ve.lt
"Klaipėdiečiai iš pradžių siūlė šį antstatą daryti aukštuminį, bet mes manome, kad Klaipėdoje ir taip yra biurų perteklius, todėl apsisprendėme, kad ši statinio dalis bus tik trijų aukštų", - sakė R. Bakutis.
Dabar reikia tikėtis kokybiškos apdailos.
Comment
-
Stoties architektūra pagerėjo.....smagu,turis paprastas,bet tvarkingas.Del tu administraciniu patalpu-gerai kad ju atsisake- praktika parode-paragavus daugiafunkcinės mišrainės,galimi negalavimai
Tik vieno nesupratau-straipsny perskaiciau,kad stoties teritorija bus aptverta-?Nu idomiai,idomiai..........
Comment
-
Autobusų stotis bus nugriauta
VIGANTAS DANILAVIČIUS
Vasarą prasidės naujos Klaipėdos autobusų stoties statybos.
Anot bendrovės „Klaipėdos autobusų parkas“ generalinės direktorės Jelizavetos Daugininkienės, dabar „šturmuojamas“ naujos autobusų stoties projektas.
„Iš pradžių buvo manoma, kad senosios stoties nereikės nugriauti, bus galima panaudoti kai kurias jos konstrukcijas. Tačiau vėliau apsispręsta dabartinius statinius nugriauti“, - sakė generalinė direktorė.
J.Daugininkienė pasidžiaugė, kad pavyko su savivaldybe ir investuojančiu į pastatą verslininku suderinti statinio viziją.
Anot jos, griaunant senuosius statinius, stoties veikla negali nutrūkti.
Manoma, kad stoties administracija laikinai įsikurs kilnojamuose nameliuose.
Bus numatytos laikinos vietos, kur keleiviai galės įlipti į autobusus, kad stoties darbas netrukdytų statyboms.
Naujajame pastate stoties administracija, bilietų kasos užims tik dalį pirmojo aukšto.
Likusi daugiaaukščio statinio dalis bus naudojama komercijai.
www.klaipeda.daily.lt
Comment
-
Parašė ILGAS525 Rodyti pranešimąO kur dėsis visi , kai ją nugriaus?Kur bus laikinai perkeliama? :/
Anot jos, griaunant senuosius statinius, stoties veikla negali nutrūkti.
Manoma, kad stoties administracija laikinai įsikurs kilnojamuose nameliuose.
Comment
-
Parašė Hazard Rodyti pranešimąO kur visi autobusai isikurs ? Juk aikstele ne tokia didele
Comment
-
gal kas zinot ar turit detaluji plana naujos stoties?
kazkaip ziurejau Klaipedos savivaldybes portale, tai neradau prie ten skelbiamuju, nebent jis senesnis nei 2004 ..
ziauriai idomu, kur stos miesto marsrutiniai autobusai ir ar bus koks stogas islipantiems ir laukiantiems keleiviams viesojo transporto ... ir as cia tikrai nea apie tokia budkes kur stotelese ismetytos, o apie normalia apsauga nuo lietaus
Comment
Comment