Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Malūnų kalvos kvartalas | Bastionų namai
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIš kur ten tiltas atsirado?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąIš kur ten tiltas atsirado?
Užtektu toje vietoje pėsčiųjų ir dviratininkų tilto, visiškai nematau prasmės tokiai gatvei ir automobiliams / autobusams skirto tilto.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kabelys Rodyti pranešimą
Senesnės vizualizacijos turi Bastionų tiltą, naujesnėse nebėra, tačiau nors nerodo tilto, tačiau rodo gan plačią Bastionų gatvę vedančią iki planuoto tilto.
Užtektu toje vietoje pėsčiųjų ir dviratininkų tilto, visiškai nematau prasmės tokiai gatvei ir automobiliams / autobusams skirto tilto.
- 1 patinka
Comment
-
Arvydas Vaitkus – meras. Kokių realių veiksmų sulauksime?
O koks bus į stalčius šią kadenciją pradėto Bastionų tilto projekto likimas?
Toks planuotas tiltas gąsdino ir investuotojus, su kuriais man teko bendrauti. Natūralu, kad niekas nenori transporto magistralės savo kvartale. Tai, kas buvo projektuojama, būtų buvęs tiesiog pinigų išmetimas. Labai gerbiu tiltą projektavusį architektą Edmundą Andrijauską, tačiau net ir jis negalėjo pasakyti, kokius transporto srautus norima čia sutraukti. Tai tikrai netinkamas projektas. Klausimas tik galbūt čia reikalinga dviračių-pėsčiųjų jungtis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Scarface Rodyti pranešimą
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąO VT, kaip, per upe skraidys? Jie staatyt tilta, tai normalu, nes kaina tarp pesciuju ir normalaus tilto nebus labai didesne.
Comment
-
Buvau įkėlęs į tiltų temą:
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąA. Vaitkus: tik – į priekį
https://www.diena.lt/naujienos/klaip...prieki-1124741
– Bastionų tilto projekto vykdymas, nebijau pasakyti, buvo sustabdytas mūsų frakcijos dėka.
Mes prašėme paaiškinimo, kaip veiks šitas tiltas, kaip išsiskaidys transporto srautai, kokie jie bus? Faktiškai negavome nė vieno motyvuoto atsakymo. Pats dalyvavau šio projekto aptarime ir į mano pateiktus klausimus neatsakė nei projekto autoriai, nei projekto dalyviai.
Jei mes nuo Biržos ir Pilies tiltų perkelsime transporto srautus kur nors į šoną, ar kažkas išsispręs? Tikrai ne. Nes vienas naujojo tilto galas turėjo atsiremti į Laivų skersgatvį, kuriame kaimynas kaimynui pro langą ranką gali paduoti. Klausimas, per kokias kitas gatveles ir skersgatvius tas transporto srautas pasiskirstytų? Jeigu norime ieškoti alternatyvų, reikia prisėsti prie miesto bendrojo plano ir pergalvoti, kas nebuvo padaryta per pastarąjį bendrojo miesto plano svarstymą. Gerai, kad buvo įsiklausyta ir niekas nepuolė statyti to keturių eismo juostų tilto, kurio aukščio niekas taip pat negalėjo pagrįsti.
Comment
-
Puikiausiai parodo, kad jam yra giliai px ant miestiečių ir svarbūs tik verslo interesai. Mieste su 160K gyventojų yra 2 tiltai ir jis kalba apie kažkokias dviračių-pėsčiųjų jungtis, nes "niekas nenori savo kvartale magistralių"... Savo kvartale miesto centre Tai might as well tegul leidžia apsitvert visą kvartalą (juk vistiek suprojektavo ne miesto centro rajoną, o kažkokį antieuropietišką priemiesčio šūdą...), kad dar ir visokie ubagai nesugalvotų per jį vaikščioti.
Juokingiausia, kad tas pats žmogus siūlo paleist eismą kertant Mažvydo alėją, nes miestui labai trūksta skresinio eismo, bet kai tas skersinis eismas yra planuojamas reikalingiausioje vietoje ir trukdo draugelių verslui, tai jau nebetrūksta to skersinio eismo, paleidžiam dvirtakį per upę ir viskas ok...
- 6 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Puikiausiai parodo, kad jam yra giliai px ant miestiečių ir svarbūs tik verslo interesai. Mieste su 160K gyventojų yra 2 tiltai ir jis kalba apie kažkokias dviračių-pėsčiųjų jungtis, nes "niekas nenori savo kvartale magistralių"... Savo kvartale miesto centre Tai might as well tegul leidžia apsitvert visą kvartalą (juk vistiek suprojektavo ne miesto centro rajoną, o kažkokį antieuropietišką priemiesčio šūdą...), kad dar ir visokie ubagai nesugalvotų per jį vaikščioti.
Juokingiausia, kad tas pats žmogus siūlo paleist eismą kertant Mažvydo alėją, nes miestui labai trūksta skresinio eismo, bet kai tas skersinis eismas yra planuojamas reikalingiausioje vietoje ir trukdo draugelių verslui, tai jau nebetrūksta to skersinio eismo, paleidžiam dvirtakį per upę ir viskas ok...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Puikiausiai parodo, kad jam yra giliai px ant miestiečių ir svarbūs tik verslo interesai. Mieste su 160K gyventojų yra 2 tiltai ir jis kalba apie kažkokias dviračių-pėsčiųjų jungtis, nes "niekas nenori savo kvartale magistralių"... Savo kvartale miesto centre Tai might as well tegul leidžia apsitvert visą kvartalą (juk vistiek suprojektavo ne miesto centro rajoną, o kažkokį antieuropietišką priemiesčio šūdą...), kad dar ir visokie ubagai nesugalvotų per jį vaikščioti.
Juokingiausia, kad tas pats žmogus siūlo paleist eismą kertant Mažvydo alėją, nes miestui labai trūksta skresinio eismo, bet kai tas skersinis eismas yra planuojamas reikalingiausioje vietoje ir trukdo draugelių verslui, tai jau nebetrūksta to skersinio eismo, paleidžiam dvirtakį per upę ir viskas ok...
Kaip klaipėdieties visiškai nematau poreikio dar vienam tiltui nors kasdien tenka keliauti per vieną iš šių tiltų. Geriau jau Tiltų gatvę perdarytų iš akmenimis grįstos į modernią, kad transportui judant mažiau vibracijos ir garso būtų ir kad dviratininkams būtų patogiau keliauti.
Dabar tiek Tiltų tiek Herkaus Manto gatvės yra tragedija dviračiams.
Comment
-
Parašė Kabelys Rodyti pranešimą
Yra 4 tiltai Klaipėdoje - Pilies, Biržos, Mokyklos ir Liepų.
Kaip klaipėdieties visiškai nematau poreikio dar vienam tiltui nors kasdien tenka keliauti per vieną iš šių tiltų. Geriau jau Tiltų gatvę perdarytų iš akmenimis grįstos į modernią, kad transportui judant mažiau vibracijos ir garso būtų ir kad dviratininkams būtų patogiau keliauti.
Dabar tiek Tiltų tiek Herkaus Manto gatvės yra tragedija dviračiams.
Juolab kažkur mačiau, kad Biržos tiltą planuoja uždaryt dviejų metų rekonstrukcijai, vat tada tai bus tikras chaosas.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Aš kalbu apie tiltus mieste, kurie gali būti naudojami skersiniam eismui ir susisiekimui tarp miesto dalių, tad pėsčiųjų/autobusų Biržos tiltas ir praktiškai už miesto ribų esantis Liepų tiltas, kuriuo naudojasi tik atvažiuojantys/išvaižiuojantys į/iš miesto ir suburbijų gyventojai, čia neturi nieko bendro.
Juolab kažkur mačiau, kad Biržos tiltą planuoja uždaryt dviejų metų rekonstrukcijai, vat tada tai bus tikras chaosas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Aš kalbu apie tiltus mieste, kurie gali būti naudojami skersiniam eismui ir susisiekimui tarp miesto dalių, tad pėsčiųjų/autobusų Biržos tiltas ir praktiškai už miesto ribų esantis Liepų tiltas, kuriuo naudojasi tik atvažiuojantys/išvaižiuojantys į/iš miesto ir suburbijų gyventojai, čia neturi nieko bendro.
Juolab kažkur mačiau, kad Biržos tiltą planuoja uždaryt dviejų metų rekonstrukcijai, vat tada tai bus tikras chaosas.
Reikėtų atsižvelgti į tai, kokias problemas išspręstų dar vienas tiltas. Tik tai, kad mažesnį ratą reikėtų apvažiuoti? Tada tikrai nematau prasmės nes ties tiltais nėra butelio kaklelio, didžiausios problemos yra įvažiavimai į Klaipėdą iš rajono, Studlendo sankryža ir kol kas Banginio žiedas (tikriausiai kažką praleidau dar).
Vaikščiojant po senamiestį su šeima, praėjus pro Jono kalnelį, atrodo, labai tiktu pėsčiųjų tiltas pereiti į kitą Danės pusę tiesiai į rekonstruotą Danės skverą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Ne pirmas kartas, kai uždaromas Biržos tiltas. Nekilo chaosas tada, nekils ir dabar. Šalia esančioje Mokyklos gatvėje kamščių nebūna visai. Pilies gatvėje kamščių yra, bet jie nėra didesni nei Liepų gatvėje.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Nežinau, gal aš kažkokioj kitoj Klaipėdoj buvau, ar važiavau kitu laiku, nei važiuojat jūs, bet kai man teko važiuot Pilies gatve link Melnragės (tai nebuvo nei kokia nors šventė, nei ten kažkoks eismo įvykis ar remonatai buvo), 16-17 val. kamštis buvo nuo čia iki Naujojo Sodo gatvės sankryžos, tad jeigu prie viso šito pridėti dar kokius 10 autobusų maršrutų, kurie persikels dėl Biržos tilto uždarymo, turėtų būti gan įspūdinga situacija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kabelys Rodyti pranešimą
Uždarius Biržos tiltą chaoso nebus, bet eismas sulėtės nes viešasis transportas ir dalis elektromobilių persikels iš Tiltų gatvės į Pilies gatvę. Bet sakyti, kad reikia dar vieno tilto nes remontuos laikinai kitą tiltą tai menkas argumentas.
Reikėtų atsižvelgti į tai, kokias problemas išspręstų dar vienas tiltas. Tik tai, kad mažesnį ratą reikėtų apvažiuoti? Tada tikrai nematau prasmės nes ties tiltais nėra butelio kaklelio, didžiausios problemos yra įvažiavimai į Klaipėdą iš rajono, Studlendo sankryža ir kol kas Banginio žiedas (tikriausiai kažką praleidau dar).
Vaikščiojant po senamiestį su šeima, praėjus pro Jono kalnelį, atrodo, labai tiktu pėsčiųjų tiltas pereiti į kitą Danės pusę tiesiai į rekonstruotą Danės skverą.
O susikiemui tarp dviejų šios teritorijos (kaip ir likusio miesto centro) krantų naudoti nutolusią į šalį ir max antihumanišką autostrada su dobilo lapo sankryžomis yra grynai genialaus sovietinio urbanisto pasiūlymas
Ar ten reikia tokio 4 juostų tilto? Tikrai ne. Ar ten reikia tilto su 2 bendrojo eismo juostom, viena autobusų juosta ir dvirtakių? Absoliučiai taip. Ir tam nereikia skelbti naujo konkurso, galima be jokių problemų pakeisti esamą projektą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNežinau, gal aš kažkokioj kitoj Klaipėdoj buvau, ar važiavau kitu laiku, nei važiuojat jūs, bet kai man teko važiuot Pilies gatve link Melnragės (tai nebuvo nei kokia nors šventė, nei ten kažkoks eismo įvykis ar remonatai buvo), 16-17 val. kamštis buvo nuo čia iki Naujojo Sodo gatvės sankryžos, tad jeigu prie viso šito pridėti dar kokius 10 autobusų maršrutų, kurie persikels dėl Biržos tilto uždarymo, turėtų būti gan įspūdinga situacija.
Parašė ttttt Rodyti pranešimąJūs tiesiog pabandykite pagalvoti ne dabartimi, o nors kažkiek į priekį, pasižiūrėkite į Klaipėdos žemėlapį ir į tas miesto centro teritorijas, kurios bus pertvarkytos į naujus miesto rajonus.
Parašė ttttt Rodyti pranešimąVisa šita teritorija per artimiausius 10-20 metų bus iš apleistos/pramoninės pertvarkyta į gyvenamąją/komercinę, tad tik aklas negali nematyti čia problemos.
O susikiemui tarp dviejų šios teritorijos (kaip ir likusio miesto centro) krantų naudoti nutolusią į šalį ir max antihumanišką autostrada su dobilo lapo sankryžomis yra grynai genialaus sovietinio urbanisto pasiūlymas
Parašė ttttt Rodyti pranešimąAr ten reikia tokio 4 juostų tilto? Tikrai ne. Ar ten reikia tilto su 2 bendrojo eismo juostom, viena autobusų juosta ir dvirtakių? Absoliučiai taip. Ir tam nereikia skelbti naujo konkurso, galima be jokių problemų pakeisti esamą projektą.
- 4 patinka
Comment
-
Sakyti, kad naujo tilto nereikia iš viso, skamba labai keistai. Argumentai tilto nebūtinybei, visi atrodo. kaip žmogaus, kuris niekada nevaikšto Klaipėdoje pėščiomis, ar nevažinėja dviračiu.
Naujas tiltas sumažintų atskirtį tarp šiaurinės (Naujamiesčio) ir pietinės (senamiesčio) centro dalių. Šiuo metu išėjęs pėsčiomis į miestą, du kart pagalvosi kiek toli nori nužygiuoti Liepų gatve į rytinę pusę (pvz iki Skulptūrų parko), nes žinai, jog norėdamas grįžti į senamiesčio pusę, turėsi pėdinti iki pat Biržos tilto. Mokyklos gatvės tiltas šiuo atveju nelabai variantas, kadangi jis visiškai nedraugiškas pėstiesiems, o ką jau kalbėti apie dviratininkus.
Kaip sakė ttttt, turint omeny teritorijos ateities ambicijas ir planus, aplink upę iš abiejų pusių atsiras nauji traukos centrai. Ten besikuriančių verslų sėkmei ir apsigyvenusių žmonių patogumui naujas tiltas, net jei tik pėsčiųjų/dviračių, manau būtinas.
- 2 patinka
Comment
-
Man šito tilto reikalingumas atrodo labai abejotinas. Klaipėda yra labai siauras miestas, dėl to nors ir turi tik 4 tiltus, bet realiai jie yra vienas nuo kito labai netoli nutolę, čia ne Stambulas su 15 mln. gyventojų ir dviem tiltais. Grubiai tariant naujasis tiltas būtų statomas vos už kelių namų. Bet galima būtų tokias statybas pateisinti, jeigu jis realiai spręstų kokias nors transporto problemas, bet aš nelabai matau kokias jis problemas gali išspręsti, nes transportas juda tranzitinėmis gatvėmis, o ten jokių tranzitinių gatvių nėra ir negali atsirasti, nes be upės yra dar ir geležinkėlio stotis, kuri blokuoja bet kokių naujų tranzitinių gatvių atsiradimą. Pažymėjau žemėlapyje esamus tiltus ir tranzitinius kelius per geležinkelį.
Matosi, kad naujasis Biržos tiltas iš esmės būtų vietinės reikšmės, aptarnautų kokį 1000 gyventojų, t.y. mažiau nei procentą klaipėdiečių, kurie ir taip turėtų galimybę naudotis kitais netoli esančiais tiltais. Statyti mažai kam reikalingą tilta nėra labai ekonomiška, tuos pinigus galbūt būtų geriau panaudoti projektams, kurie atneštų didesnę naudą. Bet ko ten tikrai reikėtų, tai pėsčiųjų tilto, nes jei mašinų tiltas būtų mažai naudingas, tai pėsčiųjų tiltas, ypač jeigu ten toliau būtų vystomas miesto centro užstatymas, būtų labai svarbus, nes žmogui paeiti 500 m. yra ne tas pats, kas mašinai juos nuvažiuoti, o ten visgi centras, pėsčiųjų srautai ne tokie maži.Paskutinis taisė Eidvis; 2023.08.07, 19:52.
- 3 patinka
Comment
Comment