Šiandien Lietryty kaip tik ir rašo, kad Memelio miesto savininko turtas areštuotas. Beje, stambaus verslininko, kurio turtas vertinamas apie 500 mln. litų. Įtariamas mokesčių slėpimu. Gali būti, jog projekto vystymas kuriam laikui bus suspenduotas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Memelio miestas“
Collapse
X
-
Parašė Bandit_romis Rodyti pranešimąNemanau, nes "Laivitė" nebevykdys laivų remonto darbų, taigi gal jie taip ir kraustosi po truputį (bent ruošias tam). Nes dokas jau senokai parduotas tik išgabenti beliko. O kas po to? Sandėliai, cechai.. Dėl jų galėtų laisvai kraustytis ir į LEZ ar dar kur."Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Parašė arturiux Rodyti pranešimąŠiandien Lietryty kaip tik ir rašo, kad Memelio miesto savininko turtas areštuotas. Beje, stambaus verslininko, kurio turtas vertinamas apie 500 mln. litų. Įtariamas mokesčių slėpimu. Gali būti, jog projekto vystymas kuriam laikui bus suspenduotas.
Comment
-
Savotiškas ledkalnis pajudėjo
Išplaukė dokas į Afriką. Kažkaip net gaila pasidarė ... pasiilgsiu. Dar vienas Klaipėdos ženklas dingo.
"Deja, "Memelio miestas" dar neturi galimybės pradėti statybos darbų, kol kas vis dar tebedirbama su popieriais. "
Nerimą kelianti citata ... jokių žodžių apie architektūra. Tik statyba, popieriai, popierių tvarkymas ... et
Uostas atsikrato dar vieno sovietmečio relikto(nekoks pvadinimas)
Dalia BIKAUSKAITĖ
Šiandien į Afriką turėtų būti išplukdytas AB "Laivitė" plaukiojantysis dokas, Klaipėdos uoste atitarnavęs daugiau kaip 40 metų. Kadangi jis aukštas ir platus, valandai gali tekti stabdyti eismą uosto laivybos kanale.
Dar ne taip seniai buvo sunku įsivaizduoti, kad kada nors bus pajudinti tokie sovietmečio reliktai, kaip AB "Klaipėdos laivų remontas" mūrinė siena ar buvusios "Laivitės" tvora, apie kurias "Vakarų ekspresas" rašė vakar.
Atėjo eilė ir "Laivitės" dokui. Ne viena karta Klaipėdoje užaugo su šiuo įrenginiu ir užrašais ant jo šono "Lėta eiga" iš pradžių tik rusų, paskui - ir lietuvių bei anglų kalbomis. Iki šiol vaikai, keldamiesi keltais per Kuršių marias, vis jį skaitydavo ir kurdavo įvairias jo reikšmės versijas. O jau šiandien prie buvusios "Laivitės", o dabar - UAB "Memelio miestas" nuomojamos teritorijos, atsivers visai kitas vaizdas.
Su visu užrašu
AB "Laivitė" savo plaukiojantįjį doką pardavė jau seniau. Vakar jis pajudintas iš savo senos vietos ir nuplukdytas prie AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) krantinės.
Į Klaipėdą atvykęs su Monrovijos vėliava plaukiojantis jūrinis vilkikas šiandien turėtų išbuksyruoti kone Lietuvos uosto simboliu tapusį doką į Pietų Arfikos Respubliką. Manoma, jog ši jo kelionė truks apie 5 savaites. Dokas Afrikoje atsidurs su visu užrašu "Lėta eiga". Pasak "Laivitės" gamybos direktoriaus Kosto Žeimio, šiai kelionei dokas buvo ruošiamas apie pusantro mėnesio.
Paskutinis laivas, kuris prieš du mėnesius dar buvo pakeltas į šį doką, - UAB "Baltlanta" priklausantis "Kovas".
Bus geresnis matomumas
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto kapitono pavaduotojas Adomas Alekna vakar "Vakarų ekspresui" sakė, jog doką iš Klaipėdos uosto bus stengiamasi išplukdyti arba tuo laikotarpiu, kai nebus laivų, arba teks kokiai valandai sustabdyti laivybą uosto kanale. Vakar dar nebuvo žinoma, kada vilkikas ir dokas bus parengti išplaukti.
Pasiteiravus, ar dabar uoste nebebus užrašo "Lėta eiga", A. Alekna atsakė: "Nebeliks doko, kartu su juo išplauks ir užrašas. Jis buvo reikalingas tam, kad pro jį plaukiantys laivai sumažintų greitį, idant dokas nenutrūktų nuo grandinių". Uosto kapitono pavaduotojui doko netektis emocijų nesukėlė. Pasak jo, dabar uosto akvatorijoje pagerės matomumas, bus saugesnė laivyba.
Simbolis - ne visiems
Darius ANUŽIS, UAB "Memelio miestas" vadovas
Tik nereikia verkšlenti. Mano kartos žmonėms šis dokas gal ir simbolis, mes su juo užaugome, o jaunimui tai paprastas inžinerinis įrenginys. Man, kaip bendrovės atstovui, doko pajudėjimas reiškia, kad žengtas mažytis žingsnelis to, ko mes visi norime, t. y. buvusios "Laivitės" teritorijos sutvarkymo, link.
Doko išplukdymas reiškia, kad ir pati "Laivitė" perorientuoja savo veiklą, kad dokas jai nebereikalingas.
Iš Smiltynės pusės dabar uostas atsivers geriau, o po kurio laiko buvusi "Laivitės" teritorija pradės vis labiau ir labiau džiuginti klaipėdiečius.
Deja, "Memelio miestas" dar neturi galimybės pradėti statybos darbų, kol kas vis dar tebedirbama su popieriais.
Istorija
* "Laivitės" dokas buvo pastatytas Chersono laivų statykloje 1966 m.
* 1967 metų liepą iš tuometinio Leningrado uosto ledlaužis "Jurij Lisianskij" ir vilkikas gelbėtojas "Piotr Bolotnikov" parplukdė jį į tuometinę Klaipėdos laivų remonto gamyklą Nr.7, vėliau tapusią "Laivite".
* Nuo 1968 iki 2004 metų į doką buvo pakelta 2200 laivų. Sovietmečiu dokų trūko, tad eilės į jį kartais laukdavo po 3 laivus.
* Didžiausi doke pakelti laivai buvo 147 metrų ilgio "Lietuvos komjaunuolis" ir "Uzbekijos komjaunuolis".
* Pagal leningradiečių parengtą projektą buvo nepakankamai gerai parengtas doko inkaravimas virš duobės. Jie neatsižvelgė į tai, kad Klaipėdoje vėjo greitis būna ir 25 m/s, ir kad laivai negali išsilaikyti prie krantinių. Tad gelžbetoninis dokas, kurio masė su laivu sudarydavo 20-23 tūkst. t, nuolat nutrūkdavo nuo 77 mm inkarų grandinės ir patekdavo į avarines situacijas. Pirmą kartą jis nutrūkęs 1969 m. aplamdė laivus ir pats nukentėjo. Per 1981 metų lapkričio uraganus doką turėjo laikyti 4 vilkikai. 1999 m. per uraganą "Anatolijus" kairiajam doko borte buvo padaryta pradauža.
Paskutinis taisė tricky_kid; 2008.03.28, 01:25.
Comment
-
Jaučiu, kad aš irgi jo pasiilgsiu... Dabar keliantis keltu į Smiltynę, kažko tai trūksta...
Šios dienos nuotraukos:
Vaizdas iš Kruizinių laivų terminalo
Keliantis su keltu:
palyginimui senesnė nuotrauka:
Vaizdas iš Smiltynės link Danės:
Atsivėrusi panorama į "Laivitės" teritoriją. Nors daugumą jos užstoja prišvartuotas laivas:
Prie Klasco krantinių prišvartuotas ir paruoštas plukdymui dokas:
"De Zhou". Matyt jam atiteko garbė plukdyti doką į Afriką:
Pats dokas stambesniu planu:
Bendra, šiek tiek kreivoka, uosto panorama:
Comment
-
Tiesiog gaila miesto, kai jo gyventojai simboliu laiko kažkokį sovietinį betono luitą.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Klaipėda tapo didesnė
Vyriausybė vakar savo posėdyje "išoperavo" Klaipėdos uostą - iš jo teritorijos "išpjovė" penkių hektarų ploto sklypą, kuriame iki šiol veikia laivų remonto įmonė "Laivitė".
Šis ministrų kabineto sprendimas atveria kelia teritoriją nuomojančiai UAB "Memelio miestas" pradėti rengti detalųjį planą, kad čia būtų galima statyti komercinės ir gyvenamosios paskirties kvartalą.
5,19 hektaro ploto sklypas, kurį iki šiol patikėjimo teise valdė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, Vyriausybės sprendimu ta pačia teise valdyti yra perduodamas Klaipėdos apskrities viršininko administracijai.
Sprendimas motyvuojamas tuo, kad šiame sklype yra sudėtinga sukurti reikiamą infrastruktūrą krovos darbams, nes nėra privažiuojamosios geležinkelio atšakos. Atsižvelgta ir į tai, kad teritorija yra miesto centre, tad automobilių privažiavimas esąs sudėtingas. Be to, gamybinės zonos plėtrai šioje vietoje nepritaria uostamiesčio Savivaldybė.
Pakeisti šio sklypo paskirtį iš gamybinės industrinės į visuomeninę dar pernai kovą buvo pritaręs Vyriausybės Strateginio planavimo komitetas. Pernai gruodį Klaipėdos miesto taryba patvirtino detalųjį planą, pagal kurį UAB "Memelio miestas" nuomojama teritorija buvo padalyta į dvi dalis. Viena iš jų - teritorija su uosto krantinėmis - liko valdyti Uosto direkcijai, o antroji ir buvo numatyta perduoti valdyti apskričiai.
"Dar ilgas kelias"
Darius ANUŽIS, UAB "Memelio miestas" direktorius:
Šis Vyriausybės sprendimas yra tik ženklas pradėti konkrečius darbus. Dabar visų pirma reikės pasirašyti žemės sklypo nuomos sutartį su Klaipėdos apskrities viršininko administracija. Ši sutartis jau leistų iš Klaipėdos miesto savivaldybės prašyti sąlygų sąvado detaliajam planui rengti. Viliamės, kad detaliojo plano sprendinius pavyks patvirtinti per 18-20 mėnesių nuo to laiko, kai gausime projektavimo sąlygas.
www.ve.lt
Comment
-
Parašė Tomasl Rodyti pranešimąMemelio miestas pasirinko esamu pastatu nuoma.
Comment
Comment