Lyginant su kitų Lietuvos miestų bei Pabaltijo valstybių stendais – Klaipėdos stendas išsiskyrė ne tik išpildymo užbaigtumu, bet ir informatyvumu. Stendas vizualiai perteikė naujų investicinių projektų dislokaciją, jų sąveiką su gretimybėmis, miesto plėtros kryptis. Klaipėdos miesto ekspozicija traukė dėmesį vykusiais dizaino sprendimais, o pats miestas domino interesantus visų pirma savo išskirtine geografine padėtimi bei uostamiesčio statusu bei siūlomais patraukliais investiciniais projektais. Pasikeista informacija daugiau nei su 200 besidominančiųjų. Paskutinę parodos dieną net pritrūko platinamos medžiagos. Ypač populiarūs buvo informaciniai ekonominiai leidiniai, suvenyrai bei kompaktinės plokštelės.
Klaipėdos miesto stendo lankytojus pagal interesus galima skirstyti į grupes:
1. Daugiausiai stendą lankė vystytojai - kompanijos užsiimančios atskirų projektų įgyvendinimu, teritorijų parengimu investicijoms ar tiesiog atliekančių tarpininko vaidmenį tarp norinčių investuoti bei ieškančių investicijų;
2. Investuotojai kompanijos ar fiziniai asmenys skiriantys pinigus konkrečių projektų įgyvendinimui bei vėliau uždirbantys iš šių projektų realizavimo;
3. Kompanijos, besidominčios prekybos centrų plėtra, statyba ar atskirų prekybos tinklų įsigijimu;
4. Architektai ir projektuojančios kompanijos ieškančios naujų vietų savo idėjų realizavimui;
5. Konsultacinės kompanijos, siūlančios savo paslaugas įvairioms su investicinių projektų įgyvendinimu susijusioms problemoms spręsti;
6. Finansinių institucijų ir bankų atstovai ieškantys patrauklių projektų finansavimui.
Parodos metu buvo galimybių susipažinti su vyraujančiomis urbanistinės plėtros tendencijomis, naujomis miestų planavimo bei plėtros madomis. Klaipėdos miesto delegacija domėjosi uostamiesčių planavimo ir vystymosi tendencijos - norėjosi pasitikrinti, ar Klaipėdos miesto plėtra atitinka pasaulio bei Europos uostamiesčių urbanistines tendencijas. Parodoje dalyvavusių uostamiesčių plėtros kryptys: gamybinių ir sandėliavimo galimybių iškėlimas už senamiesčio ar miesto centro ribų, tokių pastatų pritaikymas esamose vietose naujoms reikmėms (pramogų, turizmo, kultūrinėms, visuomeninėms bei gyvenamiesiems būstams) bei naujų pastatų būtent minėtoms reikmėms statyba senamiesčio ar miesto centro ribose. Jachtų prieplaukos, viešbučiai, teatrai ir koncertų salės ant jūros ar upės kranto, gyvenamieji namai su vaizdu į vandenį, muziejai ir kiti lankomi visuomeninės paskirties objektai visur planuojami ir statomi senamiesčio ar miesto centre.
Nors Klaipėdos miesto plėtros planai iš esmės atitinka pasaulines tendencijas, tačiau esama situacija nėra gera. Barselonos ir Madrido projektuojančios kompanijos, susipažinusios su Klaipėdos stendu, išreiškė didelį nusistebėjimą, kad miesto centrinėje dalyje esančios krantinės užstatytos sandėliais ir panašaus pobūdžio statiniais, kurie nieko bendro neturi su poilsio ar kita visuomenine paskirtimi. Labai patrauklios ir brangios senamiesčio teritorijos, kurios galėtų užtikrinti geresnę gyvenimo kokybę miestiečiams ir miesto svečiams.
Labiausiai investuotojus domino centrinė miesto dalis, Danės upės krantinės, Kultūros fabriko projektas, nauji stambūs visuomeninės paskirties objektai – sporto arenos, žiūroviniai kompleksai, prekybos centrai. Ypač aktyviai stendą lankė bei keitėsi informacija investuotojai iš Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Ispanijos, Norvegijos, Danijos, Kinijos, Lenkijos bei JAV. Gautas kvietimas dalyvauti panašaus pobūdžio parodose Lenkijoje ir Ispanijoje.
Manau , jog tai puiki žinia mūsų miestui
Klaipėdos miesto stendo lankytojus pagal interesus galima skirstyti į grupes:
1. Daugiausiai stendą lankė vystytojai - kompanijos užsiimančios atskirų projektų įgyvendinimu, teritorijų parengimu investicijoms ar tiesiog atliekančių tarpininko vaidmenį tarp norinčių investuoti bei ieškančių investicijų;
2. Investuotojai kompanijos ar fiziniai asmenys skiriantys pinigus konkrečių projektų įgyvendinimui bei vėliau uždirbantys iš šių projektų realizavimo;
3. Kompanijos, besidominčios prekybos centrų plėtra, statyba ar atskirų prekybos tinklų įsigijimu;
4. Architektai ir projektuojančios kompanijos ieškančios naujų vietų savo idėjų realizavimui;
5. Konsultacinės kompanijos, siūlančios savo paslaugas įvairioms su investicinių projektų įgyvendinimu susijusioms problemoms spręsti;
6. Finansinių institucijų ir bankų atstovai ieškantys patrauklių projektų finansavimui.
Parodos metu buvo galimybių susipažinti su vyraujančiomis urbanistinės plėtros tendencijomis, naujomis miestų planavimo bei plėtros madomis. Klaipėdos miesto delegacija domėjosi uostamiesčių planavimo ir vystymosi tendencijos - norėjosi pasitikrinti, ar Klaipėdos miesto plėtra atitinka pasaulio bei Europos uostamiesčių urbanistines tendencijas. Parodoje dalyvavusių uostamiesčių plėtros kryptys: gamybinių ir sandėliavimo galimybių iškėlimas už senamiesčio ar miesto centro ribų, tokių pastatų pritaikymas esamose vietose naujoms reikmėms (pramogų, turizmo, kultūrinėms, visuomeninėms bei gyvenamiesiems būstams) bei naujų pastatų būtent minėtoms reikmėms statyba senamiesčio ar miesto centro ribose. Jachtų prieplaukos, viešbučiai, teatrai ir koncertų salės ant jūros ar upės kranto, gyvenamieji namai su vaizdu į vandenį, muziejai ir kiti lankomi visuomeninės paskirties objektai visur planuojami ir statomi senamiesčio ar miesto centre.
Nors Klaipėdos miesto plėtros planai iš esmės atitinka pasaulines tendencijas, tačiau esama situacija nėra gera. Barselonos ir Madrido projektuojančios kompanijos, susipažinusios su Klaipėdos stendu, išreiškė didelį nusistebėjimą, kad miesto centrinėje dalyje esančios krantinės užstatytos sandėliais ir panašaus pobūdžio statiniais, kurie nieko bendro neturi su poilsio ar kita visuomenine paskirtimi. Labai patrauklios ir brangios senamiesčio teritorijos, kurios galėtų užtikrinti geresnę gyvenimo kokybę miestiečiams ir miesto svečiams.
Labiausiai investuotojus domino centrinė miesto dalis, Danės upės krantinės, Kultūros fabriko projektas, nauji stambūs visuomeninės paskirties objektai – sporto arenos, žiūroviniai kompleksai, prekybos centrai. Ypač aktyviai stendą lankė bei keitėsi informacija investuotojai iš Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Ispanijos, Norvegijos, Danijos, Kinijos, Lenkijos bei JAV. Gautas kvietimas dalyvauti panašaus pobūdžio parodose Lenkijoje ir Ispanijoje.
Manau , jog tai puiki žinia mūsų miestui
Comment