Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėda (archyvas)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    @dubajus: )) cia pavarai, paskaityk daugiau spaudos ir maziau zaisk game'u, kad suprastum kas pasaulyje vyksta, nes esi akivaizdziai atitoles nuo tikroves...

    P.S.: Sorry uz asmeniskumus, bet neistveriau...
    Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

    Comment


      ka tas unesco, Man tai tie unesco sarasai grynos nesamones. Zmonems reikia gyventi, valgyti , o ne kazkokius unesco saugoti. Kas is to, kad ten issaugos ta gamta, vistiek po kazkiek laiko prades statyti mano manymu galetu visko pristatyti darbo vietu sukurtu, valstybe galetu daug pinigu susikrauti.

      Kam laikyti kazkoky nereikalinga "muzieju"

      suprantu kur issivysciusios salys, tikrai jos gali tureti unesco paveldo vietu, bet tokia kaip lietuva, tik ir turi statyti viska prisitraukti investuotojus turistus ir t. t., kad galetu jos pilieciai gyventi, o ne egzistuoti.

      Comment


        keeen, ka norejai pasakyti?

        Comment


          siaip is dalies palaikau dubaju. ten butu galima tikrai nerealu rojaus kampeli padaryt. kas tas unesco? kokia is to nauda,a? gaila, kad pas mus tos vasaros praktiskai nera :/ dabar atvyks per 2000 turistu vienu sykiu. ka su jais daryt? ka jiems parodyt?

          Comment


            @dubajus: Kursiu nerija yra Nacionalinis parkas ir UNESCO paveldo sarase. Todel jame kiek zinau negali buti tokiu projektu. Be to kainos ten ir taip jau "geros"...
            %)

            Comment


              Edd, palangoij sakai tiktu?. Sutinku su tavim, tikrai faina butu.
              pvz: Mano tevo pazystamas turi tokia firma www.dubroliai.lt, esat turbut mate palangoje parduotuve, viesbuty. Vilniuje parduotuve.
              Tai va kiek ten nugirdau tai jisai norejo statyti kazkur apie 15 aukstu viesbuty, pries pat tilto pradzia, po desine, kur dar yra tas senas baras. Tai va du metai, o leidimu niekaip negauna, atseit negrazu ir nereikalinga. Tai ka galima pasakyti apie tokia valdzia. Ysivaizduojat kiek valstybe galetu gauti pinigu pardavusi tokia vieta, ir kiek galetu skirti ju palangos aplinkos sutvarkymui, papludymiu aptvarkymui. O dabar verkia kad negauna is valstybes pinigu pajuriui, tai ka isvis noreti.

              Comment


                Neblogi draugai pas tave dubajus vienas su lamborghini kitas su visureigiu varineja Nu neesme. Kolkas netaikomas tokia praktika Lietuvoje... Gerai ar blogai, zino tik vienas velnias... Greiciausiai tai butu labai gerai verslininkams... Nors kita vertus savivaldybes galetu tai isnaudoti. Tai tegul Klaipedoje daro, manau Klp valdzia sutiks Tik tures nauja kelia nutiesti, papludinimi sutvarkyti, dviraciu takus nutiesti, naujus elektros laidus ir dar pora 'smulkesniu' dalykeliu Maxima sutiko uz maximos-akropolio pletra
                %)

                Comment


                  ne mano ten draugai as ju nelabai pazystu, mano tevo pazystami. O del Klaipedos, jo ir joje butu gerai, bet kodel nedaro nzn as, gal kad Palanga gimtasis ju miestas. Velnias zino.
                  O savivaldebe tikrai galetu isnaudoti tokius kozerius

                  Comment


                    O, dubajau, kodėl tu manai, jog viešbutis toje Palangos vietoje tiktų? Šiaip keik teko girdėt, užsienio turistai kaip tik žavisi mūsų pajūriu dėl to, kad palei krantą nėra ir nesimato jokių pastatų, priešingai nei kituose kurortuose. Beje, pagal tave, turėtumėm leist investicijas ir nacionaliniuose parkuose, prie kurių priskirta ir Kuršių nerija. Suprask, kad statybas tokiose zonose leidus, atgal kelio nebebūtų, o šios vietovės būtų užstatytos bala žino kuo ir vargu ar tokios gamtos vietos būtų išsaugotos. Beje, tokie ribojimai yra viena iš priežaščių, kodėl nac. parkai dar neužstatyti turčių vilomis
                    Mano galerija Flickr'yje

                    Comment


                      Mantaz as nieko nemanau ir nzn ar jis tiktu ar ne as tik istorija pasakoju kaip buvo.
                      o del nacionaliniu parku, aisq as viska suprantu jie turi buti issaugoti ir t. t. tai musu pasididziavimas. Bet pagalvokim kas is to gera, kam man tas nacionalinis kursiu nerijos parkas, man kaip zmogui ir daugeliu lietuvos pilieciu nuomone: jie man tikrai niekuo nepades, o pvz: paimkim palanga, kiek zmoniu, studentu vasara gauna darbo, ar tai blogai, o kas is to butu jei toj vietoij butu tas naciionalinis parkas. aisq uzsienieciui gerai, jis atvaziuotu pasivaiksciotu, jam gerai, bet lietuvai nieko gero. mano manymu geriau kai stovetu viesbuciu, butu didelis kurortas ir lietuviams butu gerai ir jau tu turistu del to aukstaugiu viesbuciu tikrai nesumazetu

                      Comment


                        aisq, kad tu turistu nesumazetu, o jei jie noretu papludymiu ir kurortu be aukstu pastatu, galetu atostogaut vokieciu pamegtoje Nidoje ar Juodkranteje

                        Comment


                          Štai ką tik per lnk rodĖ apie NidĄ. SakĖ, Jog Bent Jau Artimiausiu Metu Ten Ne Bus KokiŲ Nors Vandens PramogŲ ParkŲ Ar PanaŠiai Ko norS, nes esĄ ten UŽdrausta Statyti. Nei Bent Reikia Ilgai DĖl To DerĖtis

                          Comment


                            Šiaurinio išvažiavimo kelias bus pradėtas tiesti po Velykų

                            Šiaurinio išvažiavimo kelio iš Klaipėdos valstybinio jūrų uosto tiesimo darbai turėtų prasidėti jau balandį, o parengiamuosius darbus numatoma pradėti netrukus, uostamiesčio Savivaldybei sumokėjus avansą.

                            Pagal sutartį su pagrindiniu rangovu - Suomijos kompanija "Lemminkainen" - darbų pradžia yra šių metų sausio 20-oji, tačiau kol kas jie dar nebuvo pradėti, nes dėl įvairių kliūčių nebuvo sumokėtas parengiamiesiems darbams reikalingas avansas.

                            Pasak Klaipėdos miesto mero Rimanto Taraškevičiaus, per savaitę jis jau turėtų būti sumokėtas, ir parengiamuosius darbus, kuriems netrukdo žiemiški orai, bus galima pradėti. Statybas tikimasi pradėti jau po Velykų, jei tik leis oro sąlygos.

                            70 mln. litų vertės projekto avansas sudaro 10 proc., t.y. 6,2 mln. litų be PVM, iš kurių 55 proc. mokės Savivaldybė, o likusi suma bus skirta iš Europos Sąjungos lėšų.

                            Beje, visą projektą, kuris pagal sutartį su pagrindiniu rangovu turėtų būti baigtas iki 2008 metų pradžios, Savivaldybė finansuoja 20 proc. 45 proc. bus skiriama iš ES pinigų, o dar 35 proc. - iš įvairių valstybės finansavimo šaltinių.

                            Šiaurinio išvažiavimo kelio tiesimo darbai yra suskirstyti į tris etapus: atkarpa nuo Kretingos gatvės iki Liepų, nuo Artojų gatvės iki Danės tilto ir nuo Danės tilto iki Palangos plento. Anot R. Taraškevičiaus, jie yra sudėtingi ir didelės apimties, todėl bus pasitelkiamos įvairių statybos kompanijų pajėgos.

                            Generalinio projektuotojo - UAB "Kelprojektas" - Klaipėdos skyriaus viršininko Edmundo Kolakausko teigimu, Liepų gatvės ir geležinkelio viaduko rekonstrukcija turėtų kelti daugiausiai sunkumų.

                            "Senąjį viaduką teks nugriauti, nes jo aukštis yra per mažas. Tam, kad būtų galima jį perstatyti, šalia reikės pastatyti laikiną viaduką, ir ten nukreipti traukinius. Sudėtingiausia yra tai, kad negalėsime uždaryti eismo, nes čia yra autobusų stotis. Reikės dirbti per vadinamuosius eismo langus", - sakė E. Kolakauskas.

                            Sunkumų kelia ir tai, kad po viaduku daug požeminių tinklų, nes šalia yra įsikūręs AB "Vakarų skirstomieji tinklai" filialas Klaipėdos elektros tinklai.

                            Pasak R. Taraškevičiaus, Šiaurinio išvažiavimo kelio tiesimas yra labai svarbus visam miestui, nes užbaigus darbus uostamiestyje tolygiau pasiskirstys transporto srautai, ir didžiausias krūvis neteks tik Herkaus Manto gatvei.
                            %)

                            Comment


                              Amerikiečiai gali investuoti 50 mln. JAV dolerių

                              Per du mėnesius paaiškės, ar Klaipėdos laisvoji ekonominė zona sulauks 50 mln. JAV dolerių investicijų. Tokią sumą čia gali investuoti viena Amerikos korporacija, esanti tarp didžiausių automobilių dalių gamintojų.

                              Detalių neatskleidžia

                              Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) valdymo bendrovės generalinis direktorius Eimantas Kiudulas neatskleidžia kokia konkrečiai JAV korporacija susidomėjo galimybėmis investuoti uostamiestyje.

                              "Praėjusią savaitę Klaipėdoje lankęsi amerikiečiai domėjosi investavimo sąlygomis ir patvirtino, kad uostamiesčio LEZ yra viena iš tų vietų, kur gali būti nukreiptos jų investicijos. Apie galutinį sprendimą būsime informuoti po poros mėnesių. Sėkmės atveju į gamyklos statybą zonoje Amerikos korporacija investuotų apie 40-50 mln. JAV dolerių", - "Vakarų ekspresui" sakė E. Kiudulas.

                              Ne pirmi automobilių pramonės atstovai

                              Iki šiol LEZ nėra pritraukusi amerikiečių kapitalo. Tačiau minėtoji JAV korporacija nėra pirmasis automobilių pramonės atstovas, besidomintis galimybe investuoti uostamiestyje.

                              Pernai vasarį buvo skelbta, kad Klaipėdos LEZ buvo susidomėjusi ketvirtoji pagal dydį pasaulyje padangų gamintoja "Continental". Tačiau ši Vokietijos kompanija naujai padangų gamyklai pasirinko Braziliją. Nepaisant to, vokiečiai tvirtino, kad į Lietuvą koncerno investicijos gali būti nukreiptos netolimoje ateityje.

                              Pernai gegužę mūsų šalyje viešėjęs Lietuvos garbės konsulas JAV, buvęs "Ford" viceprezidentas Džordžas Jurgutis pareiškė, kad JAV automobilių dalių gamybos bendrovė "BorgWarner" svarsto galimybes Klaipėdos LEZ statyti dyzelinių variklių įpurškimo sistemų gamyklą. Tačiau kiek vėliau "BorgWarner" atstovai paneigė Dž. Jurgučio teiginius.

                              Gerins sąlygas

                              Šiuo metu Klaipėdos LEZ valdymo bendrovė dar derasi su Vakarų potencialiais investuotojais iš Europos ir Rusijos dėl keturių naujų projektų - baldų pusfabrikačių gamybos, metalo perdirbimo, automobilių detalių gamybos bei sandėliavimo ir logistikos srityse.

                              Siekiant į LEZ pritraukti dar daugiau investuotojų, į jos infrastruktūrą numatoma papildomai investuoti 15,371 mln. litų. LEZ teritorijoje planuojama pastatyti naujas Metalo ir Verslo gatves.

                              Klaipėdos miesto savivaldybė lėšų LEZ infrastruktūrai sukurti tikisi gauti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų. Įgyvendinus projektą būtų sukurta 385 tiesioginės ir kur kas daugiau netiesioginių darbo vietų.

                              Tikimasi 398 mln. litų investicijų

                              Pernai į Klaipėdos LEZ investuota 28 mln. litų. Pagal jau pasirašytas sutartis, šiemet tikimasi daug didesnio investicijų srauto - 398 mln. litų.

                              Tailando koncerno "Indorama" polimerų pramonės projektas, kurio vertė - 80 mln. eurų (276,2 mln. litų), LEZ teritorijoje turėtų startuoti 2005 metų pabaigoje. Koncernas Lietuvoje gamins tam tikros rūšies polimero granules, iš kurių gaminamos plastiko plėvelės, ruošiniai buteliams pūsti ir kiti dirbiniai. Šis projektas Lietuvoje turėtų sukurti 120 naujų darbo vietų.

                              "Nemuno Bangos Grupė" Klaipėdos LEZ planuoja paleisti PET ruošinių gamyklą. Naujos plastiko gamyklos statybos projekto vertė - 33 mln. litų, gamykla užims 7 tūkst. kvadratinių metrų plotą. Planuota, kad naujoji įmonė apdoros 25 tūkst. tonų žaliavos, 95 proc. pagamintos produkcijos bus eksportuojama į Baltijos valstybes, Ukrainą, Vidurio Europą.

                              Šiemet Klaipėdos LEZ taip pat turėtų pradėti veikti Rusijos plastiko pramonės bendrovė "OXK", ketinanti gaminti vienkartinius indus. Lietuvoje ji vadinsis "OXK Klaipėda". Pavadinimo neskelbianti bendra Lietuvos ir Prancūzijos įmonė statys automobilių detalių sandėlius.

                              Klaipėdos LEZ veikianti bendra Danijos ir Airijos įmonė "Klaipėdos verslo parkas", šiemet jau pastatęs 3,5 tūkst. kvadratinių metrų nuomai, gamybai ir sandėliavimui skirtų pastatų, per šiuos metus tos pačios paskirties pastatų plotą ruošiasi praplėsti dar 16 tūkst. kvadratinių metrų.

                              2002 metų rugsėjį pradėjusioje funkcionuoti zonoje taip pat veikia laidus prancūziškiems automobiliams "Renault" gaminanti bendrovė "Yazaki Wiring Technologies Lietuva", Danijos bendrovės "A. Esperesen" žuvų perdirbimo gamykla.

                              Klaipėdos LEZ, užimanti 205 hektarus, yra vienintelė realiai veikianti laisvoji ekonominė zona Lietuvoje iš trijų planuotų įsteigti.

                              Butu geras. Mantaz idek i Miestai.net sita.
                              %)

                              Comment


                                win2k3> Juk pats turi priėjimą prie miestai.NET. Nejaugi nežinojai?
                                Mano galerija Flickr'yje

                                Comment


                                  Galvojau, kad nebeturiu A tai gerai, veliau patalpinsiu
                                  %)

                                  Comment


                                    Miesto šiaurėje išaugs naujas kvartalas

                                    Šiaurinėje miesto dalyje, Liepojos gatvės 27 numeriu pažymėtame žemės sklype, per penkerius metus turėtų išaugti šiuolaikiškas gyvenamasis rajonas.

                                    Kvartale, įsikursiančiame tarp Klaipėdos ligoninės ir Dragūnų bataliono, numatoma įrengti apie 400 butų. Čia ketinama statyti kelis įvairaus aukščio - nuo trijų aukštų su mansarda iki devynių aukštų - gyvenamuosius daugiabučius.

                                    Pasak projektą užsakiusios bendrovės "Kleta" direktoriaus Arūno Kuraičio, kvartale būtų ir žaliųjų plotų, ir vaikų žaidimų aikštelių, o automobilių stovėjimo vietų čia turėtų būti įrengta netgi daugiau nei privaloma.

                                    Prie numatomo statyti prekybos centro turėtų prisišlieti ir sveikatingumo kompleksas su baseinu, grožio salonais.

                                    Pasak A. Kuraičio, prekybos centras ir sveikatingumo kompleksas būtų skirti ne tik šio kvartalo, bet ir kituose šiauriniuose miesto rajonuose įsikūrusiems gyventojams. Taip būtų sumažintas transporto srautas, patenkantis į miesto centrą.

                                    Kvartale planuojama pastatyti ir trijų žvaigždučių ekonominės klasės viešbutį, kuris taip pat atitrauktų tranzitinį srautą nuo miesto centro.

                                    Projektuotojo Sauliaus Plungės teigimu, kvartalo architektūra bus šiuolaikinė, taip pat bus stengiamasi, kad kuo didesnis skaičius gyventojų galėtų grožėtis vaizdu į gamtą.

                                    Kvartale turėtų apsigyventi apie 2 tūkst. žmonių, todėl čia numatoma įrengti ir mokymo įstaigą. Tai tikriausiai būtų vaikų darželis ir pradinė mokykla.

                                    Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos Teritorijų planavimo komiteto posėdyje tokiai koncepcijai iš esmės buvo pritarta, tačiau rengiant detalųjį planą turėtų būti sprendžiamos transporto pralaidumo ir kai kurios kitos problemos.

                                    Kvartale apsigyvenus numatytam skaičiui žmonių, Liepojos plente būtinai reikėtų įrengti reguliuojamą sankryžą, platinti važiuojamąją dalį, kad nesusidarytų transporto grūsčių.
                                    %)

                                    Comment


                                      Del viesbuciu pajuryje, tai lai stato Palangoj, ten manau visai ok. Bet neduok dieve Kurisu nerijoj ;/ Dabar ten naujos statybos uzdraustos, bet perkami seni namai ir tame sklype auga nauji pastatai. Pvz. http://www.vipcentras.lt/projects.php# kuris kyla vietoj buvusios valgyklos.

                                      Comment


                                        Ką tik sakė jog Kanuose Klaipėda susilaukė didelio investuotojų dėmesio. Daugiausia dėmesio susilaukė Marių Pilies atstymo projektas su jachtų uostu.

                                        Klausykit kiek aukštų bus aukščiausias pastatas Gandrališkėse 32 ar 34?

                                        Comment


                                          Aukščiausias pastatas bus 34 aukštų, 102m aukščio ir užims 23000 m2 plotą.
                                          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                          Comment

                                          Working...
                                          X