Bijau suklyst, bet man atrodo, tu atspėjai ten anksčiau stovėjo kažkokie apleisti daugiabučiai
Ten kur trečioje nuotraukoje (prie gatvės namas), tai jis n metų stovėjo pastatytas ir apgyventas bomžų šildymas buvo elementarus
Nupirko jį, renovavo ir dar du dastate
Vakar socialinio būsto statybos konkursą laimėjusios bendrovės "Šiaulių titanas" bei jų pasirinktos projektavimo firmos "E. Andrijauskas ir partneriai" vadovai miesto valdžią patikino, kad statybos ties Irklų ir Karlskronos gatvių sankryža bus pradėtos ne vėliau kaip gegužės mėnesį.
Pasak architekto Edmundo Andrijausko, išklausius Savivaldybės specialistų pageidavimus, buvo prieita prie išvados, jog pirminį projekto eskizą būtina koreguoti. Šiandien, sakė E. Andrijauskas, jau galutinai aišku, kad pietinėje miesto dalyje bus statomi ne du, kaip iš pradžių planuota, o vienas namas.
Tokį sprendimą, pasak architekto, padiktavo elementari logika. Taip būsianti racionaliau panaudota statyboms skirta teritorija, daugiau vietos liks automobiliams statyti, atsiras galimybė statinio siluetą padaryti įdomesnį ir, kas be ko, sutaupyti šiek tiek lėšų.
Namas, pasak architekto, bus dviejų sublokuotų sekcijų. Kiekviena jų bus keturių aukštų ir turės po tris laiptines. Jas jungiančią dalį planuojama statyti penkių aukštų. Būtent šioje dalyje bus sumontuotas liftas. Dėl to, sakė E. Andrijauskas, neįgalieji galės būti apgyvendinti bet kuriame namo aukšte. Iš viso name bus 90 vieno ir dviejų kambarių butų - tiek, kiek ir buvo numatyta su rangovu pasirašytoje sutartyje.
E. Andrijausko teigimu, projektavimo darbai jau pasiekė finišo tiesiąją. Pasak namą statysiančio "Šiaulių titano" vadovo Stanislovo Valiaus, tikimasi, kad projekto derinimas bus užbaigtas ir leidimą statyti išduotas ne vėliau nei gegužės 3 dieną.
Pagal konkurso sąlygas, viena namo sekcija turi būti užbaigta jau šių metų lapkritį, kita - iki 2007-ųjų kovo 1 dienos. Bendra projekto vertė - per 7 mln. litų.
Socialinio būsto statybą uostamiestyje nutarta atnaujinti įsitikinus, kad, esant dabartinei situacijai būstų rinkoje, nupirkti bent kiek padoriau atrodantį butą socialiai remtinam asmeniui ar šeimai apgyvendinti nėra jokių galimybių. Tą įrodė ir lapkričio pabaigoje skelbtas būstų pirkimo konkursas - iki nustatytos datos negauta nė vieno pasiūlymo.
Savivaldybės administracijos Socialinio būsto skyriaus duomenimis, socialinio būsto poreikis uostamiestyje yra milžiniškas, ir vis didėja. Šiandien keliose eilėse socialiniam būstui gauti įrašyta beveik 900 pavardžių. Tai net 323 asmenimis daugiau nei 2003-iaisiais, kai įsigaliojo naujasis Valstybės paramos įstatymas.
2005-ųjų gruodžio 22 dieną posėdžiavusi Klaipėdos miesto savivaldybės taryba nutarė žengti dar vieną žingsnį socialinio būsto fondo gausinimo link - priėmė sprendimą kreiptis į Vyriausybę su prašymu perduoti jai patikėjimo teise valdyti dar du valstybei priklausančius žemės sklypus Irklų g. 1 (apie 30 arų) ir Rambyno g. 14 (apie 25,6 aro).
Pasak Savivaldybės administracijos Žemėtvarkos ir teritorijų plėtros skyriaus vedėjos Raimondos Gružienės, vadovaujantis jau parengtais ir patvirtintais teritorijų detaliaisiais planais atrinktieji sklypai yra gyvenamųjų namų statybos teritorijose. Jose jau yra visa būtina infrastruktūra, o tai kur kas palengvins ir, kas be ko, atpigins, namų statybą.
Įgyvendinus šiuos planus, įkurtuves galės švęsti per 200 klaipėdiečių.
del namo dariaus ir gireno gatveje, tai visu ziniai jau si savaitgali iskele vainikeli. namo puse is juros puses jau stiklinama labai sparciai. bene iki 6 auksto langai jau ideti. ir beje, langai bus mediniai, nors zadeta buvo plastikiniai. ir uz tai papildomai moketi neteks.statybininku teigimu, jau rugsejo menesi bus galima gyventi!tad gal siame forume atsiras zmoniu, isigijusiu ten buta? ieskau busimu kaimynu
Uostamiesčio valdžiai ir saugomos automobilių stovėjimo aikštelės ties Jūrininkų prospekto ir Vingio gatvių sankryža savininkams pagaliau pavyko susitarti dėl šios aikštelės likimo.
Klaipėdos miesto tarybos Teritorijų planavimo komitetui jau trečią kartą buvo pristatyti ketinimai vietoje automobilių aikštelės statyti daugiaaukštį gyvenamąjį namą. Čia planuojama įrengti apie 250 butų. Vietos gyventojų automobiliams būtų įrengtos požeminiame garaže ir greta namo. Anksčiau komitetas šiems ketinimams nepritarė, nes su investuotojais nepavyko susitarti dėl panaikinamų vietų automobiliams kompensavimo kvartalo gyventojams.
Pasak Teritorijų planavimo komiteto pirmininko Kazimiero Vaišvilos, šįkart sutarta, jog investuotojų lėšomis bus rengiamas viso kvartalo detalusis planas ir išnagrinėta galimybė įrengti papildomų vietų prie namų kvartalo gyventojų automobiliams. Savo lėšomis investuotojai turės įrengti tik dalį vietų kompensuodami panaikinus mokamą saugomą aikštelę atsiradusį trūkumą.
Uostamiesčio mero Rimanto Taraškevičiaus teigimu, aikštelės savininko noras statyti čia gyvenamąjį daugiaaukštį yra suprantamas, nes aikštelė užpildoma ne visa ir verslas nelabai pelningas. "Tačiau mums svarbu, kur gyventojai statys automobilius. Šiandieninis sprendimas - pats geriausias ir Savivaldybei, ir investuotojams", - sakė R. Taraškevičius.
Kiek aukstu, kad sutalpinti 250 butu??? Dar vienos "strojkes" po langais
Bendrovės „Roja“ savininkas Vytautas Zigmantas ketino 93 arų ploto automobilių stovėjimo aikštelėje Jūrininkų prospekte pastatyti 23 aukštų 250 butų gyvenamąjį namą. Po žeme - 300 vietų mašinų stovėjimo aikštelę.
Savivaldybės Teritorijų planavimo komitetas nesutiko prarasti automobilių stovėjimo aikštelės, nes jų mieste trūksta.
Meras Rimantas Taraškevičius pasiūlė, kad verslininkas įrengtų mašinų stovėjimo vietų šalia esančiame kvartale.
V.Zigmantas sakė, kad jis ne privatizavo, o pats už 4 mln. litų pastatė mokamą mašinų stovėjimo aikštelę. Dabar, anot jo, šis verslas žlunga. „Kodėl aš turiu vėl įrengti stovėjimo vietas kitose miesto vietose, jei naikinu savo nuostolingą mašinų stovėjimo aikštelę?“ - klausė V.Zigmantas.
„Mes savininkui pasiūlėme idealias sąlygas, kad galėtų pasistatyti daugiaaukštį“, - mano meras.
„Tai - reketas vidury baltos dienos“, - sakė V.Zigmantas.
Comment