Kaip Klaipėdai visai nieko. Juolab, kaip suprantu, kažkodėl pradedama statyti nuo teritorijos vidurio. Aišku iš Vilniaus patirčių galima sakyti, kad pirmasis projektas užduodą visą toną paskesnėm statybom, tai pažiurėsim. Kas patiko, tai mažai parkavimo vietų lauke. Kas nepatiko, tai labai mažas kiemas.
pirmiausia projektuojami pastatai keturiuose vidiniuose kvartalo sklypuose, kurie yra toliau nuo Kooperacijos gatvės.
Juose projektuojami keturi daugiabučiai su komercinėmis patalpomis. Trys iš jų labai panašūs - 7 aukštų daugiabučiai, kurių plotas su požeminėmis automobilių statymo vietomis - apie 5 500 kvadratinių metrų. Kiekviename jų bus kiek daigiau nei po 60 butų. Taip pat suplanuotos komercinės patalpos pirmuose aukštuose.
„Prie pat Bangų gatvės esantis sklypas yra kitoks, todėl jame planuojamas maždaug 1 000 kvadratinių metrų didesnis pastatas“, - sako E. Andrijauskas.
Anot jo, privažiavimui prie sklypų nuo Bangų gatvės planuojama vidinė kvartalo gatvė.
Anot jo, vystant projektą turėtų pasikeisti pati Kooperacijos gatvė, nes detaliajame plane numatyta, kad ji į Bangų gatvę įsilies su Gluosnių skersgatviu sudarydama bendrą sankryžą.
bendrovė „Uostamiesčio projektas” parengė ir viešina projektinius pasiūlymus, pagal kuriuos čia numatoma statyti kompleksą, kurį sudarys 196 butai ir 1166 kv. m ploto komercinių patalpų.
Teko pasibūt Klaipėdoje apie savaitę ir buvau apžiūrėjęs šį pastatą iš arti. Pirmiausia reikia pažymėti, kad tai yra buvusio sovietinio bendrabučio rekonstrukcija. Rezultatas - tiesiog wow, iš pradžių buvo net sunku patikėt, kad tai yra rekonstrukcija. Vilniuje nauji projektai miesto centre dažnai atrodo šimtą kartų prasčiau nei fakin rekonstruotas sovietinis bendrabutis Klaipėdos Vetrungės rajone (ir net ne kažkur prie gatvės, tiesiog rajono viduje tarp kiemų ir tokių pat bendrabučių), kurio atitikmuo Vilniuje būtų kas, kokia tolimiausia Žirmūnų dalis at very best?
Palyginimui štai kaip atrodo sovietinio bendrabučio rekonstrukcija Vilniaus centre, prestižiniame Žvėryne:
Dažytas tinkuotas putplastis, tradiciniai pigiausi sprendimai, same old shit... Na ir žinoma Stokholmo sindromu sergančių forumiečių tradiciniai bandymai apgint šitą piguvą argumentais tipo "A tei ko tu dar takioj vėtoj nori? Giarai kad bent kažką daro..."
Vilniaus piguvos lipdytojus jau net Klaipėda lenkia kokybės prasme, ir dar ok šitas pastatas, tai yra vieno vystytojo pilna pastato rekonstrukcija su nemažom investicijom, bet ten šalia yra visas kvartalas tiesiog renovuotų (labai skoningai, Vilniuje net panašaus pavyzdžio dar nesu matęs) daugiabučių, kurie atrodo geriau, nei dauguma naujų projektų Šnipiškėse su kainom po 3500 už kvadratą...
Žurnale mačiau Saulės butų reklamą su ryškiai paminėtu "privalumu" apie 7km. iki jūros.
Kadangi Klaipėda tokia pailga man rodos dauguma butų joje yra arčiau nei 7km iki jūros, ką jie čia norėjo tuo pasakyti pateikdami kaip privalumą?
Žurnale mačiau Saulės butų reklamą su ryškiai paminėtu "privalumu" apie 7km. iki jūros.
Kadangi Klaipėda tokia pailga man rodos dauguma butų joje yra arčiau nei 7km iki jūros, ką jie čia norėjo tuo pasakyti pateikdami kaip privalumą?
Nors miestas ir pailgas, didžioji jo dalis neturi prieigos prie jūros dėl Kuršių marių. Dauguma Klaipėdiečių, važiuojančių prie jūros automobiliu nesikelia į Kuršių Neriją, tad artimausias paplūdimys yra Melragėje. Saulės butai yra sąlyginai arčiau, nei pietiniai Klaipėdos rajonai. Nors 7km iš tiesų neskamba kaip didelis privalumas...
Jau beveik penkerius metus Pievų Tako ir J. Janonio gatvių gyventojai kovoja, kad jų kaimynystėje, pačiame uostamiesčio centre esančiame mažame žemės lopinėlyje, neišdygtų devynaukštis daugiabutis. Kol kas šią kovą prieš vietos bendruomenę pralaimintys ir leidimo statybai negaunantys verslininkai griebėsi naujos taktikos.
Comment