Į "Klaipėdos laivų remonto" valdomą teritoriją planuojama investuoti per 400 mln. litų
Bendrovė "Jūros vartai" į gamyklos "Klaipėdos laivų remontas" valdomą teritoriją planuoja investuoti per 400 mln. litų, iš jų 9 mln. litų - šiemet. Šiuo metu projektuojami ir netrukus bus renovuojami kairiajame Danės upės krante stovintys pastatai, paskelbė "Eika".
Įgyvendinus "Jūros vartų", kuriuos įsteigė viena didžiausių Lietuvos statybos ir nekilnojamojo turto plėtros bendrovių "Eika" ir bendrovė "Achema", projektą, "Klaipėdos laivų remonto" gamyklos teritorija pavirs prekybos ir pramogų-rekreacine zona.
Šiuo metu "Klaipėdos laivų remonto" gamyklos teritorija gyventojams yra uždaryta, todėl Klaipėdos gyventojai negali prieiti prie marių. Bus nugriauti gamybiniai, tačiau atkurti ir restauruoti išliekamąją vertę turintys pastatai, grąžinant miestui piliavietę ir atveriant miesto vartus į jūrą.
Šioje teritorijoje įsikurs įvairios viešojo maitinimo įstaigos, klubai, pramogų centrai, parduotuvėlės, iškils modernus verslo centras ir šiuolaikiškas muziejus, bus pastatyta jauki gyvenvietė.
Šį projektą, kuris bus pradėtas įgyvendinti trečiąjį šių metų ketvirtį, numatoma užbaigti 2015 metais. Projektas "Jūros vartai" bus įgyvendinamas trimis etapais, iš kurių pirmasis pavadintas "Danės galerija". Danės upės krantinės teritorijoje įsikurs kavinės, restoranai su terasomis, smulkios suvenyrų parduotuvėlės, jūrinių prekių parduotuvės ir jaukus viešbutis. Čia švartuosis Smiltynės "Senosios Perkėlos" keltai. Danės galerijos smaigalyje bus Kruizinių laivų terminalas, greta - pilies kanalas bei pramoginių laivų uostas.
"Danės galerijos" projektą planuojama baigti 2006-aisiais.
"Eika" skelbia, kad šiuo metu vyksta derybos su įmonėmis dėl patalpų nuomos.
Vienas įspūdingiausių šiuo metu Lietuvoje vystomų projektų “Jūros vartai”, tai UAB “Eika” ir AB „Achema“ valdomo konsorciumo naujas investicinis projektas, kuriuo numatoma AB „Klaipėdos laivų remonto“ gamyklos teritoriją paversti prekybos ir pramogų-rekreacine zona.
Projekto tikslas – praplėsti Klaipėdos miesto centrą, grąžinant miestui piliavietę ir atveriant miesto vartus į jūrą.
Ilgainiui, dėl numatomų pokyčių, Klaipėdos gyventojai ir svečiai galės laisvai judėti prie marių, šiuo metu AB „Klaipėdos laivų remonto“ gamyklos teritorija gyventojams yra uždaryta. Bus nugriauti gamybiniai, tačiau atkurti ir restauruoti išliekamąją vertę turintys pastatai.
Preliminari projekto statybos pradžia – 2005 m. III ketvirtis
Preliminari projekto statybos pabaiga – 2015 metai
Projektu “Jūros vartai” siekiama grąžinti buvusį miesto veidą, senuosius jo kontūrus, naudojant šiuolaikinės architektūros formas bei modernias statybos technologijas. Čia įsikurs įvairios viešojo maitinimo įstaigos, klubai, pramogų centrai, parduotuvėlės, iškils modernus verslo centras ir šiuolaikiškas muziejus, bus pastatyta jauki gyvenvietė.
AB “Klaipėdos laivų remonto” teritorija iš visų pusių apgaubia Klaipėdos miesto valdomą piliavietę, todėl ypač svarbu bendromis pastangomis numatyti šios miestui istoriškai ir strategiškai svarbios dalies išsaugojimą ir vystymą. Šiam tikslui AB “Klaipėdos laivų remontas” užsakė tyrimų studiją vienoje garsiausių Europos projektuotojų kompanijoje “Niels Torp” (Norvegija).
2005 m. į AB “Klaipėdos laivų remontas“ valdomą teritoriją planuojama investuoti apie 9 mln. litų. Iš viso projekto “Jūros vartai” investicijos sudarys daugiau nei 400 mln. litų. Šiuo metu projektuojami ir netrukus bus renovuojami kairiajame Danės upės krante stovintys pastatai.
Projektas “Jūros vartai” bus įgyvendinamas trimis etapais, iš kurių pirmasis pavadintas “Danės galerija” - tai Danės upės krantinės teritorija, kurioje įsikurs:
kavinės;
restoranai su terasomis;
smulkios suvenyrų parduotuvėlės;
jūrinių prekių parduotuvės;
jaukus viešbutis.
Čia švartuosis Smiltynės “Senosios Perkėlos” keltai. Danės galerijos smaigalyje bus Kruizinių laivų terminalas, greta - pilies kanalas bei pramoginių laivų uostas. “Danės galerijos” projektą planuojama baigti 2006-aisiais.
Šiuo metu vyksta derybos su įmonėmis dėl patalpų nuomos.
Na, tikrai labai ispudingas projektas. Tikekimes, kad jis bus pilnai igyvendintas. Gaila, tik kad labai jau ilgai visas igyvendinimas vyks.. net iki 2015
Visai nesenai lankiausi KLR, galiu jus visus nuvilti, jokie darbai nevyksta, kiek supratau is ten dirbanciu pazistamu, apie jokius darbus jokiu konkreciu ziniu nera, gamyba, nera investuojama i imones darbo kokybe ar pan. Vienintelis dalykas kuris pastoviai tvarkomas tai jachtu uostelis ir piliaviete. Savivaldybeje girdejau, kad EIKA savo projekta dar derina su Savivaldybe, ten buvo visokiu neaiskumu. Savivaldybe neturi jokio konkretesnio projekto tai vietai. Kitas dalykas, nenustebsiu, jei EIKA specealiai si projekta letina, galbut bijo galimo butu kainu kritimo ar kazko panasaus. Lubys Laivites lygtai ir nebeperka, bet zinant Lubi, tai niekas kolkas neaisku.
Panasu, kad mano prognozes buvo neteisingos, darbai po truputi prasideda, nugriove viena sandeli ir manau visai neuzilgo griaus kita salia. Maciau pradetas sandeliuoti plytas, panasu, kad darbai pajudes. turiu keleta nuotrauku, bet jos labai tamsios.
Panasu, kad mano prognozes buvo neteisingos, darbai po truputi prasideda, nugriove viena sandeli ir manau visai neuzilgo griaus kita salia. Maciau pradetas sandeliuoti plytas, panasu, kad darbai pajudes. turiu keleta nuotrauku, bet jos labai tamsios.
Comment