Atrodo kaina gan įspūdinga - 15min filmukai po 20lt. (negaliu garantuot 100%, nes pats dar nemaciau)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėdos prekybos ir pramogų centras „Arena“
Collapse
X
-
Vakar žiūrėjau. Jai eini į vieną tai moki 20 lt.
o jei moki 30 lt tai gauni tris filmukus iš eilės.
Pažiūrėjau visus tris. Ir jie skiriasi.ne tik tuščiais siužetais bet ir kokybės atžvilgiu.
jei kas eis pirma karta tai dar gal ir bus koks efektas.
o šiaip viska sugadino tai kad filmai yra ne filmuoti ,o kompiuteriu sukurti, tai atrodo kaip kompiuterinis žaidimas.
Na bet kai kuriems žmonėms iš tikro rodos kad , žiurkės po kojomis laksto, ir patiria laisvo kritimo jausmą, kai kurie nusisuka, ar užsimerkia, šaukia, ar aikčioja.
Ir išbandyti jei tai pirmas kartas tai tikrai verta.
Comment
-
ACM įžiebė dar vieną lauko vaizdo ekraną Klaipėdoje
Vienintelį Lietuvoje lauko vaizdo ekranų tinklą valdanti bendrovė UAB „Actual City Media“ („ACM“) stiprina savo pozicijas Klaipėdoje ir nuo šios savaitės pradeda eksploatuoti jau antrąjį lauko vaizdo ekraną uostamiestyje. Kartu su kitu, ilgiau kaip metus veikiančiu ekranu, bendra per savaitę galima pasiekti auditorija Klaipėdoje bus per 0,9 mln. žmonių.
Naujas 32 kv. metrų ploto vaizdo ekranas sumontuotas fasadinėje Taikos prospekte įsikūrusio prekybos centro „Arena“ pusėje. „TNS Gallup“ atlikto tyrimo duomenimis šioje itin judrioje miesto dalyje žmonių srautas per savaitę siekia daugiau nei 570 tūkst. Ekranas prie prekybos centro „Big“ per savaitę pasiekia maždaug 350 tūkst. uostamiesčio gyventojų bei svečių.
„Įrengti antrąjį lauko vaizdo ekraną Klaipėdoje planavome jau kurį laiką, tačiau neskubėjome – atidžiai tyrėme vietos rinką, jos poreikius, regiono vystymosi tendencijas, rinkome tinkamiausią vietą“, - sakė „ACM“ direktorius Tomas Pukas.
Jo manymu, ekranuose transliuojami informaciniai pranešimai, reklamos, skelbiamos orų prognozės turėtų pritraukti ne tik klaipėdiečių, bet ir vasarą pajūryje gausiai besilankančių poilsiautojų dėmesį. „Įmonės plėtrą nukreipėme ten, kur tikimės ne tik didelio bendro srauto ištisus metus, bet ir papildomo dėmesio vasaros sezono metu“, - tikino „ACM“ direktorius.
Statistika rodo, kad daug lauko vaizdo reklamos užsakovų karštuoju metų laikotarpiu labiausiai domisi Klaipėdos ekranais. Tą sąlygoja pajūryje padidėjantys žmonių srautai. „Nors vasarą kituose miestuose lauko vaizdo ekranų auditorija sumažėja apie 15 proc., Klaipėdoje dėl į ją ar per ją vykstančių poilsiautojų žmonių srautai išauga“, - sakė T. Pukas
Be dviejų ekranų Klaipėdoje, „ACM“ ekranų tinkle šiuo metu yra dar 9 ekranai kituose Lietuvos miestuose – keturi Vilniuje, trys Kaune, po vieną Šiauliuose bei Panevėžyje.
Šiuo metu reklama per lauko vaizdo ekranus sudaro apie 17 proc. visos lauko reklamos rinkos. Iki šių metų pabaigos „ACM“ planuoja išplėsti užimamą rinkos dalį iki 20 proc.
http://www.acm.lt/default.asp?V_DOC_ID=299
pamenat anksčiau žadėjo ir prie Akropolio ekraną statyt jokių gandų negirdėt apie jį ?Westside is the best ! :jura:
Comment
-
Karabinas
Parašė Montezauras_klp Rodyti pranešimąGirdėjau jog vakare (ir naktį tikriausiai) nuo "Arenos" stogo šviečia aukšto spindulio besisukanti lempa, reiks kada pažiūrėtPaskutinis taisė Karabinas; 2006.11.22, 12:29.
Comment
Comment