Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėdos projektai
Collapse
X
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąvisokiems hesburgeriams neverta skirti dėmesio kuriant atskiras temas.
Comment
-
Vingio pasažo griovimo darbai – grėsmė aplinkiniams namams?
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...iniams-namams/
Pagaliau po penkerių metų procesui pajudėjus iš mirties taško – šiemet pradėjus griauti nesaugų betoninį pasažo stogą ir jį laikančias atramas, darbus vėl laikinai teko stabdyti, mat baimintasi, kad neskiltų kai kurių su pasažo konstrukcijomis besiribojančių namų sienos.„Mes padarėm esamos būklės fotofiksaciją, fiksavom su antstoliu ir tiek žinių. Buvo suskilusios sienos iš anksto”, – sakė jis.
Tačiau K. Girčius pripažino, jog dėl to ginčas buvo kilęs su dviem pasaže veikiančiomis įstaigomis – odontologine klinika ir namų bendrija.
Tuo metu vicemeras Arūnas Barbšys teigė, jog dėl įtarimų, kad kyla problemų dėl šalia esančių pastatų, projektą teko pakoreguoti.
„Buvo pastebėta, kad gali pajudėti šalia įsikūrusių parduotuvių sienos”, – sakė jis.Nors pirmadienį prieš 15 val. statybvietėje nebuvo matyti nė vieno gyvo žmogaus, stovėjo be darbo ir čia palikta technika, K. Girčius teigė, jog griovimo darbai po pertraukos atnaujinti būtent pirmadienį.
Kartu jis pripažino, jog darbai gerokai pabrango, tačiau padidėjusią sumą įvardinti atsisakė – esą tai yra komercinė paslaptis.
Comment
-
Klaipėdoje statys komercinių pastatų kompleksą „stock-office“
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-stock-office/
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ gavo statybos leidimą Klaipėdoje plėtojamam vadinamųjų „stock-office“ komercinių pastatų kompleksui. Statybos darbus planuojama pradėti netrukus.„STOCK-O“ kompleksą sudarys 31 turtinis vienetas, sujungtas trijuose A+ energinio efektyvumo klasės komerciniuose pastatuose. Bendras „STOCK-O“ komplekso plotas – 9 500 kv. m. Šio projekto statybos bus įgyvendinamos trimis etapais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Laurmit Rodyti pranešimąMažos rinkos sindromas, vietoj prekybinių patalpų statomi prabangūs sandėliai
Comment
-
Parašė Laurmit Rodyti pranešimąMažos rinkos sindromas, vietoj prekybinių patalpų statomi prabangūs sandėliai
Comment
-
Nevykstanti „Svirpliuko” rekonstrukcija pabrango beveik 400 000 eurų
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-400-000-euru/
Susitarimas iš esmės skirtas padidinti pinigų sumą rangos darbams apmokėti. Visa sutarties kaina, įskaitant visus mokesčius, padidėjo nuo 2 348 887,66 iki 2 720 248,93 Eur su PVM. Tai yra, „Svirpliuko” rekonstrukcija pabrango beveik 400 000 eurų.
Naujai sutarta ir dėl rangos kainos perskaičiavimo: ji pagal bendrą kainų lygio kitimą gali būti perskaičiuojama ne daugiau kaip kartą, bet ne anksčiau kaip praėjus 18 mėnesių nuo rangovo pasiūlymo viešajam pirkimui pateikimo dienos, jeigu kainų pokytis, lyginant einamųjų metų mėnesio kainas su praėjusių metų mėnesio kainomis, yra didesnis kaip 4 proc.
Sutartis dėl „Svirpliuko” rekonstrukcijos buvo pasirašyta 2020 m. lapkričio 12 d. Darbai turėjo būti užbaigti 2023 metų lapkritį. Tačiau jau tų pačių metų gruodžio 3 d. ši sutartis šalių susitarimu buvo sustabdyta, kol lopšelis-darželis atlaisvins patalpas.
Comment
-
Melnragėje projektuojamas didelis poilsio paskirties namas
https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...kirties-namas/
Projektuojamo 2 aukštų su cokoliu pastato aukštis – 8,8 m nuo žemės paviršiaus. Coliniame aukšte planuojamas atviras parkingas, kuriame tilps 46 automobiliai.
Sklypo, kurio bendras plotas 3 933 m², dalis patenka į „Klaipėdos naftos“ valdomo sklypo sanitarinės apsaugos zoną. Toje vietoje planuojama aikštelė automobiliams.
- 1 patinka
Comment
-
Labai jau skatinama automobiliu važiuoti iki pat durų. Eilinį kartą visiškai ignoruojamos tokių pastatų pasekmės susisiekimui. Bet turbūt pagal jokius teisės aktus pas mus tai neprivaloma, ar ne? Į Melnragę yra du keliai: Prano Lideikio gatve ir Girulių plentu. Gal ateityje juos sugalvos platinti dėl padidėjusių sezoninių spūsčių? Žiauriai liūdna šiaip, matant, kaip viena ranka tiesiami dviračių takai, bandoma gerinti viešąjį transportą, visokias „statys ir važiuok“ aikšteles, nuolat kalbama apie darnųjį judumą, o kita ranka visiškai ignoruojama esminė problema. Kiek metų praeis, kol baigsis šitos nesąmonės, įskaitant minimalų stovėjimo vietų koeficientą? Kiek metų savivaldybės *blogins* galimybes darniam judumui?Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 17:24.
- 1 patinka
Comment
-
Koeficientas tik prisideda prie problemos skatinimo dar ir dirbtinai tais atvejais, kai savininkas nemato reikalo privalomam parkavimo vietų skaičiui. Šiuo atveju minimumo panaikinimas gal ir nieko nepakeistų. Greičiau, tam tikroms vietoms kaip ši turėtų būti maksimalaus koeficiento įvedimas.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąLabai jau skatinama automobiliu važiuoti iki pat durų. Eilinį kartą visiškai ignoruojamos tokių pastatų pasekmės susisiekimui. Bet turbūt pagal jokius teisės aktus pas mus tai neprivaloma, ar ne? Į Melnragę yra du keliai: Prano Lideikio gatve ir Girulių plentu. Gal ateityje juos sugalvos platinti dėl padidėjusių sezoninių spūsčių? Žiauriai liūdna šiaip, matant, kaip viena ranka tiesiami dviračių takai, bandoma gerinti viešąjį transportą, visokias „statys ir važiuok“ aikšteles, nuolat kalbama apie darnųjį judumą, o kita ranka visiškai ignoruojama esminė problema. Kiek metų praeis, kol baigsis šitos nesąmonės, įskaitant minimalų stovėjimo vietų koeficientą? Kiek metų savivaldybės *blogins* galimybes darniam judumui?
Buvo planų Studlendo sąnkryžoje įrengti papildomą juostą posukiui link centro, bet kažkaip viskas nutilo. Šiaip Lidekio gatvę reiktų siaurint iki trijų juostų tarp viaduko ir Melnragės žiedo, paliekant vieną juostą link Melnragės, dvi link Studlendo, iš kurių pirmoji būtu izoliuota A juosta.Tarp viaduko ir Studlendo važiuojant link miesto pridėdi dar papildomą juostą automobiliams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.
Pritariu, kad čia ne blogiausias atvejis: požeminis parkingas visada yra geriau miesto zonoje. Tačiau tai jokiu būdu nereiškia, kad viskas ok su tokiu gausiu automobilių vietų skaičiumi. Tokie parkingai tik dar labiau didina skepticizmą dėl viešojo transporto vystymo ir prioretizavimo eisme, nes „nu kam reikia ubagus šerti ir stabdyti normalių žmonių eismą, jei vis tiek visada bus kur mašiną pasistatyt?“. Vien idėjinių ar nevairuojančių žmonių nepakaks mažinti automobilizmui, nes daugumai žmonių egzistuoja vien patogumo klausimas ir nieko daugiau.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 19:28.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Pirma, Melnragė yra Klaipėdos miesto teritorija su gyvenamųjų namų kvartalais, kas jau yra stiprūs argumentai neskatinti susisiekimo lengvaisiais automobiliais ten, kur to galima išvengti.
.
Comment
Comment