Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą



    Būtų gerai, jei klaipėdiečiai pasiūlytų, kokie projektai verti atskirų temų.
    Atsiųskite nuorodas, jei kokie nors pranešimai yra ne savo temose.

    Nelabai yra tokių projektų mieste. Dideli objektai turi savo logiškas temas, o visokiems hesburgeriams neverta skirti dėmesio kuriant atskiras temas.
    N N N

    Comment


      Parašė LBP Rodyti pranešimą
      visokiems hesburgeriams neverta skirti dėmesio kuriant atskiras temas.
      Komercijai yra labai logiška tema nuo seno. Jiems tik tvarkos reikia, nes atsirasdavo trejose.

      Comment


        Vingio pasažo griovimo darbai – grėsmė aplinkiniams namams?
        https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...iniams-namams/
        Pagaliau po penkerių metų procesui pajudėjus iš mirties taško – šiemet pradėjus griauti nesaugų betoninį pasažo stogą ir jį laikančias atramas, darbus vėl laikinai teko stabdyti, mat baimintasi, kad neskiltų kai kurių su pasažo konstrukcijomis besiribojančių namų sienos.
        „Mes padarėm esamos būklės fotofiksaciją, fiksavom su antstoliu ir tiek žinių. Buvo suskilusios sienos iš anksto”, – sakė jis.

        Tačiau K. Girčius pripažino, jog dėl to ginčas buvo kilęs su dviem pasaže veikiančiomis įstaigomis – odontologine klinika ir namų bendrija.

        Tuo metu vicemeras Arūnas Barbšys teigė, jog dėl įtarimų, kad kyla problemų dėl šalia esančių pastatų, projektą teko pakoreguoti.

        „Buvo pastebėta, kad gali pajudėti šalia įsikūrusių parduotuvių sienos”, – sakė jis.
        Nors pirmadienį prieš 15 val. statybvietėje nebuvo matyti nė vieno gyvo žmogaus, stovėjo be darbo ir čia palikta technika, K. Girčius teigė, jog griovimo darbai po pertraukos atnaujinti būtent pirmadienį.

        Kartu jis pripažino, jog darbai gerokai pabrango, tačiau padidėjusią sumą įvardinti atsisakė – esą tai yra komercinė paslaptis.
        Click image for larger version

Name:	nedirba-2048x1536.jpg
Views:	1468
Size:	438,1 kB
ID:	1947887
        Click image for larger version

Name:	skilo-scaled.jpg
Views:	1460
Size:	874,4 kB
ID:	1947888

        Comment


          Klaipėdoje statys komercinių pastatų kompleksą „stock-office“

          https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-stock-office/
          Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ gavo statybos leidimą Klaipėdoje plėtojamam vadinamųjų „stock-office“ komercinių pastatų kompleksui. Statybos darbus planuojama pradėti netrukus.
          „STOCK-O“ kompleksą sudarys 31 turtinis vienetas, sujungtas trijuose A+ energinio efektyvumo klasės komerciniuose pastatuose. Bendras „STOCK-O“ komplekso plotas – 9 500 kv. m. Šio projekto statybos bus įgyvendinamos trimis etapais.

          Comment


            Mažos rinkos sindromas, vietoj prekybinių patalpų statomi prabangūs sandėliai

            Comment


              Parašė Laurmit Rodyti pranešimą
              Mažos rinkos sindromas, vietoj prekybinių patalpų statomi prabangūs sandėliai
              Ar tik mažos rinkos ar labiau pasikeitusių įpročių ir išpopuliarėjuos prekybos internetu?

              Comment


                Parašė Laurmit Rodyti pranešimą
                Mažos rinkos sindromas, vietoj prekybinių patalpų statomi prabangūs sandėliai
                O kas sako, kad ten tik sandėliai bus? Pats, tikiuosiu kad ten įsikurs smulkių įmonių biurai.

                Comment


                  Nevykstanti „Svirpliuko” rekonstrukcija pabrango beveik 400 000 eurų

                  https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...-400-000-euru/
                  Susitarimas iš esmės skirtas padidinti pinigų sumą rangos darbams apmokėti. Visa sutarties kaina, įskaitant visus mokesčius, padidėjo nuo 2 348 887,66 iki 2 720 248,93 Eur su PVM. Tai yra, „Svirpliuko” rekonstrukcija pabrango beveik 400 000 eurų.

                  Naujai sutarta ir dėl rangos kainos perskaičiavimo: ji pagal bendrą kainų lygio kitimą gali būti perskaičiuojama ne daugiau kaip kartą, bet ne anksčiau kaip praėjus 18 mėnesių nuo rangovo pasiūlymo viešajam pirkimui pateikimo dienos, jeigu kainų pokytis, lyginant einamųjų metų mėnesio kainas su praėjusių metų mėnesio kainomis, yra didesnis kaip 4 proc.

                  Sutartis dėl „Svirpliuko” rekonstrukcijos buvo pasirašyta 2020 m. lapkričio 12 d. Darbai turėjo būti užbaigti 2023 metų lapkritį. Tačiau jau tų pačių metų gruodžio 3 d. ši sutartis šalių susitarimu buvo sustabdyta, kol lopšelis-darželis atlaisvins patalpas.

                  Comment


                    Paskelbtas naujas objektas - Minijos g. 181, Žardė, Klaipėda
                    Click image for larger version  Name:	citify-minijos-g-181-4922.jpg Views:	1 Size:	220,8 kB ID:	1962277

                    Comment


                      Linką?

                      Comment


                        Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                        Linką?
                        https://www.klaipeda.lt/data/public/...ormacija-1.pdf

                        https://www.klaipeda.lt/data/public/...siulymai-1.pdf

                        Comment


                          Melnragėje projektuojamas didelis poilsio paskirties namas

                          https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...kirties-namas/
                          Projektuojamo 2 aukštų su cokoliu pastato aukštis – 8,8 m nuo žemės paviršiaus. Coliniame aukšte planuojamas atviras parkingas, kuriame tilps 46 automobiliai.

                          Sklypo, kurio bendras plotas 3 933 m², dalis patenka į „Klaipėdos naftos“ valdomo sklypo sanitarinės apsaugos zoną. Toje vietoje planuojama aikštelė automobiliams.


                          Comment


                            Labai jau skatinama automobiliu važiuoti iki pat durų. Eilinį kartą visiškai ignoruojamos tokių pastatų pasekmės susisiekimui. Bet turbūt pagal jokius teisės aktus pas mus tai neprivaloma, ar ne? Į Melnragę yra du keliai: Prano Lideikio gatve ir Girulių plentu. Gal ateityje juos sugalvos platinti dėl padidėjusių sezoninių spūsčių? Žiauriai liūdna šiaip, matant, kaip viena ranka tiesiami dviračių takai, bandoma gerinti viešąjį transportą, visokias „statys ir važiuok“ aikšteles, nuolat kalbama apie darnųjį judumą, o kita ranka visiškai ignoruojama esminė problema. Kiek metų praeis, kol baigsis šitos nesąmonės, įskaitant minimalų stovėjimo vietų koeficientą? Kiek metų savivaldybės *blogins* galimybes darniam judumui?
                            Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 17:24.

                            Comment


                              Sakai jei ne minimalus koeficientas, tai vystytojai patys mažins savo turto patrauklumą ir nedarys parkavimo?

                              Comment


                                Koeficientas tik prisideda prie problemos skatinimo dar ir dirbtinai tais atvejais, kai savininkas nemato reikalo privalomam parkavimo vietų skaičiui. Šiuo atveju minimumo panaikinimas gal ir nieko nepakeistų. Greičiau, tam tikroms vietoms kaip ši turėtų būti maksimalaus koeficiento įvedimas.

                                Comment


                                  O kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.

                                  Comment


                                    Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                                    Labai jau skatinama automobiliu važiuoti iki pat durų. Eilinį kartą visiškai ignoruojamos tokių pastatų pasekmės susisiekimui. Bet turbūt pagal jokius teisės aktus pas mus tai neprivaloma, ar ne? Į Melnragę yra du keliai: Prano Lideikio gatve ir Girulių plentu. Gal ateityje juos sugalvos platinti dėl padidėjusių sezoninių spūsčių? Žiauriai liūdna šiaip, matant, kaip viena ranka tiesiami dviračių takai, bandoma gerinti viešąjį transportą, visokias „statys ir važiuok“ aikšteles, nuolat kalbama apie darnųjį judumą, o kita ranka visiškai ignoruojama esminė problema. Kiek metų praeis, kol baigsis šitos nesąmonės, įskaitant minimalų stovėjimo vietų koeficientą? Kiek metų savivaldybės *blogins* galimybes darniam judumui?
                                    Na didžioji dalis parkingo bus po namu, kas jau yra gerai. Požeminis parkingas ten turbūt sunkiai gautusi, nes statoma ant pajūrio smėlio. Parkingo tarp gatvės ir namo irgi kaip ir nebus. Tik bus daug laiptų kas nėra labai gerai. Tai jo jei neantžeminė aikštelės dalis būtu labai gerai.

                                    Buvo planų Studlendo sąnkryžoje įrengti papildomą juostą posukiui link centro, bet kažkaip viskas nutilo. Šiaip Lidekio gatvę reiktų siaurint iki trijų juostų tarp viaduko ir Melnragės žiedo, paliekant vieną juostą link Melnragės, dvi link Studlendo, iš kurių pirmoji būtu izoliuota A juosta.Tarp viaduko ir Studlendo važiuojant link miesto pridėdi dar papildomą juostą automobiliams.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      O kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.
                                      Pakeliui į šiaurinį molą ir Melnragės (dbr. Odesos) parką, kurie yra dideli traukos taškai. Tačiau dėl šalia esančios KN ta vieta nėra labai maloni gyvenimui.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        O kas per vieta, pagal foto matau didelę parkofkę, daug individualių namų, nieko išskirtinio parkavimo ar eismo klausimu.
                                        Pirma, Melnragė yra Klaipėdos miesto teritorija su gyvenamųjų namų kvartalais, kas jau yra stiprūs argumentai neskatinti susisiekimo lengvaisiais automobiliais ten, kur to galima išvengti. Antra, Melnragė yra kurortinė miesto zona, taigi prioritetas mažesnei oro ir akustinei taršai turėtų būti didesnis negu likusiame mieste.

                                        Pritariu, kad čia ne blogiausias atvejis: požeminis parkingas visada yra geriau miesto zonoje. Tačiau tai jokiu būdu nereiškia, kad viskas ok su tokiu gausiu automobilių vietų skaičiumi. Tokie parkingai tik dar labiau didina skepticizmą dėl viešojo transporto vystymo ir prioretizavimo eisme, nes „nu kam reikia ubagus šerti ir stabdyti normalių žmonių eismą, jei vis tiek visada bus kur mašiną pasistatyt?“. Vien idėjinių ar nevairuojančių žmonių nepakaks mažinti automobilizmui, nes daugumai žmonių egzistuoja vien patogumo klausimas ir nieko daugiau.
                                        Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 19:28.

                                        Comment


                                          Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą

                                          Pirma, Melnragė yra Klaipėdos miesto teritorija su gyvenamųjų namų kvartalais, kas jau yra stiprūs argumentai neskatinti susisiekimo lengvaisiais automobiliais ten, kur to galima išvengti.
                                          .
                                          Kad kaip tik labiau skatinama į centrą, visuomeninius objektus atvykti be automobilio, o ne į savo gyvenamą vietą be automobilio....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X