Nu neisivaizduoju, kaip tu tos SILKES neuzmatiai
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėda (archyvas)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Daugumos sprendimai opozicijos gretose sėja neviltį
Autobusų parkui - dar 2 milijonų injekcija. Audringos Klaipėdos miesto tarybos narių diskusijos dar dviem milijonais litų padidinti Savivaldybės įmonės UAB Klaipėdos autobusų parko įstatinį kapitalą užsibaigė akivaizdžia būtent tokio žingsnio šalininkų pergale.
Kartu buvo pakoreguotas ir 2005-2007 metų Savivaldybės strateginis veiklos planas. Priėmus šį sprendimą Klaipėdos autobusų parko (KlAP) įstatinis kapitalas perkops 6,5 mln. litų ribą. Visų akcijų, tiek esamų, tiek naujai išleisimų, savininkė - Klaipėdos miesto savivaldybė.
Savivaldybės administracijos Strateginio planavimo ir monitoringo skyriaus vedėjos Ingos Steponavičienės teigimu, toks sprendimas leis sklandžiai tęsti 2004 metais pradėto investicinio projekto įgyvendinimą. Jo tikslas - KlAP turimos technikos atnaujinimas: papildomi 2 milijonai, kaip ir pernai skirtieji, bus išleisti naujiems autobusams pirkti.
Šis projektas, pasak I. Steponavičienės, įgyvendinamas etapais. 2004 metais iš Savivaldybės biudžeto skirtais 2 mln. litų padidinus bendrovės įstatinį kapitalą, ši įsigijo 25 autobusus. Antrajame etape ketinama nupirkti dar 21 autobusą. Tam reikalingi pinigai bus skirti 2005 ir 2006 metais - atitinkamai 1,5 mln. ir 0,5 mln. litų.
Įgyvendinus šį projektą, pasakojo I. Steponavičienė, bus atsisakyta 54-ių senų autobusų, jų vidutinis amžius nuo 16 metų priartės prie 13 su puse, 45 proc. sumažės aplinkos tarša, 19 proc. - bendrovės išlaidos kurui ir remontui, visuomeninis transportas bus pritaikytas neįgaliesiems ir mamoms su mažais vaikais, pagerės miesto įvaizdis.
Kaip ir pernai, taip ir šiais metais sprendimui miesto biudžeto lėšomis didinti KlAP įstatinį kapitalą aršiausiai priešino opozicijos lyderis socialdemokratams miesto Taryboje atstovaujantis Valdemaras Anužis. Pasak politiko, pirma, tokie sprendimai privalą būti derinami ne tik su Ekonomikos ir finansų bei Strateginės plėtros, bet ir kitais Tarybos komitetais, antra, dviem su puse metų sumažinti miesto gatvėmis riedančių autobusų amžių - per menkas efektas, trečia, buvę galima paieškoti alternatyvių būdų norimam tikslui pasiekti ir galiausiai - absurdas esą kišti biudžeto pinigus į privatizuoti ketinamą įmonę.
"Nejaugi neturime kur padėti dviejų milijonų litų?" - klausimu į kolegas kreipėsi V. Anužis. Politiko įsitikinimu, nesugebančios savarankiškai tvarkytis, todėl nuolat Savivaldybės lėšomis remiamos bendrovės stebėtojų taryba esanti tiesiog "neįgali", todėl "ją būtina išformuoti".
Vis dėlto Tarybos dauguma nebuvo linkusi kreipti dėmesio į V. Anužio išsakytus argumentus ir balsavo už sprendimo projektą be jokių pataisų. Be to, buvo priimtas protokolinis sprendimas - siūlyti Savivaldybės privatizavimo komisijai aptarti galimybę Klaipėdos autobusų parką apskritai išbraukti iš privatizuoti ketinamų objektų sąrašo.
KlAP reikalai audrina ne tik politikus. Iš vienos Vokietijos bendrovės autobusų įsigijimo sandoriu susidomėjo ir Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT). Dėl šio pirkinio KlAP generalinės direktorės Jelizavetos Daugininkienės atžvilgiu pernai rudenį buvo pradėtas ikiteisminis tyrimas, įtarus piktnaudžiavimą tarnyba ir įgaliojimų viršijimą.
"Vakarų ekspreso" žiniomis, tyrimas neužbaigtas iki šiol. STT, tarpininkaujant Generalinei prokuratūrai, kreipėsi teisinės pagalbos į savo kolegas Vokietijoje. Šie atsakymo dar nepateikė.
------------------------------------------------------
16 uostų draugijoje Klaipėdos balsas bus stipresnis
Dalyvaudamas 16 uostų įgyvendiname tarptautiniame projekte "Baltijos kruizai", Klaipėdos uostas išsiveržė į pirmaujančias gretas.
Jam betrūksta 4 elementų iš 33, kad atitiktų visus Baltijos jūros kruizinių laivų uostams keliamus reikalavimus.
Vakar baigėsi dvi dienas Klaipėdoje vykęs projekto "Baltijos kruizai" darbo grupės išvažiuojamasis posėdis. 23 jo dalyviams iš 10 šalių buvo parodytas Klaipėdos kruizinių laivų terminalas, Nida, Palanga. Jie supažindinti su tuo, ką čia pamato atplaukusių kruizinių laivų turistai, kaip jie aptarnaujami. Pasak projekto direktorės švedės Elisabeth Milton Hemmingsen, pats Klaipėdos kruizinių laivų terminalas yra puikus, tiesiog vadovėlinis pavyzdys, na, o dėl jo prieigų vaizdo dar reikėtų padirbėti.
Projektas "Baltijos kruizai" pradėtas įgyvendinti pernai rugsėjo 1 d. ir tęsis trejus metus - iki 2007 metų liepos. Projekto biudžete - 1,4 mln. eurų. 40 proc. finansuoja Europos Sąjungos fondai, o 60 proc. - patys dalyviai ir jų partneriai.
Įgyvendinant projektą per 3 metus tikimasi padidinti kruizų Baltijos jūroje augimą 4 proc. - iki 12 proc., pasiekti, kad kruizinių laivų, atplaukiančių į Baltijos jūrą, keleivių skaičius sudarytų 20 proc. bendro kruizinių laivų turistų skaičiaus.
Projektą sudaro 4 dalys, vadinamieji paketai. Svarbiausias jų yra uostų ir turistų aptarnavimo paslaugų suvienodinimas laikantis tam tikrų standartų. Uostų uždavinys - pasiekti visų teikiamų paslaugų standartų ir parengti planus, kaip tai padarys per 3 metus. Yra parengta lentelė su uostams keliamais reikalavimais, nustatyti 33 jų atitikimo požymiai.
Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Rinkodaros skyriaus viršininkės Linos Gylienės Klaipėdos uoste šiuo metu nėra sukurtos infrastruktūros neįgaliesiems žmonėms, kruizinių laivų terminale trūksta projekto "Baltijos kruizai" logotipo, viešuosiuose autobusuose kruizinio ženklo (pastarasis nelaikomas dideliu trūkumu), žemėlapyje nurodytos vietos, kur mieste galėtų pabėgioti kruizinių laivų keleiviai, oficialiai įregistruoto kruizų centro.
Klaipėdoje vykusiame posėdyje daug diskutuota apie turistinio produkto kūrimą ir plėtojimą. Be to, kuriama bendra uostų rinkodara, t. y. instrumentas, kurio pagalba galima pritraukti į uostus kruizinių laivų turistus.
Kitas "Baltijos kruizų" darbo grupės susitikimas vyks rugsėjo 8 d. Helsinkyje. Iki tol projekto dalyviai turi atlikti įvairius namų darbus, susijusius ir su bendro turistinio produkto kūrimu, ir kitomis darbo sritimis.
Pasak L. Gylienės, jeigu tą patį darbą Klaipėdos uostui reikėtų atlikti vienam, tam prireiktų labai daug lėšų. Dalyvaudamas projekte jis pasieks kolosalų rezultatą patirdamas minimalias išlaidas. E. M. Hemmingsen teigimu, šis projektas labai naudingas mažesniems uostams, nes jų balsas pasaulyje bus labiau girdimas.
Dziugu del autobusu, gal atsikratysim ir tu Volvo
O del kruizu tai reik kuo greiciau KLR teritorija tvarkyt.Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!
Comment
-
Savivaldybė statys namus socialiai remtiniems žmonėms
Savivaldybės taryba plės socialinio būsto fondą. Pietinėje uostamiesčio dalyje - Karlskronos ir Irklų gatvių sankryžoje, - numatoma statyti du gyvenamuosius namus socialiai remtiniems žmonėms.
Namų statybos užsakovo funkcijas atliks Klaipėdos miesto savivaldybės administracija.
Savivaldybė planuoja žemės sklype statyti 2 penkių aukštų gyvenamuosius namus, kuriuose būtų po 45-50 butų. Bendras gyvenamasis plotas siektų apie 3 780 kv. metrų. Pirmuosiuose aukštuose žadama įrengti butus asmenims su judėjimo negalia.
Planuojama, kad gyvenamųjų namų statyba kainuos apie 7 mln. 560 tūkst. litų.
Pasak savivaldybės administracijos Socialinio būsto skyriaus vedėjos Danguolės Netikšienės, šiuo metu socialinio būsto eilėje užregistruoti 669 asmenys. Naujų gyvenamųjų namų statybą žadama pradėti šiais metais.
D.Netikšienė sakė, kad išsprendus naujų žemės sklypų klausimus, savivaldybė galėtų vykdyti platesnę socialinio būsto statybos programą.
Cia tie patys kur turejom renderiusVilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!
Comment
-
Garantuoju, kad tu socialiniu bustu statymas remiasi korupcija. Uzsakymus gauna tie, kas reikia...Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Comment
-
Malonu kad is Klaipedos vis daugiau zmoniu.
O nuotraukas butinai idek, pasiziurek cia parodyta kaip reikia:
http://miestai.sutartis.net/tinkle/s...ead.php?t=1096Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!
Comment
-
Cia is vieno straipsnio "Klaipedoj":
...Viename aukcione bendrovė „Eika“ už 88,5 aro sklypą Baltijos prospekte 6A sumokėjo apie 700 tūkst. litų mažiau nei rinkos kaina.
Cia tas kur neseniai aukcionas vyko, sumokejo kazkur virs 2mln.
Beje, bendrovei „Eika“ pavyko dar tris sklypus Baltijos prospekte įsigyti 680 tūkstančių litų žemesne nei rinkos kaina.
Jei supirkineja sklypus tai kazka statysVilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!
Comment
Comment