Patvirtintas jachtų uosto projektas laukia finansavimo
Užvakar, kovo 16 d., Statybos komisija patvirtino jachtų ir mažųjų laivų uosto projektą. Jį aptarti vakar mero svetainėje susirinko AB "Smiltynės perkėla", Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) bei miesto Savivaldybės atstovai.
Šis projektas tarsi susideda iš dviejų dalių: ruošiamasi išplėsti, modernizuoti esantį Pilies uostą ir sutvarkyti Danės krantines nuo upės žiočių iki Biržos tilto.
Dėl antrosios projekto dalies teks iškelti Senąją perkėlą. Buvo planuojama ją įrengti Šiaurės Rage arba priešingoje Danės žiočių pusėje - prie Kruizinių laivų terminalo. Apsistota prie pastarojo varianto.
"Reikės mažiau investicijų, bus didesnis saugumas. Bus daug patogiau žmonėms. Šioje pusėje planuojama statyti pramogų ir biznio centrą, kuris bus sujungtas su senamiesčiu. Manau, kad tie du milijonai žmonių, kuriuos mes pervežame keltais per metus pagyvins šios krantinės pusės verslą ir įvaizdį", - komentavo šį pasirinkimą "Smiltynės perkėlos" direktorius Algirdas Žukauskas.
Jau nuo šių metų birželio mėnesio Senąja perkėla nebebus keliami automobiliai. Pasak A. Žukausko, Naujosios perkėlos keltai puikiai susitvarko su automobilių srautu. "Keldami Senąja perkėla tik žmones, apsaugosime ir Danės krantines, ir senuosius savo keltus", - sakė "Smiltynės perkėlos" direktorius.
Jau parengta Jachtų uosto projekto galimybių studija, techninis projektas, kuris užvakar buvo patvirtintas. Iki balandžio 1 d. turi būti pateikta paraiška Lietuvos verslo paramos agentūrai prie Ūkio ministerijos. Jei bus skirtos lėšos projekto įgyvendinimui, darbai jau galėtų prasidėti kitų metų pradžioje.
"Projekto vertė - 32 mln. litų. Iš šių pinigų 20 mln. litų turėtų būti skirta Danės krantinėms, 12 mln. Lt - jachtų uostui", - sakė Savivaldybės administracijos Investicijų ir plėtros skyriaus vedėjo pavaduotojas Skirmantas Buivydas.
Dalis krantinių, prie kurių dabar švartuojasi "Smiltynės perkėlos" keltai, yra KVJUD nuosavybė. Todėl paraišką lėšoms gauti Klaipėdos savivaldybė teiks kartu su KVJUD. Netrukus turėtų būti pasirašyta partnerystės sutartis.
Jachtų ir mažųjų laivų uosto studijai bei techniniam projektui parengti lėšų skyrė PHARE fondas. Iš viso Europos Sąjunga šiam projektui skyrė 279 tūkst. eurų. "Kadangi iš Europos Sąjungos jau buvo skirta pinigų šiam projektui, yra galimybė gauti ir tolesnį projekto finansavimą", - teigė S. Buivydas.
Užvakar, kovo 16 d., Statybos komisija patvirtino jachtų ir mažųjų laivų uosto projektą. Jį aptarti vakar mero svetainėje susirinko AB "Smiltynės perkėla", Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) bei miesto Savivaldybės atstovai.
Šis projektas tarsi susideda iš dviejų dalių: ruošiamasi išplėsti, modernizuoti esantį Pilies uostą ir sutvarkyti Danės krantines nuo upės žiočių iki Biržos tilto.
Dėl antrosios projekto dalies teks iškelti Senąją perkėlą. Buvo planuojama ją įrengti Šiaurės Rage arba priešingoje Danės žiočių pusėje - prie Kruizinių laivų terminalo. Apsistota prie pastarojo varianto.
"Reikės mažiau investicijų, bus didesnis saugumas. Bus daug patogiau žmonėms. Šioje pusėje planuojama statyti pramogų ir biznio centrą, kuris bus sujungtas su senamiesčiu. Manau, kad tie du milijonai žmonių, kuriuos mes pervežame keltais per metus pagyvins šios krantinės pusės verslą ir įvaizdį", - komentavo šį pasirinkimą "Smiltynės perkėlos" direktorius Algirdas Žukauskas.
Jau nuo šių metų birželio mėnesio Senąja perkėla nebebus keliami automobiliai. Pasak A. Žukausko, Naujosios perkėlos keltai puikiai susitvarko su automobilių srautu. "Keldami Senąja perkėla tik žmones, apsaugosime ir Danės krantines, ir senuosius savo keltus", - sakė "Smiltynės perkėlos" direktorius.
Jau parengta Jachtų uosto projekto galimybių studija, techninis projektas, kuris užvakar buvo patvirtintas. Iki balandžio 1 d. turi būti pateikta paraiška Lietuvos verslo paramos agentūrai prie Ūkio ministerijos. Jei bus skirtos lėšos projekto įgyvendinimui, darbai jau galėtų prasidėti kitų metų pradžioje.
"Projekto vertė - 32 mln. litų. Iš šių pinigų 20 mln. litų turėtų būti skirta Danės krantinėms, 12 mln. Lt - jachtų uostui", - sakė Savivaldybės administracijos Investicijų ir plėtros skyriaus vedėjo pavaduotojas Skirmantas Buivydas.
Dalis krantinių, prie kurių dabar švartuojasi "Smiltynės perkėlos" keltai, yra KVJUD nuosavybė. Todėl paraišką lėšoms gauti Klaipėdos savivaldybė teiks kartu su KVJUD. Netrukus turėtų būti pasirašyta partnerystės sutartis.
Jachtų ir mažųjų laivų uosto studijai bei techniniam projektui parengti lėšų skyrė PHARE fondas. Iš viso Europos Sąjunga šiam projektui skyrė 279 tūkst. eurų. "Kadangi iš Europos Sąjungos jau buvo skirta pinigų šiam projektui, yra galimybė gauti ir tolesnį projekto finansavimą", - teigė S. Buivydas.
Comment