Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Klaipėdos piliavietė
Collapse
X
-
Startavo darbai Klaipėdos piliavietės šiaurinėje kurtinoje
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...rtinoje-747590
Ką slepia piliavietės tvoros?
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...voros-1458959/Paskutinis taisė Eimantas; 2016.05.04, 23:27.
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąVėl žibintas vidury tako...
Comment
-
Archeologų radinys pribloškė ir juos pačius: aptiktas seniausias Lietuvos pastatasArcheologai aptiko seniausią Klaipėdos pastatą. Tai – nedidelė trobelė, kurioje žmonės gyveno maždaug 1270 metais. Atradimas unikalus ir tuo, jog beveik 700 metų po žeme išbuvęs pastatas yra itin geros būklės. Greta jo rastas ir šulinys, nors manoma, kad tai gali būti ir tualetas.
Archeologai statinį aptiko Klaipėdos piliavietėje, šiaurinės kurtinos vietoje, kur rengiamasi statyti Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus patalpas.
Comment
-
Piliavietėje grius beverčiai pastatai
KLR generalinis direktorius Alvydas Butkus teigė, kad bus griaunami ir sovietmečiu statyti cechai, priešais piliavietę esantis sandėlis. Iš viso žadama nugriauti 8 pastatus. Darbus planuojama baigti kitų metų pirmą pusmetį. Jau yra paskelbta apklausa, kas galėtų juos atlikti, ir sulaukta pasiūlymų. Netrukus bus priimtas sprendimas, kam juos patikėti. Anot A. Butkaus, visi griovimo darbai gali kainuoti iki 100 tūkst. eurų.
Comment
-
Laivų remontininkai jau kraustosi
Vakar žengtas pirmas rimtas žingsnis AB "Klaipėdos laivų remontas" (KLR) gamybinę veiklą iškeliant į Jūrų perkėlos terminalą pietinėje uosto dalyje. Kol kas kraustymosi ir laivų remonto darbai derinami ir vieni kitiems netrukdo.
Šią savaitę į Klaipėdos uostą atvyko plaukiojantysis lenkų kranas "Maja", kurio keliamoji galia - 300 tonų. Jis turėjo užsakymą kitoje kompanijoje, bet KLR pasinaudojo šia situacija ir pasamdė "Mają" savo kranui perkelti į kitą vietą.
"Maja" pakėlė 250 tonų sveriantį KLR portalinį kraną "Kirovec", užsidėjo ant savęs, nuplukdė uosto akvatorija į Jūrų perkėlos terminalą, iškėlė ir padėjo ant krantinės. Ši unikali operacija vakar turėjo būti baigta apie 20 val. Krano perkėlimas - vienas iš sudėtingiausių KLR kraustymosi darbų.
Pasak KLR generalinio direktoriaus Alvydo Butkaus, kranas "Kirovec" reikalingas bendrovei norint vykdyti laivų remonto veiklą naujoje teritorijoje. Dirbant nuosekliai ir tvarkingai gamybinę veiklą iš senamiesčio ketinama iškraustyti iki kitų metų pavasario.
Dar šiemet į 146-147 krantines bus nuplukdytas vienas KLR plaukiojantysis dokas. Kitas dokas iškeliaus jau kitais metais. Įsigytoje Laivų techninės priežiūros bazėje dalis gamybinių staklių yra, tačiau kita dalis bus perkraustyta iš dabartinės KLR teritorijos. Taigi į naują vietą bus pergabentas ir staklynas.
"Gamybinę veiklą kol kas vykdysime po truputį tiek naujoje, tiek senoje teritorijoje. Mes ir kraustomės, ir kartu remontuojame laivus. Rytoj jau vieną laivą nuleisime ant vandens ir jo vietoje į doką statysime kitą, taigi darbai vyksta", - sakė A. Butkus.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPiliavietėje grius beverčiai pastatai
Atvaizdas
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...tatai-1491196/
Comment
-
Gražinsis ir laivų statykla
Tikriausiai nedaug kas iš klaipėdiečių tikėjosi, jog pagaliau ateis laikas, kai bus galima matyti, kas vyksta už Vakarų Baltijos laivų statyklos tvoros arba kad grius dar 1952 m. statyta spygliuotoji "barikada", skirianti statyklą nuo AB "Klaipėdos laivų remontas" (KLR) teritorijos. Laivų statytojų ir miesto valdžios atstovai apie tai jau kalba kaip apie įmanomą dalyką.
Vakar Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas ir Vakarų laivų gamyklos (VLG), kuriai priklauso Vakarų Baltijos laivų statykla, generalinis direktorius Arnoldas Šileika aptarė, koks vaizdas atsivers klaipėdiečiams, kai KLR nugriaus 8 jam nereikalingus pastatus. Žinia, šiuos darbus ketinama pradėti dar šiemet ir baigti pirmą kitų metų pusmetį.
Comment
-
/\ Kažkokia mistika man su tuo irklavimo pastatu. Kultūros paveldas, bet trukdo kurtinų atkūrimui. Jį reikia rekonstruot, bet žadam atstatyti visą pilies kompleksą. Kažkur kažkas pasimetė... jeigu žada viską atstatyti, tai pastatas turės išnykti iš ten. Tai kam tada jį rekonstruot?
Ar neįmanoma būtų pastato perkelti į kitą vietą? Ko gero kainuotų daug, bet būtų išsaugotas kultūros paveldas ir atlaisvinta vieta pilies kompleksui.
Comment
Comment