Parašė URBANISTAS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dangės krantinių rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąvisą laiką galvojau ir tebegalvoju, kad uoste svarbiausia gylis, o ne krantinės apdailai panaudotos medžiagos
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąvisą laiką galvojau ir tebegalvoju, kad uoste svarbiausia gylis, o ne krantinės apdailai panaudotos medžiagos"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąkiek žinau istoriją, dangė tekėjo kitur (dabartinės "dižiosios vandens" gatvės vietoje), o dabartinis kanalas nuo senų laikų ir buvo pagrindinis uostas...
krantinės visą laiką buvo tvirtos ir pritaikytos bet kokiam laivui be apribojimų
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąkiek žinau istoriją, dangė tekėjo kitur (dabartinės "dižiosios vandens" gatvės vietoje), o dabartinis kanalas nuo senų laikų ir buvo pagrindinis uostas...
krantinės visą laiką buvo tvirtos ir pritaikytos bet kokiam laivui be apribojimų"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąTai gal siūlai ir krova senamiestyje vykdyt
vien dėl šių dekoratyvinių krantinių bijoma įsileisti į kanalą keltus ir šiek tiek didesnius laivus.
dar noriu pasakyti, kad laivas tai ne automobilis. norint laivą sustabdyti (apsukti) reikia įvertinti labai daug faktorių (vėjo kryptis, srovės, inercija ir pan.). bet kuris iš šių faktorių gali laužyti tiek laivą tiek krantinę.
todėl projektuojant krantines reikia į visa tai atsižvelgti. taigi, krantinės privalo būti tvirtos, o laivai privalo naudoti specialiąsias priemones (krancus ir trosus).
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąjeigu pastebėjai, diskutuojama apie brangiai ir nekokybiškai padarytą darbą. tokias dekoracijas galima naudoti teatre, o ne realiame laivybai pritaikytame kanale.
vien dėl šių dekoratyvinių krantinių bijoma įsileisti į kanalą keltus ir šiek tiek didesnius laivus.
dar noriu pasakyti, kad laivas tai ne automobilis. norint laivą sustabdyti (apsukti) reikia įvertinti labai daug faktorių (vėjo kryptis, srovės, inercija ir pan.). bet kuris iš šių faktorių gali laužyti tiek laivą tiek krantinę.
todėl projektuojant krantines reikia į visa tai atsižvelgti. taigi, krantinės privalo būti tvirtos, o laivai privalo naudoti specialiąsias priemones (krancus ir trosus)."Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
galiu įtarti, kad esi kažkaip susijęs su ta rekonstrukcija.
konstatuoju: padaryta gražiai, bet pritaikyta tik krantine vaikščiojančiai publikai.
uostamiestis yra tokia vietelė, kur reikia galvoti ir apie jūros žmones, o jiems, pasirodo, švartuotis prie šios krantinės pavojinga: "neduok dieve nubrauksi, paskui neišsimokėsi..."
o diskutuoti su tavim tas pat, kaip su siena
Comment
-
Prie "dekoratyvumo" dar pridėkim keistokus sprendimus padaryt ištisinius suolelius palei krantinės kraštą, nugara atsuktus į upę. Čia net pėstiesiems nepatogu. O pramoginiams laiveliams - nepatogu švartuotis prie tokiais suoliukais apstatytais krantinės. Per Didžiųjų Burlaivių Regatą tą problemą sprendė kopetėlėm, užkabinamom už tų suoliukų atkaltės. Na ir pirmyn - laipiok. Kai kituose miestuose, kur krantinės tam pritaikytos, barjeras ar turėklas yra maždaug už metro nuo krantinės krašto (o tame tarpe knechtai ir pan.), tada eina pėsčiųjų takas, o tada suoliukai, atsukti į upę. Tad net nekyla mintis, kad šią krantinę projektavo "specialistai" ar "jūriniai architektai".
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimągaliu įtarti, kad esi kažkaip susijęs su ta rekonstrukcija.
konstatuoju: padaryta gražiai, bet pritaikyta tik krantine vaikščiojančiai publikai.
uostamiestis yra tokia vietelė, kur reikia galvoti ir apie jūros žmones, o jiems, pasirodo, švartuotis prie šios krantinės pavojinga: "neduok dieve nubrauksi, paskui neišsimokėsi..."
o diskutuoti su tavim tas pat, kaip su siena"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
2010-11-03, 14:51
Pilies tiltelio restauravimo pabaigai trūksta N.Puteikio parašo
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...-paraso-308760
Comment
-
2010-11-05, 05:00
Apgadintos Danės krantinės remonto sąskaita – kaltininkui
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...ininkui-309054
Comment
-
Siaip grazu, bet man idomu kodel nera jokiu apsauginiu gumu ar padangu. Juk ir taip savaime aisku, kad tos medines lentos neatlaikys. Butu sukalti didziuliai rastai, tai tuomet dar suprasciau. O dabar ta apdaila pries daug tonu sveriancius laivus neturi jokiu sansu isgyventi, net jei ir laivai butu atsargiai svartuojami blaiviu jureiviu...
Comment
-
Parašė Mystiqal Rodyti pranešimąNe tik didieji lavai bet ir nedideli žvejybiniai laveliai gadina naujai atrestauruotas Dangės krantines. Šį savaitgalį teko matyti vaizdelį, kaip ARKA įsirėžė į krantinę, nulaužė šviestuvą, nulenkė turėklo stulpelį, dėl neblaivių žvejų kaltės. Turiu foto bet nemoku idėti."Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąTikiuos policijai pranešei?!!!
Pranesk policijai, turi nuotraukas-irodymus.
Tai yra visu Lietuvos pilieciu turtas.
Comment
Comment