Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dangės krantinių rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Užbaigtas: Dangės krantinių rekonstrukcija

    Pilies uostelis galės priimti 150 jachtų


    Balandžio mėnesį tikimasi gauti atsakymą, ar bus gauta Europos Sąjungos parama Pilies uosteliui ir Danės upės krantinėms sutvarkyti. Projekto vertė - apie 30 mln. Lt.

    Projektas "Jūrinio turizmo infrastruktūros Lietuvoje plėtra - jachtų ir mažųjų laivų prieplaukos Klaipėdos piliavietėje įkūrimas" ("Jūrtur") pradėtas rengti 2003 metų spalio mėnesį ir baigtas 2004 metų spalį. Jį, jo techninį projektą ir galimybių studiją rengė garsi Danijos inžinerinė projektavimo kompanija "COWI".

    2005 metų pradžioje projektas buvo suderintas ir patvirtintas Statybos komisijoje. Vadovaudamasi šiuo projektu ir sąmatomis paraišką finansinei paramai gauti parengė Klaipėdos miesto savivaldybė ir 2005 metų balandžio 1 d. pateikė Lietuvos verslo paramos agentūrai prie Ūkio ministerijos. Netrukus bus metai, kai pateikta paraiška yra vertinama. Besiruošiančiųjų įgyvendinti šį projektą tai, žinoma, nedžiugina, nes per tokį laikotarpį gali gerokai pakilti statybų kainos.

    Klaipėdos miesto savivaldybė šiam projektui įsipareigojo skirti apie 3 mln. Lt, kitus pinigus tikimasi gauti iš Europos Sąjungos regioninės plėtros fondo. Maždaug du trečdaliai lėšų tektų Pilies uostui, o vienas trečdalis - Danės upės krantinėms.

    Krantinėms - tropikų kietmedis

    Įgyvendinant šį projektą būtų tvarkomos Danės upės krantinės abiejose pusėse nuo Danės žiočių iki Biržos tilto ir keli metrai teritorijos šalia krantinių. Bendras krantinių ilgis - 1500 metrų.

    Vietoj esančių betoninių krantinių būtų statomos naujos medinės krantinės. Pasirinkta mediena bus labai tvirta ir atspari įvairiems poveikiams. Pagal techninį projektą tai būtų tropikų kietmedis. Pasak Klaipėdos savivaldybės administracijos Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėjo pavaduotojo Skirmanto Buivydo, tokiam projektui tiktų ir ąžuolas, tačiau jo kaina yra beveik tokia pati, tad atsižvelgiant į tam tikras charakteristikas vis dėlto pasirinktas tropikų kietmedis. Jo manymu, tokios krantinės galėtų tarnauti šimtą ar net daugiau metų.

    Krantinės bus specialiai pritaikytos jachtoms švartuoti. Šiuo metu Danės upės krantinės yra stačios, aukštos, todėl nepatogu nulipti ir užlipti. Naujos krantinės turės dvi pakopas: nuo žemutinės pakopos bus lipama ant aukštutinės krantinės.

    Uostelis bus autentiškas

    Pilies uostelis bus valomas, gilinamas, plečiamas: pietų kryptimi bus kasamos fosoje esančios "rankovės". Dabartinis Pilies uostelis anksčiau atrodė ne taip, kaip dabar. Laikui bėgant fosa, arba griovys buvo, užkastas, užverstas statiniais. Įgyvendinus projektą, jis turėtų atgauti autentišką formą, t. y. griovys turėtų būti pratęstas. Bendras Pilies uostelio krantinių ilgis - 1600 m.

    Uostelyje bus pastatytos plaukiojančiosios prieplaukos. Vienu metu jis galės talpinti vidutiniškai apie 150 jachtų. Yra numatyti du laivų švartavimo variantai. Taikant vieną variantą, tilps šiek tiek mažiau, kitą - šiek tiek daugiau laivelių, žinoma, tai priklausys nuo jachtų dydžio.

    Pasak S. Buivydo, visi ateities planai priklausys nuo to, kiek bus skirta pinigų šiam projektui. Jeigu finansavimas bus pakankamas, tada bus sutvarkyta ir kranto infrastruktūra. Jeigu iš fondo bus skirta mažiau pinigų, infrastruktūra gali tekti rūpintis Savivaldybei.

    Krante reikėtų įrengti slipą jachtoms nuleisti į vandenį, pastatyti kraną, kad žiemą būtų galima jas iškelti ant kranto. Numatytas yra visas krantinių apšvietimas kas 15 metrų, elektros pajungimo lizdai, kad jachtos turėtų elektrą, vandenį, netoli pasukamojo tiltelio degalinė, kad laivai galėtų apsirūpinti kuru, ir t. t.

    Pasukamasis tiltelis, kadangi yra kultūros paveldo objektas, liks, tik bus šiek tiek atnaujintas. Šiuo metu yra surūdijęs jo mechanizmas, tad numatoma jį renovuoti.

    Statys dvejus metus

    Kai bus gautas pranešimas, jog paraiška patvirtinta, kad skiriamas finansavimas, bus rengiama medžiaga konkursui ir maždaug po mėnesio nuo pranešimo gavimo šiemet bus skelbiamas tiek statybos darbų, tiek techninės priežiūros konkursas.

    S. Buivydo manymu, nuo konkursų paskelbimo iki darbų pradžios turės praeiti 5-6 mėnesiai. Pasak jo, jeigu palankiai susiklostytų aplinkybės, gali būti darbai pradėti net šiemet.

    Projekto trukmė - 24 mėnesiai. Taigi galima tikėtis, kad bent jau 2009 metais Danės krantinės ir Pilies uostelis atgis ir papuoš Klaipėdą kaip jūrinės valstybės uostą.

    Dalia BIKAUSKAITĖ
    "Vakarų Ekspresas"
    Senoji Klaipėda
    F.Nietzsche - "There are no facts, only interpretations."

    #2
    Jachtų uosto būtinybę suprato ir sostinės valdininkai



    Turizmo projektų atrankos komitetas pagaliau rekomendavo skirti Europos Sąjungos paramą Pilies uostelio įrengimo ir Danės krantinių rekonstravimo darbams finansuoti.

    "Nors dar laukia daug darbų, tačiau manau, kad 2009 metais vienos garsiausių pasaulyje didžiųjų burlaivių regatos "The Tall Ships Races" dalyvius Klaipėda pasitiks jau pasipuošusi naujomis Danės krantinėmis ir nauju uosteliu", - vakar sakė žinių iš Vilniaus itin pradžiugintas uostamiesčio meras Rimantas Taraškevičius.

    Vertino metus laiko

    Klaipėdos miesto savivaldybė paraišką skirti finansavimą projektui "Jūrinio turizmo infrastruktūros Lietuvoje plėtra - jachtų ir mažųjų laivų prieplaukos Klaipėdos piliavietėje įkūrimas" Lietuvos verslo paramos agentūrai prie Ūkio ministerijos pateikė dar pernai balandį.

    Pagreitinti vertinimo procedūrų nepadėjo net dažni Klaipėdos mero vizitai Vilniuje, kurių metu jis centrinės valdžios atstovams įrodinėjo, kad šis projektas svarbus ne tik Klaipėdai, bet ir visai Lietuvai, dažnai besiskelbiančiai jūrine valstybe, tačiau iki šiol neturinčiai šiuolaikiško jachtų uostelio.

    Ketvirtadienį Ūkio ministerijoje posėdžiavęs Turizmo projektų atrankos komitetas uostamiesčio savivaldybės projektui rekomendavo skirti 25,82 mln. litų. Galutinį sprendimą dėl paramos skyrimo remdamasis projektų atrankos komiteto rekomendacijomis priims ūkio ministras.

    Visas projektas atsieis apie 30 mln. litų. Trūkstamą sumą yra numačiusi skirti Klaipėdos miesto savivaldybė. Anot R. Taraškevičiaus, problemų dėl šių pinigų tikrai nebus.

    "Tiesa, dar reikės derėtis su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, kad ji prisidėtų prie projekto įgyvendinimo, nes apie 200-300 metrų krantinių yra šios institucijos žinioje", - sakė meras.

    Anot jo, realu, kad statybų darbai, jei tik leis oro sąlygos, bus pradėti šių metų pabaigoje. Iki tol dar reikės pasirašyti sutartį su Ūkio ministerija, parengti konkursų rangovui ir techniniam prižiūrėtojui parinkti sąlygas ir t.t. Visiems darbams atlikti yra numatytas 24 mėnesių terminas.

    Atgaus autentišką formą

    "Vakarų ekspresas" jau nekart rašė apie Pilies uostelio ir Danės upės krantinių sutvarkymo projektą, pradėtą rengti dar 2003 metų spalio mėnesį ir baigtą 2004-ųjų spalį.

    Įgyvendinant projektą būtų tvarkomos Danės upės krantinės abiejose pusėse nuo upės žiočių iki Biržos tilto ir keli metrai teritorijos šalia krantinių. Bendras šių krantinių ilgis - apie 1,5 km.

    Vietoj esančių betoninių krantinių būtų statomos naujos medinės krantinės. Pasirinktas tropikų kietmedis, nes jis yra labai tvirtas ir atsparus įvairiems poveikiams. Ekspertų teigimu, tokios krantinės tarnaus šimtą ar net daugiau metų.

    Krantinės bus specialiai pritaikytos jachtoms švartuoti. Šiuo metu Danės upės krantinės yra stačios, aukštos, todėl nepatogu nulipti ir užlipti. Naujos krantinės turės dvi pakopas.

    Pilies uostelis, kurio krantinių ilgis 1,6 km, bus valomas, gilinamas ir plečiamas. Įgyvendinus projektą, Pilies uostelis atgaus autentišką formą - bus pratęstas jo griovys. Uostelyje bus pastatytos plaukiojančiosios prieplaukos. Vienu metu jis galės talpinti vidutiniškai apie 150 jachtų. Taip pat yra numatyta įrengti krantinių apšvietimą kas 15 metrų, elektros lizdus, vandens kolonėles, degalinę netoli pasukamojo tiltelio ir t.t.

    Beje, tiltelis, kadangi yra kultūros paveldo objektas, liks, tik bus šiek tiek atnaujintas. Šiuo metu yra surūdijęs jo mechanizmas, tad numatoma jį renovuoti.

    Martynas VAINORIUS

    www.ve.lt

    Super žinios!!!
    Paskutinis taisė Eimantas; 2006.05.27, 11:30.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #3
      3 savivaldybės turizmui plėtoti gavo 35 mln. Lt
      http://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=10037147
      Didžiausia paramos dalis – 25,83 mln. litų - skirta Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos projektui, pagal kurį bus įkurta jachtų ir mažųjų laivų prieplauka Klaipėdos piliavietėje.
      Vilnius? Kaunas?? Klaipėda!!!

      Comment


        #4
        Pilies uostelis...

        Darbas žmogų daro garbingu,
        o tinginystė laimingu

        Comment


          #5
          Pilies uostas priims apie 200 laivų


          Iki balandžio vidurio ketinama nuleisti į vandenį Pilies jachtų uosto pontonines prieplaukas, žiemojusias ant kranto, pasirengti priimti turimus ir būsimus klientus. Šiemet uoste planuojama priimti apie 200 nuo 5 iki 15 m ilgio laivų.

          AB "Klaipėdos laivų remontas" (KLR) padaliniui Pilies jachtų uostui šių metų sezonas ypatingas tuo, jog teks priimti ir aptarnauti tarptautinės regatos "Baltic Sprint Cup" dalyvius, kurių laivai bus švartuojami Danės upėje. Tad skubama iki liepos vidurio, iki Jūros šventės, įrengti ir sutvarkyti visą infrastruktūrą.

          Prieplaukos sieks kilometrą

          Kol kas Pilies jachtų uosto baseine dar tuštoka
          Šiuo metu Pilies jachtų uoste, angaruose (elinguose )ir ant krantinių, yra 105 laivai. Žiemą paprastai visi laivai iškeliami ant kranto. Pernai paskutinieji ištraukti lapkritį.

          Pasak Pilies jachtų uosto kapitono Kastyčio Bartusevičiaus, kol kas uostas dar tiek neužsidirba, kad pats išsilaikytų. Pernai ir užpernai bendrovė nemažai investavo į pontonines krantines, kurių turima apie 800 metrų.

          Šiemet vėl reikės pirkti pontoninių krantinių, nes gauta 30 paraiškų laivams laikyti iš visiškai naujų klientų. Be to, pasak K. Bartusevičiaus, dar būtina turėti 10-15 rezervinių vietų. Kartais esant nepalankioms oro sąlygoms uostelyje laikinai glaudžiasi apie 20 laivų.

          Taigi Pilies jachtų uostui šiemet gali tekti priimti 200 laivų. Norint visus juos sutalpinti baseine šiemet ketinama pirkti dar apie 150 m naujų pontoninių krantinių. Tad greitai jų ilgis šiame uostelyje sudarys beveik kilometrą.
          Kol kas Pilies jachtų uosto baseine dar tuštoka

          Laivų daugėja

          Pernai Pilies jachtų uostas turėjo 150 nuolatinių klientų, kurių laivai glaudėsi jame, ir 380 svečių iš užsienio šalių jachtų. Užpernai nuolatinių klientų turėta tik 110, o užsieniečių laivų - 250.

          Beje, iš 150 laivų, jachtos sudarė tik 30 proc., kiti buvo motoriniai laivai, kateriai. Pasak K. Bartusevičiaus, pirmenybę teikiančio jachtoms, ko gero, taip yra todėl, kad jachtas bent jau iš pradžių yra sunku išmokti valdyti, reikalingas specialus pasirengimas, o perprasti motorinio laivo vairavimo specifiką kur kas paprasčiau.

          K. Bartusevičiaus teigimu, Pilies jachtų uoste nėra laikomi turtingųjų Lietuvos žmonių laivai. Daugiausia jie priklauso vidutines pajamas gaunantiems klientams, bendrovėms. Pavyzdžiui, čia savo jūrinį katerį "Viktoria" laiko AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO). Iš žinomiausių Lietuvoje žmonių savo laivelį Pilies uoste laiko Lietuvos krepšinio žvaigždė Arvydas Sabonis.

          Jachtų uosto kapitonas sako, jog lietuvaičiai jau pradeda pamažu įsigyti ir jachtų, ir netgi naujai pastatytų, tad Lietuvoje mažųjų pramoginių laivelių turėtų daugėti.
          Šiame pastate įsikurs Pilies jachtų uosto jachtklubas

          Bus atidarytas jachtklubas

          Šiame pastate įsikurs Pilies jachtų uosto jachtklubas
          Ruošiantis aptarnauti "Baltic Sprint Cup" regatą tikimasi, jog iki liepos vidurio duris atvers Pilies jachtų uosto jachtklubas, vadinamasis jachtingo centras, kurį birželio vidurį jau turėtų vertinti Valstybinė komisija.

          Jis įsikurs renovuotame pastate, buvusiame uosto sandėlyje, kuris priklauso paminklosaugos objektams. Pastatas restauruoti pradėtas pernai balandį. Paliktos autentiškos visos jo konstrukcijos. Tik pirmas aukštas apmūrytas, o antras, trečias ir ketvirtas yra mediniai.

          Sename restauruotame pastate bus parduotuvė, restoranas, buriuotojams skirti dušai, tualetai, nuomojamų kambarių, netgi drabužių skalbykla ir džiovykla. Taigi čia bus teikiamos visos paslaugos, kurių gali prireikti buriuotojams. Užsukus minėtos regatos dalyviams, šiame pastate įsikurs ir spaudos centras.

          Iki šiol buriuotojų poreikiams tenkinti turėtas pastatėlis Pilies uoste iki liepos vidurio turėtų būti nugriautas, infrastruktūra sutvarkyta.

          Rekonstrukcija netrukdys

          Dabar Pilies jachtų uostas apima visą vandens baseiną nuo pasukamojo tiltelio, tiek vidinėje AB "Klaipėdos laivų remontas" nuomojamoje teritorijoje, tiek išorinėje, vadinamoje pilies fosoje. Kai AB "Smiltynės perkėla" keltas nebebus švartuojamas senojoje perkėloje prie Danės krantinės, o perkeltas šalia kruizinių laivų krantinės, mažieji laiveliai ir jachtos bus švartuojami prie krantinių ir Danės upėje.

          Į Pilies jachtų uostą bus investuojamos Europos Sąjungos (ES) lėšos, kurias gauna Klaipėdos miesto savivaldybė. Jo rekonstrukciją ketinama pradėti šių metų pavasarį. Pradedamas įgyvendinti projektas "Jūrinio turizmo infrastruktūros Lietuvoje plėtra - jachtų ir mažųjų laivų prieplaukos Klaipėdos piliavietėje įkūrimas" ("Jūrtur"), kurio metu bus rekonstruotas ir Pilies uostelis, ir Danės upės krantinės abiejose pusėse nuo Kuršių marių iki Biržos tilto. Projektui skirta beveik 28 mln. Lt iš ES, ir apie 2 mln. Lt skirs Klaipėdos savivaldybė. Jis turi būti baigtas įgyvendinti iki 2008 metų rugsėjo mėnesio pabaigos.

          Planuojami rekonstrukcijos darbai, pasak K. Bartusevičiaus, neturėtų trukdyti Pilies jachtų uostui teikti įprastos paslaugos nei šiemet, nei kitąmet. Darbai bus derinami ir su užsakovu, ir su operatore.

          Valentinas UBAS
          www.ve.lt
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #6
            o taip! labai džiugios naujienos

            Comment


              #7
              Krantinėms trūksta litų

              GIEDRĖ BALČIŪTĖ

              Už būsimą Pilies uosto ir Danės krantinių rekonstrukciją galimi rangovai norėtų gauti dvigubai daugiau, negu siūlo savivaldybė.

              Todėl Klaipėdos savivaldybei vis tenka atidėti rekonstrukcijos darbų pradžią.

              Vakar įvykusiame Danės upės krantinių nuo Biržos tilto iki upės žiočių tvirtinimo bei jachtų, mažųjų laivų uosto Klaipėdos piliavietėje įkūrimo darbų pirkimo konkurse dalyvavo dvi bendrovės.

              Atplėšus vokus, paaiškėjo, kad dalyvės darbus nori atlikti už gerokai didesnę kainą nei pasiūlytoji.

              Klaipėdos savivaldybės Plėtros projektų įgyvendinimo ir apskaitos poskyrio vedėjas Skirmantas Buivydas sakė, kad didžioji dalis pinigų rekonstrukcijai - 25,8 milijono litų skirta iš ES Europos regioninės plėtros fondo. Savivaldybė įsipareigojusi skirti dar tris milijonus litų.

              Kol tebevyksta konkursas, S.Buivydas nenorėjo sakyti, kiek už projekto įgyvendinimą norėtų gauti konkurso dalyviai. Tačiau „Klaipėdai“ pavyko sužinoti, kad Gargždų bendrovė „Hidrostatyba“ rekonstrukciją pasiūlė atlikti už 51 mln., o bendrovė „Klaipėdos hidrotechnika“ - už 67 mln. litų.

              Klaipėdos savivaldybės Viešųjų pirkimų tarnybos vyriausiasis specialistas Tomas Mataitis sakė, kad tos pačios bendrovės dalyvavo ir prieš porą mėnesių įvykusiame pirmajame konkurso ture.

              Tada konkursas neįvyko dėl pasiūlytų pernelyg didelių darbų atlikimo kainų.

              Rekonstrukcija turėjo būti pradėta jau šių metų pradžioje, bet kadangi užtruko rangovo konkursas, darbus teks pradėti vėliau. Viliamasi, kad rekonstrukciją pavyks baigti laiku - iki 2008 metų pabaigos.

              Pagal techninį projektą, kurio autoriai yra danų bendrovė „Cowi Baltic“ir Klaipėdos įmonė „Uostamiesčio projektas“, numatyta Danės upės krantines rekonstruoti nuo marių iki Biržos tilto abiejose pusėse. Po rekonstrukcijos krantinės bus medinės - padarytos iš tropinio medžio.

              Taip pat numatyta išplėsti ir išgilinti Pilies uostą, įrengti jame medines krantines ir pontonines prieplaukas jachtoms. Uoste žadama įvesti elektros ir vandens tiekimo, nuotekų šalinimo sistemas.

              Anot S.Buivydo, dabar prie krantinių gali švartuotis apie 70 jachtų, o po rekonstrukcijos - apie 150.

              Kol kas neaišku, kur rekonstrukcijos metu švartuosis mažieji laiveliai, keliantys žmones į Smiltynę.

              „Kol rekonstruos vieną krantinę, laiveliai galės švartuotis prie kitos. Smiltynės perkėlos keltams žadama iki spalio pastatyti naują krantinę prie Kruizinių laivų terminalo. Uosto pajėgumai darbų metu sumažės, bet gal nebus viskas labai dramatiška“, - vylėsi S.Buivydas.

              www.klaipeda.daily.lt
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #8
                Sostinė jachtų uosto likimo valiai nepaliks


                Nors mažųjų laivų ir jachtų uostui įrengti bei Danės krantinėms rekonstruoti, paskutiniais duomenimis, trūksta apie 16 mln. litų, tačiau tai esą netaps kliūtimi šiam vienam iš svarbiausių Klaipėdos projektų įgyvendinti.

                Tokią žinią "Vakarų ekspresui" pranešė vakar šiuo klausimu Ūkio ministerijoje surengtame pasitarime dalyvavęs uostamiesčio meras Rimantas Taraškevičius.

                Posėdyje, pasakojo R. Taraškevičius, analizuotos priežastys, dėl kurių išaugo projekto sąmata, taip ieškota būdų šiai problemai išspręsti.

                "Nors konkretaus sprendimo dėl trūkstamo finansavimo nebuvo priimta, tačiau ir teiginio, esą tai jūsų problema, taip pat neišgirdau", - sakė R. Taraškevičius.

                Iš pradžių prognozuota, kad šiam projektui įgyvendinti prireiks apie 30 mln. litų. Iš jų 25,82 mln. litų gauti kaip Europos Sąjungos parama. Trūkstamą sumą buvo numačiusi skirti Klaipėdos miesto savivaldybė. Taip pat tikėtasi, kad prie projekto įgyvendinimo prisidės ir apie 200-300 metrų krantinių valdanti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija.

                "Problema ta, kad kol buvo rengiami ir derinami dokumentai, kol buvo parinktas rangovas, projektas smarkiai pabrango. Jam įgyvendinti šiandien papildomai reikia apie 16 mln. litų", - sakė R. Taraškevičius.

                Nepaisant to, darbai bus pradėti. Kartu bus ieškoma papildomo finansavimo.

                Kada prasidės rekonstrukcija, meras tiksliai neįvardijo - greičiausiai vasarai įpusėjus. Projektą įgyvendinti patikėta konkursą laimėjusiai AB "Hidrostatyba".

                "Vakarų ekspreso" informacija
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #9
                  Laivelius kraustys į "Laivitę"


                  Valdžia pradėjo diskusijos dėl grandiozinio projekto - Pilies uosto rekonstrukcijos bei abiejų Danės upės krantinių pertvarkymo.

                  "Yra tam tikrų klausimų, kuriuos reikia išspręsti prieš šį mėnesį pradedant statybos darbus. Kadangi pirmiausiai bus pradėtas gilinti Pilies uostas, svarbiausia dabar nuspręsti, kur iškelti dalį mažųjų laivų. Galimi variantai - "Laivitės" teritorija bei dalis Danės krantinės, kurioje rekonstravimo darbai vyks vėlesniame etape" - tikino R. Taraškevičius.

                  Projekto, kuriam skirta 30 mln. litų Europos Sąjungos lėšų, įgyvendinimo metu bus atlikta pilna abiejų Danės upės pusių krantinių rekonstrukcija nuo Kuršių marių iki Biržos tilto, taip pat bus pagilintas ir praplėstas Pilies uostas, kuriame atsiras daugiau vietų laivams. Anot bendrovės "Klaipėdos laivų remontas" generalinio direktoriaus Alvydo Butkaus, šiuo metu piliavietės uostelyje dabar stovi apie 170 laivų ir dar atplaukia keletas jachtų iš užsienio.

                  "Uostelio rekonstrukcija būtina. Ypač svarbus momentas būtų keltų iškėlimas į 27 krantinę, prie Kruizinių laivų terminalo, kad pagyvėtų laivyba. Rekonstrukcijos metu su rangovais tartasi, kad jie darbus pradės vienoje baseino pusėje ir tada persikels į kitą. Laivus kelsim iš vienos vietos į kitą ir prie Kruizinių laivų terminalo" - kalbėjo A. Butkus.

                  Klaipėdos mažųjų laivų savininkų asociacijos atstovai teigė, kad iš uosto išsikrausyti sudėtinga nėra, tik kiek keblesnė situacija kyla su didesniais laivais.

                  "Kalbame su "Laivite", kuri turėtų leisti švartuoti laivus, taip pat viliamės gauti 75 metrus Danės upės krantinės" - kalbėjo asociacijos atstovai.

                  Evelina ZENKUTĖ
                  www.ve.lt

                  Krantinių rekonstrukcija manau verta ir atskiros temos, bet nemažas gabalas tinka ir šiai temai, tai nežinau tada...
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    #10
                    "Jachtas Klaipėdoje pakeis žemsiurbės"

                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=13991707

                    Comment


                      #11
                      Darbai uostelyje:
                      Paskutinis taisė Eimantas; 2010.09.06, 20:39.

                      Comment


                        #12
                        ar tvarkant uostelio krantines, bus atstatinejamas piliavietes itvirtinimo konturas? ar tiesiog esamos krantines bus sutvarkytos ir nei kiek nepraplestos?
                        "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                        Comment


                          #13
                          tikrai įdomu ar praplės ar ne akvatoriją ... nors tuo abejoju (per daug brangi žemė šioj vietoj). O visos fosos dar tikrai neatkasinės, nes juk neturi specialaus plano ...

                          Valdai gal gali plačiau parašyti, kas ten per duobė išrausta pirmoj nuotraukoj prie galinės krantinės ? nesimato jokiu pamatu ar pan ? Ačiū
                          Propoganda ir penas mintims >>>

                          Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                          www.ted.com

                          Comment


                            #14
                            Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                            tikrai įdomu ar praplės ar ne akvatoriją ... nors tuo abejoju (per daug brangi žemė šioj vietoj). O visos fosos dar tikrai neatkasinės, nes juk neturi specialaus plano ...

                            Valdai gal gali plačiau parašyti, kas ten per duobė išrausta pirmoj nuotraukoj prie galinės krantinės ? nesimato jokiu pamatu ar pan ? Ačiū
                            Kaip supratau ta duobė kaiptik ir yra akvatorijos praplėtimas. Kažkokie pamatai ten matosi, bet ne nauji o anksčiau stovėjusių statinų.

                            Comment


                              #15
                              Atrodo, kad turėtų būti iškasta kaip pažymėjau geltonais taškais.

                              http://www.efoto.lt/user/26402/nuotraukos/geriausios

                              Comment


                                #16
                                tai jei tiek tik nukas, tai cia juokas....
                                "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė zilviz Rodyti pranešimą
                                  Atrodo, kad turėtų būti iškasta kaip pažymėjau geltonais taškais.
                                  <...>
                                  O kada tavo nuotraukos darytos? Nes į savaitgalį jau rodos toliau iškasta buvo.

                                  Comment


                                    #18
                                    tai taip, jau daugiau yra nukasta

                                    Comment


                                      #19
                                      Paskutinis taisė Eimantas; 2010.09.06, 20:39.

                                      Comment


                                        #20
                                        Šiandien čia aš irgi buvau...

                                        Bevaikštinėdamas pamačiau nepaprastą dalyką: trys merginos su kastuvais visai smagiai darbavosi!











                                        Tikrai nemažai minkštimo iškasė... Kiaulių rojus!
                                        Paskutinis taisė Eimantas; 2010.09.06, 20:40.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X