Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] "Santakos slėnis" – pasaulinio lygio mokslinis centras Kaune
Collapse
X
-
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąAciu. Tai visgi studentu gatve jungs? Kazin ar tai gera mintis... Ir sitam plane nera degalines
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąAr gera mintis jungti studentų gatvę? Be abejo, gera. Tas akligatvis tai kažkokia nesąmonė ir viešasis transportas ten turėtų važinėt.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąbet tai reikstu ir visos gatves kardinalu perdaryma + nelabai saugu, kai kegliu tiek
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąKardinalų ar ne kardinalų(žinoma praplatinimas būtų gerai), bet jungties su Baršausko g. verkiant reikia. Nesuprantu kas yra kėgliai.
O "kėgliai" tai čia tie nuolatos vaikščiojantys skersai gatvę maršrutu "bendrabučiai-fakultetai". Kad eismo nestabdytų jiems gerai būtų požeminė perėja. Tada galima jau ir apie sujungimą galvot.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Kadangi gyvenu prie pat Studentų miestelio ir kasdien vaikštau minėta gatve į darbą, esu labai prieš Studentų gatvės jungimą su Baršausko gatve. Ir ne tik dėl to, kad mane tai liečia asmeniškai. "Kėgliai" tikrai yra didelė problema, nes (dovanokit jaunesni forumiečiai) studentai šiais laikais yra itin neatidūs, dažnai patys po ratais lenda, nekalbant jau apie tai, kad naudojimasis pėsčiųjų perėjomis šioje gatvėje yra, matyt, nepriimtinas pagal kažkokias nerašytas taisykles. Ir, beje, žmonių traffikas šioje vietoje dienomis tikrai milžiniškas.Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąbet toki akligatvi jungt irgi racijos nera, nes eismas tikrai butu didelis.
Parašė Simex Rodyti pranešimąKadangi gyvenu prie pat Studentų miestelio ir kasdien vaikštau minėta gatve į darbą, esu labai prieš Studentų gatvės jungimą su Baršausko gatve. Ir ne tik dėl to, kad mane tai liečia asmeniškai. "Kėgliai" tikrai yra didelė problema, nes (dovanokit jaunesni forumiečiai) studentai šiais laikais yra itin neatidūs, dažnai patys po ratais lenda, nekalbant jau apie tai, kad naudojimasis pėsčiųjų perėjomis šioje gatvėje yra, matyt, nepriimtinas pagal kažkokias nerašytas taisykles. Ir, beje, žmonių traffikas šioje vietoje dienomis tikrai milžiniškas.
Comment
-
Didžiai abejoju miesto galimybėmis tikrai gerai sutvarkyti infrastruktūrą. Kiek parodė pavyzdžiai toje pačioje atkarpoje, daryti "patobulinimai" alia papildomos vietos automobiliams pastatyti situaciją tik PABLOGINDAVO. Tikrai nemanau, kad tokiems dalykams, kaip požeminės perėjos, savivaldybė skirtų pinigų. Nebent Lietuvos kelių direkcija. Į KTU pusę su ištiesta ranka prašom nežiūrėti - panašu, kad greitai visi univerai Lietuvoje bus sustambinti per prievartą ir iš jų bus atimtos galimybės rūpintis savo pačių aplinka.Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Parašė Simex Rodyti pranešimąDidžiai abejoju miesto galimybėmis tikrai gerai sutvarkyti infrastruktūrą.
Kiek parodė pavyzdžiai toje pačioje atkarpoje, daryti "patobulinimai" alia papildomos vietos automobiliams pastatyti situaciją tik PABLOGINDAVO.
Tikrai nemanau, kad tokiems dalykams, kaip požeminės perėjos, savivaldybė skirtų pinigų. Nebent Lietuvos kelių direkcija. Į KTU pusę su ištiesta ranka prašom nežiūrėti - panašu, kad greitai visi univerai Lietuvoje bus sustambinti per prievartą ir iš jų bus atimtos galimybės rūpintis savo pačių aplinka.
Comment
-
[QUOTE=Taut.;592007]http://www.kamane.lt/layout/set/prin...E-DEL-SANTAKOS
Vizulkese aiskiai parodyta ir architektu aiskiai paaiskinta, kad gatviu nesujungs. Padarys ivaziavima i antzemini ir pozemini parkinga nuo Barsausko g..
Comment
-
Čikupake - su visa pagarba (tikrai) - ar tikrai esi matęs, kas Studentų gatvėje darosi kasdien? Ne prišokamai pamatęs, prabėgom, o kasdien stebėjęs? Studentai ir (kas dar blogiau) mokinukai iš KTU gimnazijos kaip pasiutę briedžiai laigo per gatvę pirmyn atgal. Praplatink gatvę ir nepadaryk POŽEMINIŲ perėjų- žaliavos tiekimas ligoninėms ir morgams garantuotas. Praplatink gatvę ir įrenk 4 šviesoforus (mažiau niekaip negalima, nes yra trys dideli rūmai ir natūrali sankryža) ir gatvės pralaidumas kris žemiau dabartinio lygio. Apsimoka taip daryti? Manau, kad ne.
Dar - šiandien eidamas į darbą primečiau, kiek galima praplatinti gatvę nesukeliant realaus pavojaus esamiems pėsčiųjų takams, darant prielaidą, kad jie nebus siaurinami (mano galva siaurinti negalima, nes žmonių srautai momentais tikrai dideli būna). Mano apytiksliu vertinimu gatvę galima būtų platinti ne daugiau kaip 3 metrais, t.y. viena eismo juosta. Ar tai ką nors išspręstų? Abejoju. Avaringumą padidintų tai tikrai, nes dvi labai plačios eismo juostos labai skatina durnus lenkimus, alia Via Baltica atkarpoje tarp Kauno ir Marijampolės.
Aišku, visas mano minėtas problemas puikiai išspręstų didelės investicijos. Kurių tikėtis būtų naivu žinant ekonominę padėtį ir Kauno gatvių remonto prioritetus. Be to, nereikia pamiršti ir ne iki galo išnaudojamos Pašilės gatvės, kuri yra tik maždaug 1 km atstumu nuo Studentų gatvės.Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Parašė Simex Rodyti pranešimąČikupake - su visa pagarba (tikrai) - ar tikrai esi matęs, kas Studentų gatvėje darosi kasdien? Ne prišokamai pamatęs, prabėgom, o kasdien stebėjęs? Studentai ir (kas dar blogiau) mokinukai iš KTU gimnazijos kaip pasiutę briedžiai laigo per gatvę pirmyn atgal.
Praplatink gatvę ir nepadaryk POŽEMINIŲ perėjų- žaliavos tiekimas ligoninėms ir morgams garantuotas. Praplatink gatvę ir įrenk 4 šviesoforus (mažiau niekaip negalima, nes yra trys dideli rūmai ir natūrali sankryža) ir gatvės pralaidumas kris žemiau dabartinio lygio. Apsimoka taip daryti? Manau, kad ne.
Dar - šiandien eidamas į darbą primečiau, kiek galima praplatinti gatvę nesukeliant realaus pavojaus esamiems pėsčiųjų takams, darant prielaidą, kad jie nebus siaurinami (mano galva siaurinti negalima, nes žmonių srautai momentais tikrai dideli būna). Mano apytiksliu vertinimu gatvę galima būtų platinti ne daugiau kaip 3 metrais, t.y. viena eismo juosta. Ar tai ką nors išspręstų? Abejoju. Avaringumą padidintų tai tikrai, nes dvi labai plačios eismo juostos labai skatina durnus lenkimus, alia Via Baltica atkarpoje tarp Kauno ir Marijampolės.
Aišku, visas mano minėtas problemas puikiai išspręstų didelės investicijos. Kurių tikėtis būtų naivu žinant ekonominę padėtį ir Kauno gatvių remonto prioritetus. Be to, nereikia pamiršti ir ne iki galo išnaudojamos Pašilės gatvės, kuri yra tik maždaug 1 km atstumu nuo Studentų gatvės.Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.10.18, 10:59.
Comment
-
Patikėk, Čikupakai, aš kasdien tuo taku vaikštau. Kodėl max. 3 metrus siūlau skirti važiuojamajai daliai? Ogi todėl, kad važiuojamoji dalis nebūtų PRIE PAT pėsčiųjų tako (lasvos vietos ten kokie 6-7 metrai tėra) ir dėl to nepadidėtų avarijų pavojus dėl "briedžių", kuriuos sulaikytų tik gal kokių 1,5 m aukščio apsauginė tvorelė. Kas jau būtų panašu ne į studentų miestelį, o į KTU getą.
Aš, aišku, kalbu iš gan neobjektyvios pozicijos, nes esu suinteresuotas status quo. Nes aš ten ir vaikus savo vedžioju, ir nenoriu per daug didelės taršos toje vietoje. Asmeniškai mano gyvenimo sąlygas Studentų g. jungtis su Baršausko g. pablogintų ženkliai.Birth, school, METALLICA, death
Comment
-
Man atrodo, kad reikia studentų gatvę palikt ramybėje, na geriausių, gal blogiausių, kiek paplatint studentų auto stovėjimo aikšteles ir sujungti su Baršausko, bet tuo pačiu labai ribojant eismą, gal net iki 20 km/h. Nes tikrai žiaurūs žmonių srautai ir tokioje vietoje padarius vos ne magistralinę gatvę, tai ten avarijų oho ho ho kiek padidėtu, šiuo atvejų visiskai sutinku su Simex. Beje žiūrint per google maps tai susidaro toks įspudis, kad pradžioje ten ir buvo planuota plati gatvė, bet vėliau tos įdėjos atsisakyta.
Comment
Comment