Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] "Santakos slėnis" – pasaulinio lygio mokslinis centras Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Aciu. Tai visgi studentu gatve jungs? Kazin ar tai gera mintis... Ir sitam plane nera degalines
    Čia, manau, pavaizduota pagal reikalavimą, kad naujasis pastatas netrukdytų galimai Studentų gatvės tąsai ateityje.
    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

    Comment


      #62
      Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
      Aciu. Tai visgi studentu gatve jungs? Kazin ar tai gera mintis... Ir sitam plane nera degalines
      Ar gera mintis jungti studentų gatvę? Be abejo, gera. Tas akligatvis tai kažkokia nesąmonė ir viešasis transportas ten turėtų važinėt.

      Comment


        #63
        Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
        Ar gera mintis jungti studentų gatvę? Be abejo, gera. Tas akligatvis tai kažkokia nesąmonė ir viešasis transportas ten turėtų važinėt.
        Tikra tiesa. Rakštis visos apylinkės eismui.
        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

        Comment


          #64
          bet tai reikstu ir visos gatves kardinalu perdaryma + nelabai saugu, kai kegliu tiek

          Comment


            #65
            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
            bet tai reikstu ir visos gatves kardinalu perdaryma + nelabai saugu, kai kegliu tiek
            Kardinalų ar ne kardinalų(žinoma praplatinimas būtų gerai), bet jungties su Baršausko g. verkiant reikia. Nesuprantu kas yra kėgliai.

            Comment


              #66
              Statyt tai stato, bet kai žinai, kas vyksta viduje aukštojo mokslo, nelabai bus už ką ir kam (kai nebus už ką) ten tyrimus daryti.

              Comment


                #67
                Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                Kardinalų ar ne kardinalų(žinoma praplatinimas būtų gerai), bet jungties su Baršausko g. verkiant reikia. Nesuprantu kas yra kėgliai.
                Ten jeigu daryti gatvę tranzitiniam eismui tai pertvarkymo būtinai reiktų kardinalaus. Dabar gatvėje kai kur du automobiliai nelabai kur prasilenkia ir kalneliai-tramplynai aukšti sustatyti.

                O "kėgliai" tai čia tie nuolatos vaikščiojantys skersai gatvę maršrutu "bendrabučiai-fakultetai". Kad eismo nestabdytų jiems gerai būtų požeminė perėja. Tada galima jau ir apie sujungimą galvot.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  #68
                  /\ Pritariu abiems idėjoms dėl gatvės praplatinimo ir pėsčiųjų perėjų, tiesiog dabartinis akligatvis yra visiškai neracionalu.

                  Comment


                    #69
                    bet toki akligatvi jungt irgi racijos nera, nes eismas tikrai butu didelis.

                    Comment


                      #70
                      Kadangi gyvenu prie pat Studentų miestelio ir kasdien vaikštau minėta gatve į darbą, esu labai prieš Studentų gatvės jungimą su Baršausko gatve. Ir ne tik dėl to, kad mane tai liečia asmeniškai. "Kėgliai" tikrai yra didelė problema, nes (dovanokit jaunesni forumiečiai) studentai šiais laikais yra itin neatidūs, dažnai patys po ratais lenda, nekalbant jau apie tai, kad naudojimasis pėsčiųjų perėjomis šioje gatvėje yra, matyt, nepriimtinas pagal kažkokias nerašytas taisykles. Ir, beje, žmonių traffikas šioje vietoje dienomis tikrai milžiniškas.
                      Birth, school, METALLICA, death

                      Comment


                        #71
                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                        bet toki akligatvi jungt irgi racijos nera, nes eismas tikrai butu didelis.
                        Geriau dvejose vietose didelis, nei vienoje milžiniškas.

                        Parašė Simex Rodyti pranešimą
                        Kadangi gyvenu prie pat Studentų miestelio ir kasdien vaikštau minėta gatve į darbą, esu labai prieš Studentų gatvės jungimą su Baršausko gatve. Ir ne tik dėl to, kad mane tai liečia asmeniškai. "Kėgliai" tikrai yra didelė problema, nes (dovanokit jaunesni forumiečiai) studentai šiais laikais yra itin neatidūs, dažnai patys po ratais lenda, nekalbant jau apie tai, kad naudojimasis pėsčiųjų perėjomis šioje gatvėje yra, matyt, nepriimtinas pagal kažkokias nerašytas taisykles. Ir, beje, žmonių traffikas šioje vietoje dienomis tikrai milžiniškas.
                        Silpnas argumentas. Tokiu principu vadovaujantis apskritai niekur negalima platinti senų gatvių, ten kur daug žmonių vaikšto, nes kažkas gali po ratais palysti. Pakaktų normaliai sutvarkyti ifrastruktūrą ir viskas būtų tvarkoj.

                        Comment


                          #72
                          Didžiai abejoju miesto galimybėmis tikrai gerai sutvarkyti infrastruktūrą. Kiek parodė pavyzdžiai toje pačioje atkarpoje, daryti "patobulinimai" alia papildomos vietos automobiliams pastatyti situaciją tik PABLOGINDAVO. Tikrai nemanau, kad tokiems dalykams, kaip požeminės perėjos, savivaldybė skirtų pinigų. Nebent Lietuvos kelių direkcija. Į KTU pusę su ištiesta ranka prašom nežiūrėti - panašu, kad greitai visi univerai Lietuvoje bus sustambinti per prievartą ir iš jų bus atimtos galimybės rūpintis savo pačių aplinka.
                          Birth, school, METALLICA, death

                          Comment


                            #73
                            Parašė Simex Rodyti pranešimą
                            Didžiai abejoju miesto galimybėmis tikrai gerai sutvarkyti infrastruktūrą.
                            Tuomet ir toliau abejokim ir absoliučiai nieko nedarykim...
                            Kiek parodė pavyzdžiai toje pačioje atkarpoje, daryti "patobulinimai" alia papildomos vietos automobiliams pastatyti situaciją tik PABLOGINDAVO.
                            Tie patobulinimai apverktini. Jokio parkavimosi gatvėje negali būti ir turi kursuoti viešasis transportas.

                            Tikrai nemanau, kad tokiems dalykams, kaip požeminės perėjos, savivaldybė skirtų pinigų. Nebent Lietuvos kelių direkcija. Į KTU pusę su ištiesta ranka prašom nežiūrėti - panašu, kad greitai visi univerai Lietuvoje bus sustambinti per prievartą ir iš jų bus atimtos galimybės rūpintis savo pačių aplinka.
                            Požeminės pėšč. perėjos gal ir per didelė prabanga, bet mano nuomone pilnai užtektų ir keletos paprastų perėjų reguliuojamų šviesoforais. O dėl lėšų, tai neabejoju, kad jų įmanoma rasti..

                            Comment


                              #74
                              [QUOTE=Taut.;592007]http://www.kamane.lt/layout/set/prin...E-DEL-SANTAKOS

                              Vizulkese aiskiai parodyta ir architektu aiskiai paaiskinta, kad gatviu nesujungs. Padarys ivaziavima i antzemini ir pozemini parkinga nuo Barsausko g..

                              Comment


                                #75
                                Čikupake - su visa pagarba (tikrai) - ar tikrai esi matęs, kas Studentų gatvėje darosi kasdien? Ne prišokamai pamatęs, prabėgom, o kasdien stebėjęs? Studentai ir (kas dar blogiau) mokinukai iš KTU gimnazijos kaip pasiutę briedžiai laigo per gatvę pirmyn atgal. Praplatink gatvę ir nepadaryk POŽEMINIŲ perėjų- žaliavos tiekimas ligoninėms ir morgams garantuotas. Praplatink gatvę ir įrenk 4 šviesoforus (mažiau niekaip negalima, nes yra trys dideli rūmai ir natūrali sankryža) ir gatvės pralaidumas kris žemiau dabartinio lygio. Apsimoka taip daryti? Manau, kad ne.
                                Dar - šiandien eidamas į darbą primečiau, kiek galima praplatinti gatvę nesukeliant realaus pavojaus esamiems pėsčiųjų takams, darant prielaidą, kad jie nebus siaurinami (mano galva siaurinti negalima, nes žmonių srautai momentais tikrai dideli būna). Mano apytiksliu vertinimu gatvę galima būtų platinti ne daugiau kaip 3 metrais, t.y. viena eismo juosta. Ar tai ką nors išspręstų? Abejoju. Avaringumą padidintų tai tikrai, nes dvi labai plačios eismo juostos labai skatina durnus lenkimus, alia Via Baltica atkarpoje tarp Kauno ir Marijampolės.
                                Aišku, visas mano minėtas problemas puikiai išspręstų didelės investicijos. Kurių tikėtis būtų naivu žinant ekonominę padėtį ir Kauno gatvių remonto prioritetus. Be to, nereikia pamiršti ir ne iki galo išnaudojamos Pašilės gatvės, kuri yra tik maždaug 1 km atstumu nuo Studentų gatvės.
                                Birth, school, METALLICA, death

                                Comment


                                  #76
                                  norint sujungti studentų g. su baršausko, reiktų tikrai didelių pokyčių, visų minėtų simex. nes dabar ta gatvė smarkiai per siaura, nesaugi, duobėta, aplink daugybė infrastruktūros su milžiniškais žmonių srautais

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Simex Rodyti pranešimą
                                    Čikupake - su visa pagarba (tikrai) - ar tikrai esi matęs, kas Studentų gatvėje darosi kasdien? Ne prišokamai pamatęs, prabėgom, o kasdien stebėjęs? Studentai ir (kas dar blogiau) mokinukai iš KTU gimnazijos kaip pasiutę briedžiai laigo per gatvę pirmyn atgal.
                                    Patikėk, esu matęs. Ir šiaip nieko čia keisto, kad studentai taip kirtinėja tą gatvę, nes ten, nei gatvė, nei stovėjimo aikštelė.

                                    Praplatink gatvę ir nepadaryk POŽEMINIŲ perėjų- žaliavos tiekimas ligoninėms ir morgams garantuotas. Praplatink gatvę ir įrenk 4 šviesoforus (mažiau niekaip negalima, nes yra trys dideli rūmai ir natūrali sankryža) ir gatvės pralaidumas kris žemiau dabartinio lygio. Apsimoka taip daryti? Manau, kad ne.
                                    Užtektų įrengti paprasčiausias atitveriamajas tvoreles, kad studentai gatvę kirstų per perėją ir nereiks jokių požeminių perėjų.

                                    Dar - šiandien eidamas į darbą primečiau, kiek galima praplatinti gatvę nesukeliant realaus pavojaus esamiems pėsčiųjų takams, darant prielaidą, kad jie nebus siaurinami (mano galva siaurinti negalima, nes žmonių srautai momentais tikrai dideli būna). Mano apytiksliu vertinimu gatvę galima būtų platinti ne daugiau kaip 3 metrais, t.y. viena eismo juosta. Ar tai ką nors išspręstų? Abejoju. Avaringumą padidintų tai tikrai, nes dvi labai plačios eismo juostos labai skatina durnus lenkimus, alia Via Baltica atkarpoje tarp Kauno ir Marijampolės.
                                    Max 3 metrus? dabar man tavęs norisi paklausti, ar tu ten kadanors esi buvęs? Dešinėje pusėje ateinant nuo A. Baranusko g. vietos yra tiek, kad laisvai būtų galima padaryti 4 juostų g. ir dar dviračių taką nutiest.

                                    Aišku, visas mano minėtas problemas puikiai išspręstų didelės investicijos. Kurių tikėtis būtų naivu žinant ekonominę padėtį ir Kauno gatvių remonto prioritetus. Be to, nereikia pamiršti ir ne iki galo išnaudojamos Pašilės gatvės, kuri yra tik maždaug 1 km atstumu nuo Studentų gatvės.
                                    Nieko čia naivaus. Kaune dar ne toki projektai daromi. O projektas laisvai gali būti prioritetinis, nes ženkliai palengvintų kvartalo eismą.
                                    Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.10.18, 10:59.

                                    Comment


                                      #78
                                      Patikėk, Čikupakai, aš kasdien tuo taku vaikštau. Kodėl max. 3 metrus siūlau skirti važiuojamajai daliai? Ogi todėl, kad važiuojamoji dalis nebūtų PRIE PAT pėsčiųjų tako (lasvos vietos ten kokie 6-7 metrai tėra) ir dėl to nepadidėtų avarijų pavojus dėl "briedžių", kuriuos sulaikytų tik gal kokių 1,5 m aukščio apsauginė tvorelė. Kas jau būtų panašu ne į studentų miestelį, o į KTU getą.
                                      Aš, aišku, kalbu iš gan neobjektyvios pozicijos, nes esu suinteresuotas status quo. Nes aš ten ir vaikus savo vedžioju, ir nenoriu per daug didelės taršos toje vietoje. Asmeniškai mano gyvenimo sąlygas Studentų g. jungtis su Baršausko g. pablogintų ženkliai.
                                      Birth, school, METALLICA, death

                                      Comment


                                        #79
                                        naujos statybos vietoje reljefas leidžia pakišti gatvę po žeme, o esamą atkarpą išplatinus ir padarius šiuolaikinius požeminius perėjimus į gričiupio slėnio šlaitą, turėtume neblogą infrastruktūros sprendimą
                                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                        Comment


                                          #80
                                          Man atrodo, kad reikia studentų gatvę palikt ramybėje, na geriausių, gal blogiausių, kiek paplatint studentų auto stovėjimo aikšteles ir sujungti su Baršausko, bet tuo pačiu labai ribojant eismą, gal net iki 20 km/h. Nes tikrai žiaurūs žmonių srautai ir tokioje vietoje padarius vos ne magistralinę gatvę, tai ten avarijų oho ho ho kiek padidėtu, šiuo atvejų visiskai sutinku su Simex. Beje žiūrint per google maps tai susidaro toks įspudis, kad pradžioje ten ir buvo planuota plati gatvė, bet vėliau tos įdėjos atsisakyta.
                                          Kairiarankių klubas - Left.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X