Tai pirmuose konkursuose buvo visokių variantų, aikštės lygi kilstelėti, tada gatvę mažiau reiktų nuleist. Buvo variantas požeminį parkingą pratęsti ir po Studentų skveru. Šitą tai tikrai galėjo padaryt.
Bet labiausiai liūdna kad Įvažiavimas į parkingą yra iš Putvinskio g., o ne iš Donelaičio g. Čia yra tiesiog tobulos sąlygos - vienkryptis eismas, 3 juostos. Vieną juostą paskirti nužemėjimui išsukimui po aikšte ir iškilimui. Ties žemiausia vietą uždengti ir ten padaryti pėsčiųjų perėją per likusias dvi juostas.
O dabar idiotiškai nuo kalno leidžiamės tiesiai į požeminį(!) parkingą.
Žiūrint į Kalėdų eglutės įžiebimą Vienybės aikštėje praėjusį savaitgalį ir šios aikštės perspektyvą masiniams renginiams ateityje, apart valstybinių ir mokslo švenčių, norom ar nenorom jaučiasi, kad ji yra per maža ir Donelaičio gatvė ją skaido perpus į maždaug 3/4 BLC pusėje ir 1/4 Laisvės alėjos pusėje, tad reiktų į viešą diskursą įtraukti diskusiją apie Vienybės aikštės suvienijimą sujungiant šias dalis ir Donelaičio g. atkarpą nuo Karo muziejaus iki VDU rūmų pravedant tuneliu.
Tunelis galėtų eiti pagal raudoną atkarpą. Tam reiktų pakišti po žeme troleibusų kontaktines linijas ir Donelaičio gatvės stotelę įrengiant eskalatorius, bet daug sudėtingesnis uždavinys tektų projektuotojams iškelti iš trasos visas komunikacijas.
Iš kitos pusės toks projektas tikrai būtų ambicingas ir kažkas neregėto Kaune. Po didžiausio proveržio su Žalgirio arena Kaune per paskutinius 30-40 metų daugiau joks tikrai ambicingas projektas nebuvo įgyvendintas. Kadangi greičiau žmonės išsilaipins Marse negu Kaune bus įrengtas metro, o tramvajus yra pakankamai toli, neaišku kuriai kartai teksiantis uždavinys, tai tunelių projektai tikrai būtų labai ambicingi, bet įmanomi.
Taip pat toks įgyvendintas projektas kels žmonių pasigėrėjimą ir pasididžiavimą, taps traukos objektu ir dar labiau prisidėtų prie Kauno kaip šiuolaikinės sostinės kūrimo.
Ir ka realiai toks tunelis duotu? Padidejusia aikste renginiu metu? Tam verta investuot 40-60mln euru? Renginiai ten vyksta ne taip ir daznai, o apsunkinimas VT naudotojam
didziulis.
Tokie pinigai reikalingi tramvajui arba naujai VT sistemai, kas nera jau taip ir toli. Laukiame studijos, kazkada turetu pasirodyti.
Tunelio toje vietoje įdėja nėra nauja ir tikrai ne galas_piktžolėms sugalvota, bet tokio lygio investicijos dėl aikščių sujungimo turi būti labai pasvertos. Kita, vertus, buvo projektas praplėsti vieno požeminio aukšto parkingą po Studentų skveru ir tai būtų buvę dalimi tunelio...
Ir ka realiai toks tunelis duotu? Padidejusia aikste renginiu metu? Tam verta investuot 40-60mln euru? Renginiai ten vyksta ne taip ir daznai, o apsunkinimas VT naudotojam
didziulis.
Tokie pinigai reikalingi tramvajui arba naujai VT sistemai, kas nera jau taip ir toli. Laukiame studijos, kazkada turetu pasirodyti.
ka realiai toks tunelis duotu?
Padidėjusią aikštę renginių metu, didesnį pėsčiųjų ir žiūrovų saugumą, aikštės prieinamumą masiniams renginiams, vieningą ir estetinį aikštės architektūrinį sprendinį (kai dabar aikštė yra kertama gatvės, įsivaizduokime, kad rotušės aikštės dalį kirstų gatvė), ne tik aikštė bet ir tunelis taptų traukos objektu gyventojams, miesto svečiams ir turistams, taip pat didntų gyventojų pasididžiavimą ir pasigėrėjimą miestu
Vien dėl to, kad renginiai ten vyksta ne taip dažnai, o apsunkinimas VT naudotojams didelis, toks tunelis iškart nušautų du zuikius, ir aikštėje galėtų vykti daugiau renginių ir VT naudotojai netrukdomai galėtų pakilti ar nusileisti eskalatoriais patogiai, nei VT nereiktų laukti prie šviesaforo.
Negaliu manipuliuoti tokio projekto kaina, ko tikrai nežinau, tačiau tarkime, kad toks projektas kainuotų 40-60 mln eurų, kai nurodyta raudona linija tęsiasi apie 400 m. Jei pravestume raudoną liniją perpus trumpesnę, tarkime nuo nusukimo į KTU centrinius rūmus iki VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto gautume, kas yra apie 200 m, tada kainą preliminariai nukristų iki 20-30 mln eurų. Palyginimui tunelis po Seimo viešbučiu Vilniuje tęsiasi apie 400 m.
Padidėjusią aikštę renginių metu, didesnį pėsčiųjų ir žiūrovų saugumą, aikštės prieinamumą masiniams renginiams, vieningą ir estetinį aikštės architektūrinį sprendinį (kai dabar aikštė yra kertama gatvės, įsivaizduokime, kad rotušės aikštės dalį kirstų gatvė), ne tik aikštė bet ir tunelis taptų traukos objektu gyventojams, miesto svečiams ir turistams, taip pat didntų gyventojų pasididžiavimą ir pasigėrėjimą miestu
Vien dėl to, kad renginiai ten vyksta ne taip dažnai, o apsunkinimas VT naudotojams didelis, toks tunelis iškart nušautų du zuikius, ir aikštėje galėtų vykti daugiau renginių ir VT naudotojai netrukdomai galėtų pakilti ar nusileisti eskalatoriais patogiai, nei VT nereiktų laukti prie šviesaforo.
Negaliu manipuliuoti tokio projekto kaina, ko tikrai nežinau, tačiau tarkime, kad toks projektas kainuotų 40-60 mln eurų, kai nurodyta raudona linija tęsiasi apie 400 m. Jei pravestume raudoną liniją perpus trumpesnę, tarkime nuo nusukimo į KTU centrinius rūmus iki VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto gautume, kas yra apie 200 m, tada kainą preliminariai nukristų iki 20-30 mln eurų. Palyginimui tunelis po Seimo viešbučiu Vilniuje tęsiasi apie 400 m.
Pritariu, bet pirmenybę skirčiau, Birštono gatvę pakišt
Ar ten daug ivyksta eismo ivykiu, kad taip rupinamasi pesciuju saugumu uz tokius kastus? Koks tai traukos objektas? Zmones, miesto sveciai nera mate tunelio, eitu jame lankytis, fotografuoti? Per ta vieta kasdien pravaziuoja tukstanciai viesojo transporto naudotoju, kuriem patekimas i VT butu apsunkintas, del kazkokiu visiskai neaiskiu naudu.
Vienintele priezastis, kam toks paskiras tunelis, nesujungtas i jokia bendra VT sistema butu naudingas, tai kaip priedanga karo atveju.
Vykstant masiniams renginiams šioje kelio atkarpoje uždraudžiamas eismas paliekant tik VT, tad problema maža. Daug prasmingiau būtų pasvajoti pakišti po Laisvės alėja tranzitines gatves.
Comment