Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Vienybės aikštės rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė utomnes Rodyti pranešimą
    Galėtų Donelaičio g. pakišti po aikšte (tuneliu), ir gautųsi viena didelė aikštė, o per Daukanto g. iki Laisvės alėjos.

    Ir kaip tada isivaizduotumet troleibusu eisma?

    Comment


      Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą


      Ir kaip tada isivaizduotumet troleibusu eisma?
      Vistiek yra planas juos pakeisti autobusais, čia ne pagrindinė problema.

      Comment


        Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą


        Ir kaip tada isivaizduotumet troleibusu eisma?
        Gali būti leidžiamas, principu kaip dabar mašinos kerta pėsčiųjų laisvės alėją. Tik būtų vien VT leidžiamas.

        Comment


          Parašė MintiesRatas Rodyti pranešimą

          Vistiek yra planas juos pakeisti autobusais, čia ne pagrindinė problema.
          Kas cia per planas? Ka tik nupirko 100 ar pan. nauju troleibusu?

          Comment


            Tai pirmuose konkursuose buvo visokių variantų, aikštės lygi kilstelėti, tada gatvę mažiau reiktų nuleist. Buvo variantas požeminį parkingą pratęsti ir po Studentų skveru. Šitą tai tikrai galėjo padaryt.

            Bet labiausiai liūdna kad Įvažiavimas į parkingą yra iš Putvinskio g., o ne iš Donelaičio g. Čia yra tiesiog tobulos sąlygos - vienkryptis eismas, 3 juostos. Vieną juostą paskirti nužemėjimui išsukimui po aikšte ir iškilimui. Ties žemiausia vietą uždengti ir ten padaryti pėsčiųjų perėją per likusias dvi juostas.

            O dabar idiotiškai nuo kalno leidžiamės tiesiai į požeminį(!) parkingą.

            Comment


              Pora foto iš mano paslampinėjimo po Kauną šiandien. Deja, oras buvo prastas.

              Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1506
Size:	138,3 kB
ID:	1913839

              Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1475
Size:	158,6 kB
ID:	1913840

              Comment


                Žiūrint į Kalėdų eglutės įžiebimą Vienybės aikštėje praėjusį savaitgalį ir šios aikštės perspektyvą masiniams renginiams ateityje, apart valstybinių ir mokslo švenčių, norom ar nenorom jaučiasi, kad ji yra per maža ir Donelaičio gatvė ją skaido perpus į maždaug 3/4 BLC pusėje ir 1/4 Laisvės alėjos pusėje, tad reiktų į viešą diskursą įtraukti diskusiją apie Vienybės aikštės suvienijimą sujungiant šias dalis ir Donelaičio g. atkarpą nuo Karo muziejaus iki VDU rūmų pravedant tuneliu.

                Click image for larger version

Name:	donelaičio tunelis.jpg
Views:	836
Size:	349,6 kB
ID:	2167442


                Tunelis galėtų eiti pagal raudoną atkarpą. Tam reiktų pakišti po žeme troleibusų kontaktines linijas ir Donelaičio gatvės stotelę įrengiant eskalatorius, bet daug sudėtingesnis uždavinys tektų projektuotojams iškelti iš trasos visas komunikacijas.

                Iš kitos pusės toks projektas tikrai būtų ambicingas ir kažkas neregėto Kaune. Po didžiausio proveržio su Žalgirio arena Kaune per paskutinius 30-40 metų daugiau joks tikrai ambicingas projektas nebuvo įgyvendintas. Kadangi greičiau žmonės išsilaipins Marse negu Kaune bus įrengtas metro, o tramvajus yra pakankamai toli, neaišku kuriai kartai teksiantis uždavinys, tai tunelių projektai tikrai būtų labai ambicingi, bet įmanomi.

                Taip pat toks įgyvendintas projektas kels žmonių pasigėrėjimą ir pasididžiavimą, taps traukos objektu ir dar labiau prisidėtų prie Kauno kaip šiuolaikinės sostinės kūrimo.


                Comment


                  Ir ka realiai toks tunelis duotu? Padidejusia aikste renginiu metu? Tam verta investuot 40-60mln euru? Renginiai ten vyksta ne taip ir daznai, o apsunkinimas VT naudotojam
                  didziulis.

                  Tokie pinigai reikalingi tramvajui arba naujai VT sistemai, kas nera jau taip ir toli. Laukiame studijos, kazkada turetu pasirodyti.

                  Comment


                    Tunelio toje vietoje įdėja nėra nauja ir tikrai ne galas_piktžolėms sugalvota, bet tokio lygio investicijos dėl aikščių sujungimo turi būti labai pasvertos. Kita, vertus, buvo projektas praplėsti vieno požeminio aukšto parkingą po Studentų skveru ir tai būtų buvę dalimi tunelio...

                    Comment


                      Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                      Ir ka realiai toks tunelis duotu? Padidejusia aikste renginiu metu? Tam verta investuot 40-60mln euru? Renginiai ten vyksta ne taip ir daznai, o apsunkinimas VT naudotojam
                      didziulis.

                      Tokie pinigai reikalingi tramvajui arba naujai VT sistemai, kas nera jau taip ir toli. Laukiame studijos, kazkada turetu pasirodyti.
                      ka realiai toks tunelis duotu?

                      Padidėjusią aikštę renginių metu, didesnį pėsčiųjų ir žiūrovų saugumą, aikštės prieinamumą masiniams renginiams, vieningą ir estetinį aikštės architektūrinį sprendinį (kai dabar aikštė yra kertama gatvės, įsivaizduokime, kad rotušės aikštės dalį kirstų gatvė), ne tik aikštė bet ir tunelis taptų traukos objektu gyventojams, miesto svečiams ir turistams, taip pat didntų gyventojų pasididžiavimą ir pasigėrėjimą miestu

                      Vien dėl to, kad renginiai ten vyksta ne taip dažnai, o apsunkinimas VT naudotojams didelis, toks tunelis iškart nušautų du zuikius, ir aikštėje galėtų vykti daugiau renginių ir VT naudotojai netrukdomai galėtų pakilti ar nusileisti eskalatoriais patogiai, nei VT nereiktų laukti prie šviesaforo.

                      Negaliu manipuliuoti tokio projekto kaina, ko tikrai nežinau, tačiau tarkime, kad toks projektas kainuotų 40-60 mln eurų, kai nurodyta raudona linija tęsiasi apie 400 m. Jei pravestume raudoną liniją perpus trumpesnę, tarkime nuo nusukimo į KTU centrinius rūmus iki VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto gautume, kas yra apie 200 m, tada kainą preliminariai nukristų iki 20-30 mln eurų. Palyginimui tunelis po Seimo viešbučiu Vilniuje tęsiasi apie 400 m.






                      Comment


                        Parašė galas_piktžolėms Rodyti pranešimą

                        ka realiai toks tunelis duotu?

                        Padidėjusią aikštę renginių metu, didesnį pėsčiųjų ir žiūrovų saugumą, aikštės prieinamumą masiniams renginiams, vieningą ir estetinį aikštės architektūrinį sprendinį (kai dabar aikštė yra kertama gatvės, įsivaizduokime, kad rotušės aikštės dalį kirstų gatvė), ne tik aikštė bet ir tunelis taptų traukos objektu gyventojams, miesto svečiams ir turistams, taip pat didntų gyventojų pasididžiavimą ir pasigėrėjimą miestu

                        Vien dėl to, kad renginiai ten vyksta ne taip dažnai, o apsunkinimas VT naudotojams didelis, toks tunelis iškart nušautų du zuikius, ir aikštėje galėtų vykti daugiau renginių ir VT naudotojai netrukdomai galėtų pakilti ar nusileisti eskalatoriais patogiai, nei VT nereiktų laukti prie šviesaforo.

                        Negaliu manipuliuoti tokio projekto kaina, ko tikrai nežinau, tačiau tarkime, kad toks projektas kainuotų 40-60 mln eurų, kai nurodyta raudona linija tęsiasi apie 400 m. Jei pravestume raudoną liniją perpus trumpesnę, tarkime nuo nusukimo į KTU centrinius rūmus iki VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto gautume, kas yra apie 200 m, tada kainą preliminariai nukristų iki 20-30 mln eurų. Palyginimui tunelis po Seimo viešbučiu Vilniuje tęsiasi apie 400 m.

                        Pritariu, bet pirmenybę skirčiau, Birštono gatvę pakišt

                        Comment


                          Ar ten daug ivyksta eismo ivykiu, kad taip rupinamasi pesciuju saugumu uz tokius kastus? Koks tai traukos objektas? Zmones, miesto sveciai nera mate tunelio, eitu jame lankytis, fotografuoti? Per ta vieta kasdien pravaziuoja tukstanciai viesojo transporto naudotoju, kuriem patekimas i VT butu apsunkintas, del kazkokiu visiskai neaiskiu naudu.

                          Vienintele priezastis, kam toks paskiras tunelis, nesujungtas i jokia bendra VT sistema butu naudingas, tai kaip priedanga karo atveju.

                          Comment


                            Vykstant masiniams renginiams šioje kelio atkarpoje uždraudžiamas eismas paliekant tik VT, tad problema maža. Daug prasmingiau būtų pasvajoti pakišti po Laisvės alėja tranzitines gatves.

                            Comment

                            Working...
                            X