/\ VDU metai iš metų prašo savivaldybės ten perėjos. Bet šūd* duoda. Šiais metais net akcija tam buvo, atkreipti dėmesį. Kažkada kai eilinis policininkų reidas "užpilingavo" studentus, kai kurie ėjo naktį su kreida piešti zebro ant gatvės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Vienybės aikštės rekonstrukcija
Collapse
X
-
Siaip, ten perejos tikrai truksta. Ta gatve, aplamai, yra labai judri, pesciuju atzvilgiu.
Studentu, lakstymo per gatve, problema isspres arba pereja nauja, arba atitvariniu tvoreliu statymas. Reik nepamirst, kad VDU yra priesais sustojimas. Is kurio visi ir lekia tiesiai per gatve.Paskutinis taisė Mjso; 2008.11.19, 20:22.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąnu niekaip neįkertu, iš kur jūs ateinat, kad nei mickevičiaus sankryža, nei šita šviesoforinė daukanto perėja jums netinka kaip vieta gatvei pereiti?..
Comment
-
Parašė maserati Rodyti pranešimąstovetu VDU vietoj kokia nors Maxima, tai pereja jau seniausiai ten butu:/. ir ne tingejime cia esme, pvz kam eit 50 metru jei gali eit 40 metru trumpesniu keliu? visi gi skubam siais laikais...
Comment
-
Parašė boo Rodyti pranešimątai jo, skubam šiais laikais...kam automobiliu važiuojant stot ir laukt pora minučių prie šviesoforo,jei gali pralėkt tą vietą nesustojęs?
Comment
-
Parašė Kestykas Rodyti pranešimąstudentai labai megsta eiti pro merkurijaus kiema, pro fortaKAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
AIKŠTĘ KURS BENDRAUDAMI SU KAUNIEČIAIS
...
Ką naujo miestiečiai galės nuveikti atnaujintoje Vienybės aikštėje, kokia šios aikštės idėja?
– Mūsų pasiūlymas ne šiaip sau pavadintas "Equilibrium". Tai reiškia "pusiausvyra", ji ir yra pagrindinė idėja, simbolizuojanti vienybės pojūtį. Aikštė tarsi įrėminama dviem pjūviais žemės lygyje. Vieną aikštės kampą tarsi spaudžiant žemyn, priešingas pakyla ir susiformuoja paaukštėjimas. Vienoje pusėje atsiranda požeminė perėja, kitoje pusėje atsirandančiame paaukštėjime kuriamas kultūros centras. Aikštės ribos ir forma lieka nepakitusios, pagrindinė vizualinė ašis nuo Laisvės alėjos į Vienybės aikštę – taip pat.
...
http://www.kamane.lt/lt/atgarsiai/ar...tekatgarsis214
Comment
-
Vienybės aikštės koncesijos konkursas jau ant nosies http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-nosies-208390
Comment
-
Požeminės automobilių stovėjimo aikštelės po Kauno Vienybės aikšte statybos prasidės po metų http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21166413
Comment
-
Paskelbta papildoma informacija dėl:
Pavadinimas, kurį perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas suteikė sutarčiai - "Koncesijos sutartis dėl požeminės automobilių stovėjimo aikštelės (automobilių saugyklos) Vienybės aikštėje projektavimo, statybos, projekto vykdymo, techninės priežiūros ir valdymo bei naudojimo (eksploatavimo)"
Trumpas sutarties ar pirkimo aprašymas (kaip nurodyta skelbimo originale)
1. Suteikiančioji institucija:
1.1. vadovaudamasi Koncesijų įstatymu ir siekdama išspręsti automobilių stovėjimo vietų trūkumo problemą Kauno miesto centre, numato suteikti viešąją darbų koncesiją – leidimą pagal suteikiančiosios institucijos nustatytą projektavimo užduotį jos nuosavybės teise valdomame žemės sklype suprojektuoti ir pastatyti požeminę automobilių stovėjimo saugyklą, atlikti saugyklos statinio projekto vykdymo ir techninę priežiūrą, saugykloje vykdyti ūkinę veiklą, susijusią su automobilių saugyklos valdymu bei naudojimu (eksploatavimu);
1.2. už sutartyje nustatytų įsipareigojimų vykdymą koncesininkui be jo gaunamų pajamų už ūkinę veiklą įsipareigoja mokėti atlyginimą – koncesijos mokestį.
2. Koncesininkas:
2.1. sutartyje numatytomis sąlygomis, tvarka ir terminais įsipareigoja suprojektuoti ir iš suteikiančiosios institucijos be aukciono išsinuomotame žemės sklype pastatyti automobilių saugyklą, kuri pripažinus tinkama naudoti bus įteisinta Kauno miesto savivaldybės nuosavybės teise, atlikti automobilių saugyklos projekto vykdymo ir statybos techninę priežiūrą, sutvarkyti statybvietę pagal parengtą statinio projektą;
2.2. visą sutarties galiojimo terminą įsipareigoja užtikrinti tinkamą automobilių saugyklos techninę priežiūrą bei valdyti ir naudoti (eksploatuoti) automobilių saugyklą, užtikrinant kuo didesnį automobilių saugyklos užimtumą;
2.3. automobilių saugyklos projektavimo, statybos ir statybvietės sutvarkymo darbus, projekto vykdymo ir techninę priežiūrą atlieka bei automobilių saugyklos valdymą ir naudojimą užtikrina savo lėšomis bei rizika, saugyklą pripažinus tinkama naudoti gauna su jos valdymu ir naudojimu (eksploatavimu) susijusias pajamas ir papildomą atlyginimą – koncesijos mokestį.
Taisytinos skelbimo originalo datos:
Paraiškų pateikimo terminas
Vietoj: 2009-07-21 (metai/mėnuo/diena) 14:00 (laikas)
Turi būti: 2009-09-22 (metai/mėnuo/diena) 14:00 (laikas)
Comment
-
Tadas Širvinskas
t.sirvinskas@kaunodiena.lt
2009-09-25, 09:03
Savivaldybės konkursas dėl Vienybės aikštės – tik dėl akių? (papildyta)
Kauno valdžia ir vėl susikompromitavo. Ji ne tik parengė neįgyvendinamas požeminio garažo Vienybės aikštėje statybos sąlygas, bet ir pamiršo gražias aikštės vizijas, už kurias pati sumokėjo.
Neįvykdė nežmoniškų sąlygų
Požeminės automobilių stovėjimo aikštelės Vienybės aikštėje įrengimo ir valdymo konkursas nuėjo šuniui ant uodegos. Konkurse panoro dalyvauti vienintelė "Kaminta", tačiau ir pastaroji neatitiko vienos pagrindinių sąlygų. Ji nepateikė 2 mln. litų dydžio pasiūlymo užtikrinimo banko garantijos. Vietoj to pasiūlytas draudimo kompanijos laidavimas, tačiau savivaldybei jis netiko.
"Kamintos" prezidentas Stasys Kaminskas vylėsi, kad savivaldybė adekvačiai pažiūrės į situaciją ir leis bendrovei banko garantijas pristatyti per protingai trumpą laiką, tačiau panašu, kad to neįvyks.
"Man atrodo, kad savivaldybė tik imituoja norą pastatyti garažą", – pareiškė S.Kaminskas.
S.Kaminskas sakė, kad Viešųjų pirkimų tarnyba nerekomenduoja iš koncesijų konkursų dalyvių prašyti banko garantijų, nes tai kelia koncesijos kainas. "Kaminta" ir ne viena kita projektu susidomėjusi bendrovė ne kartą kreipėsi į savivaldybę, kad ši pakeistų dideliu kliuviniu tapusią sąlygą, tačiau visi prašymai atsimušdavo lyg žirniai į sieną. Dar visai neseniai prisigyrusi, kad dėl šio projekto varžosi tuzinas verslo įmonių, miesto valdžia liko prie suskilusios geldos.
Skelbs naują konkursą
Savivaldybės Viešųjų pirkimų ir koncesijų skyriaus vedėjo pavaduotojas Antanas Mockus teigė, kad, jei būtų įsiklausyta į potencialių konkurso dalyvių prašymus, savivaldybė pernelyg rizikuotų.
"Du milijonai galingai kompanijai nėra dideli pinigai. O jei bus dalyvis nesąžiningas, ką reiktų daryti savivaldybei? Su bankais viskas aišku, o su draudimo kompanija gali tekti tampytis ne vienus metus", – aiškino A.Mockus.
Dabar savivaldybės tarnautojai turės sukti galvą, ką daryti su konkursu. Skelbti naują su tomis pačiomis sąlygomis nėra jokios prasmės. O norint pakeisti sąlygas vėl reikėtų daug laiko ir pinigų.
"Reiktų su naujomis sąlygomis vėl eiti į savivaldybės tarybą, keisti visus, net ir užsienio leidiniuose paskelbtus skelbimus, ir dar neaišku, kaip viskas baigtųsi", – dėstė A.Mockus.
"Kamintos" prezidentas teigė, kad sutiktų dalyvauti ir iš naujo skelbiamame konkurse, nes į šį projektą jau investuota nemažai laiko ir lėšų. Prie projekto pasiūlymų dirbo ne vienas specialistas, vyko konsultacijos net su į Lietuvą atvykusia Vokietijos kompanija, kuri specializuojasi statydama požeminius garažus. S.Kaminsko skaičiavimu, šis konkursas bendrovei jau kainavo 50–60 tūkst. litų.
S.Kaminskas išreiškė būgštavimą, kad savivaldybė gali nuspręsti naują konkursą atidėti neribotam laikui. Neįvykęs konkursas galėtų padėti miesto valdžiai skėstelėti rankomis ir pareikšti, kad ji labai norėjo įgyvendinti šį projektą, bet esą neatsirado tai galinčių padaryti verslininkų. Apie galimybę, kad greitai naujas konkursas apskritai nebus skelbiamas, prasitarė ir A.Mockus.
Persigalvojo paskutiniu metu
Žinia apie sužlugusį konkursą nenustebino statybų bendrovės "Eika" direktoriaus Roberto Dargio. "Eika" taip pat labai aktyviai domėjosi požeminio garažo statybos galimybėmis, tyrinėjo statybvietės gruntą. R.Dargio nuomone, projektas įdomus, bet pernelyg rizikingas.
Verslininkų susidomėjimas projektu atšalo ne tik dėl reikalaujamų banko garantijų. Ne vienus metus buvo kalbama, kad Vienybės aikštėje požeminį garažą pastatysiančiai bendrovei 25 metams bus perduotas ne tik šis garažas, bet ir visos mieste esančios apmokestintos stovėjimo vietos.
Apie tokius ketinimus rimtai kalbėta ir šių metų kovo mėnesį, tačiau balandį, paskelbus koncesijos konkursą, ši mintis buvo išgaravusi. Tuomet miesto valdžia aiškino nusprendusi, kad visų automobilių statymo vietų koncesininkui neatiduodama, nes baiminamasi monopolio. Dėl to projekto patrauklumas akimirksniu sumažėjo. Požeminio garažo valdytojas iškart praranda bet kokius svertus paversti automobilių statymą garaže patrauklesniu nei gatvėje. Be to, palyginti netoli yra nemokamas "Akropolio" automobilių stovėjimo garažas ir Karaliaus Mindaugo prospektas, kuriame už automobilių statymą mokėti dar nereikia.
Užmiršo ir architektus
Kalbintiems specialistams susidarė įspūdis, kad Kauno valdžia eilinį kartą patvirtino, kad pati nežino, ko nori. Ji ne tik paskutiniu momentu nusprendė, kad koncesininkui neatiduos visų mokamų stovėjimo aikštelių, bet ir spjovė į prieš tai pačios rengtus, su šiuo projektu susijusius konkursus.
Prieš gerus metus buvo paskelbtas Vienybės aikštės sutvarkymo architektūrinis konkursas. Idėjas, kaip turėtų atrodyti aikštė, pateikė dvi dešimtys architektų grupių. Buvo pateikta įdomių vizijų, o geriausių idėjų autoriams paskatinti buvo įsteigtas 171 tūkst. litų premijų fondas.
Specialiai suburtos komisijos nuomone, pirmą vietą konkurse užėmė bendrovės "Priedanga" keturių architektų sukurtas darbas "Equilibrium".
Dar kovą kalbėta, kad koncesininkas Vienybės aikštę turės sutvarkyti pagal šį projektą, tačiau konkurso sąlygos atsirado niekinė sąlyga: "turėtų atsižvelgti".
"Turėtų" juk nieko nereiškia. Mums buvo sakoma, kad Vienybės aikštė bus tvarkoma pagal mūsų projektą, tačiau apie jau vykstantį koncesijos konkursą ir jo sąlygas sužinojome iš spaudos", – stebėjosi viena iš "Equilibrium" autorių Julija Kšivickaitė.
Architektų pasiūlymo neprivalantys laikytis galimi koncesijos dalyviai nė neketino aklai vadovautis "Priedangos" idėjomis, nes tai išpūstų statybų samatą.
"Kamintos" prezidentas S.Kaminskas "Kauno dienai" sakė, kad iš "Priedangos" pasiūlymo pasiskolintų tik numatytą Vienybės aikštės dangą, o visus projekto išskirtinumą pažyminčius elementus paliktų ateičiai.
Architektai kreipėsi į savivaldybę, kad ši paaiškintų, kas dedasi, tačiau valdininkai atsiuntė atsakymą, kad projekto autoriai negali reikšti jokių pretenzijų.
"Savivaldybė nusipirko tik maketus, kuriuos gali eksponuoti, bet ji negali projekto nei kopijuoti, nei iškraipyti be mūsų sutikimo", – aiškino architektė.
"Priedangos" pusėn stojo ir Lietuvos autorių teisių gynimo asociacija.
"Viešai paskelbta, kad aikštė bus tvarkoma pagal mūsų projektą. Viskas guls ant mūsų pečių, o mes įrengiant net nedalyvaujame", – piktinosi J.Kšivickaitė.
Savivaldybės tarnautojai bandė aiškinti, kad per krizę ne metas rūpintis estetiniu aikštės vaizdu ir užtektų, kad koncesininkas išraustų garažą, o ant viršaus vėl sudėtų kone tą pačią seną dangą.
"Čia juk miesto veidas. Toks klausimas neturėtų būti sprendžiamas atsižvelgiant vien į kainą", – dėl Kauno tarnautojų požiūrio apgailestavo J.Kšivickaitė.
Valdininkai – tarsi diletantai
Trečiadienį "Priedanga" pagaliau gavo raštą iš savivaldybės, kad keturi projekto autoriai yra kviečiama dalyvauti sprendžiant projektinius aikštės klausimus. Tačiau R.Dargis abejoja, ar architektų pasiūlymus bus galima įgyvendinti. Tam gali prieštarauti detalusis aikštės planas, o savivaldybė rūpintis naujais teritorijų planavimo dokumentais neskuba.
Papildomo galvos skausmo potencialiems konkurso dalyviams kėlė ir daugiau neaiškiai apibrėžtų konkurso sąlygų. Jose net nebuvo jokio ryšio tarp garažo ploto ir automobilių statymo vietų skaičiaus. Kas svarbiau rengiant projektą: vietų skaičius ar plotas, paaiškėjo tik perklausus.
"Be galo daug neprofesionalumo. Atrodo, kad sąlygas kažkas rengė paskubomis", – teigė R.Dargis.
Papildyta: Koncesijos konkurso skaičiai:
Sklypo plotas - beveik 2 ha.
Automobilių vietų skaičius - ne mažiau kaip 750.
Projektavimo darbų trukmė - 8 mėn.
Statybos darbų trukmė - 2 m.
Preliminari statybų kaina - 60-70 mln. litų.
Koncesijos trukmė - 25 m.
Comment
-
Tęsiamos požeminės aikštelės Vienybės aikštėje koncesijos konkurso procedūros
Trečiadienį Kauno miesto savivaldybės Viešųjų pirkimų ir koncesijų skyriaus vedėjo pavaduotojas Antanas Mockus tarybos kolegijos nariams pateikė informaciją apie Vienybės aikštės požeminės automobilių stovėjimo aikštelės koncesijos konkurso eigą.
Pasak A. Mockaus, šiuo metu vyksta pirmasis konkurso etapas, kai Viešųjų pirkimų komisija sprendžia dėl vienintelio dalyvio atitikimo iškeltiems kvalifikaciniams reikalavimams.
„Šiuo metu yra kreiptasi į konkurso sąlygas paruošusius advokatus dėl kai kurių konkurso nuostatų traktavimo. Gavus atsakymą iš advokatų, kitame etape bus galima plėšti voką su dalyvio finansiniu pasiūlymu“, – apie konkurso eigą sakė A. Mockus.
Vienybės aikštės požeminės stovėjimo aikštelės koncesijos konkurso sąlygas parengė advokatų kontorą „Nordia Baublys ir partners“. Balandžio 30 dieną konkurso sąlygas patvirtino miesto taryba.
Kolegijos narių teigimu, jei pasiūlymą tektų atmesti, tuomet paskelbus naują konkursą, jo sąlygos galėtų būti tikslinamos.
„Šio konkurso sąlygos buvo pakankamai griežtos. Skelbiant naująjį konkursą, jos gali būti tikslinamos, atsižvelgiant į konkurso sąlygas įsigijusių bendrovių atsiliepimus ir įvertinant pasikeitusią ekonominę situaciją. Naujas konkurso sąlygas turėtų patvirtinti miesto taryba“, – sakė meras A. Kupčinskas.
Comment
-
Paskelbtas konkursas:
Pavadinimas, kurį perkančioji organizacija (institucija) suteikė sutarčiai
Koncesijos sutartis dėl požeminės automobilių stovėjimo aikštelės (automobilių saugyklos) Vienybės aikštėje projektavimo, statybos, projekto vykdymo, techninės priežiūros ir valdymo bei naudojimo (eksploatavimo)
Trumpas sutarties aprašymas
1. Suteikiančioji institucija:
1.1. vadovaudamasi Koncesijų įstatymu ir siekdama išspręsti automobilių stovėjimo vietų trūkumo problemą Kauno miesto centre, numato suteikti viešąją darbų koncesiją – leidimą pagal suteikiančiosios institucijos nustatytą projektavimo užduotį ir pateiktą Projektavimo sąlygų sąvado projektą jos nuosavybės teise valdomame žemės sklype suprojektuoti ir pastatyti požeminę automobilių stovėjimo saugyklą, atlikti saugyklos statinio projekto vykdymo ir techninę priežiūrą, saugykloje vykdyti ūkinę veiklą, susijusią su automobilių saugyklos valdymu bei naudojimu (eksploatavimu);
1.2. už sutartyje nustatytų įsipareigojimų vykdymą koncesininkui be jo gaunamų pajamų už ūkinę veiklą įsipareigoja mokėti atlyginimą – koncesijos mokestį.
2. Koncesininkas:
2.1. sutartyje numatytomis sąlygomis, tvarka ir terminais įsipareigoja suprojektuoti ir iš suteikiančiosios institucijos be aukciono išsinuomotame žemės sklype pastatyti automobilių saugyklą, kuri priklausys koncesininkui nuosavybės teise, o pasibaigus sutarties terminui ar sutartį nutraukus anksčiau termino neatlygintai bus perduota nuosavybėn Kauno miesto savivaldybei, atlikti automobilių saugyklos projekto vykdymo ir statybos techninę priežiūrą, sutvarkyti statybvietę pagal parengtą statinio projektą;
2.2. visą sutarties galiojimo terminą įsipareigoja užtikrinti tinkamą automobilių saugyklos techninę priežiūrą bei valdyti ir naudoti (eksploatuoti) automobilių saugyklą, užtikrinant kuo didesnį automobilių saugyklos užimtumą;
2.3. automobilių saugyklos projektavimo, statybos ir statybvietės sutvarkymo darbus, projekto vykdymo ir techninę priežiūrą atlieka bei automobilių saugyklos valdymą ir naudojimą užtikrina savo lėšomis bei rizika, saugyklą pripažinus tinkama naudoti gauna su jos valdymu ir naudojimu (eksploatavimu) susijusias pajamas ir papildomą atlyginimą – koncesijos mokestį.
Paraiškų pateikimo terminas Data: 2010.05.14
Comment
-
Ne nu savivaldybe proto bokstas su 2.2 punktu "užtikrinant kuo didesnį automobilių saugyklos užimtumą" cia atvirksciai turetu prisideti ne koncesininkas o savivaldybe kurios pagalba galima aplinkui sudelioti zenklus stoveti draudziama ir pan kad visi lystu i parkinga o ka valdytojas gali geriausiu atveju plakata uzklijuot "maloniai kvieciame" . Savivaldybe -Mastymo etalonas .
Comment
-
Sveiki,
draugas dirba ir mokinasi šioje srityje, tai gal galite jam pagelbėti... http://www.apklausa.lt/f/naujai-reko...tudija-y616jdnYou've got one life! Live it!
Comment
-
Pratęstas konkurso dėl požeminės stovėjimo aikštelės terminas
2010-05-04
Kauno miesto savivaldybė dar mėnesiui pratęsė terminą, per kurį galima pateikti pasiūlymą dalyvauti požeminės automobilių stovėjimo aikštelės Vienybės aikštėje projektavimo, statybos projekto vykdymo, techninės priežiūros ir valdymo bei naudojimo (eksploatavimo) koncesijos suteikimo konkurse.
Komisija požeminės aikštelės projektavimo koncesijos procedūroms atlikti, atsižvelgdama į konkurso dalyvių prašymus ir argumentus, nusprendė pratęsti terminą iki birželio 18 dienos. Ankstesnis terminas buvo gegužės 14 diena.
...
Pagal požeminės stovėjimo aikštelės Vienybės aikštėje koncesijos sutartį, konkursą laimėjusi įmonė turės įrengti 750 vietų požeminę aikštelę. Koncesijos trukmė - 25 metai.
http://www.kaunas.lt/index.php?4038444972
Comment
Comment