didziausias sitos aikstes trukumas yra tas, kad nepadare pradzioje planuotos pozemines perejos po Donelaicio g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Vienybės aikštės rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAbsurdiškesnio sprendimo nei požeminė perėja toje vietoje turbūt ir negalėtų būti.
Aišku jei kas klaustų mano nuomonės tai tobuliausias sprendimas konkrečiai šitoj vietoj tai butu buvęs pakkišt automobilių eismą po žemę ir padaryt viena didelę aikštę sujungiant ta VDU aikštės pusę. Aiškų reikėtų kažką su troleibusais sugalvoti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Požeminės perėjos yra tobulas išradimas - pėstieji praeina visiškai saugiai su 0 procentų tikimybe būti partrenktam plius nestabdomas eismas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Visiskas absurdas - taip sneketi gali tik zmogus kuris niekada nevaiksto / nevazineja dviraciu, paspirtuku, rieduciais etc / niekada nesitempia lagamino ant ratuku / vaiko vezimelio etc. Vienzo zmogus kuris vaziuoja su masina i parduotuve esancia uz 50m nuo namu...
Aš požeminę perėją įsivaizduoju tokią kaip prie geležinkelio stoties. Tokia kur išlipus su lagaminu stotelėje aš be problemų su tuo lagaminu nuvažiuoju iki pat stoties. Gali važiuot kuo tik nori, paspirtuku, dviračių, keturračiu. Papasakok koks privalumas būtų ten laukti šviesoforo skubant į traukinį? Vaikštau aš pėsčiom ir džiaugiuosi kai galiu gatvę pereit nelaukdamas šviesoforo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVis tie automobilių eismo pakišimai po žeme yra kliedesys Nr. 1 niekaip nesibaigiantis šiame forume.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąPozemines perejos turbut yra labiausiai slegiantis dalykas ever. Gyvenu prie vienos tai instinktyviai stengiuosi vengti kaip tik imanoma.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimąKam ant vienpusės dviejų juostų gatvės daryt požeminę perėją? Honestly geriau jau tiesiog reguliuojama perėja negu kišt pėsčiuosius po žeme.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Čia dėl pačio fakto kad jos po žeme ar dėl to kad jos baisios kaip karas ? Nes jei dėl pačio fakto kad po žeme - tai turbūt ir metro yra blogas išradimas? Jei dėl vaizdo tai nesiginčiju 95 procentai Kauno požeminių perėjų yra baisesnės nei baisos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Tu turbūt požeminę perėją isivaizduoji tokią kaip pvz savanorių pr ant kalno ? Kur laiptai statūs, nėra jokio nuolydžio ir pan.
Aš požeminę perėją įsivaizduoju tokią kaip prie geležinkelio stoties. Tokia kur išlipus su lagaminu stotelėje aš be problemų su tuo lagaminu nuvažiuoju iki pat stoties. Gali važiuot kuo tik nori, paspirtuku, dviračių, keturračiu. Papasakok koks privalumas būtų ten laukti šviesoforo skubant į traukinį? Vaikštau aš pėsčiom ir džiaugiuosi kai galiu gatvę pereit nelaukdamas šviesoforo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTai gražiausias naujas pastatas Lietuvoje per paskutinius... net nežinau kiek metų.
Man tai jis per daug iškrenta iš konteksto.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
Tai kokia bebutu gera ta pereja - turi didziuli minusa - laiptus. Visada bus tas 1 ar 2 aukstai nusileidimo/pakilimo. Ir zmones to nenori arba tai yra per sunku. Siandien pats maciau kaip vaikai bega per vytauto pr. tiesiai virs perejos, nes tingi list i ta tuneli. Tuo paciu kaskokia mociute su savo tasyte ant ratuku kankinosi laiptais toj perejoj. Tikrai nekoks saugumas (begantis per gatve vaikai) ir patogumas (mociute). O laiko klausimo cia tiesiog nera - normaliai sureguliuotos sviesoforines perejos suveikia kas minute ar pan.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Tai reguliuojama perėja čia buvo per amžius, bet šiaip jau šitoj vietoj pėstieji labai jau nedrausmingi
- 2 patinka
Comment
Comment