Parašė HAMMER
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno „Akropolis“
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąKad buvo šiandien ten tos vietos gale. Mažai, aišku, bet buvo.Mano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė HAMMER Rodyti pranešimąBuvo pačioj aikštelės pradžioj, tik už Saboninės, bet jau kokios 2-3 eilės prieš pirmą įėjimą iš tos pusės ir link senojo įėjimo viskas užimta Apsukau vieną ratą ir pasistačiau netoli gatvės nusprendęs kuro nebedegint laukiant kol kas išvažiuos Čia ~18.50-19 buvo
Comment
-
Oranžerijos jokios nebus.Straisnyje,kurį čia kažkas minėjo,buvo padaryta klaida,kaip ir dėl 17 kino salių.
Ir dar vienas dalykėlis dėl parkingo,kuris daug ką darbe nuliūdino.Nebebus jokio stiklo kaip buvo planuota.Tipo "projektas pasikeitė".Architektai tikisi šitą bjaurų statinį apšvietimu įspūdingu pagražinti.Vienu žodžiu,parkingas liks toks,koks yra dabar.
Comment
-
Parašė slapta Rodyti pranešimąOranžerijos jokios nebus.Straisnyje,kurį čia kažkas minėjo,buvo padaryta klaida,kaip ir dėl 17 kino salių.
Ir dar vienas dalykėlis dėl parkingo,kuris daug ką darbe nuliūdino.Nebebus jokio stiklo kaip buvo planuota.Tipo "projektas pasikeitė".Architektai tikisi šitą bjaurų statinį apšvietimu įspūdingu pagražinti.Vienu žodžiu,parkingas liks toks,koks yra dabar.Kaunas yra Kaunas
Comment
-
Parašė slapta Rodyti pranešimąOranžerijos jokios nebus.Straisnyje,kurį čia kažkas minėjo,buvo padaryta klaida,kaip ir dėl 17 kino salių.
Ir dar vienas dalykėlis dėl parkingo,kuris daug ką darbe nuliūdino.Nebebus jokio stiklo kaip buvo planuota.Tipo "projektas pasikeitė".Architektai tikisi šitą bjaurų statinį apšvietimu įspūdingu pagražinti.Vienu žodžiu,parkingas liks toks,koks yra dabar....man grazesnis tas grazesnis namas... :D
Comment
-
Parašė slapta Rodyti pranešimąOranžerijos jokios nebus.Straisnyje,kurį čia kažkas minėjo,buvo padaryta klaida,kaip ir dėl 17 kino salių.
Ir dar vienas dalykėlis dėl parkingo,kuris daug ką darbe nuliūdino.Nebebus jokio stiklo kaip buvo planuota.Tipo "projektas pasikeitė".Architektai tikisi šitą bjaurų statinį apšvietimu įspūdingu pagražinti.Vienu žodžiu,parkingas liks toks,koks yra dabar.
Comment
-
Parašė somis Rodyti pranešimąO tai palą, kam ten tos metalinės konstrukcijos tada ant garažo?
Comment
-
Akropolis milijono pagailėjo garažo apdailai, siaubaswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Algis Rodyti pranešimąTen tokia apdaila skaitosi,tos metalines konstrukcijos
Comment
-
Parašė Nedas Rodyti pranešimąTai jei apdaila, tai jos galėtų būt be skylių. Manau gyvenam ne sovietų sąjungoje ir galim sau leisti daugiau negu metalą.
Comment
-
Parašė Algis Rodyti pranešimąSutinku,dar gal kaip nors pagrazins tuos metalus,tikiuosi
Comment
-
Tikrai netikiu, kad taip paliksMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Pabaigtuvių vainikas virš prospekto
Šalia „Akropolio“ baigiamas įrengti įspūdingo dydžio garažas su pirmąja šalyje mašinų srautų valdymo sistema
Prie Kauno prekybos ir pramogų sostinės „Akropolis“ jau pastatyta viena didžiausių mieste stovėjimo aikštelių. Garažą sudarys trys aukštai virš gatvės, dar viena aikštelė bus šalia jos.
Statinyje baigiama diegti pirmoji šalyje automobilių statymo ir srautų reguliavimo sistema. „Akropolio“ vadovų teigimu, ji turėtų padėti išvengti didelių mašinų spūsčių Karaliaus Mindaugo prospekte ir lengvai rasti laisvų vietų.
Vairuotojams nereikės klaidžioti
Didelio garažo virš Karaliaus Mindaugo prospekto statybos jau baigtos. „Liko tik sutvarkyti aikšteles, baigti montuoti reguliuojančią įrangą“, - sakė „Akropolio“ techninės eksploatacijos vadovas Marius Galdikas.
Vairuotojai, įvažiavę į garažą, švieslentėje matys, kiek yra laisvų vietų kiekvienoje eilėje: prie kiekvienos jų degs lempos - žalia reikš, kad vieta neužimta, o pastačius mašiną iškart virš jos užsidegs raudona. „Vairuotojai iš tolo matys, kur galima pastatyti automobilį, jiems nereikės dairytis į šalis“, - aiškino M.Galdikas. Mėlynos švieselės ženklins vietas neįgaliesiems.
Informaciniai šviečiantys ženklai bus pastatyti eismo juostose ir nuvažiavimo keliuose. Ženklai, rodys, kuria kryptimi važiuoti Senamiesčio arba Geležinkelio stoties link. Taip padės orientuotis vairuotojams, kad šie nesiblaškydami ir negaišdami laiko galėtų lengvai įvažiuoti ir išvažiuoti iš garažo.
Pasak „Akropolio“ valdytojos Renatos Jakubčionienės, intelektualios transporto srautų valdymo ir reguliavimo automatinės sistemos sėkmingai veikia didžiuosiuose Europos miestuose. „Tokios įrangos automobilių stovėjimo aikštelėse dar niekur kitur Lietuvoje nėra“, - teigė ji.
R.Jakubčionienė pasakojo, kad klientai, pamiršę, kur paliko savo automobilius, galės kreiptis į apsaugos darbuotojus. „Jie pagal vaizdo įrašą greitai ras kliento mašiną“, - sakė ji.
Tikisi išvengti didelių spūsčių
R.Jakubčionienės teigimu, garaže veikianti sistema bus kompiuterizuota, duomenys apie situaciją aikštelėse ir gatvėje bus perduodami vaizdo kameromis. „Sistemai užfiksavus spūstį ar avariją užvažiavimo-nuvažiavimo keliuose, transporto srautas automatiškai bus nukreipiamas laisvais keliais“, - kalbėjo valdytoja.
Užvažiavimo-nuvažiavimo keliai bus platūs, kad, sugedus automobiliui, kiti vairuotojai jį galėtų lengvai aplenkti. Pirmajame automobilių stovėjimo aikštelės aukšte bus žiedinis apvažiavimas. Todėl jeigu aikštelės prieigose nusidrieks eilė, vairuotojai galės sukti atgal į Karaliaus Mindaugo prospektą.
„Akropolio“ vadovai negalėjo prognozuoti, ar didelės spūstys kils Karaliaus Mindaugo prospekte, kai pradės veikti prekybos ir pramogų centras.
Kai kurie architektai šioje gatvėje prognozuoja chaosą, o Transporto ir kelių tyrimo instituto atliktoje studijoje skelbiama, kad atidarius „Akropolį“, o vėliau ir sporto rūmus, Karaliaus Mindaugo prospekte transporto eismas per valandą padidės 2467 automobiliais, Kęstučio ir A.Mickevičiaus gatvėmis - 700, Vytauto prospektu – 600.
Pasak R.Jakubčionienės, garažo eismo stebėjimo ir reguliavimo sistema bus sujungta su šviesoforais A.Mickevičiaus ir Kaunakiemio sankryžose.
„Jei Karaliaus Mindaugo prospekte įvyks avarija ar eismą trikdys sugedusi mašina, sistema perduos signalą šviesoforams. Šie sureguliuos automobilių srautus, kad būtų išvengta spūsčių“, - teigė ji.
Savivaldybės administracijos Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas Zenonas Girčys mano, kad didelės spūstys susidarys tik pirmosiomis dienomis po centro atidarymo. „Vėliau situacija normalizuosis. Nors srautas gal ir bus intensyvesnis, tačiau chaoso nebus“ - kalbėjo jis.
Turi dengti stiklas
Kol kas „Akropolio“ vadovai neskelbia, ar garažo architektūra atitiks anksčiau pristatytą vizualizacijoje.
Pagal ją garažą turėtų dengti stiklas, tačiau gali būti, kad atidarymo dieną jo išorės vaizdas mažai skirsis nuo matomo dabar.
Iš viso čia tilps 2,7 tūkst. automobilių. Iš jų 1,5 tūkst. turės būti skirta sporto arenos lankytojams. Teigiama, kad žiemą visi dvylika užvažiavimo-nuvažiavimo kelių bus šildomi, todėl jie neapledės. Važiuojamosios dalies plotis siekia 3,5 metro, dar 1,5 metro palikta manevravimui.
Aikštelėje taip pat išvedžioti vamzdžiai, kurie sujungti su požeminiais ugniagesių čiaupais, dar du hidrantai yra netoli automobilių aikštelės. Čia taip pat sumontuota gaisro gesinimo putomis sistema.
Į prekybos ir pramogų centrą investuota 320 mln. litų. Jis bus atidarytas balandžio 10 d.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąmodernus jis bus, bet tik vat su išvaizda kaip bus...
Slėptis jiems.Paskutinis taisė Aš; 2007.03.17, 14:51.
Comment
-
Akivaizdus Kauno privalumas
Bendrovės „Akropolis“ direktorius Mindaugas Marcinkevičius įžvelgia vieną akivaizdų Kauno pranašumą prieš Vilnių – laikinojoje sostinėje beveik nėra tikrų transporto kamščių, kuriuose automobilių greitis sumažėja iki kritinio minimumo, kai per valandą nuvažiuojama kilometras ar šiek tiek daugiau.
Karaliaus Mindaugo prospekte pradėjus veikti „Akropoliui“, aplinkiniai Kauno kvartalai pajus, ką reiškia tikrosios transporto grūstys.
Vis dėlto, dauguma Kauno gatvių dar liks pakankamai erdvios, kartkartėmis užankančios, tačiau ne taip, kad dėl to būtų sugaištama valandos brangaus laiko.
Tačiau, žvelgiant į perspektyvą, situacija Kauno gatvėse kelia nerimą – automobilių nuolat daugėja, o miesto transporto sistemos tobulinimo ir plėtros planai nevykdomi, daug sumaišties centriniuose miesto kvartaluose atsiras pradėjus veikti prekybos ir pramogų centrui „Akropolis“.
Ar neatsitiks taip, kad po kelių metų Kauno gatvės taps taip pat sunkiai pravažiuojamos, kaip ir Vilniaus?
Į šį klausimą „Laikinoji sostinė“ paprašė atsakyti miesto plėtros ir transporto vystymo srityje dirbančių specialistų.
„Akropolis“ sukels sumaištį
Kauno miesto eismo priežiūros tarnybos viršininkas Alfonsas Tarasevičius:
- „Akropolis“ sukels laikiną sumaištį miesto gatvėse. Manau, kad pagrindine sumaišties priežastimi taps iš rajonų automobiliais atvykstantys gyventojai.
Bus daug vairuotojų, neįpratusių prie intensyvaus eismo, nežinančių aplinkos. Jie blaškysis, žioplinės, trukdys kitiems.
Vis dėlto, manau, kad „Akropolis“ nepablogins bendros transporto situacijos mieste.
Norint, kad ji pastebimai pagerėtų, būtina sutvarkyti eismą reguliuojančių šviesoforų sistemą. Šioje labai svarbioje srityje iki šiol vyrauja didelis chaosas. Kaune šviesoforus reguliuoja kelios bendrovės, todėl jie neveikia kaip vieninga ir subalansuota sistema.
Būtina atlikti pertvarką, po kurios visi šviesoforai būtų valdomi iš vieno centrinio pulto.
Mes, kaip eismo priežiūrios tarnybos atstovai, turime daug priekaištų šviesoforų įrengimu užsiimančioms tarnyboms. Pastaruoju metu Kaune buvo įrengtos kelios naujos šviesoforais reguliuojamos sankryžos, tačiau neatsižvelgta į mūsų patarimus.
Pavyzdžiui, nepadarytos praplatinimo juostos šviesoforų reguliuojamose sankryžose, esančiose po Varnių gatvės tiltu bei ties Taikos prospekto ir Pašilės gatvių sankryža.
Nemažai naujų šviesoforų bus įrengta aplink „Akropolį“ esančiose gatvėse. Mums šiek tiek neramu, kad tie šviesoforai pradės veikti prieš pat pramogų centro atidarymą. Vadinasi, jog mūsų tarnybos specialistai patvirtinimo parašus turės padėti paskutinėmis dienomis.
Bus skubama, o trūkumams pašalinti pritrūks laiko. Paprastai tokiais atvejais stengiamasi labai skubėti ir teigiama, kad jau nieko nebegalima pakeisti.
Visi pajuda vienu metu
Kauno savivaldybės transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras:
- Kai kurių Kauno gatvių apkrovimas piko metu jau pasiekė kritinę ribą. Manau, kamščius būtų galima sumažinti pabandžius diferencijuoti įvairių įmonių ir įstaigų darbo pradžią.
Dar prieš kelerius metus mokyklos, gydymo įstaigos, valstybinės įmonės, privačios bendrovės pradėdavo darbą skirtingu metu – dažniausiai nuo aštuntos, pusę devynių arba 9 valandą. Dabar beveik visi pradeda vienu metu – 8 valandą. Taigi beveik visas miestas vienu metu išsiruošia į kelionę. Todėl suprantama, kodėl rytais gatvėse tokios didelės transporto spūstys.
Transporto komisijoje jau aptarėme galimybes diferencijuoti įstaigų darbo dienos pradžią.
Transporto organizatoriai įstaigoms turėtų pateikti tam tikras rekomendacijas.
Reikėtų naujų tiltų
- Tačiau įvairių įstaigų darbo pradžios diferencijavimas transporto spūsčių problemas išspręstų tik laikinai ir iš dalies. Be transporto arterijų plėtros, situacijos iš esmės nepakeisime.
Miesto bendrajame plane yra numatytas tiltas per Nemuną, kuris turėtų jungti nuo Šilainių nusileidžiančią Kėdainių gatvę su kelio atkarpa, jungiančia Č.Radzinausko ir Aleksoto tiltus. Ši arterija nuo centrinės miesto dalies atitrauktų labai didelius transporto srautus.
Suprantama, šis projektas bus įgyvendintas dar negreitai.
Tačiau, manau, yra veiksmingų priemonių, kurios artimiausiu metu galėtų padėti sušvelninti tą kritinę situaciją, kurią kelia nuolat didėjantys automobilių srautai. Visų pirma, būtina vystyti visuomeninį transportą.
Reikia kelti jo teikiamų paslaugų kokybę, sudaryti mieste geras sąlygas važinėti autobusais ir troleibusais.
Ypač svarbu miesto gatvėse įrengti tik visuomeniniam transportui skirtas juostas – tokiu būdu autobusai ir troleibusai galėtų važiuoti greičiau, tai sudarytų sąlygas padidinti gatvių laidumą. Jau parengtas šviesoforų sistemos pertvarkymo planas.
Jį įgyvendinus, eismo reguliavimas mieste būtų daug racionalesnis, padedantis išvengti didelių transporto spūsčių.
Trūksta „žaliųjų bangų“
Keleivinio transporto bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas:
- Manau, greičiausiai įgyvendinama ir pakankamai efektyvi priemonė būtų šviesoforų sistemos subalansavimas.
Miesto gatvėse labai trūksta vadinamųjų „žaliųjų bangų“, kai nesustodamas gali pravažiuoti bent pro kelias šviesoforų reguliuojamas sankryžas.
Mano pastebėjimu, tokių vietų Kaune labai nedaug. Pavyzdžiui, važiuojant Vytauto prospektu, tenka pastovėti prie kiekvieno šviesoforo.
Miesto transporto magistralių plėtrai labai svarbūs nauji tiltai. Tačiau, manau, kad artimiausiais metais būtų galima išsiversti ir be naujų tiltų statybos – užtektų atnaujinti ir praplėsti senus. Atnaujinimo darbų labiausiai reikia Panemunės ir senajam Vilijampolės tiltui.
Reikia požeminių aikštelių
Kauno miesto tarybos Miesto plėtros ir ekologijos komiteto narys Vytautas Juodagalvis:
- Kaip rodo Vakarų Europos miestų patirtis, geriausia priemonė kovojant su spūstimis – visuomeninio transporto vystymas ir modernių transporto valdymo sistemų įdiegimas. Būtina įrengti atskiras transporto juostas visuomeniniam transportui, pasistengti sparčiau įgyvendinti parengtą šviesoforų atnaujinimo planą.
Didžiuliais transporto srautais ypač apkrautas centrinių miesto dalių gatves išgelbėti gali naujos automobilių stovėjimo aikštelės. Miesto centrinėje dalyje jas galima įrengti tik po žeme.
Vienybės aikštėje jau parengtas tokio statinio detalusis planas, tačiau jį įgyvendinti dar yra kliūčių. Teko girdėti, kad projektui nenori pritarti Aplinkos ministerija. Jai kliūva tai, kad netoli numatytos požeminės automobilių parkavimo aikštelės yra gyvenamųjų namų.
Kita vertus, aš nemanau, kad požeminės aikštelės iš esmės negali išspręsti transporto problemų. Esu įsitikinęs, kad reikėtų eiti jau išbandytu keliu, kuris patikrintas Vakarų Europos miestuose. Juose labai ribojamas automobilių eismas centrinėse miesto dalyse, brangiai tenka mokėti už automobilio pastatymą. Todėl nemažai žmonių renkasi visuomeninį transportą.
Kartais Kaune taip elgiuosi ir aš. Jei iš universiteto į centrinę miesto dalį tenka važiuoti piko metu, dažniausiai renkuosi mikroautobusą. Tuomet nereikia sukti galvos, kur pastatyti automobilį. Su kolegomis esame aptarę kai kurių svarbių miesto sankryžų pertvarkymo perspektyvas.
Manau, kad intensyvesniam automobilių eismui reikėtų pritaikyti kai kurias su Savanorių prospektu lygiagrečiai besidriekiančias gatves.
Pavyzdžiui, Partizanų gatvę. Tai būtų neblogas sprendimas, siekiant subalansuoti transporto srautus.
Comment
Comment