Na taip, aš pats anksčiau visą stipendiją, bei dalį kitų išlaidų išleisdavau pramogoms Šitam studentai nelinkę gailėt Na bet moksleiviai ir pensininkai tikrai nėra VPM tikslas Nors dabar moksleiviai iš tėvų kišenių nemažai nulupa...
Mano pajamos per mėn apie 300 Lt, o esu dar tik moksleivis, tad Maxima LT, UAB galėtų ir moksleiviais rūpintis, duokit mums nemokamą autobusą
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nea, kiekvienam aukšte prie įvažiavimų į aukšte esančią aikštelę, bus šviesoforai ar švieslentės su laisvų vietų skaičium... Kažkas pan.
Na tai jei tų vietų nebus tai ir drieksis kamštis per visus aukštus ir KM. Bet gyvenu ta mintim, kad ~2400 vietų užteks Gal kas žinot kiek talpina Megos ar Vilniaus Akropolio aikštės?
Na tai jei tų vietų nebus tai ir drieksis kamštis per visus aukštus ir KM. Bet gyvenu ta mintim, kad ~2400 vietų užteks Gal kas žinot kiek talpina Megos ar Vilniaus Akropolio aikštės?
Vilniaus Akropolio automobilių stovėjimo aikštelės dydis - 5000 vietų (šaltinis).
Megos automobilių stovėjimo aikštelės dydis - 2500 vietų (šaltinis).
Kauno Akropolis - 2659 vietų, bet 1500 vietų priklausys Kauno miesto savivaldybei už leidimą statyti garažą virš prospekto (šaltinis).
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Olialia... Va dabar tai aš jau rimtai pradedu panikuot
P.S. Ačiū
Iš tikrųjų, kad Vilniaus Akropolio tokia didelė aikštelė, tai normalu, nes jo dydis 109 000 kv. m. Bet Megos aikštelė proporciškai didesnė, nes jos dydis 2500, o prek. centro dydis 60 000 kv. m, Kauno Akropolio aikštelė 2659 vietų (iš jų dar apie pusė Kauno savivaldybei bus) ir pats prek. centras 72 000 kv m. Kaip spaudoje rašė, pati Maxima LT, UAB direkcija mąsto, kad piko metu garažo nepakaks ir žmonės galės mašinas laikyt Karaliaus Mindaugo pr. Tačiau man toks vaizdelis tik gadina prospekto įvaizdį. Vietoj juos tos atidavimą mašino stovėjimui, būtų galima ją panaudot viešojo transporto juostos sukūrimui.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Nieko nereiškia tie 109K Vilniuje. Atimk Ermitažą ir gausi kažką panašaus, jei ne mažiau į Kauno Akropolį. O Ermitažas ten lankytojų gausa ne itin pasižymi.
>...Viešuoju transportu daugiausia važiuoja vaikai, studentai ar pensininkai, kurių didžioji dalis ateina tiesiog pasivaikščiot...
Jei seimoj yra vienas automobilis, o tokiu seimu dauguma, tai ji vairuoja vyras, kuris uzkala piniga... tuo tarpu jo zmona sekmingai ta piniga isleidzia kokiose PC, o pasiekia juos kaip tik miesto transportu... taip kad tavo sxema ne visai teisinga...
Nieko nereiškia tie 109K Vilniuje. Atimk Ermitažą ir gausi kažką panašaus, jei ne mažiau į Kauno Akropolį. O Ermitažas ten lankytojų gausa ne itin pasižymi.
Teisingai, Ermitažą pastatė prieš porą metų (nesu vilnietis, tiksliai nežinau), štai ką rašė spauda kai dar nebuvo Ermitažo: straipsnis. Taigi išeina, kad jei nebūtų patatę Ermitažo, Kauno Akropolis būtų buvęs truputį didesnis Gerai, pamąstom proporciškai, bet vis tiek skaičiuosiu pagal plotą, nes kitaip neišeina. Vilniaus Akropolis.
plotas 109 tūkst. kv m
aikštelė 5000 vietų.
Vienam tūkst. kv. m atitenka 45,87 automobilio vietos.
Mega
plotas 60 tūkst. kv m
aikštelė 2500 vietų.
Vienam tūkst. kv. m atitenka 41,6 automobilio vietos.
Kauno Akropolis
plotas 72 tūkst. kv m
aikštelė 2500 vietų (nors čia nėra tikslu, nes nežinom ar tos 1500 savivaldybei priklausiančios vietos bus naudojamos lankytojams, tebūnie, kad bus ir lankytojams)
Vienam tūkst. kv. m atitenka 34,72 automobilio vietos.
Skaičiai viską pasako. Aišku, Vilniaus Akropolis surenka žmonių daugiau (sostinė - turistai ir pan.), bet Kauno Akropolis prie centro ir čia itin svarbu, kad netrūktų Akropolio lankytojams vietos, nes kentės centro gatvės (nes nebus kur kitur kišt tų mašinų). Taigi dar vienas faktas, kurį taip kritikuojat, kad tingim vaikščioti. Jeigu vežtų iki namų koks nemokamas Akropolio autobusas, tai sumažetų lankytojų su mašinom (bent kažkiek). O tas kažkiek centrui labai svarbu. Nusivyliau Akropoliu Jau mintyse iškilo vaizdas, kas bus per atidarymą: Karaliaus Mindaugo pr. nuo M. K. Čiurlionio tilto iki Aleksoto tilto bus užkimštas, dėl to įvyks grandininis kamštis Kęstučio, Donelaičio g. (aišku mažesnis), Vytauto pr., Mickevičiaus g. (turėtų būt ne mažas) ir Maironio g. Pažiūrėsim kaip bus iš tikrųjų, bet man atrodo, kad bus kažkas panašaus. Visa laimė, kad Karaliaus Mindaugo pr. platus, BET KAS IŠ TO? Juk jo pabaiga eina į Senamiestį, Birštono g. ir stoties link, kur ir taip eismas intensyvus.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
vietų gal ir mažokai aikštelėje, bet reik turėt omeny, kad KM prospekte mašinas statysim dar ilgai, o tai + koks 1000 vietelių o kai atidarys areną, šalia jos irgi bus aikštelė, jeigu neklystu - 500 vietų, todėl turėtų pasiskirstyt srautai mašinų ir dar klausimas - ar savaitgaliais ir švenčių dienom stovėjimas mokamas kauno centre? jeigu ne, tai dar prisideda nemažai vietos paprastą dieną vietų garaže tikrai užteks, o vakare, kai chebra pasuks link namų, galės iš karto nueit į maximą apsipirkt aišku, iš pradžių bus kamščiai nemaži, bet su laiku žmonės tikrai pasvers, kas jiems naudingiau ir kaip patogiau pasiekti akropolį
>...nes kentės centro gatvės...
baisu net pagalvot kas bus su Misko, Griunvaldo, Gedimino ir Mickeviciaus gatvem... trafikas padides daug kart... ir zmoniu ir automobiliu... o gal ir miesto transporto...
>...Viešuoju transportu daugiausia važiuoja vaikai, studentai ar pensininkai, kurių didžioji dalis ateina tiesiog pasivaikščiot...
Jei seimoj yra vienas automobilis, o tokiu seimu dauguma, tai ji vairuoja vyras, kuris uzkala piniga... tuo tarpu jo zmona sekmingai ta piniga isleidzia kokiose PC, o pasiekia juos kaip tik miesto transportu... taip kad tavo sxema ne visai teisinga...
Su Tavo atveju sutikčiau tik nebent dėl maisto pirkimo. Moterys tai daro po darbo, nors ir jų gausu su automobiliais. O maisto pirkt į Akropolį po darbo tikrai niekas neina Tokius PC dažniausiai renkasi šeimos, kad kartu ir garderobą atsinaujintų, ir maisto savaitei nusipirktų ir dar kavinėj pasedėtų
>...Su Tavo atveju sutikčiau tik nebent dėl maisto pirkimo...
be reikalo... is savo patirties sakau... mano zmona daug dazniau aplanko PC nei as pats... ir tikrai ne vien del maisto, ji galima daug arciau namu nusipirkti...
vietų gal ir mažokai aikštelėje, bet reik turėt omeny, kad KM prospekte mašinas statysim dar ilgai, o tai + koks 1000 vietelių o kai atidarys areną, šalia jos irgi bus aikštelė, jeigu neklystu - 500 vietų, todėl turėtų pasiskirstyt srautai mašinų ir dar klausimas - ar savaitgaliais ir švenčių dienom stovėjimas mokamas kauno centre? jeigu ne, tai dar prisideda nemažai vietos paprastą dieną vietų garaže tikrai užteks, o vakare, kai chebra pasuks link namų, galės iš karto nueit į maximą apsipirkt aišku, iš pradžių bus kamščiai nemaži, bet su laiku žmonės tikrai pasvers, kas jiems naudingiau ir kaip patogiau pasiekti akropolį
Karaliaus Mindaugo pr. per abi puses telpa 500 vietų, kažkur spaudoj rašė, berods Kauno dienoj. Šį prospektą už poros metų svarstoma apmokestinti už stovėjimą. O, gerai, kad priminei Areną. O kas bus kai vyks renginys, manai pakaks tų varganų 500 vietų??? Sekmadienį Kauno centre nemokamas stovėjimas (pataisykit jei klystu), o šeštadienį tik iki pietų mokamas. Teisingas pastebėjimas, čia gaunam naudos. Bet man įdomiausia kas vyks 17-18 val. darbo dieną, pastebėjot, kad tokiu metu kasdien Birštono gatvė sausakimša į Vilijampolės pusę? Kas bus po Akropolio atidarymo tokiu metu?
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Aš važiuodamas iš kokios katedros greičiausiai įprasčiau prasukti pro kitąpus Nemuno, o po to per naują tiltą, tik jau įsivaizduoju, kaip viešąjam transportui ten bus blogai - juk jie visuose kamščiuose turi atstovėti.
>...Su Tavo atveju sutikčiau tik nebent dėl maisto pirkimo...
be reikalo... is savo patirties sakau... mano zmona daug dazniau aplanko PC nei as pats... ir tikrai ne vien del maisto, ji galima daug arciau namu nusipirkti...
O ką aš sakiau? Juk ir minėjau, kad į tokius PC niekas nevaro dėl maisto. O maistą moterys perka dažniausiai po darbo.
>...nes kentės centro gatvės...
baisu net pagalvot kas bus su Misko, Griunvaldo, Gedimino ir Mickeviciaus gatvem... trafikas padides daug kart... ir zmoniu ir automobiliu... o gal ir miesto transporto...
Tiesa, jei bus kamščiai, tai kentės ir autobusų bei troleibusų tvarkaraščiai, turės koreguot. O mikriukai pradės bordiūrais važiuot arba bandys siaurom gatvemės apvažiuot kamščius, nes už stovėjimą jie pinigų negauna.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
/\ tai kad aš atsimenu kažkodėl 1000 su viršum vietų mindės pr. be to, jeigu apmokestins jas tik po poros metų, tuomet jau gali būti, kad bus jau į pabaigą aikštelė po vienybės aikšte, galbūt kažkas atsiras fredos pusėje, žmonės tiltais galės į akropolį atkulniuoti. sakau - svarbiausia bus nepanikuojant atlaikyti atidarymą akropolio, tada tada tikrai gali visko būti, bet paskui žmonės tikrai pasisvers kaip jiems į tą gigantą pakliūti greičiau ir patogiau
/\ tai kad aš atsimenu kažkodėl 1000 su viršum vietų mindės pr. be to, jeigu apmokestins jas tik po poros metų, tuomet jau gali būti, kad bus jau į pabaigą aikštelė po vienybės aikšte, galbūt kažkas atsiras fredos pusėje, žmonės tiltais galės į akropolį atkulniuoti. sakau - svarbiausia bus nepanikuojant atlaikyti atidarymą akropolio, tada tada tikrai gali visko būti, bet paskui žmonės tikrai pasisvers kaip jiems į tą gigantą pakliūti greičiau ir patogiau
Galbūt, bet kimbu dėl vieno. Turint omenyj kaip "greitai" Kaune vystomi objektai, manau, kad po tų poros metų bus tik pradedama statyti tą garažą po Soboru Ir dar, žmonės linkę tingti (užsienio įtaka), dėl to nuo Fredos tik vienas kitas eis pėsčiomis į Akropolį.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
na ne po soboru būtų tas garažas, apie kurį aš kalbėjau, bet gali būti, kad ir po juo kažkada jis toks bus o tingti ar netingti, tai čia jau matysim kaip bus - kai prastovos kainuos daugiau, nei apsipirkimas akropolyje, tai tas tingumas greitai išgaruos
Comment