X21> o kam ten tas tiltas? juk vienoj pusėj čiurlionis o kitos aleksotas. padarytų per vidurį visvien nebūtų kur toliau važiuot. ar aš čia kažko "nepagavau"
X21> o kam ten tas tiltas? juk vienoj pusėj čiurlionis o kitos aleksotas. padarytų per vidurį visvien nebūtų kur toliau važiuot. ar aš čia kažko "nepagavau"
Pataisykite, jei klystu,bet kiek prisimenu planus, tai buvo galvojama nebent apie pėsčiųjų tiltą. O kas dirba kokiam "Fredos" ar "Kauno grūdų" fabrike, tie žino, koks šiuo metu nėra patogus susisiekimas su miestu iš tos vietos. Kitas klausimas - ar tas tiltas būtų reikalingas dar kam nors, be jų.
Man tai vistiek toliau lenda mintis, kad Vėtrūna galėjo areną pasiimti pigiai statyti (su maža pelno marža) įvertindama galimą užsakymų sumažėjimą per porą metų, ir norėdama bent išsilaikyti. Kai, tuo tarpu Kauno savivaldybė pigiai prasisuko.
na kaip as suprantu tai tas tiltas tiktais pesciuju ir tegaletu buti. Kam dar reikalingas trecias tiltas toja atkarpoja masinom? ir kaip atrodytu jai per sala dar pradetu masinos vazineti..? nesamone juk! kalbama apie tai kad ten bus parkas ir t.t. tai koks dar gali buti eismas per parka..?
o kas liecia vetruna.. sunku pasakyti kaip jie galvojo ir ka jie maste.. bet yra imoniu ir rimtu zmoniu kurie masto labai paprastai, kam man daryti beveik uz dyka ir kaskuom rizikuoti..? gal geriau tada isviso nieko nedaryti ir nerizikuoti.. ar taip ar taip pinigu neuzdirbsi..
GediminasJa:
Nedarydamas nieko - negalėsi išlaikyti kvalifikuotų statybininkų. O dirbdamas be pelno - bent jau išlaikysi statybininkus. Ir tuomet, jei netyčia po poros metų atsirastų stambus užsakymas - į jį galėtum pretenduoti su mažesnėm sąnaudom, ir pasiūlyti geresnius terminus, ir pan.
X21> o kam ten tas tiltas? juk vienoj pusėj čiurlionis o kitos aleksotas. padarytų per vidurį visvien nebūtų kur toliau važiuot. ar aš čia kažko "nepagavau"
Nepagavai. Tiltas pesciuju (zr. vizualizacija). Reikalingas del planuojamo didziulio parkingo anam krante. Akropolio parkingo neuzteks jei 15k zmoniu bus arenoje... be to reikia padalinti minios (o paskui ir ju automobiliu) srauta bent i dvi dalis...
Na, mano kelių projektavime nieko nenutuokiančia, galva, tai automobilių srauto dalinimas nieko gero neduos kol minkovskiai bus tokie mažyčiai. Žmonės jau ir taip turi 2 tiltus. O dėl pačio parkingo tai tikrai pirmą kart girdžiu. Gal galėtum kokį šaltinį nurodyt apie tai pasiskaitinėt?
taip srautas butu dalinamas praktiskai i tris dalis: 1. akropolio garazas-karaliaus mindaugo prospektas 2. kitoj pusej nemuno, tai bus labai patogu tiem kas atvaziave is kitu miestu ir patekti i autostrada ir 3. tai vienybes aikste.
manau kaip bebutu visviena geriau padalinti i 3 vietas srauta kad ir nepaciomis placiausiomis ir pralaidziausiomis gatvemis negu viena. o ir mikovsku gatve kaskada bus tvarkoma..
ar skaitet lryto sestadienio popierini prieda "laikinoji sostine" ? pasirodo nemuno saloje yra labai bloga energetika ir i arena susirinke zmones bus linke ne pramogauti o linke i riauses
...oi kaip skauda lrytui ta kauno arena !
taigi, lryto priedo laikinoji sostinė rašliava.
2009.01.10
Eugenijaus Miliūno žodžiai, cituoju: "Net jei saloje ir sklando bloga energija, tuo tikintys turėtų nusiraminti. Pramogoms nusiteikę žmonės atneš i areną savo gerą nuotaiką ir panaikins blogas sroves" Mandagiai ''sudirbo'' senuką ir jo skleidžiamas erezijas /\
P.S. Jeigu tarp mūsų yra tikinčių visomis tomis srovėmis igonoruokit mano postą, jokių asmeniškumų
Comment