Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Išmatavau ir su maps.lt Viskas tas pats, nuo fasado iki medžių 7-8 metrai. Tai kur tie 3 metrai tau lieka? Per siaura ta Laisvės al., kad būtų galima paversti ją į Vokiečių g. ir nieko nepakeisi čia.
    Deep House viską teisingai suskaičiavo. LA plotis yra ~31 metras. Tarpas tarp medžių eilių ~6m. Palikus centriniam takui 8m ir atmetus 4 eismo juostas po 3,5m (galima eismo juostas ir truputį siaurint) lieka 9m šaligatviams, t.y. mažiausiai po 4,5m kiekvienam. O to pilnai pakanka ir lauko kavinaitėms ,ir praeit jei neini kavenskai rėmą išmetęs.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Deep House viską teisingai suskaičiavo. LA plotis yra ~31 metras. Tarpas tarp medžių eilių ~6m. Palikus centriniam takui 8m ir atmetus 4 eismo juostas po 3,5m (galima eismo juostas ir truputį siaurint) lieka 9m šaligatviams, t.y. mažiausiai po 4,5m kiekvienam. O to pilnai pakanka ir lauko kavinaitėms ,ir praeit jei neini kavenskai rėmą išmetęs.
      Kam taip sudėtingai, kuo daugiau skaičiuoji, tuo didesnės paklaidos. Paprasčiausiai pamatuok atstumą nuo fasado iki medžių. Ir jis yra maksimum 7 metrai, ne daugiau.
      Flickr

      Comment


        Iki kamienų yra ~12,5m.

        Apskritai, 100 metų ten tilpo 4 eismo juostos, XXIa. staiga pradėjo netilpti.
        Primena vieno delfio komentatoriaus atliktus skaičiavimus, kad 15000 vietų arena Nemuno saloje netelpa.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Kam ta gatvė reikalinga? Yra dvi gatvės lygiagrečiai einančios laisvės alėjos, jos išsprendžia visas eismo problemas. Kam reikalingos 3 šalia viena kitos lygiagrečiai einančios gatvės? Kam ta vokiečių gatvė čia minima? Ją turi vilnius tai tegul ir turi. Turim išskirtinumą kad tai yra pėsčiųjų gatvė tai ir palikim tai. Man niekaip nesuprantama kas pasikeis paleidus eismą laisvės alėjoj ? Pradės gezai su golfiukais buriuotis?? kam jie centre reikalingi. Turi aikštelę prie marių ir tegul džiaugiasi.

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Iki kamienų yra ~12,5m.

            Apskritai, 100 metų ten tilpo 4 eismo juostos, XXIa. staiga pradėjo netilpti.
            Primena vieno delfio komentatoriaus atliktus skaičiavimus, kad 15000 vietų arena Nemuno saloje netelpa.
            Telpa, bet nieko nebelieka beveik pėstiesiems ir kavinėms. Iki kamienų yra maksimum 11 metrų, beto negali automobilio prie pat medžio parkuotis, medis šakojasi, reikia dar vietos ir išlipti, dviračių takui ir pan.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Telpa, bet nieko nebelieka beveik pėstiesiems ir kavinėms. Iki kamienų yra maksimum 11 metrų, beto negali automobilio prie pat medžio parkuotis, medis šakojasi, reikia dar vietos ir išlipti, dviračių takui ir pan.
              nesuprantu ką čia skaičiuojat, yra pėsčiųjų alėja ir nėra ko čia svaigti apie transporto eismą.
              vilniuje vien dėl to kad nesugebėjo gedimino prospekto uždaryti transportui, jau reikia rekonstrukciją remontuoti (maždaug ties lukiškių aikšte), trinkelės neatlaikė
              pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

              Comment


                Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                nesuprantu ką čia skaičiuojat, yra pėsčiųjų alėja ir nėra ko čia svaigti apie transporto eismą.
                vilniuje vien dėl to kad nesugebėjo gedimino prospekto uždaryti transportui, jau reikia rekonstrukciją remontuoti (maždaug ties lukiškių aikšte), trinkelės neatlaikė
                Gedimino pr. nebuvo jokio reikalo uždaryti eismą, dar labiau gatvė atrodytų apmirusi, ypač ta dalis prie seimo. Panašiai dabar yra su Laisvės al. tad ir svarstom visokius variantus, nors Akropolis kalčiausias turbūt dėl to.
                Flickr

                Comment


                  net nezinau ar juoktis ar verkti. gal tiesiog tyliai leiskime jam pasijusti protingu...
                  Occupation: igra na balalaikach v traktirach

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Deep House viską teisingai suskaičiavo. LA plotis yra ~31 metras. Tarpas tarp medžių eilių ~6m. Palikus centriniam takui 8m ir atmetus 4 eismo juostas po 3,5m (galima eismo juostas ir truputį siaurint) lieka 9m šaligatviams, t.y. mažiausiai po 4,5m kiekvienam. O to pilnai pakanka ir lauko kavinaitėms ,ir praeit jei neini kavenskai rėmą išmetęs.
                    Eini rema ismetes kaip poliakas is Wilno ar kaiop kitaip, tai ne esme, lieka sakot 4,5 metro ? na gerai, pasistatai staliuka , lieka pora metru. O tai reiskia, tu sedesi ,gersi kava, uz dvieju metru nuo taves masinu parkingas, o tarpe tarp masinu ir taves vaiksto minia zmoniu... mazai kas nores jau ten nores prie tu staliuku stovet. siulau eksperimenta...pasistatyk staliuka Kestucio gatvej , asedek ,isgerk kavos..pajusi malonuma? jei aip. tada ir laisvej galima laisvej eisma palaiest
                    KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

                    Comment


                      Žmonės atsigaukit. Turim vieną iš ilgiausių pėsčiųjų gatvių Europoje, gal tokę ir išlaikom? Manau atgaivint laisvės alėją gailma ir be pavertimo ją mašinų gatve.

                      Comment


                        Daug raidžių, bet verta perskaityti (je bus norinčių galėsiu surašyti santrauką lietuviškai):
                        http://www.walkablestreets.com/walkingred.htm

                        Su autorium beveik visiškai sutinku.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Nesigilinsiu tikrai į visas čia užvirusias diskusijas ir skaičiavimus, bet jei LA kada atsiras automobilių eismas tai gyvenime nebepasakysiu nė vieno teigiamo žodžio apie Kauno valdžią....
                          Mano nuotraukos @Fotki.com

                          Auto Show Millennium 2007
                          Retromobile 2007
                          "Kova 1". Driftingo čempionatas
                          "Foje" Gali Skambėti Kitaip
                          Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
                          BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
                          Kauno Marių Regioninis Parkas

                          Comment


                            Parašė deep house Rodyti pranešimą
                            I DALIS


                            O ir nesakiau, kad profesionali nuomonė; tai subjektyvi nuomonė, paremta tam tikra patirtimi tam tikroje darbinėje (urbanistinė ar pan.) sferoje. Tam, kad išreikšti PROFESIONALIĄ nuomonę (apie Laisvės Alėją), reikia atlikti kompleksą mokslinių-analitinių tyrimų tam, kad būtų galima tiksliai įvardinti priežąstis, pasekmes ar evoliuciją. Į profesionalią nuomonę nepretenduoju. Stengiuosi tik kiek galima konstruktyviau reikšti savo mintis.


                            Taip, sutinku su tuo ką pasakėte. Natūralus tam tikros urbanistinės vietos ar darinio patrauklumo augimas ar kritimas susijęs su vietinių (ir atvykėlių) gerbuvio stoviu 9taip tikriausiai yra visame pasaulyje). Kaip verslininkai paprastai sako: “yra paklausa, bus ir pasiūla”.
                            Jus siūlote (bent taip jau man atrodo) viską palikti natūraliai savieigai, ar šios vietos “evoliucijai”. Gerai, jei jus turite optimistinį požiūrį ar ateities viziją (konkrečiai kas liečia LA); bet jei esu pesimistinio požiūrio į esamą LA padėtį ir jos palikimą evoliucionuotis (o gal vegetuoti?) toliau paliekant esama urbanistinę funkciją. Jei viską palikti “natūraliai” Laisvės Alėjos, kaip pėsčiųjų evoliucijai, tai labai sunku būtų ką nors konkretaus GERO numatyti artimiausiuose 10metų, prie esamų oficialių LA gaivinimo deklaracijų.
                            Patikėčiau kad Laisvės alėja kaip pėsčiųjų alėja bus prikelta naujam gyvenimui tik tada, jei matysiu realią jos atgaivinimo/restruktizavimo koncepsiją, kurios įgyvendinimo būtų kruopščiai laikomasi. Ką dabar ŠIANDIEN mes turime? BUVO Š.Kiaunės parengtas įdomus projektas. Buvo ir pražuvo. Ką tas projektas davė, tai tik pakeistus šviestuvus. Ir viskas.

                            Gerbiamas Athens, prie dabartinio miesto biudžeto, prie dabartinės mokesčių mokėtojų lėšų valdymo sistemos, prie dabartinių įtakos sferų pasiskirstymo prioritetų, Laisvės alėja, kaip pėsčiųjų zona įgaus natūralų patrauklumą po 10-20metų (čia mano optimistinis požiūris). Paliekant viską taip, kaip jus ir sakote: natūraliai savieigai. Bet spėju, kad tas patrauklumas turės labai daug tam tikros “kaunietiškos” specifikos. Viskas, kaip jus sakote, priklausys nuo šiame mieste gyvenančių piliečių, jų materialinio gerbuvio, jų mentaliteto, kultūros ir prioritetų. Kokie visi jie bus: palieku spręsti sociologams, psichologams ir kitiems gerb.specialistams.
                            Jei trumpai, tai priklausys nuo miestiečių KULTŪROS ir MATERIALINIO GERBUVIO stovio.
                            Aš nesiūlau visko palikti, taip, kaip yra. Juk rašiau, kad Kaune atsiradus didesniai verslo ir gyvenamųjų pastatų, kuriuose gyventų, dirbtų labiau pasiturintys ir bla bla žmonės, tai ir miestas atgytų. O šiaip jau supratau, kad diskusija beprasmė... Nieks nepasikeis, jei tuščiai ginčysimės
                            Architektūros ir urbanistikos tyrimų centras. Jau FB

                            Comment


                              Parašė Athens Rodyti pranešimą
                              Aš nesiūlau visko palikti, taip, kaip yra. Juk rašiau, kad Kaune atsiradus didesniai verslo ir gyvenamųjų pastatų, kuriuose gyventų, dirbtų labiau pasiturintys ir bla bla žmonės, tai ir miestas atgytų. O šiaip jau supratau, kad diskusija beprasmė... Nieks nepasikeis, jei tuščiai ginčysimės
                              kas būtų, jei būtų...

                              Tamsta neįsiklausote: tai ir yra visko palikimas natūraliai miesto "evoliucijai". Gal kada pasiseks šiam miestui ir jame gyvens reikiamas kiekis bla bla žmonių ir suklestės bla bla verslas, bus pastatytas nerealus bla bla centras viliampolėje ir tada alėja bus bla bla... O kada tai bus?

                              Jei neteka kraujas šia miestui svarbia arterija, tai reikia laukti, kol savaime organizmas pats pasveiks ir savaime išsigydys, pravalys savo arterijas? o jei gyjimas truks labai ilgai? o jei organizmas taip ir nepasveiks? ar dalis jo bus sveika, dalis vegetuos ir pan.? Nekoks iš jūsų tamsta būtų gydytojas... Kaunas, o ypač kai kurios jo vietos, stipriai serga. Kuo įvairesnė gydytojų kvalifikacija, tuo skirtingesnes rekomendacijas gydyti jie teiks. jei taip surengus konsiliumą... :-)

                              Ir pabaigai: sutinku nemažai protingų žmonių, kurie turi vieną kitą tikrai gerą idėją kaip atgaivinti esamą Laisvės Alėją (ar jos dalį, fragmentą), kaip pėsčiųjų gatvę; sudėjus šių žmonių idėjas į vieną vietą, gautusi labai galingas idėjinis kūrybinis potencialas, galintis stipriai pekeisti, pagražinti esamą LA, kaip pėsčiųjų alėją veidą. Deja... realybė čia lietuviška.

                              Sėkmės visiems.

                              Comment


                                Automobilis - ekologiskai nesvari transporto priemone ir jam ne vieta poilsio zonoje. As net gi uzdrausciau automobiliu eisma per LA Mickeviciaus g., gal ir Maironio g.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Automobilis - ekologiskai nesvari transporto priemone ir jam ne vieta poilsio zonoje. As net gi uzdrausciau automobiliu eisma per LA Mickeviciaus g., gal ir Maironio g.
                                  Pritariu. Butu aisku nerealu, bet galima pasvajot...

                                  Comment


                                    /\ taip padaryti Maskva uzdraude.
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Kam nepatinka transportas, kraustykitės į vienkiemį su dviračiu. Galėtų ir LA leisti, vistiek ten tuščia pastoviai.

                                      Comment


                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Automobilis - ekologiskai nesvari transporto priemone ir jam ne vieta poilsio zonoje. As net gi uzdrausciau automobiliu eisma per LA Mickeviciaus g., gal ir Maironio g.
                                        Ir taip sunaikintum bene judriausias Kauno centro gatves.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                                          Kam nepatinka transportas, kraustykitės į vienkiemį su dviračiu. Galėtų ir LA leisti, vistiek ten tuščia pastoviai.
                                          Kiekviena diena einu. Zmoniu srautas didelis visa diena. Niekur kitur tiek zmoniu nepamatysi Kaune. Todel nereik kalbet nesamoniu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X