Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    nesuprantu, kodėl tai norma rangovams, kažką pridaužyt ir palikt, bet būna. Vieną kartą mačiau, kad lupo tuos liukus.
    Daug kartų mačiau, kad ten tiesiog važinėjama, pvz., atveža prekes, atveža ir išveža medžius, atvažiuoja kast medžiams duobes, laistyt ir pan.

    Tiesiog man atrodo labai nepraktiškas sprendimas tokias plyteles ten dėt, ypač į dangčius.
    Paskutinis taisė manometras; 2024.03.17, 21:24.
    ПТН ПНХ
    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

    Comment


      Parašė ernissss Rodyti pranešimą
      Aš tai uždrausčiau sunkioms mašinoms važinėti Laisvės al. ir nebūtų problemos.
      Naudojant teisingą grindinio montavimo sistemą, nieko nereikėtų drausti. Rekomenduoju paskaityt plačiau apie MAPESTONE SYSTEM: https://sa.lt/mapei-mapestone-patiki...s-grindiniams/

      Ši sistema jau panaudota Studentų skvere, Vienybės aikštėje (bet tik apatinėje dalyje, viršutinėje, užlipus laiptais, prie pat BLC, sumontuota standartiškai ant atsijų ir iš karto matomas akivaizdus skirtumas), šiuo metu montuojama dar keliuose reprezentaciniuose objektuose Lietuvoje. Taip pat vis daugiau kelininkų naudoja automobilių žieduose, nes pavargo nuo išbyrėjusių trinkelių po pirmos žiemos.
      Žinoma, kainuoja daugiau nei montavimas ant atsijų, bet ir rezultatas kito lygio.
      Paskutinis taisė |ViRuZO|; 2024.04.28, 12:30.

      Comment


        Parašė |ViRuZO| Rodyti pranešimą

        Naudojant teisingą grindinio montavimo sistemą, nieko nereikėtų drausti. Rekomenduoju paskaityt plačiau apie MAPESTONE SYSTEM: https://sa.lt/mapei-mapestone-patiki...s-grindiniams/

        Ši sistema jau panaudota Studentų skvere, Vienybės aikštėje (bet tik apatinėje dalyje, viršutinėje, užlipus laiptais, prie pat BLC, sumontuota standartiškai ant atsijų ir iš karto matomas akivaizdus skirtumas), šiuo metu montuojama dar keliuose reprezentaciniuose objektuose Lietuvoje. Taip pat vis daugiau kelininkų naudoja automobilių žieduose, nes pavargo nuo išbyrėjusių trinkelių po pirmos žiemos.
        Žinoma, kainuoja daugiau nei montavimas ant atsijų, bet ir rezultatas kito lygio.
        Panaudota ir tragiškai atrodančioje Vilniaus gatvėje. Kur akmeninis grindinys užglaistytas glaistu ir paskui supjaustytas kas X metrų ir užsilikonuotas. Baisiau negali būti.
        Kas dėl vienybės aikštės - tai yra nemažai problemų ir su apatine dalimi, matomos atitrūkusios siūlės ir t.t. Tad ši sistema tikrai nėra joks stebuklas.

        Comment


          Parašė iPhone Rodyti pranešimą

          Panaudota ir tragiškai atrodančioje Vilniaus gatvėje. Kur akmeninis grindinys užglaistytas glaistu ir paskui supjaustytas kas X metrų ir užsilikonuotas. Baisiau negali būti.
          Kas dėl vienybės aikštės - tai yra nemažai problemų ir su apatine dalimi, matomos atitrūkusios siūlės ir t.t. Tad ši sistema tikrai nėra joks stebuklas.
          Vilniaus gatveje Kaune- NENAUDOTA (pagal projekta lyg ir turejo but naudojama) - Autokausta "uzsimaise" savarankiska sistema ir nusprende, kad jie didesni ekspertai uz tarptautiniu mastu pripazintas sistemas ir gamintojus....
          Kas liecia kelias sutrukusias siules Vienybes aiksteje (beje, apatine dalis nuo amfitetaro iki gatves, isilgai verslo centro- taip pat ant atsiju - ten ir visos problemos esmines) - svarbus teisingas sudalinimas deformaciniais blokais. O cia jau projektuotoju prerogatyva- sumodeliuoti monolitiniu ploksciu galimas deformacijas atsizvelgiant i medziagu siluminio laidumo koeficientus ir temperaturu perkrycius - vis dar kosmosas daugumai musu projektuotoju
          Paskutinis taisė |ViRuZO|; 2024.04.28, 20:16.

          Comment


            Parašė |ViRuZO| Rodyti pranešimą

            Vilniaus gatveje Kaune- NENAUDOTA (pagal projekta lyg ir turejo but naudojama) - Autokausta "uzsimaise" savarankiska sistema ir nusprende, kad jie didesni ekspertai uz tarptautiniu mastu pripazintas sistemas ir gamintojus....
            Spėčiau, kar nepagalvojo, kad geresni, o pagalvojo kad padarys pigiau.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Spėčiau, kar nepagalvojo, kad geresni, o pagalvojo kad padarys pigiau.
              Iš mano pusės tai buvo sarkazmas, o iš jūsų - tiesiog faktas

              Comment


                Parašė |ViRuZO| Rodyti pranešimą

                Vilniaus gatveje Kaune- NENAUDOTA (pagal projekta lyg ir turejo but naudojama) - Autokausta "uzsimaise" savarankiska sistema ir nusprende, kad jie didesni ekspertai uz tarptautiniu mastu pripazintas sistemas ir gamintojus....
                Kas liecia kelias sutrukusias siules Vienybes aiksteje (beje, apatine dalis nuo amfitetaro iki gatves, isilgai verslo centro- taip pat ant atsiju - ten ir visos problemos esmines) - svarbus teisingas sudalinimas deformaciniais blokais. O cia jau projektuotoju prerogatyva- sumodeliuoti monolitiniu ploksciu galimas deformacijas atsizvelgiant i medziagu siluminio laidumo koeficientus ir temperaturu perkrycius - vis dar kosmosas daugumai musu projektuotoju
                Kas dėl Vilniaus gatvės - nesvarbu su kokia koše buvo padaryta, tai nekeičia esmės, kad ši technologija ne visur yra tinkama. Lygiai toks pats vaizdas ir esmė būtų buvusi jei būtų daryta ir su Mapei. Deformacinės siūlės būtų turėjusios būti, kas senamiesčio akmeniniame grindinyje atrodo labai keistai.
                Vienybės aikštėje - tikrai ne viena ir ne dvi siūlės yra atitrūkusios, jei gerai pasižiūri jų yra labai daug.

                Klasika yra kai medžiagų pardavėjas iki kol reik parduot medžiagas sako kokios jos fainos ir viskam tinkamos o kai prasideda problemos - čia rangovas blogas arba projektas blogas
                Aš tik noriu pasakyti, kad šios medžiagos nėra joks stebuklas, tiesiog Mapejaus pardavėjai daug kur gerai "sudirbo"

                Comment


                  Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                  Kas dėl Vilniaus gatvės - nesvarbu su kokia koše buvo padaryta, tai nekeičia esmės, kad ši technologija ne visur yra tinkama. Lygiai toks pats vaizdas ir esmė būtų buvusi jei būtų daryta ir su Mapei. Deformacinės siūlės būtų turėjusios būti, kas senamiesčio akmeniniame grindinyje atrodo labai keistai.
                  Vienybės aikštėje - tikrai ne viena ir ne dvi siūlės yra atitrūkusios, jei gerai pasižiūri jų yra labai daug.

                  Klasika yra kai medžiagų pardavėjas iki kol reik parduot medžiagas sako kokios jos fainos ir viskam tinkamos o kai prasideda problemos - čia rangovas blogas arba projektas blogas
                  Aš tik noriu pasakyti, kad šios medžiagos nėra joks stebuklas, tiesiog Mapejaus pardavėjai daug kur gerai "sudirbo"
                  Taip, pardavėjai, kaip ir visur, tikrai ne paskutiniu smuiku groja Iš kitos pusės, tai nekeičia fakto, kad bet kokia sistema yra gera tiek, kiek yra teisingai parinkta, panaudota ir sumontuota. Džiugu, kad apskritai atsiranda alternatyvų ir atitinkamai- diskusija šiuo klausimu.

                  Comment


                    Šiandien

                    Comment


                      Click image for larger version  Name:	IMG_20240926_135137.jpg Views:	0 Size:	2,22 MB ID:	2155395

                      Plyteles pėsčiųjų zonoje Soboro pusėje baigia sudėti (anoj pusėj lyg ir nepradėjo)
                      Manau geriau tos didelės plytelės atrodo gerokai geriau, nei tos mažos, kurios nuolat skilinėja
                      Paskutinis taisė bimbam; 2024.09.30, 17:23.

                      Comment


                        Antroje puseje irgi baigia

                        Comment

                        Working...
                        X