Parašė Panevezietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąAš dažniau vaikštau ta dalimi, kuri šaligatvis, nes tos smulkios trinkelės sukelia važiuojamosios dalies įspūdį. Bet tada dar reikia neapsižioplint ties eilinės gatvės tipo nuolydžiais ir kraštiniais borteliais.
Dar man nepatinka, kad sankryžos, kuriomis automobiliai kerta alėją, dabar jau nėra pažymėtos kaip pėsčiųjų zona. Anksčiau buvo amžinai geltonai mirksintys šviesoforai, tai visi žinojo, kad jiems reika pristabdyt, o dabar neva eilinė pėsčiųjų perėja. Kai kurie, gal nežinantys apie alėjos ypatingumą, ten traktuoja pėsčiuosius kaip kėglius ir gąsdina lėkdami.
Pamatavau su Google Maps perėjos plotis nuo vieno važiuojamos dalies krašto iki kito yra apie 10-11 m
Užtektų vos ne pusės tiek - 6,5 m. Prasilenktų ir automobiliai, ir pėstiesiems saugiau.
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąAš dažniau vaikštau ta dalimi, kuri šaligatvis, nes tos smulkios trinkelės sukelia važiuojamosios dalies įspūdį. Bet tada dar reikia neapsižioplint ties eilinės gatvės tipo nuolydžiais ir kraštiniais borteliais.
Dar man nepatinka, kad sankryžos, kuriomis automobiliai kerta alėją, dabar jau nėra pažymėtos kaip pėsčiųjų zona. Anksčiau buvo amžinai geltonai mirksintys šviesoforai, tai visi žinojo, kad jiems reika pristabdyt, o dabar neva eilinė pėsčiųjų perėja. Kai kurie, gal nežinantys apie alėjos ypatingumą, ten traktuoja pėsčiuosius kaip kėglius ir gąsdina lėkdami.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tikrai manai, kad per mažai priemonių? Ženklas ribojantis greitį iki 20km/h, pėsčiųjų perėjos ženklai ir gulintys policininkai? Žybsinčios lemputės yra grindinyje, tik jau neveikia. Gal dar šlagbaumų reiktų? Vairuotojams kuriems nepadeda esamos priemonės, nepadės nieks!!!
Bet mačiau lakstančius ir girdėjau cypiančius-pypiančius. Atsisukau, žiūriu, kokie penki žmonės, kurie norėjo pereiti, apšalę atšoka prie šaligatvio ant RimiExpress kampo.
Vėliau jau pamačiau, kad tuos primityvius neaukštus guminius “policininkus” susimylėjo prisukti.
Vis tiek nesuprantu, kodėl nepadarė visko taip, kaip buvo įprasta ir anksčiau visada veikė.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Nemačiau nei ženklų apie 20 km/h, nei gulinčių “policininkų” iš pat pradžių. Signalų (specifinio dizaino, rimtų kalnelių) reikėjo apie pėsčiųjų zoną, o ne “čia nereguliuojama pėsčiųjų perėja, todėl pabūkit nesavimi ir sumažinkit greitį, mielieji mėgėjai manyti, kad žmonės yra kėgliai, jei eina per gatvę, kuria jūs važiuojat”.
Bet mačiau lakstančius ir girdėjau cypiančius-pypiančius. Atsisukau, žiūriu, kokie penki žmonės, kurie norėjo pereiti, apšalę atšoka prie šaligatvio ant RimiExpress kampo.
Vėliau jau pamačiau, kad tuos primityvius neaukštus guminius “policininkus” susimylėjo prisukti.
Vis tiek nesuprantu, kodėl nepadarė visko taip, kaip buvo įprasta ir anksčiau visada veikė.
Kita problema, jeigu nematai ženklų, tai kaip juos parodyti? Jie ten tikrai stovi nuo 2018m.
Nesuprantu kodėl pasirinkti tokie gulintys policininkai, kurie skirti tramdyti lengvąjį transportą, o autobusai, ar sunkusis transportas gali apsižergti, juk čia nevažiuoja VT, O lengvosios sėkmingai apvažinėja prie mažesnio eismo viduriu kirsdami ištisinę skiriamąją liniją, kuri greitu laiku atitinkamose vietose nusitrins, dėl dažno jos kirtimo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Dar kartą pasikartosiu, kam nepadeda esamos priemonės, nepadės ir mirksintys šviesoforai. .
Juokingai kalbi. Kiekviena priemonė sumoje padeda vis didesniam kiekiui vairuotojų.
Comment
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąTai dar psiskaitykit ką reiškia mirksintis geltonas šviesoforas pagal KET.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Tai turbūt todėl, kad ten nėra nereguliuojama sankryža, o tiesiog pėsčiųjų perėja, viskas dabar yra padaryta teisingai - greitį ribojantys ženklai, kalneliai ir pėsčiųjų perėjos ženklai. Viskas labai logiška, nes anksčiau, prie mirksinčių geltonų šviesoforų, tai net nelabai buvo aišku kas turi pirmumą: ar vairuotojai, ar pėstieji...
Comment
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąTai turbūt todėl, kad ten nėra nereguliuojama sankryža, o tiesiog pėsčiųjų perėja, viskas dabar yra padaryta teisingai - greitį ribojantys ženklai, kalneliai ir pėsčiųjų perėjos ženklai. Viskas labai logiška, nes anksčiau, prie mirksinčių geltonų šviesoforų, tai net nelabai buvo aišku kas turi pirmumą: ar vairuotojai, ar pėstieji...
O dabar kas turi pirmumą?
Yra vairuotojų, kurie tiki, kad turi praleisti pėsčiuosius, o yra tokių, kurie tiki, kad visi pėstieji privalo palaukti, kol jie pravažiuos, o kad nebūtų kėglių, tikriausiai verta iš karto juos išbaidyti, parodant, kad leki ir lėksi cypdamas.
Yra pėsčiųjų, kurie tiki, kad turi pirmumą, nes eina pėsčiųjų gatve.
Na, ir grynai praktiškai, estetiškai: kažkokie bjaurūs “policininkai” + staiga ženklas 20 + ženklas eilinė pėsčiųjų perėja versus tiesiog mirksintys šviesoforai.Paskutinis taisė manometras; 2022.08.17, 14:45.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąO dabar kas turi pirmumą?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąKas čia dar gali būti neaišku? Vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius! Aiškiau nebūna. Kai niekas neturi pirmumo, tai yra blogai, nes tokiose vietose negalioja lygiareikšmių sankryžų taisyklė. Jeigu yra nesuprantančių elementarių KET, tai čia jų bėda, matyt, ir jūsų taip pat...ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Pagal tokią logiką ir kalneliai niekam nepadeda, nes "kam nepadėjo buvusios priemonės, nepadės ir kalneliai".
Juokingai kalbi. Kiekviena priemonė sumoje padeda vis didesniam kiekiui vairuotojų.
Taip, dedam kuo daugiau priemonių, nemato ženklo 20, sustatom vidutinio greičio matuoklius. Nemato gatvėje pėsčiųjų perėjos ženklo, gal statome reguliuojama pėsčiųjų perėja, taip kažkieno trokštamą šviesoforą?
Dar kažkas nusišneka, kad anksčiau kai buvo neaišku kieno pirmumas, tada buvo aišku. O kai dabar aišku kieno pirmumas, tai neaišku kaip elgtis Ir ką tu tokiems žmonėms gali pasakyti?
Pėsčiųjų perėjos ženklai ten buvo ir prie mirksinčio geltono šviesoforo, tad pirmumas ir tada jau buvo aiškus. Mirksinčios lemputės dabar yra grindinyje, tik problema, kad jų nesudeda kokybiškų ir jos greit sugenda.
Lietuvoje per mažai turime kontrolės, kad eismo dalyviai laikytųsi KET, čia kalbu apie visus dalyvius pėsčiuosius, paspirtukus, vairuotojus, taisyklės yra, tik per mažai kontrolės, kad jų laikytųsi, o galvoja kaip sukuti papildomų taisyklių kurių vis tiek nieks nekontroliuos, o dauguma lietuvių galvoja jeigu nebaudžia, arba kiti pažeidinėja reiškiasi galima pažeidinėti
- 1 patinka
Comment
-
Rimti (neguminiai) stacionarūs kalneliai tikriausiai suveiktų kaip stabdis visiems, kam gaila savo automobilio. Tada ir geltonų mirksinčių šviesoforų nereiktų.
Šiaip aišku, kad pagal KET ženklas “pėsčiųjų perėja” reiškia pėsčiųjų pirmenybę, bet jis to, deja, nereiškia visų Lietuvos vairuotojų galvose, todėl galbūt padėtų pėsčiųjų zonos ženklas, leidžiantis ir judėti ir dviračiams bei paspirtukams.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 1 patinka
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąTada ir geltonų mirksinčių šviesoforų nereiktų.
.
- 7 patinka
Comment
Comment