esmė kuo daugiau vietų reikėjo mieste spėti išrausti/iškasti/pradėti kasti/asfaltuoti, visai nesivarginant vienų darbų baigti, ar daryti kokybiškai. Šitaip kritikuota ankstesnė valdžia, tačiau net "anos" valdžios šioks toks "simbolis" tie atseit laikinieji šviestuvai, net ir tie palikti, kiniškas grindinys alėjoje ir t.t. ir pan...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąNepadarė medžiams buvusių paaukštinimų. Kaip jie jausis?
Graudu, kad nebebus jokio išskirtinio, apgalvoto suoliukų, šiukšliadėžių ir gėlynų dizaino.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąesmė kuo daugiau vietų reikėjo mieste spėti išrausti/iškasti/pradėti kasti/asfaltuoti, visai nesivarginant vienų darbų baigti, ar daryti kokybiškai. Šitaip kritikuota ankstesnė valdžia, tačiau net "anos" valdžios šioks toks "simbolis" tie atseit laikinieji šviestuvai, net ir tie palikti, kiniškas grindinys alėjoje ir t.t. ir pan...
Okey, klausimas tau: kiek manai Kaunas su savo finansais galetu aprebti ir padaryti darbu?
Mano manymu yra tiesa, kad imami daugmaz pigiausi variantai. Taciau kritikuotojai perspaudzia su "nekokybiskumu". Zinoma, islenda brokai, taciau net jeigu butu imami brangesni variantai, kur garantijos, kad panasus brokeliai neislistu?
Ir jei ale darytume "kokybiskai ir brangiai" kiek manai sumazetu bendrai atliktu darbu apimtis per pvz 4 metus? 30% maziau? 50% maziau? Taip, israusiama ir su projektais uztrunkama metus ar ilgiau kol jie padaromi, taciau jie vis tiek pabaigiami. Ar tiek projektu daroma dalinai del to, kad butu galima parodyti kas daroma rinkejams? Taip, manau i tai atsizvelgiama. Bet galutinis klausimas, ar viskas pabaigiama? Ir atsakymas yra taip.
Aplamai kad ir kaip suksi, kad kazka nekokybiskai padaro ar t.t, bet as taip matau dabartine valdzia:
1. jie padaro bent du kartus daugiau dalyku ir projekteliu nei sugebetu padaryti bet kokia kita partija;
2. imami daugmaz pigiausi variantai, bet kai reikia tiek daug padaryt Kaune, abejoju, ar yra koks kitas logiskas variantas. Net ir su dabartine apimtimi, kuri kazkiek ispusta del mazesniu kainu, dar yra labai ir labai daug ka tvarkyti Kaune, todel branginti projektus "del kokybes" neatrodytu pragmatiska. Ne sveicarai ar vokieiciai esam.
Tad atsizvelgus i viska, dabartine valdzia turi - dideli apetita padaryti kuo daugiau, kas yra pliusas, net jeigu tai kazkiek atsiliepia per kokybe ar projekto igyvendinimo laika. Visgi svarbiausia, kad kokybes uztenka ir viskas visada galiausiai uzbaigiama.
Nebent, tu galvoji, kad dabartine valdzia pinigu sau "i kisene" nuvogia(man atrodytu senesne valdzia garantuotai nemazai lesu nuvogdavo). Del ko tiksliai kritikuoji? Nes jei tik del kokybes, tada branginant prjektus gerokai sumazetu sutvarkomu dalyku apmitis. Ar tu nori Kupcinsko plano Juozapaviciaus pl. tvarkyti uz 35-40mln(!!!) eur? Ar tai logiskas variantas dabartiniui Kaunui su esamais finansais, kai ir taip yra labai daug ka tvarkyti?? Matijosaitis paeme ir pravare asfaltavima uz 1.5mln eur ir bendrai desimtmeciui ar daugiau uzteks to(aisku su palopymais, ko reikia daugumai gatviu ar taip, ar taip). O kai finansai butu didesni Kauno(gal po poros desimciu metu) ar tiesiog butu priversti daryti ta kapitalini remonta, tada ir padarytu. Va cia ir problema su "kokybiskais" projektais, nes jie gali "suryti" begale pinigu del abejotinos naudos siandienos kaunieciams. Jei Kupcinskas butu likes, Kaunas turetu prasmatnu Juozapaviciaus pl., o visa kita kaip parkai, dauguma saligatviu, stadionas ir t.t ir toliau merdetu. Kaunas istrauke nerealia korta, kad i miesto vadovus gavo logiskai ir adekvaciai mastanti zmogu, kuris ir pinigu lygtais nevogia is biudzeto.
--------------------------------
I tema.
O tikrai kiba labai jau pakeite projekta lyginant su pirmuoju etapu? Kas tiksliai skirtingai padaryta? Gal tiesiog kadangi pats darbu ikarstis todel dar labai daug detaliu neispildyta.Paskutinis taisė subfor; 2019.03.10, 18:34.
- 7 patinka
Comment
-
kai tiek resursų metama tai nesibaigiančiai ir jau kiek už*isančiai piaro bangai, tai nori nenori pradedi analizuoti tuos geradarius, ką jie pateikia tam blizgančiam popieriuke. Labai mėgstu žmones kurie dirba, tiesiog juodai dirba ir padaro darbą, ir žiauriai nemėgstu tų, kurie būtinai apie savo darbus perdėtai dar reklamuojasi
- 1 patinka
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąkai tiek resursų metama tai nesibaigiančiai ir jau kiek už*isančiai piaro bangai, tai nori nenori pradedi analizuoti tuos geradarius, ką jie pateikia tam blizgančiam popieriuke. Labai mėgstu žmones kurie dirba, tiesiog juodai dirba ir padaro darbą, ir žiauriai nemėgstu tų, kurie būtinai apie savo darbus perdėtai dar reklamuojasi
- 6 patinka
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąGal ir bus vienodai su pirmąja dalimi, t. y. kai kur su paaukštinimais, o kai kur be. Tikiuosi, pasikarščiavau šitoj vietoj.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
Užmečiau akį šiandien eidamas tai betonas aplink medžius yra plikas ir ten tikrai bus kažkas dar montuojama, prieš panikuojant forumiečiam reikėtų bent šiek tiek palaukt kol kas nors bus aiškiau...
Labiau keista, kad tenka spėliot, nes projektai slepiami nuo savininkų, t.y. miestiečių (Nepamirškim, kad dar vis ne Matijošaitis ir co Kauno savininkai)
- 2 patinka
Comment
-
Kadangi esu susijęs su L.A. granito reikalais, tai galiu pasakyti, kad granitas visiems likusiems etapams keliauja iš tų pačių kalnų kaip ir pirmame etape. Taip pat galiu pasakyti, kad L.A. naudojamas granitas, ypač tamsusis (ale važiuojamoji dalis) yra beveik aukščiausios egzistuonačios kokybės. Dar koybiškesnis (tankesnis) galėtų būti tiktai rusiškas, bet jo kaina kosminė.
L.A. granitas keliauja iš šio kanlo.
Paskutinis taisė Lynce; 2019.03.13, 11:16.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Panika ne be reikalo. Nes plikas jis visur - kai kur aukštesnis, kai kur lygus su žeme. Matyt bus skirtinga, bet tikriausiai kažkas toje vietoje sumanyta.
Labiau keista, kad tenka spėliot, nes projektai slepiami nuo savininkų, t.y. miestiečių (Nepamirškim, kad dar vis ne Matijošaitis ir co Kauno savininkai)
Įdomu koks granitas Vilniuje Katedros aikštėje? Ten važinėja kas tik nori ir kranai egles stato ir plytelės neskilinėja. Tad kam pas mus išskirta tą "važiuojamoji dalis" pėsčiųjų zonoje suprasti tikrai sunku.
Viskas slepiama nuo miestiečių, krabai valdo Kauną! O šiaip prieš daug daug metų (berods 2005) vyko tas Laisvės al. rekonstrukcijos konkursas, kurio nugalėtoju buvo pripažintas Š. Kiaunės projektas, o tada užmestas daugeliui metų į stalčių ir prieš praeitus rinkimus išmestas kaip paskutinės vilties korta nueinančios valdžios be jokių ten derinimų ar peržiūrėjimų ir pritaikymų šių dienų poreikiams ir aktualijoms. Ir jame buvo numatyta, kad Laisvės alėja bus galima važinėti automobiliais (paieškojus internete galima rasti ir ne viena interviu su architektu).
O pradėjus rekonstrukciją ir pradėjus lysti klaidingiem pasirinkimam (kad ir plytelių formai) vėlu kažką daryti, negali pusę Laisvės al. perdaryti kitaip su atskiru konkursu.
Beje, patį projektą irgi galima dar rasti internete, pvz. čia: https://issuu.com/ivileimkute/docs/l...statymas201411 ir tada nereikia jokių sąmokslo teorijų burti viskas aišku ir dėl medžių ir dėl "važiuojamųjų dalių". Bet ne - geriau matyti krabų ir driežažmogių sąmokslą...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąSakiau ir sakysiu, kad reikia Alėjoje padaryti bėginį transportą
Comment
-
Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
Dar sakyk senovinę konkę sugražinkim, arklių traukiama :-D
Parašė ernissss Rodyti pranešimąDar pasakyk kam jis ten reikalingas?
Pagrindiniai faktai (ne nuomonė):- Laisvės Alėjos ilgis nuo Vytauto pr. iki Ožeškienės g. - 1.5km. 1.3km, jeigu skaičiuotume tik iki Soboro.
- Masteliui suprasti - Vilniuje yra toks pat atstumas nuo Aušros Vartų iki Gedimino kalno. Skersai visą Vilniaus senamiestį.
- Kita didelė pėsčiųjų gatvė, susijungusi Vilniaus gatvė, tęsiasi dar apie 900 metrų.
- Kauno mieste gyvena apie 300,000 žmonių.
- Kauno centre yra beveik 2.5 kilometro ilgio vientisa gatvė, kurioje nevyksta joks transporto eismas.
- Viena didžiausių Kauno centro problemų - išsimėtymas. Turime pakankamai įdomią ir aktyvią Vilniaus gatvės atkarpą nuo požeminės perėjos iki Rotušės aikštės. Turime jau beveik baigtą didelį projektą Vienybės aikštėje, akmens metimo atstumu nuo Alėjos statomą Magnum-Arka-Fugetė trikampį, ir Žalgirio areną.
- Žmonėm reikės susisiekimo norint nuvykti iš taško A į tašką B ar C.
- Šiuo metu esanti gatvė yra tiesiog per ilga. Dviejų su pusės kilometro juosta neturi užtenkamai dalykų, kad ją užpildytų tikrai daug įdomių vietų.
- Net jeigu turėtų, susisiekimas su jom šiuo metu yra pakankamai silpnas. Pėsčiom nueiti tiesiog pakankamai sunku. Iš baro prie Soboro nuvykti į vietą Rotušėje dabar yra pakankamai sunku.
- Bet aišku, įmanoma. Tik čia problema. Paskutinis dalykas, ko miestui reikia centre - dar daugiau automobilių. Kęstučio/Donelaičio gatvės jau ir taip pakankamai užkištos, ir atsiradus papildomiems objektams, situacija tikrai negerės.
- Galimybė sutelkti parkingą už Senamiesčio (Vytauto pr., Merkurijus, Vienybės a.) ir suteikti patogų, pastovų transportą būtų tiesiog....patogu.
- Galiausiai - tuščioje LA šiuo metu turime pakankamai vietos tai padaryti, o geras vidinis susisiekimas taptų papildomu stimulu ten kurtis įvairiems verslams.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimą
Sakau.
Pagrindiniai faktai (ne nuomonė):- Laisvės Alėjos ilgis nuo Vytauto pr. iki Ožeškienės g. - 1.5km. 1.3km, jeigu skaičiuotume tik iki Soboro.
- Masteliui suprasti - Vilniuje yra toks pat atstumas nuo Aušros Vartų iki Gedimino kalno. Skersai visą Vilniaus senamiestį.
- Kita didelė pėsčiųjų gatvė, susijungusi Vilniaus gatvė, tęsiasi dar apie 900 metrų.
- Kauno mieste gyvena apie 300,000 žmonių.
- Kauno centre yra beveik 2.5 kilometro ilgio vientisa gatvė, kurioje nevyksta joks transporto eismas.
- 2 patinka
Comment
-
Galvojau čia trolinimas dėl to bėginio transporto Laisvės al., bet pasirodo, kad kažkas rimtai galvoja, jog jis reikalingas. Nesu nė iš vieno (real life) žmogaus girdėjęs tokio nusiskundimo, kad reiktų kažkokio papildomo transporto. Net iš amerikonų kurie šiaip nėra linkę vaikščioti pėškom, nė vienam iš jų tai neasirodė atstumas kurį būtų problematiška įveikt, daug daugiau buvo susižavėjųsių, jog yra tokia unikali ilga vien pėstiesiems skirta alėja.
Laisvės al. nuo Gedimino iki senamiesčio yra nepilnos trys stotelės tai jei kažkoks bėginis transportas būtų kur tas tris stoteles važiuotų tai prasmės irgi visiškai nėra nes atstumai tarp stotelių būtų pakankamai dideli, kad neapsimokėtų iki jų eit ir laukti.
Transportas judantis pėsčiųjų zonoje negalėtų važiuoti greitai, max 20km/h, o realiai tai tik pėsčiojo greičiu t.y. 7km/h (kas teoriškai galioja dviratininkams). Laisvės al. kerta dvi skersinės gatvės - joms realiai reikėtų papildomų apsaugos priemonių, kad nesusidurti.
Realybėj blogesnė situacija yra su senamiesčio pasiekiamumu, nes stotelės yra prie "Lituanica" ir Brištono/Nemuno g. kampas ir nuo ten turi pasiekti viską kas yra senamiestyje. Bet ten bet kokiu atveju nėra vietos jokiem tramvajams.
- 5 patinka
Comment
Comment