Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Automobiliu eismas Laisves al. butu visiska tragedija. Kitas dalykas, kam tas eismas apskritai reikalingas? Telpa tos masinos Kestucio ir Donelaicio gatvese pakankamai. Jeigu butu leidziama vaziuoti Laisves al., tai ji pavirstu marozu pasimaivymo vieta. Pradet statyt masinas bet kaip, kas kietesnis, arciau duru, kad kuo maziau eiti ir t.t.
    Ne lietuviu liaudziai tokie pokyciai.

    Comment


      Estija įteisino vienos lyties asmenų partnerystę;
      Latvijos ministras paviešino savo pažangią orientaciją;
      Lietuva dabar turi puikią progą pasivyti šias pažangias šalis leisdama autoeismą LA, nes tai neįkrušamai pažangu ir progresyvu. Pasaulis keičiasi, privalo keistis ir LA. Mums reikia daugiau out-of-box thinkingo, nebijoti pokyčių, nesilaikyti įsikibus tos sovietmečiu dirbtinai primestos pedestrianizacijos kaip kokios pagonių šventyklos. Nenustebčiau sužinojęs, kad depedestrizacijos priešininkai rinko parašus už dirvožemio referendumą ir gal net yra latentiniai homophobai.

      Comment


        Parašė GYARD-P Rodyti pranešimą
        Ar tai reiškia LA dabar turėtų tarnauti fifoms ir pilkiems kentams su BMW?
        Manyčiau LA turėtų formuoti visuomenę, o ne visuomenė LA
        Kuo čia dėtos fifos ir pilki kentai? Manau, kad LA turi būti patraukli visiems. Ir važiuotiems, ir dviratininkams, ir tėvams su vaikų vėžimėliams, ir studentams.

        O formuoti visuomenę geriau palikim filosofams, rašytojams, poetams, pedagogams.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Mes jau turime ir Vilniaus gatvę, kuri yra skirta išimtinai pėstiesiems ir kuri pati užpildyta yra gal tik 60-70 procentų. Suprantu, kad norime megapolio Kaune ir norime kabintis į praeitį, nes "kažkada buvo labai gražu", bet reikia LA padaryti tai, kas padarytų ją patrauklia erdve, turinčią kažką tokio, ko neturi kitos miesto vietos.

          Jeigu dabar galvočiau įkurti kokį nors barą/restoraną, nematau jokių priežasčių dėl ko rinkčiausi Laisvės Alėją, o ne Valančiaus, Vilniaus ar net Muitinės gatvę. Čia ir yra problema. Pusantro kilometro zona yra žiauriai patogioje miesto vietoje, bet čia privalumai ir baigiasi. Transporto įvedimas, mašinų stovėjimo aikštelės? Tai įneštų naujų vėjų. Konkė (važiuojanti naktimis? PRAŠAU, nesugadinkit šito šanso) irgi zonai suteiktų kur kas daugiau privalumų. Laisvės Alėjai reikia ne korekcinės operacijos, o pilno chirurginio įsikišimo. Nes patikėkite, kolegos, jeigu Jums atrodo, kad tiesiog pėsčiųjų erdvių Kaune trūksta, tai greičiausiai šiek tiek klystate.

          Comment


            Parašė Magician Rodyti pranešimą
            Mes jau turime ir Vilniaus gatvę, kuri yra skirta išimtinai pėstiesiems ir kuri pati užpildyta yra gal tik 60-70 procentų. Suprantu, kad norime megapolio Kaune ir norime kabintis į praeitį, nes "kažkada buvo labai gražu", bet reikia LA padaryti tai, kas padarytų ją patrauklia erdve, turinčią kažką tokio, ko neturi kitos miesto vietos.

            Jeigu dabar galvočiau įkurti kokį nors barą/restoraną, nematau jokių priežasčių dėl ko rinkčiausi Laisvės Alėją, o ne Valančiaus, Vilniaus ar net Muitinės gatvę. Čia ir yra problema. Pusantro kilometro zona yra žiauriai patogioje miesto vietoje, bet čia privalumai ir baigiasi. Transporto įvedimas, mašinų stovėjimo aikštelės? Tai įneštų naujų vėjų. Konkė (važiuojanti naktimis? PRAŠAU, nesugadinkit šito šanso) irgi zonai suteiktų kur kas daugiau privalumų. Laisvės Alėjai reikia ne korekcinės operacijos, o pilno chirurginio įsikišimo. Nes patikėkite, kolegos, jeigu Jums atrodo, kad tiesiog pėsčiųjų erdvių Kaune trūksta, tai greičiausiai šiek tiek klystate.
            Jei kurtum bara tai ne nuo gatves priklausytu ar i ji eitu zmones. Paminejai Vilniaus gatve, kurioje eismas irgi draudziamas, tai kuo ji skirtusi nuo LA? Vikniaus gatve nerekonstruota, eismas draudziamas, automobiliu neea kir statyt...bet...baruose zmoniu pilna. Gatves gyvumas priklauso ne nuo to ar gatve yra patogi. Labai gyvas yra savanoriu prospektas, Laisves al kertancios katves..bet isgert kavos kazkodel dauguma eina ne i istaigas ,kurios yra Savanorij, Maironio,Mickeviciaus gatvese. Net ir ne Valanciaus ar Muitines gatvese, o nepatogioje Vilniaus gatvej.

            Comment


              Parašė Magician Rodyti pranešimą
              Mes jau turime ir Vilniaus gatvę, kuri yra skirta išimtinai pėstiesiems ir kuri pati užpildyta yra gal tik 60-70 procentų. Suprantu, kad norime megapolio Kaune ir norime kabintis į praeitį, nes "kažkada buvo labai gražu", bet reikia LA padaryti tai, kas padarytų ją patrauklia erdve, turinčią kažką tokio, ko neturi kitos miesto vietos.
              Nežinau ar tu tiesiog toje Vilniaus gatvėje nelabai būni, ar mes labai skirtingai suprantame užpildymą?

              Parašė Magician Rodyti pranešimą
              Jeigu dabar galvočiau įkurti kokį nors barą/restoraną, nematau jokių priežasčių dėl ko rinkčiausi Laisvės Alėją, o ne Valančiaus, Vilniaus ar net Muitinės gatvę. Čia ir yra problema. Pusantro kilometro zona yra žiauriai patogioje miesto vietoje, bet čia privalumai ir baigiasi. Transporto įvedimas, mašinų stovėjimo aikštelės? Tai įneštų naujų vėjų. Konkė (važiuojanti naktimis? PRAŠAU, nesugadinkit šito šanso) irgi zonai suteiktų kur kas daugiau privalumų. Laisvės Alėjai reikia ne korekcinės operacijos, o pilno chirurginio įsikišimo. Nes patikėkite, kolegos, jeigu Jums atrodo, kad tiesiog pėsčiųjų erdvių Kaune trūksta, tai greičiausiai šiek tiek klystate.
              Taip, reikia chirurginio įsikišimo. Bet automobiliai yra labotomija, o ne gydymas.

              Comment


                Baiminamasi skundų dėl Laisvės alėjos pertvarkos

                Netrukus turėtų būti paskelbta, kuri statybos bendrovė imsis pirmojo garsiausios Kauno gatvės - Laisvės alėjos - rekonstrukcijos etapo. Laikinosios sostinės valdininkai nuogąstauja, kad ateinantį pavasarį numatytus pradėti darbus stabdys konkurso dalyvių skundai.

                Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Gimtasis-k...tvarkos/191571

                Comment


                  /\

                  Pirmas pranešimas šioje temoje parašytas prieš 10,5 metų ir niekas per tą laikotarpį nepasikeitė.
                  Flickr

                  Comment


                    Nieko tokio. Viskas pasikeis 2027-2031 metų ES finansinėje perspektyvoje, ar kada ten žadėjo meras Kupčinskas.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Nieko tokio. Viskas pasikeis 2027-2031 metų ES finansinėje perspektyvoje, ar kada ten žadėjo meras Kupčinskas.
                      Na bent jau senojo grindinio Kupčinskas neišvogs, priešingai nuo Zuokas.
                      Flickr

                      Comment


                        Situacija tokia, kad miestas nesuvaldo eismo senamiestyje. Auto parkuojamos pačioje rotušės aikštėje šalia rotušės durų. Automobiliai kerta Vilniaus g. neleistinose vietose (draudžiami ženklai). O kadangi tai daro ir policija, tai ką kalbėti apie mafijozus BMW vairuotojus.
                        Deja reikia matyti ir liūdną esamą situacija.
                        Kaip kažkas teisingai pastebėjo, LA leidus parkuoti ar važiuoti, situaciją vargiai pavyks suvaldyti. Vilniaus pavyzdys Gedimino pr. su parkavimu ant dviračio tako irgi buvo panašus. Nemanau, kad Kaunas mentaliai jau yra subrendęs tvarkingam eismui LA

                        Stipriai palaikyčiau tvarkingo europietiško tramvajaus idėją nuo soboro iki rotušės

                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Kuo čia dėtos fifos ir pilki kentai? Manau, kad LA turi būti patraukli visiems. Ir važiuotiems, ir dviratininkams, ir tėvams su vaikų vėžimėliams, ir studentams.

                        O formuoti visuomenę geriau palikim filosofams, rašytojams, poetams, pedagogams.
                        Paskutinis taisė GYARD-P; 2014.11.21, 10:38.

                        Comment


                          Parašė Magician Rodyti pranešimą
                          Jeigu dabar galvočiau įkurti kokį nors barą/restoraną, nematau jokių priežasčių dėl ko rinkčiausi Laisvės Alėją, o ne Valančiaus, Vilniaus ar net Muitinės gatvę.
                          Kiek tam pasirinkimui turėtų įtakos transporto eismo leidimas ar neleidimas? Pvz., ar tai, kad Vilniaus g. eismas leidžiamas, būtų svarbu? (Ar gal eismas neleidžiamas -- dabar suabejojau, susipainiojęs čia pasisakančių logikos vingiuose). Ar svarstytum galimybę atidaryti kokį nors barą/restoraną Vasario 16-osios g. ar Kanto g., kur eismas leidžiamas?

                          Comment


                            Parašė GYARD-P Rodyti pranešimą
                            Kaip kažkas teisingai pastebėjo, LA leidus parkuoti ar važiuoti, situaciją vargiai pavyks suvaldyti.
                            O jei padaryt važiavimą skirtinguose lygiuose, arba atskirt borteliu ar kažkokiais išsikišimais pėsčiųjų zoną, kad automobiliai ant jos negalėtų važiuot?
                            Nemanau, kad čia problema būtų.

                            Comment


                              Tik jau nereikia kalbėti apie transporto eismą LA. Būtų totali nesąmonė...

                              Comment


                                Periodiškai pasikartosiu, kol tą išgirs savivaldybės klerkai
                                Mano nuomone eismo reikia dar labiau sumažinti - t.y. kertančias gatves pakišti po LA. Nes dabar eini lyg ir pėsčiųjų zona, bet vaikus turi laikyti už rankų, kad nenubėgtu per toli iki kokios Maironio g...
                                Kertančiose gatvėse sunkusis transportas turbūt ir taip uždraustas, o tai reiškia, kad palindimas po LA galėtų būti 2,5 m aukščio, kaip požeminiuose parkinguose. O jei koks vienas kitas ir netilps, pasaulis neapsivers jei apvažiuos pėsčiųjų zoną aplinkui.

                                Comment


                                  Pritariu Rimas_OK. Tai esminis dalykas, dėl ko išvis tą rekonstrukciją verta pradėti.
                                  www.dizonaurai.lt /architektūrinės vizualizacijos

                                  Comment


                                    Kai buvo kuriama Laisvės al. ji buvo nuspręsta, kad bus tik pėstiesiems. Maironio ir A.Mickevičiaus gatvės turėjo būti pakištos po grindiniu, bet iškilo kiek keblumu ssrs laikais. Bet jau tada buvo suvokta, kad tai gatvė pėstiesiems, ne automobiliams
                                    "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                    Comment


                                      Neteko matyti projekto. Ar kas nors numatyta dėl Vilniaus g. požeminės perėjos?

                                      Comment


                                        Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                                        Kai buvo kuriama Laisvės al. ji buvo nuspręsta, kad bus tik pėstiesiems. Maironio ir A.Mickevičiaus gatvės turėjo būti pakištos po grindiniu, bet iškilo kiek keblumu ssrs laikais. Bet jau tada buvo suvokta, kad tai gatvė pėstiesiems, ne automobiliams
                                        Joooo.... Kai Laisvės alėja ėmė formuotis, tai yra XIX a. pabaigoje, tai nebuvo jokio sprendimo ją padaryti pėsčiųjų gatve. Kaip ir tokio sprendimo nebuvo pirmus 70 (patikslinkit, kas geriau pamenat) jos gyvavimo metų. Tarybiniai architektai/urbanistai ar ne 1970 metais "suvokė", kad pagal "tarybinės mikroschemos geriausios pasaulyje" logiką galima įmesti į salyginai vidutinio dydžio miestą vos ne didžiausią pėsčiųjų gatvę rytų europoje. Tai salyginai veikė, kol čia "pagal planą" koncentravosi univermagai, parduotuvės, kavinės ir dar ten bala žino kas - bet tai buvo tiek pat veiksminga kaip ir planinė ekonomika. Šiai dienai, kai tokius dalykus diktuoja ne iš aukščiau nuleistas planas, kai su LA konkuruoja prekybos centrai ir alternatyvios miesto erdvės, tai nereikia nustebti, kad ji dažnokai apytuštė. Ir tai vyksta ne dėl miestiečių kultūrinio nejautrumo ir suvokimo, kokia nuostabi yra LA trūkumo, o dėl to, kad ji iš esmės didele dalimi yra neracionali. Aš nesakau, kad LA yra kažkuo bloga. Aš tik sakau, kad tokia, kokia ji yra dabar ji neišnaudoja savo potencialo būti pilnaverte miesto dalimi.

                                        Comment


                                          Parašė Taiga Rodyti pranešimą
                                          [...] nereikia nustebti, kad ji dažnokai apytuštė. Ir tai vyksta ne dėl miestiečių kultūrinio nejautrumo ir suvokimo, kokia nuostabi yra LA trūkumo, o dėl to, kad ji iš esmės didele dalimi yra neracionali
                                          Būtent...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X