Parašė Knope
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąBijau, kad Laisvės alėja labai sušventinama vos ne kaip kokia pagonių šventykla. Ir dar tos liepos, nors jos nei gražios, nei ką... (kauniečiai turbūt mane pasmaugtų dabar).
Esmė - nebijoti daryti kitaip.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąDaug kavinių, barų ir pėsčiųjų yra nuo Katedros a. iki Kudirkos a. Iki Lukiškių a. dar šiek tiek pasitaiko, o nuo jos iki Seimo vakare tik vaiduokliai vaidenasi.
Realiai jis nors ir gražus, bet yra biurų, o ne poilsio/naktinio gyvenimo gatvė. Klausimas ar kauniečiai nori tokios Laisvės al., ypač kai jau dabar skundžiasi, kad ten žmonių vakarais mažai.
Gyviausia Vilniuje matyt visgi yra Vilniaus g., kur eismas tik teoriškai galimas.Paskutinis taisė Lettered; 2014.11.19, 15:36.
Comment
-
Kaune ruošiamasi Laisvės alėjos rekonstrukcijai, kuri gali kainuoti apie 70 mln. Lt. Visa rekonstrukcija suskirstyta į šešis etapus, pranešė Kauno savivaldybė.
Plačiau: http://vz.lt/article/2014/11/19/lais...#ixzz3JWQHb2OQ
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNe tik teoriškai, beveik kasdien praktiškai tranzitu važiuoju ta gatve tiek ryte, tiek vakare. Kažin, ar tai pati sėkmingiausia Vilniaus gatvė sutvarkymo požiūriu, ten ir pėstiesiems trūksta vietos, lauko kavinės apskritai tik pačiame gale, kur realiai tų automobilių nebėra, o visur kitur tik bet kaip sugrūsti automobiliai, neaiškūs dviračių takai ir siauras šaligatvis, žodžiu Gedimino pr. žymiai efektyviau ir gražiau išspręstas. Vilniaus gatvė visa gyvybinga dėl savo lokacijos, tai jungianti senamiestį su centru gatvė. Gedimino pr. kaip ir Laisvės al. labai ilgas, todėl gale, kur Seimas, ministerijos, biblioteka gyvybės mažiau, bet tai nėra problema, per mažai Lietuvoje gyventojų ir turistų, kad kuriame nors mieste visa kelių kilometrų gatvė būtų užgrūsta žmonėmis, bet problema, kad LA dabar visa tokia merdinti, tad kažką keisti tikrai reikia, gal nereikia paleisti automobilių per visą ilgį, bet kai kuriose atkarpose tikrai būtų vienas iš variantų. Pvz. Vokiečių gatvė tikrai nebūtų visa užpildyta vasarą lauko kavinėmis, jei ten nebeliktų automobilių eismo, su Rotušės a. (tiek Vilniuje, tiek Kaune) irgi pan.
Ko reikia Laisvės alėjai tai naujo grindinio (geriausiai akmens, o ne baisaus betono kaip dabar), suoliukų ir kitokio kosmetinio sutvarkymo, kad palyginus su Senamiesčiu ji neatrodytų varganai. Kitas dalykas, kad reikėtų mažiau reguliavimų verslui, tiek dėl pastatų tvarkymo, tiek dėl visokių trukdymų miegoti pensininkams vakarais.
Žmonės juk neina laiko leisti ten kur šalia važinėja automobiliai. Greičiau atvirkščiai.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąŽmonės juk neina laiko leisti ten kur šalia važinėja automobiliai. Greičiau atvirkščiai.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąLaisvės alėjos tuštumas vakarais yra ne dėl to, kad ten nevažiuoja automobiliai, o dėl to, kad Kauno gyventojų perkamoji galia mažoka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNe taip reikia interpretuoti - žmonės nevažiuoja laiko leisti ten, kur nėra kaip privažiuoti ir pasistatyti automobilį. Ne visur pėsčiom vaikščiojantys studentai yra prestižinėse vietose esančių barų ar restoranų klientai, o asmenys važinėjantys su prabangiais automobiliais.
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąKlausimas: ar Vilniaus gyventojų perkamoji galia labai didesnė už Kauno? Kalbant apie Gedimino prospekto gyvybingumą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNe taip reikia interpretuoti - žmonės nevažiuoja laiko leisti ten, kur nėra kaip privažiuoti ir pasistatyti automobilį. Ne visur pėsčiom vaikščiojantys studentai yra prestižinėse vietose esančių barų ar restoranų klientai, o asmenys važinėjantys su prabangiais automobiliais.
O pasistatyti automobilį Vokiečių g. ir eiti iki ten yra ne toliau nei Kaune pasistatyti jį Kęstučio ar Donelaičio gatvėse ir ateiti iki Laisvės alėjos.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Vilniaus gatvė puikiai sukasi dėl to, kad ten traukos vietų tankumas yra didelis. Pažiūrėkite kiek barų, kavinių, užkandinių ir restoranų yra zonoje tarp požeminės perėjos ir Rotušės. DAUG. Kiek tokių traukos taškų yra Laisvėje? Kelis kartus mažiau, kelis kartus didesniame plote.
Dabar įsivaizduokite save vietoje žmogaus, kuris varo šeštadienio vakarą praleisti mieste. Į kurią zoną eisite? Vilniaus g, kurioje vidutinis atstumas tarp barų gali būti išmatuotas vidutinio dydžio rulete, ar Laisvės Alėją, kur jūs girtas eidamas iki mėsainių sugebėsite išsiblaivyti?
Tokio ilgio gatvė, kaip LA, pilna pramogų ir pilna žmonių nuo pradžios iki galo mūsų regione, gali būti tik viename mieste, it tas yra pilnas lenkų. Ir ne tai, apie ką jūs dabar pagalvojote, o Varšuva. Žmonės nori lengvai pasiekiamų vietų, o judesį mieste sukuria didelis tankumas. Kurio LA ne itin sukurs. O pradžiai miestą galima pradėti gaivinti pilnai užkišus visą Vilniaus gatvę. Dabartinėse perspektyvose LA gali tapti gyvenamų butų ir biurų tašku. Skaudu, bet gal labiau logiška.
Comment
-
Aš tai kaip tik sakyčiau, kad reikėtų ne nuo to galo atnaujinti, net gi ne Laisvės alėją, bet senamiestį sutvarkyt. Tikrai verslininkai labai smagią atmosferą sukurią Vilniaus gatvėje, ypač šiltu metų laiku. Norėtųsi atnaujintos rotušės aikštės, Vilniaus gatvę perkloti. Galėtų ir normalus dviračių takelis kažkur atsirasti, nes ta akmeninį negalėčiau taip pavadinti. Gal išvis reiktų susiaurinti tą akmeninį Vilniaus gatvės kelią. Nors man tiesa pasakius išvis tie akmenys nei gražu, nei praktiška, bet čia jie jau su istorija... Šią vasarą kol straipsnių internete neatsirado, tai išvis niekas nesiteikė sutvarkyt atsivėrusių kraterių. Nesinorėtų dėl tokio požiūrio, kad vėl gryžtumėm kokia 10 metų atgal kai senamiestis buvo tuščias.
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąLeidus eismą LA, ji taptų eiline gatvele, ne svarbesne negu kokia Putvinskio g., ir galutinai nustiptų, tuo pačiu nebeliktų ir dabartinio "centro". Pėsčiųjų zona turi bent kokios nors vilties gyventi, net jei dabar ji ne geriausioje formoje. Tas pats galioja Vilniaus g.
Vilniaus Vokiečių g., Gedimino pr. ir aplinkinės g-vės yra pėsčiųjų ir transporto maišalynė, kuri netinka nei transportui, nei pėstiesiems: pėstieji turi laigyti tarp automobilių, norėdami patekti iš vieno kaboko į kitą, o transportas gali tik šliaužti "konkės" greičiu ir stabčioti prie kiekvienos perėjos, iš esmės -- prie kiekvieno stulpo. Fundamentaliai žiūrint, infrastruktūriniais klausimais Vilnius yra geras pavyzdys Kaunui, kaip NEGALIMA daryti.
Man asmeniškai Gedimino, Vokiečių g. labai patinka, ten daug judėjimo, žmonių, įvairių įstaigų, kavinių, parduotuvių. Ir man automobiliai netrukdo, jie ten, kur ir turi būti. Bet gal aš čia toks keistuolis tikLietuva visiems.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBlogas pavyzdys reprezentatyviausia Vilniaus gatvė? Koks tada yra geras pavyzdys? Gedimino pr. geriausiai sutvarkyta Vilniaus gatvė,
Ir taip niekas iki šiol neatsakė į klausimą, kokį pranašumą turi aplinkinės g-vės, kur eismas leidžiamas, palyginus su LA, kur eismas neleidžiamas.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąGal geriau pasistengti, kad bent iš pradžių LA taptų bent jau tokia, kaip Gedimino pr. ar Vilniaus g. Vilniuje, nes dabar tai netgi iki šių objektų jai kaip iki mėnulio O paskui bus galima tobulinti.
Comment
-
Kažkaip vilniečiai čia bando įrodyti, kad jų Vokiečių gatvė labai teisinga Nemanau! Pastovus triukšmas, pilna pižonų kurie atvažiuoja patriukšmauti savo galingais varikliais ir suka ratus kaip ant podiumo, turim mes tą variantą irgi, aplink Rotušę ir kas iš to? Gedimino pr. kaip parduotuvių gatvė gera, bet ne laisvalaikio, kavinės vasarą labai susiaurina praėjimus, tikrai nepatogu, o ir sėdėti ten ne ką smagiau, kai šalia žmonės grūdasi. Žodžiu LA didžiausias Kauno pliusas! Po truputį jau atsigauna, bet ir nereikia, kad visa nuo pradžios iki galo būtų pilna žmonių, labai gerai, kai yra ramesnių kampelių, pvz aplink Soborą.
Comment
-
Pritariu pasisakantiems prieš LA automobilizaciją - visiškai nesuprantama kam ten būtų reikalinga važinėt automobiliams. Lygiagrečiai LA eina dvi gatvės nuotolusios mažiau nei 200m, po 3 eismo juostas kiekviena, kuriose realiai net kamsčiai nesusiformuoja. Skersai LA gatvės kerta kas 500m. Tiek tikrai nėra sunku paeiti. Tai kokia nauda ja važinėt automobiliams? Aptarnaujantis transportas šiaip ar taip važinėja ir ką reikia atveža, pakrauna, iškrauna. Vienintelis dalykas kurio trūksta LA prieigose tai parkavimo vietos, nu bet paversti LA antžemine parkavimo aikštele tai būtų nepateisinama niekaip, čia jau reiktų ieškoti alternatyvių sprendimų.
Kažkaip keista matyt palyginimus tarp LA ir Gedimino pr. - tai visiškai nesulyginami dalykai. LA gali tiesiog pasivaikščioti kaip parke, pasėdėt ant suoliuko ir neuostyt išmetamųjų dujų, tuo tarpu Gedimino pr. tai gražiai suremontuota gatvė (dėl to nėra abejonių), bet asmeniškai nelaikau jos vieta laisvalaikiui praleisti. Nebūtina žiūrėti į kaimynus ir daryti taip kaip pas juos, kai galima turėti kažka unikalaus ir geresnio.
Comment
-
As tai siulyciau is pradziu sutvarkyti LA ir neleist vazinet automobiliams, po to stebet zmoniu srautus, pamacius, kad suds gaunasi, galima bandyt surizikuot ir paleist. Nemanau, kad po to rekonstrukcijos bus kazkas wow, kad zmones ims plusti i pesciuju aleja. Man tai pavyzdys Klaipeda ir kiti mazesni miestai: viskas iscackinta grazu, bet nykuma. Kaunas turi apsispresti ar nori buti miestu ar ramybes oaze ir uzkampis. Nebus surmulio nebus ir miesto.
Comment
Comment