Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    tai bus paprasčiausia konkė, t.y. arklio traukiamas tramvajus
    ne arklio, o elektrinis

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Gerai, gatvė taps jaukesnė ir funkcionalesnė, nes dabar akivaizdu, jog gatvė per ilga ir per plati, kad liktų vien tik pėstiesiems.
      Tai buvo jos išskirtinumas, dabar jo nelikus tai bus eilinė gatvė kaip Maironio ar Mickevičiaus. Jaukumas ir buvo tame, kad gali laisvai praeiti, o nesigrūsti tarp žmonių (nors geru oru ir tai jau vietos ne per daugiausiai), o dabar mirties nuosprendis, nes vienintele pėsčiųjų erdvė Kaune liks Vilniaus gatvė. O kad LA trūksta gyvasties daugiausiai kalba tie kurie ten retai būna. Kasdien vaikščiojant Laisvės alėja toks įspūdis nesusidaro.

      Comment


        Na diena LA zmoniu buna pilna. Vakarop tik istusteja. Bet daug tusciu patalpu ne tik pirmam bet ir virsutiniuose aukstuose, tad nori nenori, tu zmoniu maziau. Po rekonstrukcijos reikia manyti situcija, su patalpu uzimtumu reikia manyt pasikeistu.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Gerai, gatvė taps jaukesnė ir funkcionalesnė, nes dabar akivaizdu, jog gatvė per ilga ir per plati, kad liktų vien tik pėstiesiems.
          Iš kur ištraukėte, kad dabar gatvė "per ilga ir per plati" pėstiesiems?

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            ne arklio, o elektrinis
            O yra kokios informacijos kaip tai atrodys? Nuo kur iki kur važiuos?

            Ir iš esmės, ar tai funkcionalu?

            Comment


              Man labai įdomu,ar aikštė aplink savivaldybę ir miesto sodas liks su senu grindiniu?

              Comment


                Pirmiausia dar palaukit, nes kažkur girdėjau, kad iš projekto traukiasi tramvajus.
                My Flickr
                My Trainpix

                Comment


                  Dėl transporto paleidimo Laisvės alėjoj, tai manau nereikia čia daug stresuoti, ženklą eismas draudžiamas pastatyti kainuos mažiausia.

                  Comment


                    Pasikartosiu - tokie ženklai stovi Vilniuje Pilies g., stovėjo Gedimino pr., kai vakarais buvo draudžiamas automobilių eismas. Bet gatvė lieka gatve. Dabar kai LA šaligatviu važiuoja spec. transportas, jis ir jaučiasi važiuodamas šaligatviu. Važiuodamas gatve su kokiais nori ženklais - jausis važiuodamas gatve.

                    Comment


                      Tai ir dabar vakarais Gedimino pr. draudžiama važiuoti. Po 19h, atrodo. Savaitgaliais - atvirkščiai, draudžiama dienos metu. Bet tiesa tame, kad niekas to nepaiso.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Šlovė parkingui Laisvės Alėjoj.



                        Comment


                          Kad Vilniuj nepaiso ženklų, tai manau yra jau ne ženklų ir gatvės problema, o miestiečių ir pareigūnų. Iš Laisvės alėjos nėra įvažiavimų į kiemus, tad apsimetant gyventojais nepasivažinėsi po ją. Juk jei nori nepaisyti ženklų ir pasivažinėti po laisvę, tai tą gali ir dabar, bet niekas to nedaro. Kitas klausimas ar tikrai bus tokia atspari granitinė grindinio danga kad ja galėtų intensyviai važinėti transportas?

                          Comment


                            Mąstau, kokia gi idėja paskatino numatyti tą parkingą LA. Į galvą ateina tik viena: kad galėtum savo varšavkę su bembeliu privežti prie pat čiliako durų.

                            Comment


                              Belieka pakeisti ir pavadinimą į Laisvės gatvę.

                              Comment


                                Tai kokia čia bus pėsčiųjų alėja, jeigu mašinos važiuos, reikės ne tik pavadinimą, bet ir vikipedijos aprašymą keisti, kur sakoma, jog tai žymiausia pėsčiųjų zona...Net Vienos Grabent nors ir šiek tiek leidžia minimaliai važiuoti, visgi skiria prerogatyvą pėstiems.
                                ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                                - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                                Comment


                                  As gal pasirodysiu nekaip, bet visai teigiamai ta parkinga LA gale vertinu. Tam gale isvis jokios gyvasties ir pusiau numire pastatai, tai galbut bent leidimas "davezti ciole su bemvu" iki cepelinu duru - kazkiek suteiks tai daliai judesio.

                                  Comment


                                    Matijošaičiui bus patogu savo RR prieš savivaldybę parkuoti.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      pakeiskite statusa i "Vykdomas"

                                      Comment


                                        O ten abiejose alėjos pusėse tas parkingas? Manyčiau, užtektų vienoje pusėje, kitą skiriant pėstiesiems. O kad daugiau judesio įneš, tai sutinku, esu už minimalų parkingo variantą
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          O ten abiejose alėjos pusėse tas parkingas? Manyčiau, užtektų vienoje pusėje, kitą skiriant pėstiesiems. O kad daugiau judesio įneš, tai sutinku, esu už minimalų parkingo variantą
                                          Idiotizmas. Į vos ne vienintelę Lietuvoje pėsčiųjų alėją įleis mašinas? Neužtenka Donelaičio ir Kęstučio gatvių? Ar jau čia toks eismas Kaune, kad būtina tai daryti? Tai išvis paleiskim eismą ta gatve, o pėstieji tegu eina šaligatviais. Apie cepelinų valgytojus tai išvis patyliu. Įleisk kiaulę į bažnyčią...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X