Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGerai, gatvė taps jaukesnė ir funkcionalesnė, nes dabar akivaizdu, jog gatvė per ilga ir per plati, kad liktų vien tik pėstiesiems.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGerai, gatvė taps jaukesnė ir funkcionalesnė, nes dabar akivaizdu, jog gatvė per ilga ir per plati, kad liktų vien tik pėstiesiems.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąne arklio, o elektrinis
Ir iš esmės, ar tai funkcionalu?
Comment
-
Pasikartosiu - tokie ženklai stovi Vilniuje Pilies g., stovėjo Gedimino pr., kai vakarais buvo draudžiamas automobilių eismas. Bet gatvė lieka gatve. Dabar kai LA šaligatviu važiuoja spec. transportas, jis ir jaučiasi važiuodamas šaligatviu. Važiuodamas gatve su kokiais nori ženklais - jausis važiuodamas gatve.
Comment
-
Kad Vilniuj nepaiso ženklų, tai manau yra jau ne ženklų ir gatvės problema, o miestiečių ir pareigūnų. Iš Laisvės alėjos nėra įvažiavimų į kiemus, tad apsimetant gyventojais nepasivažinėsi po ją. Juk jei nori nepaisyti ženklų ir pasivažinėti po laisvę, tai tą gali ir dabar, bet niekas to nedaro. Kitas klausimas ar tikrai bus tokia atspari granitinė grindinio danga kad ja galėtų intensyviai važinėti transportas?
Comment
-
Tai kokia čia bus pėsčiųjų alėja, jeigu mašinos važiuos, reikės ne tik pavadinimą, bet ir vikipedijos aprašymą keisti, kur sakoma, jog tai žymiausia pėsčiųjų zona...Net Vienos Grabent nors ir šiek tiek leidžia minimaliai važiuoti, visgi skiria prerogatyvą pėstiems.,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąO ten abiejose alėjos pusėse tas parkingas? Manyčiau, užtektų vienoje pusėje, kitą skiriant pėstiesiems. O kad daugiau judesio įneš, tai sutinku, esu už minimalų parkingo variantą
Comment
Comment