Britaniką irgi nugriovė, Respublika irgi rekonstruota. Gerai pamenu prieš keturis metus kupčius sakė, jog laisvės alėjos rekonstrukcija vienas iš prioritetų. MHM... kongresų rūmus niekam nereikalingus greičiau pastatys.
Britaniką irgi nugriovė, Respublika irgi rekonstruota. Gerai pamenu prieš keturis metus kupčius sakė, jog laisvės alėjos rekonstrukcija vienas iš prioritetų. MHM... kongresų rūmus niekam nereikalingus greičiau pastatys.
Nu bet ar jo galioje Britanika ir Respublika? Uždėjo didžiausią NT mokestį kokį tik įstatymas leidžia ir viskas. Ką jis dar daugiau gali, kai savininkai, nei tvarko, nei nori parduoti?
LA alėjos tvarkymas, grynai rinkimis pažadas. Kas kandidatuos į merus Kaune? Net Vilniaus kandidatus žinau, o Kauno tai ne...
Kodėl mintis paleisti lengvąjį transportą (ribojant eismo valandas) į Laisvės alėją yra kvaila? Pagalvoju apie Vilniaus Gedimino prospektą, ar yra ten kokių nors bėdų? Manding, ne.
Kodėl mintis paleisti lengvąjį transportą (ribojant eismo valandas) į Laisvės alėją yra kvaila? Pagalvoju apie Vilniaus Gedimino prospektą, ar yra ten kokių nors bėdų? Manding, ne.
Mintis apie transportą LA nėra kvaila -- ji yra IDIOTIŠKA. Geriausias pvz. -- Vilniaus Gedimino pr., kaip galima padaryti visišką jovalą lygioje vietoje.
Mintis apie transportą LA nėra kvaila -- ji yra IDIOTIŠKA. Geriausias pvz. -- Vilniaus Gedimino pr., kaip galima padaryti visišką jovalą lygioje vietoje.
Nepopuliari mintis, bet man LA rekonstravimas į pėsčiųjų gatvę apskritai yra viena didesnių miesto vystymosi klaidų. Tarpukarinė gatvės versija man po šiai dienai atrodo patrauklesnė ir, nepykit už išsireiškimą, "miestietiškesnė" nei dabartinė.
Sąvokos "idiotizmas" atsisakė net medikai. Dėkit ant stalo argumentus, tada bus prasmingiau kalbėtis. Apie kokį jovalą šnekate Gedimino prospekte? Pats esu vilnietis ir dabar galvoju, kur ten tas jovalas?
Nepopuliari mintis, bet man LA rekonstravimas į pėsčiųjų gatvę apskritai yra viena didesnių miesto vystymosi klaidų. Tarpukarinė gatvės versija man po šiai dienai atrodo patrauklesnė ir, nepykit už išsireiškimą, "miestietiškesnė" nei dabartinė.
Manau taip pat. Čia iš tos serijos - aukščiau, giliau, plačiau. Žr. Vokiečių gatvę Vilniuje. Turint galvoje Kauno mastelį, LA, kaip pėsčiųjų gatvė, yra žiauriai neproporcinga. Ar neužtektų plačių šaligatvių ir pėsčiųjų zonos tarp liepų? Žinoma, būtų galima (tarkim) drausti eismą savaitgaliais ir tam tikromis valandomis eilinę dieną.
Vokiečių gatvė galėtų būti neblogas pavydys LA sutvarkymui. Nebūtinai eismas turi būti abiejose pusėse, gali užtekti ir vienoje. Tarkime, vienpusio eismo kurio jos pusėje, galbūt ir su stovėjimo vietomis, ko labai trūksta, pvz. Gedimino prospekte Vilniuje. O kitoje LA pusėje galėtų būti normalus dvipusis dviračių takas. Žodžiu, gyvybės įpūsti galima, tiesiog reikia mąstyti kūrybiškai, bandyti naujus variantus.
Laisvė turėtų likti pėstiesiems. Jau ir dabar yra veitų, kur sunku praeiti, pavyzdžiui, prie fontano kur iš vienos pusės Republic staliukai, iš kitos Metropolio picerijos. Dviračių takas siaurutis, jau geriau jį paplatintų, o ne motorinio eismo dar juostas kištų. Tuo labiau kad niekam ten jų ir nereikia, yra plačios gatvės iš abiejų LA šonų, parkingo tik trūksta.
Mano mintis - Vokiečių g. stilius. Mašinos gali važiuoti viena puse nuo Gertrūdos g. iki Maironio g. Visą parą, 365 dienas per metus. Visada, išskyrus per keliamųjų metų Kūčias, nes smagu ką nors uždrausti, kai gali. Šalia ir lygiagrečiai per visą gatvės ilgį eina dviračių takas. Praktiška, padeda eismui, vaizdo negadina. O "ilgiausios pėsčiųjų gatvės regione" mums reikia lygiai kaip ir "asfalto klojimo įrangos, kurios pavydi kiti miestai" - nauda tik mums, kai reikia pasigirti ir pasijausti didingais ir svarbiais.
Bet galvojant realiai, LA rekonstrukcija reikalinga tik šiaip sau - nežinau, ar pakeistos plytelės ir nauji suolai staiga privers potencialius investuotojus galvoti "omfg omfg aš noriu į Laisvės Alėją". Truth be told, vis tiek būtų malonu.
Pagrindinis klausimas ko Laisvės al. norisi. Jei to, kad ten atsirastų daugiau biurių: automobilių eismas (bet geriau su požemine stovėjimo aikštele po gatve) būtų tinkamas sprendimas. Jei poilsio erdvių: barų, restoranų, klubų ir t.t. geriau tegul lieka pėsčiųjų gatvė, nes tokie dalykai judriose gatvėse dažniausiai nelabai nori būti. Tokiu atveju poilsis dar labiau išsikraustytų į Vilniaus g.
Vilniuje Gedimino pr. restoranų, barų irgi yra labai nedaug, išskyrus trumpą atkarpą nuo Kudirkos a. iki Katedros a. Dauguma jų yra Senamiestyje, kurio didžioji dalis faktiškai yra pėsčiųjų zona (nors oficialiai eismas ir leidžiamas).
is abieju pusiu Laisves alejos eina Donelaicio ir Kestucio gatves kurios abi yra vienos krypties po tris juostas, tai kokio velnio kist ta transporta i laisves aleja?
Bijau, kad Laisvės alėja labai sušventinama vos ne kaip kokia pagonių šventykla. Ir dar tos liepos, nors jos nei gražios, nei ką... (kauniečiai turbūt mane pasmaugtų dabar).
Esmė - nebijoti daryti kitaip. Nebūtinai viskas turi būti funkciška. Pvz. gal automobilių transportas tikrai nereikalingas, bet psichologiškai tai pridėtų daug judėjimo, dinamikos. Galima būtų apsvarstyti Vilniaus Pilies g. variantą - gatvė viename lygyje su pėsčiaisiais, eismas apribotas, bet transporto judėjimas yra. Galima mėginti tokį variantą vienoje LA pusėje, kitoje palikti seną. Jei nepasiteisins - uždaryti, skirti pėstiesiems. Gedimino pr. variantas gal kiek per radikalus. Dar ir geros kokybės platus dviračių takas pakeistų šį tą į gerąją pusę.
Žodžiu, improvizuoti!
Jau buvo rašyta daug kartų:
1) Palyginkite su aplinkinėmis gatvėmis, kur eismas leidžiamas: LA nuo "Soboro" iki Vytauto pr., Vasario 16, Kanto, Maironio, Putvinskio... Visos tos gatvės klesti, ania?
2) Nuo kiekvieno LA taško iki automobilizuotos gatvės yra ne daugiau kaip ~100 m;
3) Per sunku pėstute paeiti iki objektų LA? Pvz.: buvo toks traukos centras "Sostinė" Maironio g. Iš esmės ten kaip ir drive-in, į jį buvo galima beveik literaliai įvažiuoti. Gal žinote, kaip jam sekasi?
Leidus eismą LA, ji taptų eiline gatvele, ne svarbesne negu kokia Putvinskio g., ir galutinai nustiptų, tuo pačiu nebeliktų ir dabartinio "centro". Pėsčiųjų zona turi bent kokios nors vilties gyventi, net jei dabar ji ne geriausioje formoje. Tas pats galioja Vilniaus g.
Vilniaus Vokiečių g., Gedimino pr. ir aplinkinės g-vės yra pėsčiųjų ir transporto maišalynė, kuri netinka nei transportui, nei pėstiesiems: pėstieji turi laigyti tarp automobilių, norėdami patekti iš vieno kaboko į kitą, o transportas gali tik šliaužti "konkės" greičiu ir stabčioti prie kiekvienos perėjos, iš esmės -- prie kiekvieno stulpo. Fundamentaliai žiūrint, infrastruktūriniais klausimais Vilnius yra geras pavyzdys Kaunui, kaip NEGALIMA daryti.
Vilniaus Vokiečių g., Gedimino pr. ir aplinkinės g-vės yra pėsčiųjų ir transporto maišalynė, kuri netinka nei transportui, nei pėstiesiems: pėstieji turi laigyti tarp automobilių, norėdami patekti iš vieno kaboko į kitą, o transportas gali tik šliaužti "konkės" greičiu ir stabčioti prie kiekvienos perėjos, iš esmės -- prie kiekvieno stulpo. Fundamentaliai žiūrint, infrastruktūriniais klausimais Vilnius yra geras pavyzdys Kaunui, kaip NEGALIMA daryti.
Blogas pavyzdys reprezentatyviausia Vilniaus gatvė? Koks tada yra geras pavyzdys? Gedimino pr. geriausiai sutvarkyta Vilniaus gatvė, daug kavinių (tame tarpe ir lauko), barų, pėsčiųjų, dviratininkų, žodžiu visi ten nori būti, ir verslas, ir turistai, ir šiaip be tikslo vaikštantys praeiviai. O tai daug svarbiau, nei koks vidutinis ta gatve važiuojančių automobilių greitis.
Blogas pavyzdys reprezentatyviausia Vilniaus gatvė? Koks tada yra geras pavyzdys? Gedimino pr. geriausiai sutvarkyta Vilniaus gatvė, daug kavinių (tame tarpe ir lauko), barų, pėsčiųjų, dviratininkų, žodžiu visi ten nori būti, ir verslas, ir turistai, ir šiaip be tikslo vaikšantys praeiviai. o tai daug svarbiau, nei koks vidutinis ta gatve važiuoajnčių automobilių greitis.
Daug kavinių, barų ir pėsčiųjų yra nuo Katedros a. iki Kudirkos a. Iki Lukiškių a. dar šiek tiek pasitaiko, o nuo jos iki Seimo vakare tik vaiduokliai vaidenasi.
Realiai jis nors ir gražus, bet yra biurų, o ne poilsio/naktinio gyvenimo gatvė. Klausimas ar kauniečiai nori tokios Laisvės al., ypač kai jau dabar skundžiasi, kad ten žmonių vakarais mažai.
Gyviausia Vilniuje matyt visgi yra Vilniaus g., kur eismas tik teoriškai galimas.
Nu bet ar jo galioje Britanika ir Respublika? Uždėjo didžiausią NT mokestį kokį tik įstatymas leidžia ir viskas. Ką jis dar daugiau gali, kai savininkai, nei tvarko, nei nori parduoti?
.
Pasirodo, kad Respublika nemoka to NT mokesčio jau kelis metus. Tai gal tokiu atveju inicijuot kažką galima? Kitaip visiems būtų smagu nemokėti to NT mokesčio jei tavo turto grėsmei tai nekelia.
is abieju pusiu Laisves alejos eina Donelaicio ir Kestucio gatves kurios abi yra vienos krypties po tris juostas, tai kokio velnio kist ta transporta i laisves aleja?
Ne kišt, o tiesiog leist. Tai suteiktų gatvei (ir visam miestui) daugiau dinamikos ir patogumo. Platūs šaligtaviai ir liepų alėja, apribotas automibilių greitis (pvz), plačios juostos dviračiams. Turėtume tai, kas buvo iki karo. Dabar gi - dykuma ir kažin koks nepilnumo, vienišumo jausmas.
Comment