Atsimenu, kai prieš tris, gal keturis metus laisvė merdėjo ir visi kaltino ką tik atsiradusi akropolį. Viskas pasikeitė tik dėl vieno dalyko - Rainair'o, išprincipo vienos kompanijos atėjimas pakeitė viską, taigi manau, kad akropolis čia nieko dėtas, o gal net kaip tik atneša laisvei naudą, nes yra žmonių, kurie pasistato automobilį akropolį ( nes saugu ) ir traukia į laisvę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąNueikit į senamiestį vakarais, bent savaitgaliais, nerasit kur atsisėst. Pamažu, manau, visa tai nuo Senamiesčio pasieks ir alėją. LA yra keli univerai, ten jaunimo dienom mokslo metų laiku būna ne taip mažai. Dar be to Akropolis šį tą pas save nuo LA nugriebė.
Augant gyventojų perkamajai galiai ir renovavus alėją, ją miestas pamažu įsisavins iš naujo, viskas ok.
O ką jūs veikiat, pvz., Vilniaus Gedimino prospekte? Darot tris dalykus: ėdat, perkat ir vaikštot. Visą tai galima daryti ir LA. Nelabai aišku, ko ten dar reikia. Bieberio koncerto?
LA visų pirma turi būti jauki susibūrimo vieta. kai ji tokia bus, o bus ją renovavus, iš paskos seks vis daugiau verslo. Na ir paskui viskas veikia grandininės reakcijos principu. Daugiau traukos objektų, daugiau žmonių, daugiau žmonių, daugiau traukos objektų.
Comment
-
LA absoliuti diduma srauto yra vietinis, todėl Ryanairo įtaka aš abejoju. Greičiau tai natūrali rinkos reakcija į pelno galimybes ir tiek. Nors LA vakarais nėra labai gyva, gyvenimas verda Senamiestyje ir iš to, ką matau, tai paklausa kol kas viršija pasiūlą. Nestebina, kad net ir į sezono pabaigą atsidarinėja nauji objektai (pvz., Fame Yard'as).
Akropolio įtaka dvejopa. Jis traukos objektas, tai kažkiek jo lankytojų taip pat apsilanko ir LA. Tačiau kita vertus, Akropolyje sutelktas milžiniškas prekybinis plotas, jame generuojama milžiniška apyvarta, kuri kitu atveju galėtų suktis pačioje LA. Aš prieš Akropolio buvimą ten, kur jis yra, nieko prieš neturiu. Tačiau manau, kad Akropolis sudaro tam tikrą labai didelės apimties pasiūlą. Ir rinka nėra guminė, yra tam tikra apyvarta, kurią visi subjektai dalinasi. Tai, jei Akropolis sugeneruoja milijonus, natūralu, kad jie nenueina kitur (dar klausimas, jei kitur, tai ar į LA). Žodžiu, aš manau, kad pastačius ten Akropolį dabar reikės palūkėt, kol gyventojų perkamoji galia pasivys pasiūlos mastą ir tuomet tolimesnė pasiūlos plėtra jau galbūt kelsis į LA.
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąŽodžiu, aš manau, kad pastačius ten Akropolį dabar reikės palūkėt, kol gyventojų perkamoji galia pasivys pasiūlos mastą ir tuomet tolimesnė pasiūlos plėtra jau galbūt kelsis į LA.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąAčiū, būtinai pažiūrėsiu.
O architektai, kurie teigia, kad čia negerai, galėtų pasakyti kas konkrečiai yra negerai, nes turi realiai suprojektuoti, t.y. nubraižyti. Tad kas iš to "matymo" jei to stebuklo neįmanoma perteikti į materialius brėžinius statybininkams, kurie stato iš materialių konkrečių medžiagų?
O variatų padaryt čia gerai, buvo daugiau, nei padaryt blogai. Nereikia čia būt Libeskindu ar Gehry, kad išspręst kokybiškai šią situaciją. Tačiau kadangi, kažkodėl, tokie sprendimai paliekami Juozaičiui, tai gal ir galima čia įžvelgt kažką giliau
Comment
-
Parašė autc.lt Rodyti pranešimąNa, ponas, pas Jus labai jau formalistinis mąstymas, nesupykit prašau už pastabą Būtent humanitarijos stiprėjimas ir klestėjimas kuria, tą vadinamą infrastruktūrą, kokybiškoms materijoms atsirasti. <...>
Parašė Aš Rodyti pranešimąAkropolio įtaka dvejopa. Jis traukos objektas, tai kažkiek jo lankytojų taip pat apsilanko ir LA. <...>Paskutinis taisė Rimas_OK; 2013.09.11, 11:59.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai kaip suprantu turi būti labai intelektualūs statybininkai, ir jiems palikta laisvė, kad nesiremtų formaliais brėžiniais? :
Comment
-
Parašė autc.lt Rodyti pranešimąNelabai suprantu prie ko čia statybininkai. Statybininkai nieko nekuria, jie tik įgyvendina tai, kas sukurta
Tad pasikartosiu, jei kažkam atrodo, kad brėžiniai buvo netinkami, tai tegu pasako kas juose turėjo būti kitaip, arba jei negali apibūdinti, bent tegu pateikia to objekto vizualizaciją.
Tačiau jei tie "geresnieji" architektai nesugeba konkrečiai apibūdinti, tai kaip iš jų galima tikėtis, kad jie sugebės savo idėjas materializuoti brėžiniuose???
O šiaip tai galėjo priversti atstatyti frontoną, visi būtų laimingi ir baigt tuos teismus.Paskutinis taisė Rimas_OK; 2013.09.11, 12:27.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai taip, jie tą ir padarė.
Tad pasikartosiu, jei kažkam atrodo, kad brėžiniai buvo netinkami, tai tegu pasako kas juose turėjo būti kitaip, arba jei negali apibūdinti, bent tegu pateikia to objekto vizualizaciją.
Tačiau jei tie "geresnieji" architektai nesugeba konkrečiai apibūdinti, tai kaip iš jų galima tikėtis, kad jie sugebės savo idėjas materializuoti brėžiniuose???
O šiaip tai galėjo priversti atstatyti frontoną, visi būtų laimingi ir baigt tuos teismus.
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąAr tikitės darbų pradžios kitais metais? Neseniai perėjau Laisvės al. po ilgos petraukos, vaizdelis nekoks tikrai.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąDabar siūlau praeiti Savanorių pr. kelkraščiais (šaligatvių kai kur kur iš vis nėra). Ir tada pamąstyti, kur dar ganėtinai padori aplinka, o kur iš vis beviltiška
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIsdiskutuota sita tema jau. Reziume, norint gero rezultato, reikia geru pinigu, kas dabartineje Kauno gatviu situacijoje butu mazesnis prioritetas. Alejoje namu savininkams nutarkuot viena vieta uz fasadu apleidima pirmiausia.
Comment
-
Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimąO kur didesni pėsčiųjų srautai (+turistų)?
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTie turistai gi neatskrenda iki Alėjos. Be to vaikščiojimas nepasibaigia Alėjoje, o tęsiasi tamsiomis aplinkinėmis gatvėmis, kur į atsikišusį šulinį ir dar patamsyje gali koją nusilaužti.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąCia labiau tureta omeny manau, kad Kaune nera populiarus pastatu apsvietimas. Man to irgi labai labai truksta.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąKurios čia tokios jau tamsios aplinkinės gatvės? <...>
O jei nuklįstume nuo centro, pvz į panašaus pavadinimo - Mackevičiaus gatvę, irgi skendi tamsoje.
Bet miesto apšvietimas tai tik dalis problemos. Visa kita tai, duobės, išlindę/sulindę šuliniai, palopyti išvažiavimai iš kiemų ir pan. Tai dabar tą vienintelę esančią be duobių ir padoriai apšviestą gatvę dar labiau tobulinsime? Tuomet turėsime kaip Minske turistus su pasididžiavimu atvežti iki pat LA
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai kad dauguma aplink LA. Tik ką specialiai pasižiūrėjau. Vienintelė normaliai šviesi gatvė tai pati LA. O dabar pabandykite eiti pėsčiomis Mickevičiaus gatve nuo "Akropolio" iki LA. Sutinku, į medį neatsitrenksime, bet eisime prietemoje, nors šviečia visi "projektiniai" šviestuvai, esantys tik vienoje gatvės pusėje. O toliau kabo vienas kitas ant troso. Taip pat gatvelės link Soboro skendi patamsyje. Galbūt įpratus čia gyventi, tai atrodo normalu, tačiau pasižiūrėkime kad ir Rygos centrą - knygą gali skaityti gatvėje.
O jei nuklįstume nuo centro, pvz į panašaus pavadinimo - Mackevičiaus gatvę, irgi skendi tamsoje.
Bet miesto apšvietimas tai tik dalis problemos. Visa kita tai, duobės, išlindę/sulindę šuliniai, palopyti išvažiavimai iš kiemų ir pan. Tai dabar tą vienintelę esančią be duobių ir padoriai apšviestą gatvę dar labiau tobulinsime? Tuomet turėsime kaip Minske turistus su pasididžiavimu atvežti iki pat LA
Comment
Comment