Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sudarkytas Laisvės alėjos veidas
    Kas kaltas, kad per 20 nepriklausomybės metų nesugebėta ne tik išlaikyti šio Kauno simbolio gyvasties, bet ir leista viršutiniams pastatų aukštams virsti griuvenomis?
    http://www.lrytas.lt/?data=20100612&...k_id=99&view=2
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
      Įdomu kas taip stengiasi LA apipilti purvais. Matyt kažkokie interesai yra, gal nemokamo fasadų dažymo iš savivaldybės užsimanę verslininkėliai. O gal tiesiog pilama ant viso Kauno, nes LA Kauno veidas.

      Comment


        Manau niekas cia jokiu purvu nepila, deje bet tokia realybe ir siais problemas reikia kelti i viesuma, gal kazkas tada bus pradedama daryti. Dabar tai tikrai geda svecius i laisves aleja atsivesti... pirmi aukstai dar dar... bet aukstesni, tai dauguma apgailetini. Ka valdzia galvoja...?

        Comment


          Ekonomika ir nekilnojamo turto mokestis sustatys viska i savo vietas, aišku jeigu seimas ras drąsos.

          Comment


            Parašė aras991 Rodyti pranešimą
            Įdomu kas taip stengiasi LA apipilti purvais. Matyt kažkokie interesai yra, gal nemokamo fasadų dažymo iš savivaldybės užsimanę verslininkėliai. O gal tiesiog pilama ant viso Kauno, nes LA Kauno veidas.
            Tai ir yra liūdniausia, nes tais veidas gerokai pavytęs.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=36213211

              Kitų metų pradžioje planuojama pradėti pagrindinės Kauno gatvės – Laisvės alėjos rekonstrukciją. Kauno savivaldybė praneša, kad apie tai Kauno meras Andrius Kupčinskas yra informavęs Vyriausybės narius, siekdamas užsitikrinti dalinį finansavimą iš valstybė institucijų.

              „Principinis pritarimas iš Vyriausybės pusės yra. Laisvės alėjos rekonstrukcija būtų prasidėjusi anksčiau, tačiau daug lėšų pareikalavo Žalgirio arenos statyba, kuri šiuo metu yra svarbiausias miesto prioritetas. Tačiau per tą laiką Laisvės alėja irgi neliko be dėmesio, nes buvo atlikta darbų už 3 mln., t.y. pakeisti apšvietimo stulpai, suoliukai, nugenėtos liepos. Žalgirio arenos darbams einant į pabaigą, ateina Laisvės alėjos eilė“, - sakė meras A. Kupčinskas.

              Laisvės alėjos rekonstrukcijos techniniam projektui 1,5 mln. litų šiemet skyrė Valstybinė automobilių kelių direkcija.

              2009 metais kartu su projektavimo darbus atliekančiais Šarūno Kiaunės projektavimo įmonės atstovais nutarta, kad rekonstrukciją bus galima vykdyti penkiais etapais. Bendra techninio projekto sąmata yra apie 80 mln. litų. Kiekvienas rekonstrukcijos darbų etapas truks apie metus. Techninio projekto parengimo darbai jau baigti. Šiuo metu vyksta derinimo procedūros, artimiausiu metu bus gautas statybų leidimas.

              Pirmąjį rekonstrukcijos darbų etapą planuojama pradėti atkarpoje nuo Vilniaus gatvės iki I.Kanto gatvės (t.y. Centrinio pašto). Šiai atkarpai pertvarkyti reikėtų apie 14 mln. litų. Rekonstrukciją planuojama finansuoti iš ES, bendradarbiaujant viešajam ir privačiam sektoriui bei Savivaldybės skolintų lėšų.

              Kauno mero pavaduotojas Rimantas Mikaitis mano, kad Laisvės alėjos rekonstrukcija sunkiai įmanoma be statybos koncesijos pagrindu.

              „Manau, kad gerėjant ekonominei situacijai, bankai vėl aktyviau dalyvaus tokiuose projektuose. Vien ES lėšų neužteks, kad miesto gatvėse išvystume norimus pokyčius, todėl ir rekonstruojant Laisvės alėją be koncesininko greičiausiai neišsiversime“, - teigė R. Mikaitis.

              Laisvės alėjos rekonstrukcijos metu iš esmės bus atnaujinti vandentiekio, nuotekų, elektros, apšvietimo tinklai, įrengti lietaus nuotekų tinklai, kurių dabartiniu metu Laisvės alėjoje nėra.
              Po rekonstrukcijos pasikeis gatvės įvaizdis – bus atkuriamos pėsčiųjų gatvės (bulvaro) vaizdas, atstatant buvusį gatvės profilį, išryškinant liepų alėją, atkuriant „konkės“ bėgius – istorinį išskirtinį Laisvės alėjos elementą ir dviračių taką. Jais galės važiuoti modernūs vagonėliai, varomi elektros energija. Bėgiai prasidės nuo Trakų gatvės, tęsis iki Vilniaus gatvės, o ateityje galės pasiekti ir Rotušės aikštę.

              Laisvės alėjos dangos bus keičiamos į ilgaamžes granitines, bus keičiami mažosios architektūros elementai, suolai, parenkamos prekybinės, miesto renginių vietos, atnaujinamos aikščių erdvės, želdynai, dalinai pertvarkomos sankryžos, sutvarkomi patekimai į vidinius kiemus ir kt.

              Nuolat ieškoma būdų, kaip gyvinti Laisvės alėją, daryti ją patrauklesnę miestiečiams, turistams, palengvinti verslo sąlygas. Dvi saugos tarnybos nuo rugpjūčio mėnesio naktimis patruliuoja centrinėje Kauno miesto dalyje.

              Antrus metus Kauno miesto savivaldybės taryba vasaros sezono metu atleido kavines nuo vietinės rinkliavos už leidimą prekiauti lauko kavinėse. Taip pat miesto taryba yra sumažinusi nekilnojamo turto mokestį iki 0,6 proc. Laisvės alėjoje ir Senamiestyje dirbantiems verslininkams, kurie užsiima kavinių, restoranų, viešbučių, galerijų, knygynų ir pan. veikla.

              Pamažu vėl didėja patalpų Laisvės alėjoje paklausa. Vienu metu joje buvo nuomojamos 34 parduotuvių patalpos, šiuo metu dar liko 18 neišnuomotų patalpų. Laisvės alėjoje šiemet pradėjo veikti dviračių nuomos punktas, jau antrus metus šioje gatvėje galima naudotis nemokamu bevieliu interneto ryšiu.

              Laisvės alėją, jos prieigose esančius viešbučius ir kavines, smarkiai pagyvino turistai. Šiemet gegužės mėnesį „Ryanair“ atidarius savo bazę Kauno tarptautiniame oro uoste, labai padaugėjo turistų. Anksčiau į Kauno oro uostą per mėnesį atvykdavo apie 30 tūkstančių žmonių, dabar jų skaičius jau pasiekė beveik 100 tūkstančių per mėnesį.


              Laukiu nesulaukiu..

              Comment


                Laisvės Alėja man tapo tikrai rimta ir mėgiama vieta. Kavinės, aura, Internetas...C'mon, ko daugiau reikia, kad sugebėtum atsipalaiduoti ir "susigyventi" su ta vieta. Bet čia turbūt jau mano ir Kauno santykiu dalis.

                Comment


                  kas per konkės bėgiai? kažkaip nelabai man atrodo, jei koks traukinukas važinės pėsčiųjų gatve; kitas dalykas seniau buvo kalbama, kad šitie nauji šviestuvai yra laikini, o kai darys kapitalinį remontą sudės naujus, o šituos iškeldins į miesto parkus; dar kitas dalykas, laisvės alėja yra graži, aišku remontas jai jau būtinas, o mano subjektyvia nuomone, pagrinde tas grožis "atsiranda" iš liepų alėjos, tad sutvarkius dangą, viskas kaip ir ok būtų; kitas svarbus dalykas, tai namų fasadai, kažkaip galėtų savivaldybė ar baudomis apdėt namų su nutriušusiais fasadais savininkus, ar tai prisidėt pinigais, skiriam kažkokią dalį rekonstrukcijai reikiamų pinigų
                  ...tik nesupraskit manęs teisingai...

                  Comment


                    jo is tu 80mln bent 2% skyrus fasadu remonto paskatinimui butu sulaukta geru rezultatu

                    Comment


                      jomajo, kai prasideda skiedalai apie koncesininkus man pradeda darytis neramu...

                      Comment


                        tegul tik jie kazka daro aisku jeigu israus laisves aleja ir stoves puse metu nejudinama, kaip arena tai ir nekas o siaip mintys geros, patiktu ir variantas su ta elektrine konke manau gera mintis, turistam patiktu, ir patys miestieciai pasivazinetu, duotu siokio tokio stiliaus su senovines minties atgaivinimu

                        Comment


                          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                          Kitų metų pradžioje planuojama pradėti pagrindinės Kauno gatvės – Laisvės alėjos rekonstrukciją. Kauno savivaldybė praneša, kad apie tai Kauno meras Andrius Kupčinskas yra informavęs Vyriausybės narius, siekdamas užsitikrinti dalinį finansavimą iš valstybė institucijų.

                          „Principinis pritarimas iš Vyriausybės pusės yra. Laisvės alėjos rekonstrukcija būtų prasidėjusi anksčiau, tačiau daug lėšų pareikalavo Žalgirio arenos statyba, kuri šiuo metu yra svarbiausias miesto prioritetas. Tačiau per tą laiką Laisvės alėja irgi neliko be dėmesio, nes buvo atlikta darbų už 3 mln., t.y. pakeisti apšvietimo stulpai, suoliukai, nugenėtos liepos. Žalgirio arenos darbams einant į pabaigą, ateina Laisvės alėjos eilė“, - sakė meras A. Kupčinskas.
                          Mano nuomone, tai yra priešrinkiminiai skiedalai, nes jie artėjant rinkimams nuolat kartojasi. O kauniečiai jais vis patiki ir vėl balsuoja už konservatorius
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            jeigu sugebės iki rinkimų pradėt juozapavičių tvarkyt, patikėsiu, jeigu ne, lai eina jie tada n

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Mano nuomone, tai yra priešrinkiminiai skiedalai, nes jie artėjant rinkimams nuolat kartojasi. O kauniečiai jais vis patiki ir vėl balsuoja už konservatorius
                              O kas geriau nei jie? Jau daug kas prisibuvojo Kauno valdzioje ir niekas manes neitikino. Kad tik abonentas neateitu per kitus rinkimus tai isvis ragai butu

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                O kas geriau nei jie? Jau daug kas prisibuvojo Kauno valdzioje ir niekas manes neitikino. Kad tik abonentas neateitu per kitus rinkimus tai isvis ragai butu
                                Buvo tik socialdemokratai ir konservatoriai. Daugiau Kauno savivaldybėje niekas nebuvo. Man asmeniškai patiktų, jei pabuvotų Zuokas mero kėdėje. Galėtų būti liberalai, Darbo partija (dėl įdomumo pažiūrėt, ką padarytų)... Sakyti, kad visi buvo - kvaila, nes Kaune kaip tik daugumą kadencijų buvo konservai dauguma.

                                Arba tu visai nesidomi, arba atmintis tau šlubuoja.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Buvo tik socialdemokratai ir konservatoriai. Daugiau Kauno savivaldybėje niekas nebuvo. Man asmeniškai patiktų, jei pabuvotų Zuokas mero kėdėje. Galėtų būti liberalai, Darbo partija (dėl įdomumo pažiūrėt, ką padarytų)... Sakyti, kad visi buvo - kvaila, nes Kaune kaip tik daugumą kadencijų buvo konservai dauguma.

                                  Arba tu visai nesidomi, arba atmintis tau šlubuoja.
                                  Bet aš politika domiuosi. Kaip tik Kupčius pagaliau ištraukė Kauną iš Šustausko balos, realiai prasidėjo arenos statybos darbai, troleibusų ir kiek mažiau autobusų parkas užsipildė Soliariais, Ryanair įkūrė bazę Karmėlavoje. Jeigu dar ir LA ir Vienybės aikštę rekonstruos — pasaka... tegul nors pradeda. Prie Kupčiaus ir laivai vėl ėmė plaukti į Nidą ir Kulautuvą. Aišku, dar labai labai daug liko neatliktų darbų. Pvz Panemunės tiltas.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Man asmeniskai viena didziausiu dabartiniu bedu yra gatves..Ypac Raudondvario pl ir Juozapaviciaus..

                                    Comment


                                      O man asmeniškai didžiausia bėda, tai, kad daugiausiai ką veikia išrinktieji tai vieni kitą purvais drabsto, laukia kokį kyšį nugriebt, o, kad kažką naudingo miestui nuveikt tai dažniausiai pamiršta.

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Bet aš politika domiuosi. Kaip tik Kupčius pagaliau ištraukė Kauną iš Šustausko balos, realiai prasidėjo arenos statybos darbai, troleibusų ir kiek mažiau autobusų parkas užsipildė Soliariais, Ryanair įkūrė bazę Karmėlavoje. Jeigu dar ir LA ir Vienybės aikštę rekonstruos — pasaka... tegul nors pradeda. Prie Kupčiaus ir laivai vėl ėmė plaukti į Nidą ir Kulautuvą. Aišku, dar labai labai daug liko neatliktų darbų. Pvz Panemunės tiltas.
                                        Kupčinskas daugiau giriasi, na ir mėgsta pasipinigauti... Ryanair bazės įkūrimas - ne Kupčinsko nuopelnai, nes oro uostas yra valstybinė įmonė, o ir bazė ten atsirado paties Ryanair noru.

                                        Nauji autobusai Kaune nupirkti esant merui ne A. Kupčinskui, tuo metu meras buvo Garbaravičius. Prie Kupčinsko nupirkti troleibusai, tačiau prie šio mero transporto bilietų kaina kelta net 3 kartus. Tai visų laikų rekordas Kaune.

                                        Ne Kupčinsko iniciatyva laivai pradėjo plaukti, bet dėl savivaldybės jų veikla paremta, kas, mano nuomone, yra pinigų švaistymas, ar bent jau parama galėjo būti mažesnė.

                                        Keista, kad daug ką, kas vyko Kaune, priskiri mero garbei, net tada, kai net savivaldybė dėl to nepajudino net piršto.

                                        Tai čia toks tavo "domėjimasis" politika?
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          ...Man asmeniškai patiktų, jei pabuvotų Zuokas mero kėdėje. Galėtų būti liberalai, Darbo partija (dėl įdomumo pažiūrėt, ką padarytų)...
                                          ...Arba tu visai nesidomi, arba atmintis tau šlubuoja.
                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Tai čia toks tavo "domėjimasis" politika?
                                          Garbaravičius buvo valdžioj. Liberalas. Dėkui, užteko.
                                          Darbo partija? Tai gal dar Šustausko panorėsi vėl?

                                          na ir visi kiti skiedalai, apie Ryanair atėjimą, mero pasipinigavimą ir pan net neverti tolesnio komentavimo :]

                                          p.s. sutinku, kad kalbos apie LA tvarkymą yra priešrinkiminė informacija. Bet kartu manau, kad būsimi apkalbami darbai bus vykdomi, nes Kiaunė išties šiemet dar nebuvo pabaigęs visų projektavimo darbų ir kitais metais išties bus daugiau finansinių galimybių pradėt darbus.
                                          www.gediminasbanaitis.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X